סאבווי / כותב לא ידוע

"הוא הזיז את היד שלי למעלה ולמטה על הזין. כשהוא עזב, המשכתי ללטף לו את הזין לבד. היד השניה שלו משכה את התחתונים שלי קצת למטה, והאצבעות שלו נכנסו מתחת. בקרון סאבווי עמוס, מישהו שאני לא מכירה היה בתוך התחתונים שלי עם היד על התחת ואני עושה לו ביד. גמרתי במכה אחת."


06/05/2005 16:03:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

נכון, הבטחתי קרול בראזיל, אבל ליקוט טקסט קצר דיו מהסיפור הארוך להפליא (שישים אלף מילה באנגלית, מיינד יו. כאילו, איזה 250 עמוד מינימום) התגלה כמשימה מייגעת מדי לכרגע, אולי בשבוע הבא, וגם מדובר בסיפור נורא גסכך שהא לכן סיפור פחות בוטה (לא הרבה פחות). הוא מובא כאן, בשינוי קל (די כבר, ג., זה באמת דוחה), כהומאז' למדרגות הנעות בקניון באשקלון: ולחיי הספינות שבדרך!

m/F cons

אני נוסעת בכל יום עבודה מקווינס למנהטן בסאבווי. הרכבת בדרך כלל מתמלאת מאוד בבוקר, ביותר מדי אנשים שנדחסים לקרונות. זה לא חריג שמישהו מתחכך לי בחזה או בתחת. ברוב הפעמים, נראה לי שזה בכוונה. לפעמים הם משתהים, לפעמים הם מועכים, לפעמים הם משפשפים. אין טעם לכעוס. אם להיות כנה, אני מוצאת את זה מרגש, זר מוחלט נוגע בי ליד כולם. מאז שחבר שלי עזב אותי לפני שבועיים, היו לי פנטזיות לגעת במישהו, לקחת אותו הביתה, ולזיין לו את הצורה. אני יודע שבחיים אני לא אעז לעשות את זה. ועדיין, מזכירה בת 25 כמוני זקוקה לסקס שלה.

ליד הקופות באותו בוקר, עובד של הרכבת חילק פלאיירים. היה כתוב שם שבשל עבודות דחופות, יהיו כנראה היום עיכובים בנסיעה. היתה אפשרות שהרכבת תיעצר לחצי שעה, אולי שעה. מצטערים על אי הנוחות, בלה בלה בלה... כמעט הסתובבתי וחזרתי הביתה. מי צריך להתעצבן, חשבתי. ואז נזכרתי שלא נשארו לי ימי מחלה או חופשה. החלטתי להכנס.

קניתי כרטיס בהיסוס וירדתי לרציף לחכות לרכבת. היה סתיו, והייתי לבושה למזג אוויר נוח. לבשתי סוודר כפתורים, וחצאית שהגיעה ממש מעל לברכיים. לחבר שהיה לי עד לא מזמן יש קטע עם לבנים של נשים, אז בדרך כלל לבשתי חזיה סקסית, תחתונים זעירים שנקשרו על המותניים, גרביים וביריות. הוא שנא גרביונים. אחרי שנפרדנו, המשכתי ללבוש את הדברים המפונפנים האלה. גרם לי להרגיש מאוד נשית.

על הרציף, חיכיתי לרכבת. הרציף היה רק קצת יותר עמוס מכרגיל, אולי הם הגזימו בפלאייר, קיוויתי. הרכבת הגיעה די מהר. היא היתה עמוסה, אבל ראיתי יותר גרוע מזה. אני נוסעת חמש עשרה תחנות ברכבת. בדרך כלל זה לוקח לי 45 דקות. הדלתות נסגרו וקיוויתי לטוב ביותר. החזקתי בעמוד, הוצאתי את הספר והתחלתי לקרוא. [למרבה התדהמה, אנשים אכן עושים את זה בקרונות עמוסים בסאבווי. המת']

