טיסה נעימה / טיפאני

"הדיילת הניחה את כל הבגדים שלי על מושב ריק ליד החלון, ואז הוציאה שמיכה מהתא שמעל למושבים. היא הניחה אותה על הבגדים ואמרה, "אם מישהו בכל זאת יבוא, אנחנו יכולות לכסות אותה בזה. אני אשאר פה ואעמוד בתצפית; זה בסדר איתך?""


07/11/2004 22:38:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

סיפור משעשע למדי שנכתב בידי טיפאני - או בשמה, או שמו, האחר פיליפ פאנטום - כותב/ת המתמחה בדרך כלל בכל מיני זוועות מיניות בחוג המשפחה, אך כאן השתעשעה במעט לסביאניזם דומיננטי.


F+F cons? voy

אחרי ירח הדבש עזבתי את פרנק כדי לבקר את המשפחה שלי, שהחמיצה את החתונה האימפולסיבית שלנו בלאס וגאס. עליתי על מטוס בדנבר לטוס לדאלאס, שם הם יפגשו אותי. ציפיתי שכולם יבואו לשדה, כרגיל. אמא, אבא, סבתא, סבא, דוד צ'רלס, שני אחים ושתי אחיות. לא ראיתי אותם כבר יותר משנה מאז שנסעתי לקולג'.

הטיסה היתה נטולת אירועים חוץ מאיזה פרחח קטן, שתי שורות לפני ומהצד השני של המעבר, שכל הזמן ניסה להציץ מתחת לשמלה הקצרה שלי. היא היתה ממש קצרצרה וקלילה, אבל לבשתי תחתונית, תחתונים וחזיה, אז לא היה הרבה מה לראות. בסופו של דבר, מרוב תסכול, הרמתי אותה ואמרתי לו "הנה, עכשיו אתה מרוצה?"


האשה שישבה לידי אמרה "תמיד רציתי לעשות את זה."

"רוצה להחליף מקום? הוא עוד מסתכל."

"לא התכוונתי שאני רוצה; התכוונתי הלוואי שהיה לי אומץ."

"הלוואי שהיה לי אומץ ללכת לשירותים ולהוריד את התחתונים. זה יערפל קצת את המשקפיים שלו."

"רק תעיזי."

"זו התערבות?"

"התערבות וחצי."

"אף אחד לא אומר ללוסי סטיבנס רק תעיזי. אני מתכוונת, אף פעם. רק עכשיו התחתנתי. אני צריכה לנסות לשמור את התחתונים עלי עכשיו כשאני אשה נשואה; חוץ מזה, בעלי גילח אותי בירח הדבש. גילחתי שוב לפני שיצאתי לשדה. אם אני אראה לו את הכוס עכשיו, זה עלול לגרום לילד המסכן נזק מוחי."

"אמרתי, רק תעיזי."

"את רצינית?"

"מרג' וויבר אף פעם לא מתערבת אם היא לא רצינית לגמרי."

"תשמרי לי על המקום."

האשה שהציבה לי אתגר הופיעה במושב שלידי קצת אחרי שהמראנו. היא נסעה לבד ורצתה חברה. הייתי קצת מעוצבנת מהפלישה שלה, כי היתה לי את כל השורה לעצמי במטוס הכמעט ריק. אני אוהבת את המושב שליד החלון ועברתי לשבת במעבר כדי להקל על הדיילות להביא לי חטיפים. התכוונתי לחזור לחלון. לא רציתי להיראות כמו כמו מטומטמת מהכפר, כולה נרגשת מהטיסה, אז נשארתי לשבת במעבר. מארג' נראתה כזאת אשת העולם בוגרת, אפילו שהיא לא היתה הרבה יותר מבוגרת מהתשע עשרה שלי. היא היתה אולי בת עשרים ושתים או שלוש.

הראיתי לילד את התחתונים כדי להרשים אותה באומץ שלי. האמת היא שהדבר הכי אמיץ שעשיתי אי פעם היה לגלח את הכוס כמו שבעלי רצה. הייתי בתולה בליל הכלולות, שלושה שבועות לפני זה. אפילו לגלות למארג' שאני מגולחת היה צעד עצום בשבילי.

כשהורדתי את התחתונים בשירותים, הרגשתי סחרור נהדר מכמה שאני נועזת. ההפתעה והאישור הברורים של מארג' כשסיפרתי לה את הסוד גרמו ללב שלי להלום. הנחתי שהיא אף פעם לא שמעה על משהו כל כך שערורייתי. להראות את הכוס המגולח והעירום שלי דרש את כל האומץ שהיה לי, אבל הייתי נחושה בדעתי לזעזע ולהרשים את מארג' עוד יותר.

