ספירת מלאי / פיבי

"חזיונות של פיטורים בשל התנהגות מגונה רצו לי בראש. אבל אז חשבתי על הזיקפה שהבליטה לו את המכנסיים כל כך בבירור. ובאותה מהירות כמו המחשבות על הפיטורים, תהיתי עכשיו מה הוא ינסה, בידיעה שאני בידיים שלו, והוא גם הבוס שלי וגם תפס אותי עושה משהו כמו לאונן בעבודה."


12/05/2005 16:24:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

בוס, עובדת מחסן חרמנית, ספירת מלאי. קל ופשוט.


MF cons


אלוהים, אני לא מאמינה שעשיתי את זה! כל מי שקוראת את זה, אני רוצה להיות הראשונה להזהיר אותה שלא תעשה מה שעשיתי. זה באמת דופק אותך בעבודה, ואפילו אם יוצא לך מזה רגע של תענוג מלוכלך ונהדר, מה שבא אחר כך בודאי לא שווה את זה.

זה קרה ביום שבת אחד אחרי הצהריים כשהבוס שלי פיל ואני עשינו שעות נוספות בנסיון לסיים את הספירה המחזורית של המלאי. כל השבוע היו לנו בעיות מחשב, ויצא שאנחנו מפגרים בהרבה אחרי לוח הזמנים לספירה. העבודה בשבת תעזור לנו לסגור פערים, וביום שני המלאי יהיה מעודכן לגמרי.

עבדתי כבר משמונה בבוקר ומאיזושהי סיבה המחשבות שלי חזרו כל הזמן לסוף השבוע הקודם, כשאני והחבר שלי רוב בילינו את כל השבת במיטה, עושים סקס מעולה. הוא כזה גבר ותמיד משגע אותי מרוב תשוקה כשאנחנו מחליטים לבלות את היום מתחת לשמיכות.

רוב נסע לכל השבוע לבקר את אביו החולה. ואני לא יכולתי להוציא את הבולבול הגדול והקשה שלו מהראש. יכולתי לדמיין אותו בכל גדולתו; איך שהוא נראה כשאנחנו מתחילים, כזה ענק ועבה. ואז אחרי האורגזמה הראשונה שלו כמה נוצץ הוא היה, כמעט כאילו עשוי מפלסטיק. איך שהוא נראה כשעליתי עליו והתחלתי לרכב כמו קאוגירל ברודיאו.

ניסיתי להפסיק לחשוב על האבר היפה של רוב, אבל ככל שניסיתי לחשוב על דברים אחרים ככה התחממתי יותר, ורציתי שהוא יהיה בבית כשאחזור לשם הערב. הייתי באמת זקוקה לו כי הייתי חרמנית אש. זה התירוץ היחיד שיש לי למה שנתתי שיקרה אחר כך.

עבודת הספירה המחזורית הביאה אותי למחסן, באיזור הקבלה והמשלוח. האדם האחר היחיד שם היה הבוס שלי, פיל, שעבד במשרד הקדמי. לא ראיתי אותו מאז שהכניס אותי למחסן בשמונה בבוקר והרגשתי שאני לבד.

ובכן, המחשבות המיניות הבלתי פוסקות על הזין הנחמד של החבר שלי גרמו לי לעשות משהו שרבות מכן אולי היו עושות בנסיבות דומות. הורדתי את התחתונים מתחת לחצאית, הכנסתי את הידיים פנימה והתחלתי לזיין את עצמי באצבעות, מדמיינת את הזין הנפלא של רוב.

הכוונה שלי היתה לגמור כמה מהר שאפשר; להפסיק לחשוב על רוב והכלי הגברי הבשרני, הנפלא והמענג שלו, ולחזור לעבוד. אבל השילוב של ההימצאות במקום שבו בדרך כלל כל כך הרבה אנשים רצו לכאן ולשם והמחשבות שהיו לי כל הבוקר, גרם לעונג שלי להיות עז בהרבה.

ברגע שנגעתי בעצמי שם למטה ידעתי שזה יהיה סופר חזק. כמעט קפצתי מהעור כשהאצבע שלי נגעה בדגדגן; התחושה היתה מדהימה, נפלאה בתכלית. נשענתי לאחור, נשכבת על שולחן הספירה, והתחלתי לגנוח בשקט כשחיככתי את שפתי הכוס יחד, משתמשת בהן כבצעצוע מין לח, משפשפת אותן בדגדגן ומחרמנת את עצמי יותר ויותר. נדמה היה שהזמן נעצר כשגופי רטט מהעונג שגרמתי, ועצמתי עיניים למצות את התחושות שהיו עזות יותר מאי פעם.