בשלוש או ארבע התחנות הראשונות, הרכבת נסעה בקצב נורמלי. לרוע המזל, היא התמלאה מאוד. האנשים סביבי הפנו אלי את הגב, הייתי במין מחסה כזה שגופיהם יצרו. הרכבת האטה וזחלה בין התחנות, עוצרת מדי פעם. באחת העצירות הקצרות האלה הרגשתי יד נחה בקלילות על התחת שלי. אצבעות נלחצו בעדינות אל החצאית שכיסתה לי את התחת. ידעתי שאני צריכה לעשות משהו להפסיק אותו, אבל חשבתי שזה לא מזיר, ואחרי שבועיים בלי סקס, הייתי חרמנית.

כף ידו נלחצה קצת יותר לתחת שלי. דחפתי את התחת קצת לתוכה, מסמנת לו שאני שמה לב לתנועותיו, ורוצה בהן. הרכבת התחילה לזוז שוב לאיטה והמטריד שלי מעך בנוקשות את הלחי של התחת. הוא התחיל להניע את היד על התחת המכוסה חצאית, כמו אחד שיודע איך לעשות את זה. הרגשתי אותו עובר על הקצוות של התחתונים ורצועות הביריות. הכוס שלי התחיל להיום חם ולח.

היד שלו צנחה נמוך יותר כשהרכבת נכנסה לתחנה. הוא עקב אחרי רצועת הבירית עד לגרביים. היד מעכה לי את הרגל. הרכבת היתה כל כך מפוצצת שאף אחד לא ידע מה קורה. כשהיא עזבה את התחנה, הרגשתי בצד האחורי של החצאית שלי עולה כשהוא הרים אותה. תהיתי כמה רחוק הוא חושב שהוא יכול להגיע בלחרמן אותי בקרון סאבווי עמוס עם אנשים מכל הכיוונים. הרגשתי את המיצים מטפטפים לי מהכוס לתחתונים כשהיד שלו נכנסה מתחת לחצאית המורמת שלי ונגעה ברגל העטופה גרב. הוא התחיל להיות יותר נמרץ. מזמן כבר הנחתי את הספר שלי הצידה והתרכזתי ביד שלו. היא עלתה לחלק העליון של הגרב, האצבעות נוגעות בעור החשוף ממש מתחת לתחת. הרכבת נעצרה שוב כשהיד שלו היתה שוב על התחת, הפעם מתחת לחצאית, נחה בנוקשות על התחתונים.

כשיד אחת משוטטת בחופשיות על התחת המכוסה תחתונים שלי, מחככת, מועכת ומחטטת, היד השניה שלו לקחה את זאת שלי שהיתה קרובה אליו והביאה אותה לחנות שלו. הוא לחץ את היד שלי לזין. הוא היה קשה מתחת למכנסיים. הוא הזיז את היד שלי למעלה ולמטה על הזין. כשהוא עזב, המשכתי ללטף לו את הזין לבד. היד השניה שלו משכה את התחתונים שלי קצת למטה, והאצבעות שלו נכנסו מתחת. בקרון סאבווי עמוס, מישהו שאני לא מכירה היה בתוך התחתונים שלי עם היד על התחת ואני עושה לו ביד. גמרתי במכה אחת.

כשהוא צבט לי בבשר של התחת, היד השניה נכנסה לי מתחת לסוודר מלפנים ובדקה את הפופיק והבטן ואז עלתה למעלה לכיוון החזה. הרכבת התחילה לזוז שוב כשיד אחת שלו נכנסה לתוך החריץ של התחת שלי ונגעה לי בחור כשהשניה חופנת את השד הימני. הוא שיחק לי בפטמה דרך החזיה, עושה אותה קשה וזקופה.