חזרתי שתי דקות אחר כך, נופלת למושב שלי. הילד מייד הסתובב ובהה בי כמו גולם. מארג' זזה בכסא והציצה בציפיה בירכיים שלי. העפתי בה מבט סקרני, ואז אמרתי, "אני אמורה להראות לו, לא לך."

"אני זאת שהתערבה איתך. איך אני אדע שבאמת הורדת את התחתונים או שהכוס שלך מגולח אם אני לא אסתכל?"

"צודקת." התחלתי להרים, אבל היד שלה חסמה אותי. אמרתי, "מה?"

"לפני שאת עושה את זה, אנחנו צריכות לעבור על התנאים של ההתערבות."

"יש בזה חוקים?"

"זו ההתערבות שלי."

"בסדר. מה החוקים?" 

"קודם כל, רדי קצת בכסא. עוד. עוד קצת. תביאי את הטוסיק לקצה."

הרגשתי מגוחכת, כל כך נמוכה במושב עד שהמשענת הטתה לי את הראש קדימה. הילד היה כולו עיניים, מצפה לראות שוב תחתונים. אמרתי, "בהחלט גרמת לו להתעניין."

"עכשיו, כשאת מרימה את החצאית, את מרימה אותה אחרי העצמות של האגן, בערך עד פה." מארג' הניחה את שתי הידיים שלה בתוקף על האגן שלי, ואז ציירה קו לרוחב הבטן ביד ימין. הצצתי בה בחשד כשהיא נגעה בי ככה, והחשד התגבר כשהיא לא עזבה. כשהיד שצייירה את הקו נחה שטוחה על גבעת ונוס שלי, ידעתי שיש לי לסבית במושב שלידי. אף פעם לא פגשתי לסבית אמיתית, אז הייתי המומה לראות שהראשונה נראית כזאת נורמלית, כזאת נשית.

האשה אמרה, "עכשיו, יש מינימום זמן. את חייבת להשאר בתנוחה עד שמישהו בא. בגלל שהמטוס כמעט ריק, וכבר חילקו אוכל, זה יכול לקחת זמן. אולי תצטרכי להשאר ככה עד דאלאס."

הרגשתי את הלחץ על המפשעה שלי גובר ואמרתי "או עד שהילדון אומר 'אמא, אמא, תראי מה הגברת הזאת עושה.'"

"הוא לא יגיד כלום. הוא רוצה להסתכל; חוץ מזה, אני יכולה לראות אותה מפה. היא ישנה."

היא צדקה. הילד רצה לראות לי את הכוסהרעיון לנסוע עוד שעתיים חשופת ערווה בין ילד חרמן ולסבית היה פשוט יותר מדי מרגש מכדי לוותר עליו, למרות שתיארתי לי שזה יהיה הכי הרבה לחמש דקות. דיילות אוויר לא נשארות לשבת, אפילו כשהמטוס כמעט ריק. אמרתי, "בסדר. עוד משהו?"

"כן, את חייבת לפשק רגליים כמה שאת יכולה, ואסור לך לגעת בחצאית או לסגור רגליים אפילו סנטימטר אלא אם מישהו בא, לא משנה מה קורה."

הלסבית הערמומית ידעה בדיוק מה להגיד. "לא משנה מה קורה," הייתי אולי טיפשונת כפרית, אבל ידעתי למה היא מתכוונת. אמרתי בחיוך, "אם את מתכוונת להחתים אותי על חוזה, הייתי רוצה שהעורך דין שלי יראה אותו."

"אני מלכת ההתערבויות, מה אני יכולה להגיד? את משקשקת?"

"לא, אני לא משקשקת."

"בסדר, אז תעשי את זה."

העפתי מבט חטוף לאורך המעבר, מסתכלת בילד, ואז הרמתי את השמלה כמה סנטימטרים מעל לקו. פרשתי את הרגליים כמה שאפשר, מה שפתח מרווח של כמעט מטר בין הברכיים שלי. הלסת של הילד נפלה לסנטר. גם של הלסבית. הסתכלתי ביד שלה מטיילת על הירך הפנימית שלי לסגור על הכוס. אמרתי, כשהאצבעות שלה החליקו לחריץ הרטוב, "חשבתי שהרעיון הוא להראות לו את הכוס שלי. עכשיו כל מה שהוא יכול לראות זה את גב היד שלך."

"הוא עומד לראות לך את הכוס. אני אדאג לזה, אבל הוא יראה אותו רטוב ועסיסי כמו שכוס צריך להיות."