ליבי כמעט נעצר כששמעתי רשרוש מאחורי. הוצאתי את הידיים מתחת לחצאית וניסיתי לשוא להעלות עלי את התחתונים בלי להיראות. מתיישבת, הבטתי מעבר לכתפי וראיתי את פיל עומד שם עם עיניים גדולות ופה פעור. שמתי לב גם שהיתה לו בליטה גדולה במכנסיים. פאק! הוא ראה מה עשיתי. עכשיו הלכתי לאכול אותה.

חזיונות של פיטורים בשל התנהגות מגונה רצו לי בראש. אבל אז חשבתי על הזיקפה שהבליטה לו את המכנסיים כל כך בבירור. ובאותה מהירות כמו המחשבות על הפיטורים, תהיתי עכשיו מה הוא ינסה, בידיעה שאני בידיים שלו, והוא גם הבוס שלי וגם תפס אותי עושה משהו כמו לאונן בעבודה.

לא הייתי צריכה לחכות יותר מדי כדי לגלות מה היו הכוונות שלו. פיל התקרב לשולחן ותפס בתחתונים שהיו עדיין סביב הירכיים שלי. הוא הביט לתוך עיני ומשך אותם לקרסוליים. לא יודעת למה עשיתי את זה, אבל הרמתי את כפות הרגליים מהרצפה כך שיוכל להוריד אותם לגמרי.

עכשיו ישבתי במחסן עם התחתונים ביד של הבוס שלי והוא מסתכל למטה אלי. יצאתי מדעתי מרוב פחד, באמת. לא היה לי מושג מה הולך לקרות, מה האיש הזה, הבוס שלי, מתכוון לעשות לי. עצרתי את נשימתי כשפיל לקח את התחתונים לאף והסתכלתי כששאף ארוכות, כמו אחד שמריח בושם ממטפחת. לא יכולתי להאמין למראה עיני.

הבוס שלי צריך להיות לפחות בן 40, ולמרות שהיה גבוה ודי רזה, השיער שלו היה אפור והוא הרכיב משקפיים. אף פעם לא חשבתי עליו באופן מיני, אפילו לא פעם אחת. הייתי רק בת 20, ורוב שנה גדול ממני, והעדפתי מישהו בגילי או כמה שנים גדול יותר (בדרך כלל, כשאני מסתכלת על גברים מבוגרים יותר, סקס איתם לא עולה בדעתי).

אבל להביט בפיל שואף את הניחוח שלי ריגש אותי מאיזו סיבה משונה שלא הבנתי לגמרי. הנה עומד פה איש עסקים מצליח שיכול להשיג כמעט כל אשה שירצה, ומריח לי את התחתונים. זה גרם לי להרגיש משונה, ורבת-עוצמה בו זמנית.

הפסקתי לנשום לגמרי כשפיל התקרב והתכופף, ואז דחף את הפרצוף בין הרגליים שלי. רציתי לצעוק עליו שיפסיק, להתמרמר, אבל אז הלשון הלחה שלו נגעה בעור שלי שם למטה ולא יכולתי להשמיע צליל. הבטתי בו כשהתחיל ללקק אותי, ואז לזיין אותי בלשון.

אלוהים אף פעם אף אחד לא עשה לי את זה ככה קודם. אפילו רוב שאהב לרדת לי בכיף לא ממש זיין אותי בלשון. סגרתי עיניים ופתחתי רגליים, נשענת לאחור ומניחה לבוס שלי לעשות לי את זה ללא מחאה. המחשבות שרצו לי בראש כשפיל המשיך עם הלשון היו מסווגות "למבוגרים בלבד" בכל צורת פרסום שהיא. ועוד לפני שהפסיק והסתכל למעלה כדי להגיד שהוא רוצה לדפוק אותי באמת, כבר החלטתי לזיין אותו אם אוכל.

הוא קם וגם אני, מושכת בחגורה שלו כששיחרר במהירות את העניבה והתפשט מולי. הבטתי בו מוריד את המכנסיים ונדהמתי מהגודל שלו כשירדו התחתונים. פיל, יחסית לגיל 40, נראה טוב ממש כמו רוב שהיה חצי ממנו בגיל. ידעתי שמה שאנחנו עושים לא בסדר, שהדברים לא יחזרו להיות יותר אותו דבר. תהיתי לרגע אם אספר על זה לרוב או לא.

זה לא שינה כבר כלום יותר. פיל הכניס לי יד לחולצה והתחיל ללטף לי את השדיים. החזרתי לו בזה שתפסתי בזין הקשה ומעכתי. היה לו ממש גדול, זה בטוח, חמישה סנטימטר יותר משל רוב וקצת יותר עבה, גם. הרגשתי מוזר לעשות השוואות ככה, בלי שיהיה אכפת לי לבגוד בחבר שלי. פאק, רציתי רק שהבחור הזה יכניס אותו פנימה ויעשה לי טוב.