כשהוא נהיה יותר נועז, גם אני. עזבתי את הזין שלו ומצאתי את הרוכסן. משכתי אותו למטה והכנסתי את היד לתוך המכנסיים שלו. הוא לא לבש תחתונים. מצאתי את הזין והעברתי את האצבעות והציפורניים עליו בהתגרות. עכשיו יד אחת שלו כבר הזיזה לי את החזיה והיתה לו אצבע עמוק בתחת שלי.

הוצאתי את הזין שלו מהמכנסיים. סקרתי את האורך ביד. הנחתי שהוא בערך 20 סנטימטר. הוא היה כל כך עבה שבקושי הצלחתי לתפוס אותו כשהרכבת זחלה הלאה, היד שלו עזבה לי את החזה והגיעה לחלק הקדמי של החצאית. הוא הרים לי אותה והעביר אצבעות על פנים הירכיים. העסיס זרם לי מהכוס כשהוא הניח יד על החלק הקדמי של התחתונים והעביר את היד פנימה. האצבעות שלו נעו דרך השערות כשחיפש בידענות אחרי החור שלי. המשכתי לעשות לו למאהב הסאבווי שלי ביד כשהוא הכניס לי אצבע לכוס. פינגרו אותי משני הצדדים, בתחת ובכוס.

הוא הוציא את האצבע מהתחת שלי והעביר את היד בתוך התחתונים למותניים. הוא איתר אחד מהקשרים שהחזיקו את התחתונים עלי. כשהוא ממשיך לפנגר לי את הכוס, הוא התיר את הקשר, ואז עבר למותן השניה והתיר גם את הקשר שם. הוא החליק את התחתונים ממני, מוריד אותם מתחת לחצאית. היד בכוס היתה חופשיה לגמרי עכשיו. הזיון האיטי באצבע נהיה מהיר יותר. הרגשתי באורגזמה השלישית של הבוקר מתקרבת. הוא העביר את היד השניה לגבר שלי והחליק אותה מתחת לסוודר. הוא העביר אותה לרצועת החזיה שלי ופתח אותה. הזר הזה הפשיט אותי בקרון סאבווי עמוס עם מלא אנשים סביבנו, ואני לא רק נתתי לו, אני עשיתי לו ביד. הוא העביר את היד מהגב שלי, סביבי, ושוב התחיל ללטף את השדיים החשופים שלי.

הרכבת נכנסה לעוד תחנה. כשהמשכנו לגלות אחד את הגוף של השניה, הרכבת נשארה שם כמה רגעים לפני שיצאה מהתחנה לאט. ממש מחוץ לתחנה, הכרטיסן הכריז בקול רם ברמקולים. "גבירותי ורבותי, האיזור בו נעשות עבודות דחופות נמצא ממש לפנינו. הודיעו לנו שהפועלים החלו כרגע להסיר חלק פגום של המסילה. זה יארך חצי שעה עד 45 דקות. אם היינו יודעים זאת כשהיינו עדיין בתחנה, היינו נשארים בה. הרכבת עמוסה מכדי שהנהג יוכל לעבור לצידה השני ולהחזיר אותה לתחנה, כך שניאלץ להשאר כאן. אנו מתנצלים על אי הנוחות אך מבקשים את הבנתכם למצב החירום שנוצר."

אחרים רטנו וקיללו. המטריד שלי הוציא את הידיים מהכוס והציצים והעביר אותן למותניים. הוא סובב אותי לפנות אליו. עד אותו רגע לא ראיתי את האיש שליטף אותי. הוא היה פורטוריקני, אולי בן 15, וקצת יותר נמוך ממני. התחתונים שלי היו בכיס החולצה שלו. לא יכולתי להאמין שבחורה יהודיה נחמדה כמוני עמדה לתת לאיזה פורטוריקני לזיין אותה, אבל ידעתי שזה מה שהוא רוצה, וגם אני רציתי את זה: הספיק [Spic - כינוי גנאי להיספנים בארה"ב] הקטן הזה חירמן אותי כל כך שהייתי עושה בשבילו כל דבר.