שתי אצבעות ביד ימין של הלסבית נכנסו לחור שלי ועיסו אותי מבפנים, מתחככות בצד התחתון של עצם המפשעה, עושות לי מסאג' בנקודת הג'י, אני חושבת. שתי אצבעות היד השמאלית שפשפו במהירות קדחתנית את הדגדגן שלי, בדיוק איך שאני אוהבת. אמרתי, "חשבתי שהכוס שלי היה רטוב ועסיסי כבר בשירותים."

"יבש כמו עצם. אין לך מושג  מה זה רטוב ועסיסי."

"אני מתארת לי שעשית את זה כבר פעם, אני מתכוונת, גרמת לכוס להיות רטוב ועסיסי."

"כמה פעמים. אוה, כן, מותק, את מרטיבה עכשיו. את כלבה קטנה וחמה, נכון?"

"כן, ואם תמשיכי ככה, אני אהיה כלבה קטנה וחמה ומשתינה. אוה, אלוהים! לסבית מזדיינת."

לא יכולתי להאמין שאמרתי את זה; אבל בכל זאת, היא קראה לי כלבה ראשונה. היא המשיכה, "כן, ג'וסי לוסי. תזרמי. תגמרי בשבילי, מותק. כן, חמודונת. כן. תפסיקי להתנגד, זונה קטנה מטפטפת."

"אוגגג! אוההה! זין! אלוהים. ישו. מזדיינת. שיט! שיט! שיט! שיט! אלוהים המזדיייןןן!"

אף פעם לא גמרתי ככה, או צעקתי (בלחישות) חזק כל כך. התמוטטתי נמוך בכסא, מנסה להחזיר את הנשימה. מארג' אמרה, "עכשיו בואי נראה לילד קצת כוס מטפטף." היא פתחה את השפתיים שלי רחב בשביל הילד ונשפה אוויר קר פנימה. דיילת שכרעה ליד הכסא שלי הפתיעה אותנו.

הדיילת אמרה ברכות, "היי, תראו, אני מהאחיות, אבל אתן צריכות לקחת חדר בשביל זה."

מארג' לא עצרה לרגע, ולא עשיתי שום נסיון לכסות את עצמי. הדיילת בהתה בכיסופים בפישוק הרחב שלי כשמארג' אמרה, "הכוסית הזאת סטרייטית. עבדתי קשה להביא אותה למצב הזה. החדר שלנו זה פה."

"יש לכם קהל, את יודעת."

"אני יודעת. הוא הסתכל מהרגע הראשון. הוא לא יספר. ההצצות שלו מתחת לשמלה היו מה שחירמן אותה בהתחלה. אנחנו צוות, אני והוא."

"טוב, אני מתארת לי שלא צריכה להיות בעיה, כשחושבים על זה. כמעט כולם ישנים, והצוות סבבה."

"מצויין."

הייתי המומה כשהדיילת אמרה, "את יודעת, הוא בטח ישמח לראות לה את הציצים. בואי נוריד לה את השמלה."

"אני אוהבת את הגישה שלך. אני מארג'; אני רואה שלך קוראים פאם." מארג' הציעה לפאם את יד ימין הנוטפת שלה, ושתי הלסביות לחצו ידיים מעל לפנים שלי. אחרי לחיצת היד, שתיהן ליקקו את האצבעות. לא יכולתי שלא לתהות אם אני עדה ללחיצת יד סודית של אחיות הכוס. מארג' אמרה, "תרימי, חתלתולונת."

הגבהתי את התחת כדי לתת לה למשוך את השמלה עד הבטן. כשישבתי מארג' הטתה אותי קדימה ופאם פתחה לי את הרוכסן של השמלה. ביחד, הן הורידו את השמלה והתחתונית. פאם הורידה לי את החזיה. חוץ מהנעליים, הייתי עירומה במטוס.

הדיילת הניחה את כל הבגדים שלי על מושב ריק ליד החלון, ואז הוציאה שמיכה מהתא שמעל למושבים. היא הניחה אותה על הבגדים ואמרה, "אם מישהו בכל זאת יבוא, אנחנו יכולות לכסות אותה בזה. אני אשאר פה ואעמוד בתצפית; זה בסדר איתך?"

מארג' אמרה, "תצטרפי אלינו. כמה שיותר בנות יותר שמח."

"תודה, קיוויתי שתתחלקי בה. כוסיות סטרייטיות ממש משגעות אותי, וזאת מהממת." פאם הרימה את יד שמאל שלי והוסיפה, "ונשואה. אפילו עוד יותר טוב."

