זהירות, רטוב / סו NH (תרגום גורע)

"ממשיכה לרדת, אני נותנת לפטמותי המכוסות בחולצה ובחזיה דקיקות, להגרר על האריג הגס של חולצתך והג'ינס שלך. ברכי נוגעות בשטיח, וראשי נמצא מול המפשעה שלך. אני נושקת לתלולית המוארכת במכנסיך."


09/06/2005 00:35:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

גורע היה אחד מהמתרגמים-האורחים הפורים ביותר בגרסתו הקודמת של הבלוג (: ואף הראשון שבהם, אם זכורני היטב.

MF/ M+F cons

בבית יש לי ג'קוזי שאני אוהבת לטבול בו כדי להרגע ולפעמים גם כשאני רוצה לאונן בעת שאני קוראת סיפורים סקסיים מהאינטרנט. אבל זה בעצם רק שם מפוצץ לאמבטיה עם סילוני מים, לא משהו שאתה ואני הצלחנו להפיק ממנו הנאה משותפת. זה פשוט צפוף מדי ליותר מאדם אחד. לעומת זאת במכון הכושר השכונתי יש ג'קוזי גדול שאתה ואני פינטזנו עליו רבות. בשעות הפתיחה הרגילות היינו שם יחד וישבנו באמבט הגדול גונבים נגיעות ואפילו שולחים ידיים לתוך תחתוני בגדי הים זו של זה וזה של זו. אבל אין פרטיות. מעולם לא היינו שם לבד ליותר מכמה דקות.


כנראה שיתפת את ג'ורג', החבר שלך, בפנטזיות שלנו על הג'קוזי הגדול כי הוא עשה לך טובה. כמנהל של מכון הכושר הוא השאיר לך מפתח כדי שנוכל ללכת לשם אחרי שעות הפתיחה ולהשתמש בג'קוזי. והנה אנחנו כאן במגרש החנייה של המכון, צופים בלקוחות האחרונים עוזבים. כבר אחרי חצות וחלונות המיאטה שלי התמלאו אדים מהמזמוזים שלנו. ידך זוחלת מעלה מהברך שלי, עוברת את אימרת החצאית שלי; אני פותחת את ברכי ככל שאפשר במקום הצר הזה ואצבעותיך מתכופפות אל תוך תחתוני המשי הצמודים שלי. אתה מדגדג אותי ברפרפך מעל שיער הערווה הדליל שלי. קצות אצבעותיך מחליקים אל הפתח הרטוב של הכוס שלי ואני מתוסכלת שאין לי מקום להפתח אל המגע שלך.

אבל זה לא משנה, כי הזזת כעת את ידך והפנית את תשומת ליבי לדלתות הזכוכית הגדולות של מכון הכושר. ג'ורג' נמצא שם, מכבה את האורות ומחשיך בהדרגה את המבנההוא עובר מבעד לדלתות, נועל את המנעולים והולך במורד המדרכה למכוניתו, מנופף לעברנו פעם אחת. אחרי כמה רגעים של היסוס נוסף (נראה כל כך חשוך שם) אנחנו יוצאים מהמיאטה שלי והולכים חרש אל הדלתות אותן אתה פותח במהירות ונועל אחרינו מבפנים. שום מילה בינינו. משהו בהתגנבות הזאת יוצר אוירה רדופה ומהוסה. ברגע שעברנו את פינת המסדרון והיינו מחוץ לטווח ראיה מכביש הגישה אנחנו מדליקים שנים מהנרות שהבאנו - נר אחד לכל אחד, ויורדים במדרגות לכיוון חדר הג'קוזי. אני אוחזת את ידך בחוזקה בנסיון להרחיק את הפחד הקטן המכרסם בבטני. קשה להסביר את הפחד שלי, זו שכונה פרברית שקטה והראש אומר לי שזה מקום בטוח לחלוטין. אבל הצללים המרצדים והשעה המאוחרת מפחידים אותי קצת בכל זאת.

וזה גם מחרמן אותי. המיזמוז הקצר במכונית עורר אותי. למעשה זה התחיל בבוקר כשהתקשרת לומר לי שהג'קוזי יהיה שלנו הלילה. היה דרוש לגייס כמות נכבדה של משמעת עצמית כדי להמנע בעבודה שלי מלהושיט יד מתחת לשולחן ולתת לעצמי אורגזמה קטנה ומהירה. אבל יכולתי לחוש את הרטיבות במפשעה שלי כל אחר הצהריים והערב, ואחרי שעות רבות של ציפיה, אני יודעת שהבשר של הכוס שלי התנפח ונעשה רגיש, ושהדגדגן שלי תפח ונדחף מבעד לשפתי הכוס כך שאפילו יכולתי להרגיש איך הוא מתחכך במשי של התחתונים שלי כשאני הולכתהפטמות הקשות שלי בולטות דרך האריג הדק של החזיה שלי ואני יודעת שכל מי שמסתכל יכול לראות אותן. כך הייתי מגורה כל היום וכעת העצבנות הקלה שמחולל הפחד מעלה עוד קצת את רמת הגרוי. בדרך כלל איני נוהגת להשתמש במילה "חרמנית" כדי לתאר את עצמי; אני משערת שזה נשמע לי קצת מחוספס. אבל ככה בדיוק הרגשתי - מפוחדת וחרמנית. ידעתי שאוכל להרחיק את תחושת האימה שלי כדי לפנות מקום להנאה מפירות תאוותי המתעוררת.