הוא אסף את החצאית סביב המותניים שלי ולחץ את הזין לכוס שלי. האצבעות שלו עברו ללחיי התחת שלי. הנחיתי את הזין על הכוס שלי, והחלקתי את הזין הקשה, כהה העור שלו לתוך החור. הגעתי לאורגזמה כשהוא דחף לי עמוק בכוס. הידיים שלו על התחת שלי כיוונו את תנועת הזיון למעלה ולמטה על הזין. הוא הוציא לשניה את היד מהתחת ולקח את התחתונים מהכיס ושם אותם בפה. הוא מצץ את המיצים שלי מהתחתונים כשהוא זיין אותי. כשמאהב הרכבת הפורטוריקני שלי דחף פנימה והחוצה בכוס הרעב, הוא פרף לי את הסוודר וחשף את הפטמות הקשות. הוא הוציא את התחתונים מהפה ושם אותם שוב בכיס של החולצה. הוא הוריד את הראש לחזה שלי ומצץ פטמה לתוך הפה. גמרתי שוב. הוא העביר את הלשון על הפטמה שלי, ואז נשך בעדינות וינק ממנה. כל הזמן הוא זיין אותי ומעך לי את התחת החשוף. הרגשתי את הדחיפות שלו הופכות יותר ויותר מהירות וידעתי שהוא עוד מעט יגמור. הידקתי את שרירי הכוס שלי על הזין שלו, מנסה נואשות לחלוב את השפיך מהזין הקשה, הארוך שלו. הוא תפס לי בתחת בכוס ונכנס לתוכי כמה עמוק שאפשר. הרגשתי את הזין פועם כשמילא את הכוס היהודי הלבן שלי בשפיך פורטוריקני. שניות אחריו גמרתי שוב.

אחרי שיצא ממני, הוא ניגב את השפיך שלו ומיצי הכוס שלי בתחתונים. הוא הידק אותם לכוס והספיג אותם בכמה שיותר שפיך ועסיס. הוא הרים את התחתונים הספוגים לפנים שלי, ופתחתי את הפה, מקבלת אותם לתוכו. מצצתי את השפיך מהתחתונים שלי. הכרטיסן דיבר שוב ברמקולים ואמר שזה ייקח בערך עוד עשרים דקות לפני שהרכבת תזוז. כשמצצתי את התחתונים, הפורטוריקני פינגר לי את הכוס והרטיב את החור של התחת במיצים שלו. כשהיה רטוב מספיק הוא זיין אותו באצבע והמשיך לשחק לי בכוס.

הידיים שלו עברו למותניים שלי וסובבו אותי שוב, הפעם עם הגב אליו. הילד הפורטוריקני רצה לזיין אותי בתחת בקרון של סאבווי. אף פעם לא זיינו אותי קודם בתחת, אבל נסחפתי כולי, וכשהוא פתח לי את הלחיים של התחת הושטתי יד והנחיתי את הראש של הזין שלו לחור-תחת שלי. מצצתי חזק יותר את התחתונים כשהוא הצמיד את אליו במותניים והכניס את הזין לתוך התחת הבתול. בהתחלה זה כאב כשהכלי הגדול שלו מילא לי את הכניסה האחורית הצרה, אבל התחלתי להזיז את התחת על הזין שלו לבד. הידיים עזבו את המותניים שלי, אחת חזרה לשדיים החשופים, והשניה שוב הרימה את הצד הקדמי של החצאית ופינגרה לי את הכוס. כשהאצבע נגעה בדגדגן, גמרתי לו ביד.