אהבתי איך שהן דיברו עלי ולא אלי כאילו הייתי אסירה באיזה טראנס לסבי. עכשיו, כשהפסקנו להעמיד פנים שהכל משחק, מארג' ירדה לרצפה והעלתה את הרגליים שלי למסעדים, כשפאם מורידה את המסעד עד הסוף וכורעת ליד הציצים. כשמארג' ירדה לי לכוס, פאם תפסה לי בשד השמאלי והראתה לילד איך היא מועכת אותו, אומרת, "הוא אוהב את הציצים האלה. אתה אוהב אותם, נכון ילד?"

הילד המגחך הנהן במרץ. פאם צבטה את הפטמה שתעמוד והצליפה בקצה עם הלשון. "אני מתערבת שהיית רוצה לעשות לה ככה... [פליק, פליק]... וככה... [רפרוף, רפרוף, פליק, פליק, כרסום]."

היא מצצה את רוב השד שלי לתוך הפה ושאבה חזק, לועסת בעדינות. הפה הכשרוני של מארג' גרם לי במהירות להתחיל להניע את האגן, ומה שפאם עשתה גרם לי לקמר את הגב. הן הביאו אותי במהירות למצב הזוי לגמרי, ואז פאם נעמדה והרימה את החצאית שלה מאמצע האימרה, חושפת את הכוס העירום דרך גרביון שלא היתה לו מפשעה.

בהיתי בכוס ממוסגר בניילון. היה לה כוס רך, יפה, בלי שום שערות, וטבעת זהב בדגדגן. היא דחפה את הערווה לפנים שלי בבוטות, אומרת, "תלקקי לי, כלבה!"

בטראנס הלסבי הזה ששקעתי בו, צללתי לכוס בלשון מפרפרת והבאתי על עצמי עוד עלבונות והוצאות דיבה, כמו: "תמצצי לי את הדגדגן, זונה קטנה!" ו, "תלקקי לי את הכוס, שרמוטה!"

צרחתי בפה מלא ערווה, ואז ינקתי את האורגזמה מתוך פאם. נשארתי דבוקה לכוס שלה ללגום את תוצרי הגמירה כשהיא מחזיקה את השפתיים פתוחות ומנחה אותי לנקות לה טוב. דחפתי את הפנים חזק פנימה, לופתת את התחת המוצק שלה. כשכמעט השלמתי את המשימה, פאם אמרה, "אני רוצה להכניס לזה את שרי. היא תרצח אותי אם היא תשמע שהיתה לי כוסית סטרייטית ולא קראתי לה. אכפת לך?"

מארג' התרוממה בפנים רטובות לגמרי ואמרה, "כמו שאמרתי, יותר בנות יותר שמח."

פאם סידרה את החצאית והלכה במעבר, מתעכבת לפרוע את שיערו של הילד כשעברה. הוא הסתכל בתחת שלה רוקד במעבר בחצאית הצרה. אחרי כמה רגעים היא חזרה יחד עם בלונדינית קצרת שיער ומחייכת. שתיהן ליטפו את הראש של הילד. כשהבלונדית נעמדה מולי ונעצה עיניים בגוף שלי, היא אמרה, "אוה, אלוהים, היא בובה."

האצבעות העדינות שלה נעו למפשעה שלי כשמארג' זזה הצידה. היד החופשית עיסתה לי את השדיים. שרי הביאה את האצבעות הרטובות מכוס שלה לשפתיים ומצצה, עושה פרצוף של ילדה שמלקקת שוקולד. היא ניקתה את האצבעות ואז הרימה את החצאית כמו פאם, מראה לי עוד כוס מגולח ומפורנסג ממוסגר בניילון. בשלה היא גם קעקוע של שושנה על שפת הכוס השמאלית עם גבעול שנעלם לה בפנים. ליקקתי את השושנה, ואז ליקקתי את האגרטל. גמרתי כשליקקתי את האגרטל. עשר דקות אחר כך, גם האגרטל גמר, וגמרתי שוב מהלשון הכשרונית של פאם.

במשך מאתיים ושמונים מייל הלסביות עשו עלי תור, מתחלפות במקומות. אם האמא של הילד לא היתה מתעוררת וסוחבת אותו משם, היינו יכולים להמשיך שלוש מאות ועשרים. כמו שזה היה, נשאר בדיוק מספיק זמן לאסוף את הבגדים שלי ולהתרחץ, אבל מארג' לא הסכימה לתת לי כלום חוץ מהשמלה. לסביות נהיות כלבות אם את לא מוכנה ללכת איתן הביתה להצטרף לאחיות הכוס וללמוד את לחיצת היד הסודית. כשהתעקשתי, היא קרעה את החזיה, התחתונים והתחתונית שלי. לא היה לי שום תיק יד. השמלה היתה כל מה שהיה לי; כל השאר היה עם המזוודות.