כך, כשהגענו לדלת חדר הג'קוזי כפות ידי מיוזעות מתערובת הרגשות ואני מסובבת אותך ומצמידה את כל אורך גופי לגופך, דוחפת אותך על הדלת. אני פורשת את ידינו אל צידי הדלת ואנחנו אוחזים בנרות יחדיו. אני מנשקת אותך חזק, מועכת את שפתי על שלך, לוחצת את הבשר האדום כנגד השיניים, ואז דוחפת את הלשון עמוק לתוך פיך. לרגע  אני התוקפן כשאני מחככת את שדי בחזה שלך, ונעה לאיטי במורד גופך, פותחת את כפתורי חולצתך ומושכת אותה הצידה. ממשיכה לרדת, אני נותנת לפטמותי המכוסות בחולצה ובחזיה דקיקות, להגרר על האריג הגס של חולצתך והג'ינס שלך. ברכי נוגעות בשטיח, וראשי נמצא מול המפשעה שלך. אני נושקת לתלולית המוארכת במכנסיך. היא נוטה בזוית מבסיס הרוכסן במורד ירכך הימנית. אני תופשת שאתה בלי תחתונים. רק ככה הזין הקשה למחצה שלך יכול להיות בכיוון הזה. אני מנשקת לאורכו של הזין המכוסה שלך ובהגיעי לקצה אני לוחצת אליו את שפתי ונושפת אויר חם ולח דרך הג'ינס ועל הזין הרגיש שלך. אני חשה את הזין שלך מתקשח ומנסה לעלות למעלה. אבל הוא אחוז במקומו על ידי הג'ינס ההדוק שלך והפה שלי. הבד עכשיו לגמרי רטוב במקום שאני מנשקת ואני מגלה שלא רק נשימתי הלחה מיצרת את הרטיבות. אתה נוטף טרום-שפיך, ואני מלקקת את הג'ינס ויכולה לטעום את הנוזל המלוח. ממממ זה טעים, כל כך סקסי.

אני לא יכולה יותר לחכות. אני משאירה את שני הנרות בידיים שלך, פותחת את הכפתור בג'ינס ומושכת למטה את הרוכסן. אני לחוצה עכשיו ומושכת את הג'ינס לגובה הברכיים במשיכה אחת. הזין שלך משוחרר וקופץ למעלה בכוח אל הסנטר שלי ואז למעלה לצד הפנים שליאני מרחיקה את הראש ומנשקת את קצה הזין שלך פעם אחת, מושכת חוט שקוף של טרום שפיך ואז סוגרת את שפתי על הראש הקשה ומוצצת חזק עד ששפתי נמשכות  מעצמן במורד המוט הארוך. לאט לאט אני נשאבת לכיוון שיער הערווה הסמיך שלךאני חשה את הבליטות ואת רכסי הורידים עם שפתי המכווצות בעוד מבטי עולה דרך הבטן המהודקת שלך, החזה השעיר שלך, והפטמות הקטנות והזקורות שלך ואז כל הדרך עד לפניךעיני ננעלות על עיניך והשאיבה מביאה את שפתי אל תוך השיער הזיפי בבסיס הזין שלךהאף שלי בתוך השיער הזה, וכאשר אני משחררת את היניקה בשביל קצת אויר, אני שואפת את ניחוח המושק המרגש שלו. ראש הזין שלך נח אי שם בבסיס הלשון שלי. אני מרימה יד אחת, אוחזת בביצים שלך ומשתעשעת בהן קצות אצבעותי נדחפות קצבית לשורש הזין באיזור שבין הביצים וחור התחת שלךזה גורם לזין שלך לפעום ולרקוד במערה החמה של פי, וקצה לשוני מתעקל לעסות את הרכס דמוי הצינור בתחתית הזין שלך. המבט החולמני בעיניך אומר לי שאתה ממש נהנה ממה שאני עושה. אולי יותר מדי אני קולטת, כי אפילו עוד לא פתחנו את הדלת לג'קוזי.

לעזאזל עם זה, אני יודעת שיש לך יותר משפיכה אחת במאגר הזרע הלילה. גם אתה בטח היית מגורה כל היום כמוני. אז במקום לשלוף את הפה שלי מהזין שלך כדי שנוכל להנות מהג'קוזי, אני סוגרת חזק יותר ומתחילה להצליף עם הצוואר שלי  קדימה ואחורה, למעשה מזיינת את הזין שלך עם הפה שלי. בכל פעם שאני זזה אחורה לראשך, לשוני מלקקת עיגול סביב הכיפה ונדחקת קלות לחור הקטן. ואז חזרה למטה לבסיס בקצב מתגבר. אני מחליקה אחת מרגלי כך שמשקלי יכול לנוח עליה, והיא מייד לוחצת דרך אריג החצאית ואני יכולה להרגיש את הלחץ בגיד אכילס בעת שתנועת הבוכנה שלי על הזין שלך גורמת למפשעה שלי לנוע קדימה ואחורה. זה לא מספיק להביא אותי לשיא, אבל זה מעלה אותי לרמה גבוהה יותר של ריגושחשבתי שאני חרמנית קודם! עכשיו הזין הארוך והקשה שלך מזיין אותי עמוק בפה המוצץ שלי, ואני מגלגלת את הביצים שלך בידי ומשתעשעת בנקודה הרגישה ליד חור התחת שלך. העקב שלי מתחפר לתוך הכוס שלי, מועך את השפתיים והדגדגן הנפוח שלי אל תוך המשי ספוג הרטיבות. אני חמה ככל שאני יכולה להיות, מזיעה ממאמץ ומתאווה. אוה, זה כל כך טוב, ואני יכולה לראות שגם לך זה טוב. מביטה בפניך אני רואה שעיניך לא יכולות להתמקד עכשיו, ואז הן נעצמות בחוזקה ופניך מתעוותים. אתה מתנשף במהירות, ואנחות חדות וגבוהות נפלטות מבין שפתיך.

