נשף מסיכות / השדון הכופר

"הילדים צרחו כשדראקולה יצא מארון המתים שלו ואני צרחתי כשגמרתי בתוך הזרה האלוהית הזאת. יצאתי ממנה, מסתדר ולובש את הכפפות, אפילו לא שניה מוקדם מדי. המשרתת נכנסה לתוך התחתונים שלה והכניסה את הציצים חזרה לחולצה ההדוקה כשהרכבת יצאה מתוך המנהרה השחורה, לאור שבחוץ. עוד דקה היינו מזדיינים מול קהל!"


18/11/2004 22:00:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!
אחד מהסיפורים הראשונים שהתפרסמו בבלוג - דומני שבלשון חוקית מכנים מעשה כזה "אונס ברמיה"... ובכל זאת, משעשע למדי.

MF, nc 


זו היתה מסיבת ההאלווין הכי גדולה שראיתי אי פעם, קרקס אמיתי כולל מתקנים של לונה פארק. היה מגוון מדהים של מחופשים ומחופשות, יצורים ושדים שנהנו מעצמם, דיברו, צחקו ואכלו ריבה. היתה אפילו תחרות שליית תפוחים בשיניים, מחבית שעמדה בפינה.


כל העסק היה אירוע צדקה והיו שם בטח לפחות מאתיים איש. זה היה קולני וזוהר. זוגות מחופשים לסוסים עברו, שני הצדדים לועסים, מלכות זהרו בכתרים וגלימות נשפכות, מלכים, קופים, אבירים, באטמן, סופרמן, מוקיונים וכל השאר דחפו ופילסו להם דרך למתקנים ודוכני המזון.

במשך שלוש שעות הייתי הפרש-בלי-ראש היחיד. שכרתי את התחפושת, את הדבר הזה. היא היתה ביזארית וגרוטסקית. חולצה פרחונית שחורה ואפורה עם קפלים ושרוולים ארוכים, מכנסיים שחורים, כפפות, מגפיים, חרב ושכמיה ארוכה. מעל כל זה היתה לי את המסיכה הכתומה בצורת ראש דלעת. אפילו טרחתי להשחיר את הפנים שלי באיפור כדי שאנשים לא יוכלו לראות אותם דרך המסיכה המפלצתית.

התכוונתי כבר ללכת כשראיתי אותם. הם היו זוג, היא לבושה כמו משרתת צרפתיה, בתחפושת מאוד צמודה וחושפנית שהציגה לראווה את השדיים המלאים שלה והירכיים העגולות, החטובות. אבל מה שמשך את תשומת ליבי היתה התחפושת של זה שליווה אותה. היא היתה ממש זהה לשלי.

הנחתי לתשומת לבי לנדוד אליה. היא היתה מדהימה. לבושה בתלבושת שממנה עשויים החלומות הרטובים של כל נער מתבגר, מגפיים שחורים על עקבי סטילטו, גרבי רשת שחורים מוחזקים בביריות מאוד בולטות לעין ששקעו בירכיים הלבנות והחטובות שלה. חצאית קצרה, מאוד קצרה, קצת מתרחבת על הירכיים, חולצה שחורה עם צוארון תחרה לבן שצלל עמוק לחזה המלא שלה, פיסת בד אלסטי מסביב לצואר כמו קולר, מוסתרת בערימות שיער שופע, שחור ומתולתל, שעליו נזר כסף זוהר. ביד אחת היא החזיקה מטאטא נוצות והפנים היפים שלה הוסתרו מעט מאחורי מסיכת עיניים קטנה, שהעניקה לה אנונימיות בלי לגרוע מיופייה

היא פנתה ישר לאחד מדוכני המשחקים, זריקת הטבעות, ושילמה דולר תמורת שש טבעות. כשהשליכה אותן משהו משך את תשומת ליבו של הפרש-בלי-ראש. הוא ליטף אותה בישבן (לא נראה שהיה לה אכפת) והצביע על דוכן האוכל, בערך עשרה מטר מאיפה שעמדתי. היא צחקה וחזרה להטיל טבעות כשפילסתי את דרכי בקהל.