עמדתי לפני המראה בשירותים ובהיתי במה שהמשפחה שלי תראה. למרות שעל השמלה היה הדפס פרחוני, ראו דרכה הכל; את הציצים שלי, הפטמות, החריץ החשוף של הכוס שלי, אפילו את החריץ של התחת ראו. הייתי אשה ערומה בנעליים, ולא יכולתי לחשוב על שום אלטרנטיבה חוץ מלצאת מהמטוס ככה. קירצפתי את הפנים וגרגרתי בסבון של הכיור. המשפחה שלי מתה על חיבוקים ונישוקים.

נשארתי בשירותים עד שפאם אמרה ברמקול לכולם לחזור למקומות. מארג' כבר הלכה, אבל הילד ואמא שלו עוד היו. הוא ניסה לראות עוד קצת כוס כשהיא נאבקה לרתק אותו לכסא בכיוון הנכון, מסתכלת מדי פעם לאחור ויורה בי מבט שאמר, "את הבן אדם הכי מגעיל שראיתי בחיים שלי."

הייתי האחרונה לצאת מהמטוס והייתי חייבת לעבור על פני פאם ושרי בדרך החוצה. פאם אמרה, "אני מקווה שנהנית מהטיסה." שרי אמרה, "חזרי שנית." כשעברתי, שתי זוגות ידיים ריריות ורטובות כיסו לי את הפנים, את הפה, והצואר. הכלבות טינפו אותי. נאבקתי להשתחרר מהכלבות הצוחקות האלה, המומה מנקמת האחיות.

ירדתי מהמטוס ברגליים רועדות, ריח של הים בשיא השפל נודף ממני, מבועתת מהפגישה עם המשפחה שלי. עצרתי בשרוול כדי להחליט מה לעשות. לא יכולתי לחשוב על שום סיפור שיכול להסביר איך איבדתי את הבגדים התחתונים שלי שלא היה יותר גרוע מלגרום להם לחשוב שפשוט התלבשתי ככה. הרי אמרתי להם שעברו עלי הרבה שינויים. בחוסר ברירה, זקפתי כתפיים ונכנסתי לאולם מקבלי הפנים. תשע לסתות נפלו בו זמנית. אמא אמרה, "לוסי."

השם נפל לה מהשפתיים כמו קקי רטוב. התקדמתי באומץ ואמרתי, "היי כולם. הגעתי הביתה." הייתם צריכים לראות את הפרצופים שלהם אחרי החיבוקים והנישוקים. אחרי שניגבה את השפתיים בגב ידה, אמא אמרה, "לוסי, כדאי מ'וד שתסבירי כמה דברים."

חוץ מזה, כמו שאמרתי קודם, הטיסה היתה נטולת אירועים.

***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

משהקיפוד sasha_pasha@hotmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=71320) , 22:52 7/11/2004: וואו. או שאתה מוטרף לגמריי או שאתה אשמאי זקן. אלוהי!!! 

שלומית aharonson_s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=11491) , 01:35 9/11/2004:
היי
, אני מכירה את הסיפור הזה! איזה אחד פעם שלח לי אותו 

נופל מהשמיים  , 03:23 9/11/2004: נפלא, ד"א עברתי אותו מקרה בטיסה משיקגו לסיאטל
אני חושב שעם אותה אחת... 

אנה  , 08:36 9/11/2004: אוף, לא טוב לקרוא דבר כזה על הבוקר ולפני העבודה. מצויין. חרמנות לא ממומשת לא עושה עמי חסד

שרון  , 10:51 9/11/2004:
מחרמן. גם אני רוצה מין לסבי כזה...
תמשיך כך

siete  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=10235) , 15:42 10/11/2004:

סיפור אחוות "אחיות הכוס" משעשע יותר מאשר מחרמן. וזה גם טוב! אהבתי!
עלה והצלח.

דג בבל  , 18:28 12/11/2004: ל"תחתונית" בעברית יש קונוטציה מיידית של מוצר היגיינה נשית. פד. מה שמוריד את מפלס החרמנות בכל פעם שה"תחתונית" הזה צץ. אני חושבת שבמקרה הזה אפילו "קומבניזון" הדודתי היה עדיף

ארזzzm@walla.co.il (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=9973) , 22:51 17/1/2005: נפלא , נהנתי