מצידי, אני מגבירה את קצב פעולת הבוכנה עוד יותר עד ששיערי מתנפנף סביב לחיי ועל ירכיך. בדיוק כשאני מצפה לאורגזמה שלך אני מרתיעה את ראשי סנטימטרים ספורים מהזין שלך ומביאה את שתי ידי אל הצינור שלך. כמויות הרוק שהשארתי מתערבבות עם הטרום-שפיך שלך ומהוות חומר סיכה נפלא. הזין שלך כל כך ארוך וקשה שאפילו כשאני משתמשת בשתי הידיים אני בקושי מכסה מחצית מהעור הרטוב.

מונע על ידי החליבה הנמרצת של ידי, הסילון הלבן הראשון נורה מקצה הזין שלך, חולף באויר ומותז על לשוני המושטת. בעת שאני סוגרת את פי להתענג על הטעם ולבלוע, שני הזרמים הבאים פוגעים לי באף ובסנטר. אני מושיטה את צווארי קדימה ומורחת את פני על הזין המטפטף שלך, הוא עדיין פועם. התערובת הרירית של שפיך שמנוני ורוק נמרחת לי על כל הפרצוף, ואז אני מנשקת ומלקקת לך את הזין בשביל לנקות את התערובת המלוחה והריחנית. בהדרגה הזין שלך מאבד את קשיחותו, וברכיך פקות. אתה גולש במורד הקיר ולבסוף מגיע לרצפה. אני נעמדת ואומרת לך להפסיק לחלום או שאני הולכת הביתה לג'קוזי שלי לבד. אבל שנינו יודעים שזה איום סרק.   

בזאת אני מפנה בעדינות את גופך הרפוי מהדרך ופותחת את הדלת לחדר הג'קוזי. חושך מצרים בפנים, פרט לאור הנרות שזורח בעקיפין דרך החלונות הקטנים שבדלת. אוזרת אומץ, ונכנסת לחדר, הדלת האוטומטית נסגרת מאחורי. לוקח לי בערך חצי דקה להתפשט כולי, ולקלף סופסוף את התחתונים הספוגים שלי מבין שפתי הפות הנפוחות שלי. אני מנסה להכנס לג'קוזי במהירות, אבל בעומדי במרכז האמבט, המים כל כך חמים שאני חייבת לחכות קצת ולבנות מחדש את נחישותילבסוף אני מרפה את שרירי רגלי וגופי צונח את שארית הדרך לתוך המים המהבילים. אני דוחפת את עצמי לצד ומפעילה את הבועות והסילונים. אורות אדומים נדלקים מתחת לפני המים, מעצימים את האווירה הארוטית. מעולם לא הבחנתי באורות האלה קודם לכן, כי בעבר התאורה מעל היתה תמיד דלוקה כשהינו פה.

אני מציבה את עצמי על אחד המושבים התת-מימיים, כך שסילון מים מופנה לתוך הכוס שלי. אני נאבקת עם עצמי לא להתקרב יותר אל הזרם הזה של מים מענגים. אבל אני בטוחה שתצטרף אלי, אז אני מתאפקת. בכל זאת אני מפשקת את רגלי רחב, רגל אחת תלויה מחוץ לאמבטהסילון הפועם שוטף לי את הכוס, השפתיים ושיער הערווה מרחפים בזרם. אלוהים, כבר למעלה מ12 שעות שאני מגורה מנטלית ובאופן עקיף וכעת סוף כל סוף אני מקבלת קצת גרוי ישיר, אפילו שאני שומרת שיהיה מתון. אבל זה כל כך טוב. אני תוהה כמה זמן אני יכולה להחזיק מעמד ברמת הריגוש הזאת. מה אם הייתי מוגבלת בתנועתי כך שרמת העונג הזאת היתה נמשכת ללא קץ?

בעודי חושבת על זה, הדלת נפתחת ואתה נכנס. בערך כמו שהשארתי אותך אתה עומד שם עם המכנסיים משוכים למטה סביב קרסוליך והחולצה פתוחה חושפת את החזה שלך. הזיין שלך עדיין רפוי, ונוצץ ברטיבות באור האדום. אני מתבוננת ורואה טיפה אחרונה של שפיך נוזלת מהקצה ובאיטיות אינסופית נמתחת ונופלת לריצפה, מותירה חוט לבן פנינה שמתחבר מעלה אל הזיין שלך. תוך שניות החוט נקרע.

מה לעשות? הזין שלך רך מכדי להביא לי תועלת. אני צריכה לעודד אותך להחזיר אותו לחיים. אני מבקשת ממך להסיר את יתרת הבגדים שלך, ולעמוד ליד הרגל שלי שתלויה מחוץ לאמבטכשאתה שם, באי-רצון אני נותנת לירכי להתקשת מעלה והרחק מהמים החמים והמענגיםהכוס שלי עולה כמו אטלנטיס, רק טיפונת מחוץ למים. מושיטה את ידי מתחתי אני מכוונת את הסילון טיפה יותר למעלה. כעת הוא מופנה ישירות אל חור התחת שליבתחילה לחיי מתכווצות מעצמן ונסגרות, אך בהדרגה מתח השרירים יורד וסילון המים מגיע ישירות לחור ואפילו לתוכו. זה קינקי באופן נפלא, מתאים לגמרי לחרמנות החיתית שאני עדיין מרגישה כה חזק.   

אצבעותי מזדחלות עכשיו אל הכוס, ומשחקות ברפיון בקפלים הרטובים. אני נהנית מזה בעצמי, אבל במיוחד אני מנסה להחזיר אותך ואת הזין שלך לחיים. גופך מתנשא ישירות מעלי כמו פסל מפואר על כן. אני עושה לך הצגה של עיסוי הכוס ובזרם המים שחודר לישבני. הציפה הופכת את שדי לחסרי משקל והם צפים באיטיות על חזיפטמותי קשות כמו מחק של עיפרון וכמו סכין חודרות מבעד לפני המים כסנפירים של להקת כרישים. תוך מספר דקות ההשפעה שלי עליך (ועלי) כבר ניכרת. בתחילה זה רק עווית קטן ובלתי מורגש של קצה הזין שלך, אבל לבסוף אני רואה שהוא מתחיל להתארך לכיוון דמותי השוכבת. אתה אוחז בגבעול הגמיש ומתחיל לחלוב אותו לאט לאט עושה אותו קשה יותר ויותר. הכל נראה אדמדם באור הארגמני המשתבר, אבל ראש הזין שלך בהחלט כהה יותר וצבעו מתקרב לסגול.