הילד הפורטוריקני זיין לי את התחת ופינגר לי את הכוס והציצים כמה רגעים, ואז הידיים שלו חזרו למותניים והוא הניע אותי חזק על הזין-המזיין-תחת שלו. הרגשתי אותו מתקשה ושניות אחר כך, השפיך שלו זרם לי לתוך התחת. הוא החזיק אותי צמודה אליו כשירה את המטען השני שלו לאותו בוקר. הוא לא יצא לי מהתחת. במקום זה, הוא זז באיטיות קדימה ואחורה ושיחק לי בשדיים בשתי הידיים. יד אחת עלתה והוציאה לי את התחתונים מהפה.

"גבירותי ורבותי," הכריז הכרטיסן ברמקולים, "הודיעו לנו כרגע שכדי להשלים את התיקונים, הפועלים חייבים לנתק את זרם החשמל במסילה. היות וכך, ייכבו האורות בקרונות. אנו מצפים שהפסקת החשמל תארך 10 עד 15 דקות. אנא השארו רגועים, אין כל סכנה."

דקה אחר כך, האורות בקרון כבו. הפורטוריקני היה עדיין בתחת שלי. הוא יצא ממני ואז, עם הידיים שוב על המותניים שלי, סובב אותי אליו. לא יכולתי לראותו אותו בחושך. הרגשתי בשפתיים שלו נוגעות בשלי כשהיא נישק את הפה הפתוח שלי. הלשון שלו עברה את השפתיים ומצאה את שלי. הוא נישק אותי בתשוקה לדקה או משהו כזה ואז, העביר את הידיים מהמותניים לכתפיים שלי, לוחץ אותן בנוקשות למטה. גמרתי שוב כשהבנתי שהוא רוצה שאמצוץ לו. הייתי מסוחררת כשירדתי לאט על הברכיים. הרגשתי את הזין על הלחי. הזזתי את הפה אליו ולקחתי את הזין החצי קשה בין השפתיים. העברתי את הלשון על הקצה ומצצתי עוד ממנו פנימה. טעמתי את השאריות של השפיך והטעם של התחת שלי. הכלי התקשה כשעבדתי עליו עם הפה והשפתיים. יכולתי לקחת את כולו בגרון כשהעליתי והורדתי עליו את הפה. שמעתי אותו פותח כפתור, ואז הרגשתי את המכנסיים נופלים ומתחככים לי בלחי. הושטתי יד ונגעתי לו בביצים. הוא לקח את הראש שלי בידיים והנחה את תנועות מציצת הזין שלי. המשכתי למצוץ את הזין שלו מלמעלה עד למטה. ליקלקתי את הזין לכל אורכו. בפעם הבאה שהגעתי לראש, העברתי את הפה לצד התחתי של הזין וליקקתי עד הבסיס. כשהגעתי לשם לקחתי ביצה אחת בפה. עבדתי לו על הביצים כמה זמן. הרגשתי אותו זז. הוא הסתובב והתחת שלו היה מול הפרצוף שלי. אותו רגע, הייתי עושה כל דבר. פתחתי את הלחיים של התחת שלו וחיפשתי את החור בלשון. כשמצאתי אותו ליקקתי, נישקתי ומצצתי. עשיתי את הלשון כמה שיותר קשה ונכנסתי איתה לתחת שלו כמה שיכולתי. המחשבה על לנשק תחת של איזה פורטוריקני הספיקה כדי שאגמור שוב.

בזמן שמצצתי לו את התחת עשיתי לו ביד. כשהספיק לו מהמציצות תחת שלי, הוא הסתובב שוב והשפתיים שלי חזרו לזין. הפעם, הוא החזיק את הראש שלי יציב וזיין לי את הפה. הזין שלו טחן פנימה והחוצה בפה שלי במהירות. השתמשתי בלשון על הכלי כמה שרק יכולתי. פתאום הוא קבר לי את הפנים בשיער ערווה שלו, הזין עמוק בגרון שלי, והשפיך לי בפה מטען של שפיך לבן וחם ודביק. ליקקתי כל טיפה.