היא לא ידעה לכוון, אז היא קנתה עוד טבעות וניסתה שוב בזמן שהחבר שלה בעל הראש-דלעת עבר על פני דוכן האוכל כדי לטפוח על כתפה של אשה אחרת לבושה כמו חתול שעמדה וצפתה בקליעה למטרה. האשה השניה נחרדה, אבל כשאיש הדלעת הסיר את ראשו המפלצתי, צרחה מאושר וזינקה לזרועותיו לנשיקה גדולה ורטובה. גם היא נראתה מצויין. היו לה שדיים כפולים בגודלם מאלה של המשרתת הצרפתיה, אבל חשבתי שהפנים שלה אפילו לא קרובים ביופיים לאלה של המשרתת. אני מתאר לי שיש אנשים שרק מידת החזיה מעניינת אותם. בכל מקרה, ראיתי שהפרש-בלי-ראש השני הולך להיות עסוק לכמה זמן, הוא ואשת החתול מתחרמנים, מתחככים וכל השאר מאחורי דוכן האוכל. הייתי בדרך החוצה בכל מקרה, אז תיארתי לי שזאת תהיה הזדמנות מצויינת לשים יד על הטוסיק הקטן של המשרתת הצרפתיה ולחטוף ליטוף בחינם בדרך למגרש החניה. אם היא תסתובב היא פשוט תחשוב שזה השני שהפליק לה בישבן, ממש כמו קודם.

אחרי שנדחפתי דרך הקהל, שם עין בזהירות על הפרש השני, נעמדתי מאחורי המשרתת הצרפתיה והסתכלתי איך היא זורקת טבעות. היא זרקה כל הזמן חלש מדי ופיספסה בכל פעם. ובכן, תיארתי לי שיותר טוב שאעשה צעד לפני שאאבד את האומץ, אז איך שהיא התכוננה להשליך את הטבעת האחרונה שלה נכנסתי מאחוריה ונתתי לה פליק חזק בתחת שהעיף אותה טיפה קדימה, וזו בטח היתה הצביטה הקטנה שהשלימה את המשימה. היא זרקה יותר רחוק, והטבעת נחתה על היתד של דובון צעצוע גדול. היא זכתה! כשהסתובבה ראתה אותי בתחפושת הכהה שלי ועשתה את הדבר הכי בלתי צפוי. היא קפצה לזרועותי ונתנה לי חיבוק גדול. החזה השופע שלה נלחץ לי לחזה לשניה אחת נהדרת לפני שהסתובבה למחוא כף לעצמה. מפעיל הדוכן הביא את הדובון למשרתת הצרפתיה שצווחה מרוב אושר וקיפצה מעלה-מטה בעליצות. העיניים שלי היו דבוקות לה לשדיים שקפצו והתנדנדו בנסיון להשתחרר מכבליהם הלא מי יודע מה חזקים. צוחקת, תפסה לי את היד והובילה אותי לכיוון רכבת השדים, המתקן הכי קרוב. היה שם את התור הכי קצר, אולי ארבעה ילדים מחכים להכנס. זרקתי הצצה מעבר לכתף על הפרש השני שעדיין אפילו לא שם לב שהמשרתת הלכה. מה, הוא ואשת החתול פחות או יותר הזדיינו שם ליד כולם. תיארתי לי שהוא יהיה עסוק לכמה זמן.

שלפתי שני שטרות ועמדנו בתור למתקן. זו היתה מין מנהרת אהבה משופצת, ישבת במין רכבת ישנה, שבה כל ארבעה מושבים עוצבו כמו סירה קטנה, הגלגלים מתחת למים וגלים קטנים מלחכים את צד הסירה שהתגלגלה במסלול נחשי במחסן החשוך, חולפת על פני זוועות מוארות בספוטים כמו מפלצות חייזריות מהחלל החיצון, ערפדים שניביהם נעוצים בצוארן של עלמות צעירות ומתוקות, אנשי זאב שזינקו עליך, הכל מלווה בצרחות מיכניות.

הילדים רצו והתפזרו במושבים. התחלתי ללכת למושב הקדמי, רק ארבעת הילדים היו שם, כולם מרוכזים פחות או יותר במושבים המרכזיים, כשהמשרתת הקטנה שלי משכה אותי לצד האחורי של הרכבת. למעשה היא הובילה אותי למושב האחורי ביותר. לרגע הייתי מאוכזב באופן טיפשי, אהבתי לשבת במושב הקדמי במתקנים. לא הייתי מאוכזב הרבה זמן!