כאשר זיקפתך מגיעה ל3/4 מקושיה, אתה כורע, משלשל רגליך לתוך האמבט ומזנק פנימה. המים עמוקים מספיק בשביל שהביצים שלך יהיו בפנים, והזין בדיוק מצפון להם. אתה עומד בין ירכי המפושקות ומשתעשע בכיווץ שרירי הבטן שלך, מה שמקפיץ את הזין שלך למעלה ולמטה, מצליף על המיםאתה מתקדם באיטיות והזין משפריץ מים קרוב יותר ויותר אל המקום בו רגלי נפגשות. באצבעותי אני מפשקת את ערוותי ואת שפתי הכוס, כשאתה מספיק קרוב, הזין שלך נוחת בתוך העמק הורוד והרטוב של הכוס שלי. אתה מתקדם עוד סנטימטרים אחדים וראש הזין שלך מגיע לדגדגן שלי. הליטוף הזה הוא עדין שבעדינים, אבל פוגע בי כמו מכת חשמל. ירכי מזנקות למעלה, ואז נוחתות חזרה.

אתה אוחז בחצי התחתון  של הזין שלך שכבר התקשה לגמרי. כך אתה שולט לגמרי בתנועה שלו ואתה מתחיל לחתוך איתו הלוך ושוב לכל אורך הכוס שלי. אח"כ אתה חוזר להצלפות, אלה שהפעם אתה מכוון את ראש הזין שלך ישר וחזק על הדגדגן שלי. כאשר המיקום שלך בדיוק נכון, קצה הזין שלך ממש מפליק על קצה הדגדגן שלי, פורט עליו כמו על מיתר של גיטרה בסלמרות שהירך שלך חוסמת את רוב העוצמה של הסילון שמופנה אל ישבני, החור עדיין פתוח לרווחה ואני חשה את הזרמים והבועות מדגדגים את המקום האסור ההוא. כעת אני ברמה עוד יותר גבוהה של תענוג. לא הייתי מאמינה שאפשר להיות בכזה להט חושים ואופוריה. אבל אתה ואני מצליחים להתמיד בכך דקה אחרי דקה אחרי דקה....

לבסוף הרגע שלי מגיע, ואני משוגרת לתוך אורגזמה שלא תיאמן, כאילו הפכתי בעצמי למים המתערבלים בג'קוזי: חמה, מתפתלת, תוססת בבועות זעירות, מחוברת לכל העולם, ראשונית, גועשת וגואה כמו גלי ענק. זה נפלא וזה אירוטי וזה בלתי ניתן לתיאור. אין לי מושג כמה זמן זה נמשך, אבל אתה ממשיך לפרוט על קצה הדגדגן שלי עד שאני מרפה משפתי הכוס שלי ומרחיקה את הזין שלך. יש גבול למה שאני יכולה לשאת, וזה היה כפלים הגבול הזה.

אחרי האורגזמה המוטרפת שלי אני זקוקה לדקות ספורות כדי להרגע ולנקות את הראש. אני שולחת יד ומכבה את הסילונים והבועות. דממה. הראש מזמזם לי אחרי השיא שלי, אני נותנת לקשת של מותני לשקוע ומורידה את הרגל משפת האמבטיה. גופי צף בקלילות על פני המים ואתה עומד בין ירכי המפושקות. הזין שלך מזנק מתוך המפשעה, והראש שלו נובר בנחת בשיער הכוס שלי. אתה יודע שצריך לתת לי זמן להרגע.

עם כל מה שקרה בחצי השעה האחרונה, הפחד שהרגשתי במסדרונות נעלם לחלוטין. לפתע הוא חוזר, כי הדממה הופרה ע"י קול צעדים עמום במדרגות. אורו הלבן של פנס הולך ומתקרב מנצנץ דרך חלון הדלת. ידך חולפת מעלי כשאתה מושיט אותה ומכבה את האורות התת-מימיים, בתקווה שהפולשים יעברו וימשיכו אל חדרי ההלבשה. נשימתי נעתקת ואני נעמדת ומחבקת אותך חזק, מחפשת את הגנתך.

הצעדים (זה נשמע כמו יותר מאדם אחד, וכעת אנחנו שומעים את הלחישות שלהם) מפסיקים מול הדלת ואז הידית מסתובבת. הדלת נפתחת. קרן האור סורקת את החדר ואז נחה ישירות עלינו. אנחנו מסונוורים, ואין לנו מושג מי שם בחדר איתנו. הקרן מונמכת קלות וכעת היא מאירה בגובה פני המים. אז, להפתעתנו אנחנו שומעים צחקוק, ואחריו עוד אחד. אנחנו מבחינים בפרופיל של שלושה אנשים עומדים ליד הדלת. אני עדיין מפחדת אבל משהו בצחקוק הזה מבהיר שאין סיבה לפחד.