הוא החזיק לי את הראש עם הזין בפה. הרגשתי בזין שלו מתרכך לי בין השפתיים. הוא לא נתן לי לקום. פחדתי שהאורות ידלקו ומישהו יסתובב ויראה אותי על הברכיים, הסוודר והחזיה פתוחים, השדיים חשופים וזין פורטוריקני בפה שלי. הוא נתן לי ללקק ולנקות אותו, ובסוף שיחרר אותי, מסמן לי בידיים לקום. למרות שפחדתי להתפס, לקח לי כמה שניות לציית. הוא הרים לי את החצאית ולקח את התחתונים הספוגים שלי, קשר אותם שוב והלביש לי אותם. הרגשתי את הרטיבות שלהם בכוס. הוא סגר לי את החזיה וכיפתר לי את הסוודר ועזב את החצאית שתיפול למקום. יותר הוא לא נגע בי. עמדתי בחושך עוד כמה דקות עד שהאורות נדלקו. המאהב הפורטוריקני שלי נעלם. היה שפיך על הפנים והבגדים שלי. הרכבת התחילה לזוז, היא כבר עברה את איזור העבודות ונסעה בקצב רגיל. ירדתי בתחנה הבאה. לא יכולתי ללכת לעבודה כשאני נראית כמו שנראיתי. לקחתי את הרכבת הראשונה חזרה לקווינס. נסעתי עכשיו נגד התנועה, הקרון היה כמעט ריק והיה לי מקום לשבת. כשישבתי שם, חושבת על מה שקרה בשעה האחרונה, מישהו התיישב לידי. זה היה הפורטוריקני שלי...

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

טינקרבל pasadina@walla.com , 16:17 6/5/2005:
פינגר? חחח זה נשמע גרוע ולא בצורה טובה 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:21 6/5/2005:
ובכן, כן, זה ביטוי ששמעתי אותו לא פעם - ותרגום מתאים מאוד לfingered her cunt, שקצת קשה לתרגם אחרת. הוא הופיע גם בתרגומו המצויין לטעמי של וולנד (-: אם יש בין הקוראות (והקוראים) מי שמכיר את הביטוי או לחלופין יודע בדרך בלתי מוסברת שהוא אינו בשימוש, אנא יופע נא מייד, ואם לאחר היעלמו של הפוסט מתחת רקיע התיקון יופיע, ימוגר נא כסאו לעד
ללא שם  , 14:50 7/5/2005:
איצבע
גורע  , 14:49 8/5/2005:
to finger זה הרבה דברים - להצביע על, למשש באצבעות וגם לדחוף אצבעות.
he fingered his nose יתורגם ל"הוא חיטט באף"
לחטט למישהי בכוס לא נשמע כ"כ סקסי, אבללדחוף אצבע לכוסנשמע סתמי ומסורבל. לפנגר נשמע סתם רע - כאילו משהו התעצל לתרגם או פשוט לא הבין.

לחיטוט יש את הגוון המלוכלך משהו של הביטוי האמריקאי ולכן אני הייתי נוטה להשתמש בו
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:06 8/5/2005:

גם אני לא מת על הפינגור, אבל הוא בודאי עדיף על חיטוט (כאילו, נשמע גיניקולוגי/נקרופילי שכזה, לא?) העניין הוא, כפי שאמרתי, בכך ש"לפנגר" הוא ביטוי שכבר קיים בשפה - כאילו, שמעתי אותו פה ושם, ואפילו ראיתי אותו כתוב באיזה בלוג או שניים. הנה דיון מאלפיים ושתיים שהתנהל בנושא בין כמה תיכוניסטים בתפוז:

http://www.tapuz.co.il/tapuzforum/main/forumG.asp?forum=116&firstMsg=4929
 
גורע  , 16:41 8/5/2005:
לדעתי גם במקור יש לfinger משמעות סליזית/אגרסיבית.
לפעמים גווני המשמעות הם אישיים ואין טעם להתווכח עליהם.
בכל מקרה, הייתי מעדיף להשתמש ב"דחף אצבע" או אפילו "זיין באצבע" על פני "פינגר". הצליל של המילה רע בעיני. במלעיל זה נשמע פלצני ובמלרע זה פשוט גורס את המשפט לחצץ.