הכל היה כזה סוטה; לתת לגבר כזה מבוגר לזיין אותי כמו זונה. לפחות ככה זה הרגיש, זול ומלוכלך, לפתוח רגליים לבוס במחסן ישן ומטונף. הוא אפילו לא העלה בדעתו שאתנגד. הוא "הניח" שאני אתן לו בלי לעשות עניין. ובכן, זה נראה כאילו אני באמת עומדת לתת לו, אז עדיף כבר שאהנה מזה, חשבתי לעצמי.

התכופפתי קדימה וללא התראה התחלתי ללקק את הראש של הזין שלו. ידעתי שגברים אוהבים להסתכל על בחורה שיורדת להם אז עשיתי הצגה ממש משתרמטת מזה, מסתכלת למעלה לקבל ממנו אישור מדי פעם.

יכולתי לראות שפיל ממש נהנה מהמאמצים האוראליים שלי. הוא עמד שם; הרגליים רועדות, גניחות עונג רמות יוצאות לו מהפה, כל כך רמות שאם היו נכנסים לבניין, בטח היו חושבים שמישהו מתענה בייסורי גסיסה.

הרגשתי כל כך בשליטה אותו רגע, עם כזה כוח על הגבר המבוגר הזה, זו היתה תחושה חדשה ואהבתי אותה מאוד!

התיישבתי על העקבים מול הזין הגדול והקשה של פיל והתחלתי לעשות את זה ברצינות. אני מוצצת לא רע כשאני רוצה, וניסיתי להרשים את הגבר המבוגר הזה בכשרונותי, אני מניחה. לקחתי אותו לגרון, נחנקת מדי פעם כשהוא התפרע ודחף פנימה כשהייתי בדרך למטה בעצמי.

יכולתי לדמיין מה הוא בטח חושב עלי, כורעת ככה לפניו עירומה כמעט, מוצצת את הזין הגדול שלו. לא היה לי אכפת אותו רגע, התחושה של הלשון שלי על הזין שיגעה אותי ומצצתי חזק יותר, מעסה לו את הביצים הגדולות והכבדות בידיים.

הייתי כזאת חרמנית שממש טיפטפתי. לא רציתי שום דבר בעולם כמו שרציתי שהבוס שלי ידחוף אותי למטה על רצפת הבטון המלוכלכת ויזיין לי את הצורה. יכולתי לדמיין את הזין המבוגר והענק הזה חלקלק כולו מהטרום-שפיך ומיצי הכוס שלי מעורבבים יחד; טוחן בתוכי, דוחף עמוק, משפריץ אפילו עוד יותר עמוק. אלוהים, הייתי צריכה שיעשה את זה, ושיעשה את זה עכשיו!

זה היה אז שפיל התחיל לגנוח. כמעט כמו בסרט בהילוך איטי התחלנו ליפול ביחד לרצפה. הוא החזיק לי את הראש והשכיב אותי בעדינות כשהזין עדיין נעוץ עמוק בפה המוצץ שלי. לא יכולתי להאמין שאני נותנת לו לזיין לי את הפנים ככה. וזה בדיוק מה שהוא עשה; זיין אותי בפה כאילו זה היה כוס של אשה.

ואז הרגשתי את זה! הבוס שלי גמר לי בפה. התחלתי להחנק כשהשפיך שלו פגע בצד האחורי של הגרון, אבל הוא החזיק לי את הראש ככה שלא יכולתי להפסיק לבלוע לו את השפיך. אלוהים, הרגשתי כל כך מנוצלת ומלוכלכת, ויחד עם זה נורא אהבתי איך שהגבר המבוגר הזה השתמש בי לתענוג שלו. הוא היה כל כך גדול ממני, ועדיין נמשך אלי ואיבד שליטה וזיין את פקידת המלאי הקטנה שלו על רצפת המחסן המלוכלכת כאילו נכנס בו שד.

כשהרגשתי את הפעימה האחרונה של השפיך ממלאת לי את הפה הוצאתי אותו בעדינות וחייכתי חיוך זדוני כשליקקתי את השפתיים ובלעתי. הוא הסתכל בי בזמן האקט המושחת הזה ואני הסתכלתי בזין שלו, הוא היה עדיין קשה ועמד בגאווה, מוכן לעוד קצת אקשן. הבנתי שרציתי אותו הכי בעולם אותו רגע; הייתי צריכה שיזיין אותי חזק ומהר.

התהפכתי, מושכת את פיל לרצפה ומטפסת עליו. הוא עדיין לבש חולצה אבל הכפתורים נפתחו בלהט התשוקה ויכולתי לראות את החזה והבטן שלו. ברור שהוא התאמן כי יכולתי לראות את השרירים נמתחים ומתקשים כשהורדתי את הכוס על הזין הגדול והזקוף שלו.