אתה מגייס קצת אומץ לדבר. אתה מבקש מהם להפנות את האור הצידה ולהדליק את האורות הראשיים. כשהם עושים זאת אנחנו רואים שהם שלשה גברים צעירים, תלמידי קולג', אולי אפילו צעירים יותר. הם לובשים בגדי ים ונוטפים מים. אין ממה לפחד אני חושבת, כי אתה גדול וחזק יותר מכל שניים מהם או שלשה ביחד. אחד מהם פולט בעצבנות שהם היו בטוחים שהמקום יהיה ריק ושהם לא התכוונו להפריע. אחר אומר משהו על זה שאנחנו נהנים מהג'קוזי יותר ממה שהם היו יכולים. באותו רגע אני מתגברת על ההלם וקולטת שאתה ואני עומדים שם עירומים, ושהם יכולים לראות לפי הזקפה האדירה שלך שעשינו יותר מאשר סתם להרגע במים החמים. נראה שהפחד מעורר אותך מינית לא פחות מאשר אותי. למען האמת, אני שמה לב שעקצוץ הייחום שלי עדיין שם, למרות האורגזמהלמען האמת, איני יכולה להתעלם מהעובדה שאני עדיין חרמנית אש! הצצה למטה מראה שהפטמות שלי עדיין קשות.

חרי כמה רגעים נוספים של אי-נוחות, אחד הנערים מסביר מה הם עושים שם. אני רואה שגם הם מפחדים. ודאי! הם לא צריכים להיות בתוך המבנה. מסתבר שהם התחבאו בחדר המשקולות עד אחרי שעת הסגירה. בשעה האחרונה הם בילו בחושך בבריכה.  זו היתה מין התערבות כזאת, אבל הסתבר ששחיה בחושך יכולה להיות כיף לא רגיל. בסוף נעשה להם קר, אז הם באו לג'קוזי כדי להתחמם קצת לפני שהם מתגנבים החוצה וחוזרים למעונות. הם היו תלמידי שנה א' בקולג' הסמוך. הם התחננו שלא נסגיר אותם. הם הניחו שאנחנו הבעלים או המנהלים של מרכז הספורט. אחרת, מה אנחנו עושים שם בשעת לילה מאוחרת כזו? מוזר איך הגלגל מתהפך. אנחנו חשבנו שהיינו בסכנה, אבל מתברר ששלושת הצעירים האלה הם אלו שמרגישים סכנה.

במהלך ההסבר הארוך שלהם, אתה ואני ממשיכים לעמוד מולם מחובקים. אני לא בטוחה למה לפחות אנחנו לא גולשים חזרה למים, אני מניחה שהעמידה מעצימה את תחושת הכוח שלנו. לא, זה בעצם לא זה. אני מסתכלת על הזין שלך ורואה שלגרום לילדים האלה להתפתל, להראות את הגוף המדהים שלך ואת החברה הכוסית שלך, והכל  באותו זמן, מחרמן אותך.  והם מתלהבים לראות. לפחות העיניים שלם דבוקות לגוף שלי, סורקות מעלה ומטה את כל תפארתי החשופה. הכוס שלי בדיוק מתחת לפני המים, אבל שיער הכוס הקלוש שלי צף על פניהם, ועיני הצעירים כל הזמן נתקעות שם. אולי הם מנסים לקרוע את המים כמו משה, ולראות את הארץ המובטחת. מחשבות כאלה גורמות לי לחייך.   

בסוף ההסברים שלהם הם רוצים לעזוב אותנו במנוחה וללכת. אבל הם לא ממהרים. נראה שהם מחכים שנגיד להם שהם יכולים ללכת ושלא נסבך אותם. במקום, אתה מפתיע אותם ואומר להם שכדאי שיעשו משהו כדי להתחמם (הם רעדו נורא). אולי שיכנסו לג'קוזי כמו שהם תכננו. שלשתם פוערים את פיהם בתמהון, אבל נשארים במקומם, לא יוצאים ולא נכנסים. אז אני לוקחת יוזמה והולכת במים לצד שקרוב אליהם. אני מפנה מבט ישירות אל פניהם ומבקשת אותם להצטרף אלינו. משהו בבקשה להצטרף ע"י מושא תשוקתם שכנע אותם ולבסוף הם יצאו מקפאונם  ונגשו אל הג'קוזי. כשהבחור הראשון מתכופף להכנס, אני מושיטה יד לאחוז ברגלו ועוצרת אותו. הוא מביט בי בבלבול. אז אני אומרת שמתאים יותר שיתלבשו כמונו. זה מה שחברים עושים, וקיוינו שהם יהיו לנו לחברים.  ללא ספק היה ברור שהתכוונתי "תתפשטו". לחצתי את רגלו של הנער וקצות אצבעותי טיילו במעלה השוק אל הברך שלו.

הוא הסתכל אחורה אל החברים שלו, אבל לקח להם פחות מחצי דקה להחליט. כשחיכינו, באת מאחורי וחיבקת אותי מאחור. כופפת קלות את ברכיך והזין שלך החליק בין הישבנים שלי ומבעד למפשעה. ראש הזין שלך בלט קדימה כל כך עד שיכולתי לראות את הקצה  בוחש לי בשיער של הכוס. לבסוף הם נענו ונעמדו מולי בשורה מקלפים מעליהם את בגדי הים. כולם לבשו מכנסיים קצרים ונפוחים, אז לא היה לי מושג מה מצפה לי עד שהמכנסיים הורדו נמוך מספיק. תאווה לעיניים. החברה האלה לא היו קטינים, אבל לא הרבה יותר מבוגרים. גופיהם היו רזים וכמעט נטולי שיער, כך שיכולתי לראות את הביצים שלהם בלי ערווה בדרך שתפריע. והחלק הכי טוב, שהזרגים שלהם היו כל כך צעירים וחזקים. לחברה האלה היו זקפות שנראו עשויות מעץ קשה ומלוטש. הם התעקלו כלפי מעלה כמו סימיטאר ערבית, ללא אף טיפת רפיון. אבל היתה תנועה. שלשת הזרגים שהתנשאו מעלי פועמים והולמים כאילו היו להם חיים משל עצמם. לא ברור לי איך, אבל נראה לי שהזרגים האלה בתולים.  אני יודעת שזה לא סביר, אבל ככה הם נראו לי ביפי עורם החלק, הלבן והמתוח. 