אולי למישהו תהיה הצעה טובה יותר
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 18:24 8/5/2005:
במקור, אם אני מבין נכון, finger נכנס לסלנג בתור ביטוי לא ממש אגרסיבי (גם בנות אומרות fingered, אם זה אומר משו). אבל אתה צודק שבעברית זה לא נשמע משהו - אני משתמש בה, כאמור, כי היא, נו, נמצאת כבר בשימוש. אם מישהו יכול להציע מילה חלופית (יחידה, אם אפשר, ולא ביטוי שלם - לפנגר זה לא לזיין באצבעות - וראיה נוכל להביא מהסיפור העדכני ממש, בו באותו משפט משתמשים בfinger fucking ובfinering), לא יהיה עליז (נו, עליז-סטרייט, לא עליז גיי) ממני
ללא שם  , 22:44 9/5/2005:
כל ההטיות של לאַצְבֵּעָ
גורע  , 12:26 11/5/2005:
קוריוז:
אצבע = דיגיט (לטינית)
לאצבע =? לדגדג 

סתיו  , 17:17 6/5/2005:
סיפור חביב מאוד, אם כי אין לי שמץ של מושג איך הם הצליחו לעשות את כל מה שעשו ברכבת עמוסה לחלוטין לפני שהאור נכבה
טינקרבל pasadina@walla.com , 17:35 6/5/2005:
האמת זה עניין גם אותי, כי כשאתה במקום עמוס אתה תמיד שם לב לכול מה שקורה מסביבך, ואם יש כול כך הרבה אנשים אז בטוח מישהו שם לב
ואם היייתי בסאבווי לא משנה כמה חרמנית הייתי לא הייתי נותנת למישהו שאני לא רואה את פניו לגעת בי ככה, לכו תדעו אם זה לא איזה הומלס מלוכלך 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:20 6/5/2005:
מבלי לקבוע מסמרות, ובכל זאת מדובר בסיפור, ועוד אירוטי, וכל זה - אבל הסאבווי בניו יורק, במיוחד לפני עשור שניים (זה סיפור ישן - למשל, היא עדיין קונה כרטיס במקום להעביר מטרוקרד כמו היום), יכול להיות עמוס להדהים, ואם אכן הם היו מוקפים בגבות של אנשים, זה אפשרי. אולי משעשע, או מעניין, לציין בהקשר זה שהרכבת התחתית של מוסקבה, בימי הקומוניזם המאוחרים, נודעה כזירת התרחשויות מיניות תכופות, חלקן מרצון וחלקן NC - אבל, כמובן, אני מסתמך על דיווחים תקשורתיים גרידא, שלא לומר אימפריאליסטיקה קפיטליסטיסטיקה פרופגאנדה

נטע קטנה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=2507) , 23:25 6/5/2005:
איזה סיפור חמוד
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:05 7/5/2005:

Noki noki124@yahoo.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=83646) , 14:40 9/5/2005:
איום ונורא!!! :-)
(
עם היד בתחתונים
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:59 9/5/2005:

מזעזע, למעשה. מחפיר.
לזרום לכוכבים  , 19:41 16/5/2005:
וכול זה ברכבת???
:)) 

אני והאולר שלי fcmuffin@walla.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=113575) , 16:02 17/5/2005:
OMFG :O 


פטאל  , 17:54 9/1/2006:
כשהסיפור שכתבתי בפוסט, צריך למצוא להשבוע מקורות אחרים... וכמה אני שמחה על מה שמצאתי :)

סיפור מרטיב כל כך.... גררררר