הדובי ישב בכסא שמולנו כשישבנו במושב האחורי. הרכבת החורקת הטלטלה קדימה לחשיכת המחסן. כשהאורות מהכניסה נעלמו והצרחות המכניות התחילו, המשרתת הצרפתיה הקטנה התכופפה קדימה, לקחה את היד שלי שבכפפה והניחה אותה על הישבן הרך שלה. איזה תחת! הוא היה מוצק ועגול. מעכתי וצבטתי והיא מתה על זה. היא נענעה את התחת קדימה ואחורה ומשכה למעלה את החצאית הקטנטונת שלה כדי לחשוף את תחתוני הביקיני הלבנים באור החלוש והמהבהב. הרגליים הארוכות שלה עם ביריות הירך וגרבי הרשת השחורים רק הדגישו את התחתונים שלמעלה. הרגיש מוזר לגעת בתחת החמוד, העסיסי הזה עם כפפה.

המפלצת של פרקנשטיין התנודדה אל האור, מפיקה צרחות אימה מעושות מהילדים שלפנינו.

המשרתת הצרפתיה נעמדה לרגע, הסתובבה והניחה את אחוריה על הברכיים שלי. עם הגב אלי היא נענעה את התחת על הירכיים שלי. התחיל לעמוד לי כבר קודם, אבל זה כמעט גרם לי לגמור במכנסיים. התחלתי ללטף את המותניים שלה בשתי ידיים. הכנסתי לה אצבע לתחתונים ועקבתי אחרי הקו של הרצועה האלסטית מסביב לטוסיק.

חלפנו על פני המפלצת של פרנקנשטיין, אשליה עייפה ונדושה.

המשרתת הצרפתיה היתה ההפך הגמור מזה, מאוד נמרצת ומאוד מוחשית! היא קיפצה בשובבות למעלה ולמטה בחיקי כשהתחלתי ללטף אותה. הידיים שלי בכפפות הרגישו את החום של אגן הירכיים שלה, הגמישות הדקיקה של המותניים, הבטן הרכה והקמורה והגבעה המוצקה והמעוגלת בין הרגליים. היא הפסיקה לקפץ עלי כשליטפתי אותה שם והתחילה להזיז לאט את הירכיים. הידיים שלה לחצו את שלי למפגש ביניהן. כשהילדים צרחו בגלל איש הזאב, שקפץ מאחורי סלע, המשרתת הצרפתיה גנחה.

לא יכולתי יותר להחזיק מעמד. הורדתי את הכפפות ונתתי להן ליפול על הרצפה של הקרון הקטן. ואז בידיים חשופות הרמתי את החצאית של תלבושת המשרתת והרגשתי את הבשר החם של הבטן, המשי החלק של התחתונים שלה ודרך המשי את התלתלים הקשים של השיער המקורזל שמתחת. היא גנחה שוב וידעתי שאני חייב לקחת אותה, ממש שם וממש אז.

העברתי את האצבעות החצופות שלי מבעד להתנגדות האלסטית של התחתונים השקופים, ללטף את שיער הערווה הצמרי שלה ולמצוא את החריץ של הכוס. הוא היה לח. ידעתי שהסיבוב לא יימשך לנצח, אז נכנסתי קדימה ופנימה. שפתי הכוס שלה נפרדו, האצבע שלי פורצת לכניסה הרכה שלה, לתוך גן עדן משיי. החור הקטן שלה היה לוהט ורותח כשהאצבע שלי הסתובבה בתוכו, מחפשת מטמונים נשיים. היד שלה לחצה על שלי, מנסה לדחוף את האצבע עמוק יותר. פיתלתי את האצבע פנימה והחוצה, משפשף את הדגדגן הנפוח שלה. היא גנחה בקול רם יותר, מעיפה את הראש אחורה, העיניים שלה היו עצומות והיא כמעט נפלה!

הרגשתי שזיינתי אותה באצבעות כבר מספיק. הזנזונת הקטנה היתה לוהטת, ורציתי לעשות עליה סיבוב! הוצאתי את האצבעות מהחור שלה, תפסתי את התחתונים הקטנים ומשכתי אותם מעל גרבי הרשת, נותן להם ליפול על הרצפה ליד הכפפות. הורדתי אותה מהברכיים שלי וסובבתי אותה כך שאוכל לראות מה אני עושה. פתחתי את החנות והוצאתי את הזין המלא תשוקה שלי. המשרתת הצרפתיה התכופפה קדימה, תפסה את הזין בבסיס והתחילה למצוץ לי. שפתי הזונה המלאות והאדומות שלה הקיפו את הקצה והחליקו למטה. היא מצצה רק את החלק העליון אבל זה בהחלט הספיק כדי לגרום לי אושר. היא ליקקה מסביב הראש של הזין בליקלוקים מהירים וחטופים. מספיק, עוד קצת מזה ואני אאבד שליטה, ברור שכבר קיבלתי יותר ממחיר הכרטיס בכל מקרה, אבל רציתי לנסות ללכת על הפרס הגדול. העמדתי אותה וירדתי קצת בכסא, היא התיישבה בפישוק מעל לרגליים שלי והורידה את עצמה על הזיקפה המשתוקקת שלי. היא היתה רטובה וחמה! החור שלה החליק, עם קצת התנגדות, למטה לאורך הזין הנפוח שלי. תפסתי אותה במותניים ונענעתי אותה למעלה ולמטה על הזין.