לא היה להם כעת ספק שהזמנו אותם לאמבט ליותר מסתם אירוח. אבל שמחתי לשמוע אותך אומר לנערים שנכנסו לג'קוזי שצפויה להם החוויה של החיים שלהם, אבל יש כלל אחד. אמרת להם שאתה היחיד שידפוק אותי. הם יעונגו ככל שיוכלו לשאת, שאני אגע בהם, אעשה להם ביד, אמצוץ להם, אשחק להם בביצים... אבל ממש לדפוק אותי -  זו לגמרי הטריטוריה שלך.

אני מניחה שהם התאכזבו קצת בעניין כלל הדפיקה, אבל מצד שני היה עכשיו לגמרי ברור שמדובר בסקס. למען האמת, השימוש הישיר שלך בשורש לדפוק, היה כאילו נלחץ כפתור אצלם וגם אצלי. דפיקה.... לדפוק.... להדפק..... זו בדיוק המילה שמתאימה ל"חרמנית" שאמרתי לעצמי כל הערב. אני רוצה להדפק, לא לעשות אהבה. אני רוצה למצוץ זין. אני רוצה לשחק להם בביצים. אני רוצה את הזרע החם שלהם מושפרץ על כולי. זה הולך להיות הפתרון האולטימטיבי לצמא שלי לסקס חרמני.

אתה לוקח פיקוד ומתחיל לסדר אותנו. לא פשוט לארגן ארבעה גברים ואישה ולהבטיח סיפוק לכולם. ראשית אתה מחזיר אותי לציפה על גבי ואתה חוזר לעמוד בין רגלי, אוחז במותני כדי שאמשיך לצוף וכדי שלא אסחף. ראשי מעל אחד מהספסלים התת-מימיים ליד הדופן. ואז מכל צד שלי כורע אחד מהשגלנים הצעירים. כך הזרגים שלהם מעל המים ומצביעים בדיוק לראשי. השלישי מניח את ישבנו על השוליים המרופדים של האמבט ובאמצעות ידיו מכופף את הזין שלו למטה הישר מעלי.

מוקפת בזין. סנטימטרים מפני שלשה כלי זין קשים ולבנים מחכים לטיפולי. ואני מרגישה את הזין שלך מתדפק בהתמדה על הכוס שלי. ברצון רב אני מפשקת את רגלי כדי שתכנס. ואתה נכנס, הכל בבת אחת, נדחף עד הסוף בנעיצה אחת.  בדרך כלל אני זקוקה לגישה יותר איטית, שאוכל להתאים את עצמי לעובי שלך.  אבל הלילה אני מוכנה, מוכנה כפי שמעולם לא הייתי. חיכיתי לזה מאז הטלפון הבוקר, וככל שהשעות נקפו נעשיתי מוכנה יותר. בדיוק כמו שפי שאב את הזין הקשה שלך לתוכו לא מזמן במסדרון, אני בטוחה שהנרתיק שלי מושך אותך פנימה עכשיו בכוח היניקה שלו. אין לך ברירה אלה למלא אותי בזין הגדול הזה. 

ואם מדברים על זין גדול, יש לי חתיכת מבחר. הבחורים נעשים קצרי סבלנות. שלשתם מלטפים את זיקפותיהם, והשניים מצדדי נועצים אותם בלחיים שלי. אני פונה לאחד מהם ומכרסמת את הקצה. הלשון נדחפת לחור. אני חושפת את שיני ומעבירה אותן בקלילות על העור המתוח, תופסת את שולי הראש. שפתי נעטפות סביב הראש ולשוני מצליפה סביב סביב לעטרה. הוא ממשיך לפמפם את בסיס הזין שלו ואני מאיצה בו לתת לי עוד מבשרו הקשה. הוא כל כך חם וקשה בפי. אני כמעט יכולה לדמיין שהוא יתפוצץ כמו בלון אם העור ימתח יותר.  אני נדחפת במורד הצינור הארוך שלו ושפתי נתקלות באצבעותיו, מכריחות אותן לפנות מקום לליקוקים של הפה הרעב שלי. הוא נשאר רק עם אצבע ואגודל שאוחזים בבסיס הזין, אבל אפילו אז הוא ממשיך למעוך ולחלוב את העמוד שלו וגורם לראש לדפוק על החיך שלי. אני מלקקת, זוללת, טועמת את הטרום-שפיך שלו שנוזל לי בתוך הפה. הטעם קצת שונה משלך אני תופסת. פחות מלוח, יותר מתוק. אולי בגלל שהוא כזה צעיר, אני תוהה. 

תוך שאני זוללת גוש זה של בשר קשיח, אני שולחת יד אחת לדגדג את פני הזין שנמצא ישר מעלי. ואת היד השניה אני שולחת מתחת לזין של השלישי ומשחקת בביצים שלו. גם השניים האלה מפמפמים בקצב גובר. לבסוף אני מחליפה צד ומתחילה למצוץ את זה שמשמאלי. הוא מקבל בדיוק אותו טיפול, והטרום-שפיך שלו כבר זורם כשאני מתחילה. גם שלו מתוק יותר משלך, אולי גם יותר מימי. ויש כל כך הרבה ממנו.

ואם מזכירים כבר אותך... כל הזמן הזה הזין שלך היה קבור עמוק בכוס שלי, לא הזזת אותו החוצה או פנימה. למרות זאת אני יכולה להרגיש את הפעימות והקפיצות בתוכי. עכשיו אתה נשלף החוצה כמעט עד הסוף ונע סנטימטרים ספורים פנימה והחוצה. בתנוחה הזאת אתה בדיוק בזוית הנכונה לגרות את נקודת הG שלי. אתה בטוח יודע מה אתה עושה. אתה מעניק עיסוי עמוק לבליטה הרגישה הזאת, ויש לזה חתיכת השפעה עלי.  ידיך שעל מותני מתחילות לעסות את ישבני, עמוק במידה שווה. אתה מכיר אותי כל כך טוב. אתה נוגע בי כל כך עמוק, בכזו יסודיות, בכזו תשוקה.

