הפרוייקט הזנותי - "מגולחת"

"אני הייתי בודקת שהחבר שלי ישן, מרימה טלפון, ונבוכה - מבקשת לבוא. להזדיין. הסמקתי כשאמרתי את זה. אבל איתו התחשק לי להגיד את כל המילים הגסות שאף פעם לא אמרתי."


02/10/2006 23:20:00

ובטרם נעבור לפוסט המרנין שלפנינו, אציין שאתמול (בעצם לפני ארבע שנים ומשהו) שמתי לב לסיבה נוספת, נסתרת ועזה, לרצונם של הדתיים להקדים את שעון החורף ליום כיפור - פרט לרצונם הידוע לקום בשעה נורמלית. ובכן, היות והמנהג הוא ללבוש לבן בערב זה, הרי שאם נאלצות עלמות ונשות ישראל לטופף בדרכן לבית הכנסת בעוד לשונות שמש אחרונות מגששות אחריהן, כאשר ידוע וגלוי ברבים כי אין שום אריג לבן שאינו שקוף - יחשפו תחתוניהן הורודים לעין זרים, וכדי בזיון וקצף.
  
הייתי קצת אחרי אמצע שנות העשרים שלי.

בדיוק קניתי דירה יחד עם חבר שלי וזה היה נראה כאילו זה הולך להיות לנצח, אבל איכשהו זה הרגיש לא זהמשהו שם לא לגמרי נפל במקום. לא לגמרי נכון

כשפגשתי את א', הבנתי בפעם הראשונה למה מתכוונים כל שירי האהבה הקיטשיים האלה. האדמה רעדה, הנשיקה הייתה חלומית, המגע הראשון שלו בגוף שלי צמרר אותי, שכחתי הכול, נסחפתי לתוך ההרפתקה איתו בלי חשבון

כלום לא עניין אותי. רק הוא והזין היפה שלו בתוך הכוס שלי.

היינו נפגשים בשעות לא שעות. ארבע בבוקר, שתים עשרה בלילה, מתי שרק היה אפשר.

אני הייתי בודקת שהחבר שלי ישן, מרימה טלפון, ונבוכה - מבקשת לבוא. להזדיין. הסמקתי כשאמרתי את זה. אבל איתו התחשק לי להגיד את כל המילים הגסות שאף פעם לא אמרתי.

כשחבר שלי הודיע שיש לו מסיבת רווקים בלילה של שישי ושהוא יחזור רק לפנות בוקר, לא הייתה מאושרת ממני. ישבתי שעה באמבטיה מוצפת שמנים מכל סוג ומין, עשיתי את כל סוגי הפילינג, מרחתי על עצמי אינסוף סוגים של קרמים - לכל איבר הקרם שלו.

לבשתי טרנינג, חולצה מהוהה, ותלתלים בלונדיניים לחים. זהו. בלי תחתונים. בלי חזייה.

החזה השופע שלי בולט מתחת לחולצה והירכיים נרטבות רק מלחשוב עליו. על הריח שלו. על הזין שלו.

הנהיגה אליו נדמתה כמו שעות. כל כך בער לי להגיע כבר.

כשהוא פתח לי את הדלת  - חיבוק חזק ועוטף והידיים שלו כבר מתחת לחולצה ממששות מלטפות בודקות הנה הן גולשות לתוך הטרנינג הגדול בשתי מידות, מגלות ישר שאין שום חציצה בינו לבין הכוס המצפה שלי.

אני אוהב שאת באה ככה

הוא לחש לי לתוך האוזן

מוכנה לזיון.

הזדיינו. פעם אחת. הזדיינו פעם שנייה. שכבנו מתנשמים על הספה שלו מחכים שהנשימה תסתדר. מתכוננים לעוד פעם. הפעם השלישית היא המתוקה מכולן. איטית ומושקעת.

פתאום הוא הסתובב אלי, היד שלו מלטפת לי את הכוס.

הגיע הזמן לספר אותך קצת, את לא חושבת?

הייתי המומה. אפילו מפשעות עשיתי פעם ב...

בכוס עצמו מעולם לא נגעתי...

לא הגבתי. הוא חייך אלי את החיוך הזה שלו ולחש לי - תתני לי? תתני לי לגלח אותך?

תוך כמה דקות הוא כבר היה בין הרגליים שלי. לצידו קערה עם מים חמימים ובידו סכין גילוח. הוא הרים בעדינות את האגן שלי ושם מתחתיי מגבת ירוקה גדולה.

הסתכלתי מבועתת.

תעצמי את העיניים הוא לחש לי. עצמתי.

הרגשתי אותו מורח לי בעדינות את קצף הגילוח על הכוס

יסודי כמו שהוא, על כל האזור בלי לפספס אף חלקיק עור

זה היה נעים. התחלתי להירטב שוב.

ואז הסכין לאט לאט המגע שלו על העור, המים החמימים, היד המלטפת ושוב סכין, מים חמימים יד מלטפת.

גנחתי בעונג. המגבת כבר הייתה רטובה לגמרי מהמים, מהמיצים שלי, מהמיצים שלו.

תפתחי עיניים הוא לחש.

הסתכלתי על הכוס שלי בתדהמה.

לבן ורך כמו של ילדה קטנה.
הזין שלו נלחץ לשפתיים שלי
המגע של הגוף שלו על העור החשוף שלי היה מטרף
יותר ממה שיכולתי לשאת
גמרתי תוך דקה.

הגילוח הראשון שלי. והפעם השלישית שאכן הייתה המתוקה מכולן.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב


תגובות מישראבלוג:



פטאל  , 03:25 3/10/2006:

מעולה. גילחתי כבר את הכוס בחיי ובכל זאת נסחפתי איתך.

פורטובלו portobelo7@hotmail.com , 08:55 3/10/2006:
ממש מגרה...רק לדמיין את זה זה עושה נעים באזור החלציים

אבל כגבר, אני לא בטוח שכל אחת הייתה זוכה לגלח אותי
בכדי לקרב סכין חדה לאזור הזה צריך מישהו שאתה סומך עליו בעינים עצומות (לרווחה

נביא בהכחשה oracleind@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=219199) , 11:23 3/10/2006:
לגלח למישהי זה אחד הדברים המחרמנים והסקסיים.
תמיד אחרי זה יש סקס אדיר

אנה  , 07:55 4/10/2006:
"
מרימה טלפון, ונבוכה - מבקשת לבוא. להזדיין."

מתוק הרבה :)
וכתוב נהדר