אלוהים זה הרגיש נפלא לרכב על הזין החם של הגבר המבוגר הזה ככה. יכולתי להרגיש אותו מרחיב לי את הקירות הפנימיים של הכוס כשהכניס אותו פנימה. נהניתי מהאופן שבו המוט הגברי הזה שיפד אותי כמו כידון. התפתלתי מסביבו, מחככת אותו בדגדגן שלי, ומייד חשתי בכאב הריגוש העז. כשהגעתי לקצב יציב של זיון גמרתי כמעט מייד, אבל המשכתי בקצב עוד כמה רגעים, כדי להנות מהתחושות הנפלאות האלה כמה שרק אפשר.

בלי לתת לי יותר מדקה להחזיר את הנשימה פיל העמיד אותי והחזיק אותי במותניים ודחף לי את הזין העדיין קשה שלו מאחור. עמדתי ככה במחסן, מקבלת מהבוס שלי מאחורה כשהוא טחן פנימה והחוצה בכוס שלי, מהר יותר ומהר יותר עד שהרגשתי אותו מתאבן ומאבד את עצמו בתוכי.

לרגע הרגשתי כמו כלבה מיוחמת, עומדת שם עם הזכר תוקע את זין-הכלב שלו בכוס שלי מאחורה. הוא רעד וגנח כששיחרר את המטען לתוכי כמו חיה. ידעתי שהוא נהנה מהגמירה שלו ומאיזושהי סיבה זה חירמן אותי נורא. הכנסתי יד בין הרגליים והתחלתי לשפשף את הכפתור שלי הכי מהר שיכולתי.

יכולתי להרגיש באצבעות את הזין שלו תקוע בין השפתיים של הכוס. הידיעה שהוא ממלא אותי שפיך וזה שהרגשתי אותו עושה את זה, הקפיצו אותי מעבר לקצה. צרחתי באקסטזה אורגזמית כשהריגוש החזק ביותר שחשתי אי פעם בחיי טילטל אותי בפראות.

פיל התחיל לזיין אותי שוב אינסטינקטיבית, להוסיף קצת חיכוך שיגביר את האורגזמה שלי. לא יכולתי לנשום כשעוצמת הסיפוק הגופני והרגשי עברה את מה שגופי מסוגל לשאת, וכמעט התעלפתי.

**

עברו שלושה שבועות מאז הסשן הקטן שלי עם הבוס. עשיתי טעות וסיפרתי על זה לרוב והוא נפרד ממני באותו יום. החדשות הטובות הן שפיל נתן לי העלאה, שאוכל לשכור לי דירה ליד העבודה. החדשות האפילו עוד יותר טובות הן שהפכתי להיות הפילגש שלו, ואנחנו בדרך כלל יוצאים להפסקת צהריים יחד. אבל לא יוצא לנו לאכול הרבה.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

נטע קטנה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=2507) , 23:05 12/5/2005:
תאמת היו לך טובים יותר 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:53 13/5/2005:
לא פסיכולוגי ביותר, אני מודה. (-: ועם זאת, סקסי לטעמי. יש שיאהבו, יש שלא. כמו בכל שבוע

Noki noki124@yahoo.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=83646) , 18:28 13/5/2005:
אני די אהבתי:) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 18:14 14/5/2005:

תודה 

טינקרבל pasadina@walla.com , 17:52 14/5/2005:
אני גם אהבתי (:

בוסים מבוגרים שניראים טובים זה תמיד חוויה נעימה 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 18:14 14/5/2005:

במקרה הזה, גם נראה טוב וגם מרגיש טוב. תודה
טינקרבל pasadina@walla.com , 18:54 14/5/2005:
אם לא מרגיש טוב אז זה לא שווה.
כאילו סתם להיות איתו בלי להנות? הרי חוץ מזה לא יוצא כלום 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 20:06 14/5/2005:
נכון, כמובן (אם כי במקרה שלה, יצאה לה העלאה במשכורת + דירה ליד העבודה) (-: 
טינקרבל pasadina@walla.com , 20:18 14/5/2005:
וואלה נכון.. טוב נו אז ייצא לך טוב כול הסיפור 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 20:31 14/5/2005:

אני והאולר שלי fcmuffin@walla.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=113575) , 15:50 17/5/2005:
יווווו אחד הטובים!! 

נסיך האופל  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=105083) , 00:48 18/5/2005:
מצוייןןןן!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

?  , 15:49 21/5/2005:
מתי כבר התרגום הבא
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:00 21/5/2005:
בעוד עשר דקות-רבע שעה אני מקווה. נגיד עד ארבע וחצי. (-: התנצלויות מאליפות למצפים בכליון, וכל זה

השקל HaShekel@gmail.com (http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=561228) , 17:24 3/2/2009:
נהדר, נהדר, נהדר...
תודה...