אני עוברת עכשיו הלוך ושוב בין הבחורים שמצדי ראשי, נותנת להם מציצות חמות ורטובות. הבחור שמעל ראשי רוכן קדימה כדי לקרב אלי את הביצים שלו. הוא נראה מתוסכל מכך ששני חבריו מקבלים מציצות, אז אני מפסיקה לרגע ואומרת לא שלא ידאג כי זמנו יגיע. זה מספק אותו ואני משיכה לשחק בביצים הענקיות שלו. הן תלויות כל כך נמוך - ממש מול עיני. הן לא כמו שלך, הן ללא שיער וכמעט חלקות.

הבחורים משני צידי כבר כמעט שם, זה ברור. אני משתדלת לגרות כל אחד בדיוק במידה כך שיגמרו ביחד.  אני מפסיקה שוב ומסבירה שאני רוצה שאתה ושני הבחורים תגמרו בו זמנית. אני חוזרת למצוץ וללחוץ ולהטריף את הבחורים האלה. וחוזרת להידפק.  סוף סוף אתה מזיין אותי עמוק וחזק כמו שאני צריכה יותר מכל דבר אחר. אני מלפפת את רגלי סביב מותניך שלא אזרק אל הדופן של הג'קוזי. אני נועצת את עקבי בגבך ומושכת אותך פנימה עד הסוף ואז משחררת כדי שתוכל לקחת תנופה לדחיפה הבאה. אחת מידיך גלשה במורד התחת שלי והיא מדגדגת את שולי פי הטבעת שלי. זה מרגיש בדיוק נכון, להדפק כל כך חזק עם הזין שלך ולהיות מגורה בכזו עדינות עם האצבע שלך.

אתה מאיץ ומאיץ ואני מוצצת חזק יותר ויותר. החברה האלה מוכנים לגמירה. אז אני מרפה מההוא שמעל ראשי וביד אחת על כל זין מתחילה לפמפם אותם הכי חזק והכי מהר שאני יכולה. אני צועקת אליך למשוך את גופי מעל המים, שדי ובטני נגלים. ואז אני מרגישה סוג אחר של פעימה בזרגים שאני מחזיקה. הם תיכף גומרים. זה תיכף קורה. שניהם מתחילים לגנוח וגם אתה. זה נשמע כמו כלוב מלא קופים. אני מתחילה לצעוק להם, מפצירה בהם לעשות את זה. קדימה. תשפריצו עלי את השפיך המתוק שלכם. כסו אותי בנוזל החם שלכם. הטביעו אותי בשפיכה שלכם.

אתה קולט את המסר ושולף את הזין שלך מלפיתת הכוס שלי ברגע שסילון הזרע הראשון ניתז ממנו. בקשת מעל הכוס ומעל הפופיק שלי, מתנפץ על הבטן שלי שהתרוממה. מיד אחר כך, הבחורים מקבלים ממך השראה וממני חליבה והם משחררים מטען של שפיך, שאני מכוונת בדיוק לשדיים שלי. תוך שניות גופי מתכסה שפיך לבנבן שצורב את העור ומרגיעו בעת ובעונה אחת. טיפות גדולות תלויות במין גוש של חוטים על שדי, מתנדנדות להן על פיטמותי הקשות והארוכות. מדהים כמה שפיך היה לשגלנים הצעירים האלה בשבילי. אני רוצה את כל מה שיש להם ואני חולבת מהם כל מה שאני יכולה. הפופיק שלי מתמלא והופך לשלולית של הנוזל הנפלא. אתה מחליק את הזין המתרכך שלך לכוס שלי ומשפשף בעדינות על שפתי הכוס הפעורות שלי. השפיך שלך נוזל על הבשר הורוד הנפוח שלי ומרייר על הדגדגן שלי.  הזרגים של הצעירים עדיין ארוכים אבל מתרככים, אני מושכת אותם אל השדיים שלי ומנקרת בפיטמות השמנוניות שלי עם הכתרים שלהם. אני עצב רגיש ענק אחד שמחבר את כל האזורים הארוגנים שלי למארג של רעב מיני טהור. זה לא מספיק, אבל זה צעד גדול בכיוון הנכון.  

בטח שזה לא מספיק גם בשביל הצעיר השלישי. הוא חיכה בסבלנות ובהבנה, ואפילו הזיז את הביצים שלו מהפנים כדי שאוכל לראות את כל הזרע הזה מושפרץ עלי.  זה מראה שלא רציתי להחמיץ, ואזכור אותו לנצח. אבל עכשיו זה תורו, ואני מבקשת ממנו שירד אל הספסל, ויעמוד כשראשי בין רגליו. רגלי עדיין אוחזות במותניך, תומכות בפלג גופי התחתון, ואני מנחה את הבחורים מצדדי שכל אחד ישתמש ביד אחת כדי להחזיק את פלג גופי העליון מעל לקו המים. אני מושיטה את ידי ותופסת את הזין של הצעיר האחרון. לחיצה אחת מוציאה איזה שתי כפיות של טרום-שפיך שקוף. זה מספיק כדי לסכך את הזין לכל אורכו. הכי טוב (או לפחות הכי גדול) נשאר לסוף. אולי בגלל שהוא היה צריך לראות ולחכות כל-כך הרבה. בכל מקרה הזין שלו הוא איזה 27 או 30 סנטימטר, ונראה כאילו הוא מצליח להגיע עד (ואפילו מעבר) לפופיק שלו. אני חייבת להחזיק חזק כדי שאוכל להגיע. כשאני מושכת למטה, הוא מכופף את ברכיו יותר. לא רק שזה מקל עלי ללטף לו את הזין, זה גם מביא את הביצים שלו ממש על השפתיים שלי.

אני מתחילה ללקק ולנשוך לו את הביצים כשאתה והשניים האחרים מעסים את קידמת גופי והזרע משמש כתחליב גוף. כל אחד מהם מקדיש את עצמו לשד אחד ואתה שולף את הזין הרפוי שלך ומעסה לי את הדגדגן. בדיוק כמו שאתה יודע שאני אוהבת. מצד לצד, לא ממש בקצה, אלא קצת מעליו. זה טוב. כן. אני צריכה להיזהר לא לאבד שליטה מרוב ריגוש.  לא כדאי שאמצוץ חזק מדי את הביצים היפות והחלקות האלה שנמצאות לגמרי בתוך הפה שלי עכשיו. אתה לימדת אותי כיצד המינון הנכון של מציצה וליקוק יכול לעשות את העבודה.

עכשיו אתה מנחה את אחד הבחורים שעבד על הפיטמות הרגישות להפליא שלי, לצבוט חזק יותר ולעסות עמוק יותר. ואת השני אתה מזמין להחליף אותך בגרוי הדגדגן. אתה נותן לו הנחיות מושלמות איך אני אוהבת את זה. מדליק אותי רק לשמוע אותך מדריך את הטירון הזה איך אישה אמיתית אוהבת את זה. אתה אומר לו לא להזניח גם את שפתי הכוס שלי. ובזאת אני חשה את שניכם צובטים ומושכים בשפתיים הארוכות והנפוחות הללו. גם מבלי לראות אני יודעת שמתחתם אותן לצדדים ושכל פרט בכוס שלי חשוף לעיני כולכם. ואז אתה כורע בתוך המים החמים ומשחיל אצבע לנרתיק שלי, מוצא שוב את נקודת ה-G שלי. צביטה ועיסוי של הפטמות.... פריטה על הדגדגן.... צביטה של שפתי הכוס... עיסוי של נקודת ה-G. שתי ידי מפמפמות 30 סנטים של זין חלקלק וצעיר. האף שלי נדחף לתוך השושנה הנקיה, הורודה והמקומטת של חור התחת שלו. והפה שלי מלא בביצים חמות, מלאות בעוד מהזרע הזה שתיכף יציף לי את הגוף.

עוד קצת

עוד קצת

עוד קצת... עכשיו. הביצים שלו היו תלויות כל כך רפויות, אבל עכשיו הן נצמדות לשורש הזין.  הישבנים שלו מתהדקים ומועכים את אפי ביניהם. הזין שלו מתחיל להשתולל לי בידיים, אבל אני לא מפסיקה לפמפם. במקום לשאוב את הביצים שלו, עכשיו אני נושפת עליהן ועל הזין  אויר חם מלמטה. ואז זה קורה. הוא מכווץ את הישבנים שלו מהר שוב ושוב, ואני חשה במטחים של שפיך עולים בזין שלו ונורים מהקצה. כמה טיפות נוחתות לי על החזה והן מיד מעוסות לתוך השדיים. יד אחת חולבת עוד מהזין והשניה עוטפת את ראש הזין כדי לתפוס את השפיך איך שהוא יוצא. עם כמה שפריצים ביד, אני מביאה את השפיך הסמיך והנוצץ אל פי ומלקקת אותו בלשוני. אני אוכלת את הקינוח שלי עכשיו. השגלן הצעיר הזה ממשיך להשפיך לי על החזה ועל הבטן ושלוש ידיים שעובדות על הפטמות והכוס דוחפות אותי מעבר לסף. עוד אורגזמה  אדירה סוחפת אותי לעננים של עונג עילאי. אני רועדת מאושר ואקסטזה. לזמן מה אני במקום אחר לגמרי, אין שם זמן, אין שמות, אין מציאות.

אתה והצעירים האלה נתתם לי לילה שלא אשכח, ואני חושבת שגם אתם באתם בו על סיפוקכם. שלשה נערים יכולים עכשיו להקרא גברים, כי הם למדו שגם אישה יכולה להיות רעבה וחרמנית בדיוק כמו כל גבר. עכשיו כשהם עברו אימון בסיסי, אולי אנחנו צריכים לחשוב על פגישה נוספת איתם. תחשוב על זה. 

להתראות, 
סו.


***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

פורטובלו  , 01:19 9/6/2005:אחד הסיפורים המדהימים שקראתיוואווואווואו 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:28 9/6/2005:תודה בשם המתרגם (-: 
גורע  , 13:00 9/6/2005:

תודה בשם המחברת :) 

מבינה ומזדהה  , 09:02 9/6/2005:

משעמם
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:29 9/6/2005:אין מה לעשותחלק מהסיפורים קוסמים לנשים מסויימות (וגבריםנו), חלק לאחרותכי ככה זה באופן כללי ובסקס במיוחדוכל זהכאמור לא פעם

סתיו  , 12:46 9/6/2005:
יותר מדי מציצות לטעמי... 
גורע  , 13:02 9/6/2005:על טעם ועל ריח...באופן אישי אני אוהב את הכתיבה שלה שגורמת לי ממש לראות את הסצנהולהרגיש אותה
צמח בר audri01@gmail.com (http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=4166) , 13:04 9/9/2007:אוףףףף......אבל ברור לך שהיא לא ממש עשתה את זה?
(
חייבת לקלקל את השימחה)

פרביר versilov@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126324) , 12:45 10/6/2005:נהדרבאמת נהדר

פולי pasadina@walla.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=39745) , 16:43 10/6/2005:יותר מידי זרעאבל חוץ מזה... אחלה חוויה (: 

טאשה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=14417) , 03:16 24/10/2005:נהדר