הנה אני עם אשה יפהפיה שאף פעם לא פגשתי, שחושבת שאני מישהו אחר, ואני משתמש בה כמו בבובת מין!

הילדים עדיין צרחו מההפחדות הטיפשיות אבל זה היה בסדר, הצווחות שלהם התערבבו עם הגניחות של המשרתת. מהר מאוד היא התחילה לעלות ולרדת בעצמה, אוחזת בכח במוט שלפני המושב, כורעת על המושב כשאני בין הרגליים שלה, רוכבת על הזין שלי כמו מכשפה על מטאטא. היא היתה היתה שקועה כולה במה שעשתה ובתחושת הזין שלי נכנס ויוצא מהחור הרטוב שלה ולמרות שהייתי מסוחרר באותה מידה הידיים שלי היו חופשיות, אז תפסתי את הציצים המזמינים שלה, האגודלים שלי מברישים את העור החשוף של המחשוף והידיים מועכות את הגבעות המתוקות דרך החולצה ההדוקה. היא לא לבשה חזיה ודרך הבד יכולתי להרגיש את הפטמות, קשות כמו אבן, פורצות מהבד. לאט לאט דחפתי את הציצים יחד ולמעלה כשאני מושך בחולצה, לשחרר את האשכוליות.

הם היו נהדרים! שדיים עגולים ויפהפיים, טבעות מכווצות סביב הפטמות המחוספסות, הקטנות והקשות שלה, מוקפות בשר נהדר, מלא, מתנשם! צבטתי את הפטמות וליטפתי את הציצים באצבעות החשופות שלי בזמן שדחפתי לה את הכלי עמוק. בפעם הראשונה קיללתי את מסיכת הראש-דלעת שלי כי לא רציתי שום דבר יותר משרציתי ללקק ולמצוץ את הציצים המושלמים האלה! המשכתי להתרכז בהם עד ששמעתי אותה נוהמת והרגשתי את הגלים הנפלאים האלה בכוס שלה שמתכווץ על הזין שלי, שאמרו שהיא גמרה, ואז הורדתי אותה מהזין, סובבתי אותה, דחפתי לה לכוס מאחור והעברתי ידיים דרך בתי השחי למעוך את השדיים האלה שלה. מעכתי וסחטתי, חולב לה את הציצים כמו פרה ונכנס בה מאחורה כמו כלב.

הילדים צרחו כשדראקולה יצא מארון המתים שלו ואני צרחתי כשגמרתי בתוך הזרה האלוהית הזאת. יצאתי ממנה, מסתדר ולובש את הכפפות, אפילו לא שניה מוקדם מדי. המשרתת נכנסה לתוך התחתונים שלה והכניסה את הציצים חזרה לחולצה ההדוקה כשהרכבת יצאה מתוך המנהרה השחורה, לאור שבחוץ. עוד דקה היינו מזדיינים מול קהל!

יצאנו והראיתי למשרתת את דוכן המזון, שמאחוריו הפרש העסוק התחבא, יכולתי עדיין לראות את המסיכה שלו, הוא לא הלך לשום מקום. הפלקתי לה בתחת והצבעתי באצבע, פקודה מפורשת. היא לקחה את הדובי והתחילה ללכת וכשהפנתה אלי את הגב זזתי כמו ברק משומן לכיוון היציאה. אני חושב ששמעתי צעקה מאיפה שהפרש מס. 2 ליטף את החתולה שלו, אבל אני לא בטוח אם זו היתה צעקת זעם, צעקה של הבנה או פשוט הביצים של מישהו נחתכות ממנו. גם לא בדיוק בא לי להשאר ולברר!



***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב