הפרוייקט הזנותי - "במועדון"

"הוא קורא לחשפנית אחת אליו. יש לנו טעם דומה בנשים והוא בוחר אישה אולי בת עשרים עם פנים עדינות ויפות מאוד, גוף קטן וחלק מאין כמותו ועור... היה לה עור מהחלקים והנעימים שהרגשתי. הוא לחש לה באוזן בעדינות והיא הסתכלה עלי והנהנה. הוא נתן לה שטר והיא התיישבה עליו והורידה את החזייה. "


30/09/2006 17:28:00

והנה עולה ובא הקטע החמישי - וגם הוא (כמו "תימני" שיעלה בקרוב לבלוג החדש), משעשע לציין, מתרחש במועדון חשפנות (: הפעם מנקודת ראותה של לקוחה.

אנחנו לא נפגשים הרבה, אבל תמיד כשאנחנו קובעים אני יודעת שהולך להיות מרגש ומסתובבת כמה ימים בציפייה מחויכת. הוא גבר. כזה כמו שגבר צריך להיות. כזה שאני מרגישה מוגנת לידו, כזה שעם כל החינוך (מהבית ומהאקדמיה) הפמיניסטי שלי אני מרגישה הכי נשית כי הוא כל כך גבר, יותר מנשית - נקבה

אני נורא אוהבת נשים. אני לא לסבית בכלל, אבל אני אישה ייצרית ואני אוהבת כל מה שמעורר בי יצר. נשים פשוט נורא יפות, באמת. הן עדינות כאלה, ויש להן קימורים יפים כמו הקימור של בטן מעט עגלגלה, או הקימור בין המותן לאגן וציצים... ועור חלק והן מסתובבות בעולם כמו... כמו... אין מה לעשות - אנחנו יפות. אז אני נמשכת גם לנשים. אני מוצאת את עצמי המון פעמים מסתכלת על בנות ולא רק בערוץ האופנה, על בנות ברחוב ואפילו על חברות שלי ונורא מבינה למה יש לכם הגברים חולשה אלינואני נראית לא רע בכלל בעצמי, סקסית לדעתי (ולדעת כמה גברים שמתעקשים על כך בלהיטות) עם הציצים העגולים והגדולים שלי והעור הלבן והשיער הארוך-ארוך על פנים עדינות

גם הייתי קצת עם בנות, אבל אף פעם לא עד הסוף. נגיד, כשהייתי בת 17 התנשקתי פעם ראשונה עם חברה שלי כי נורא סקרן אותנו איך זה. היא באמת היתה סקרנית, אני הייתי ממשיכה ברצון עוד קצת. חברה אחרת שלי ביקשה שאלמד אותה להתנשק כי מישהו אמר לה ולי ביציאה שהיא מתנשקת לא יפה ושתלמד ממני... אז היא באה אליי ל"שיעור" והתנשקנו שעות. גם נגענו קצת אחת בשנייה, העברנו ידיים מרפרפות על הגוף ועשינו תנועות כמו שגברים עושים עם נשים, אבל לא המשכנו עם זה. לפני שנה אפילו יצאתי עם חברה ושותפה שלה לבאר תל אביבי והשתכרנו נורא ורצינו למשוך את תשומת ליבו של איזה גבר אז החלטנו להתנשק. נראנו ממש שילוב אירוטי, היא עם העור השחום, רזה עם שדיים קטנים ואני בדיוק ההיפך - לבנה ועגולה עם ציצים שופעים. היא הייתה כבר עם אישה עד הסוף פעם וגם אחריה... אף פעם לא נגעתי באישה באמת, ממש ידיים על עור חשוף, ממש ללטף ירכיים...

אז אמרתי לו שאף פעם לא הייתי במועדון חשפנות ואני רוצה. שום גבר לא היה מתנגד לבקשה סקסית שכזו, בטח שלא הוא. גם סמכתי עליו - הוא מכיר הכל ויודע בדיוק לאן ללכת וידעתי שאין סיכוי להתאכזב, אני אף פעם לא מתאכזבת איתו כי הוא מכיר נשים, והוא מכיר אותי. הגענו למועדון והתיישבנו מאוד קרוב לבמה. אני הייתי לבושה בחצאית ארוכה ושחורה עם חולצה בצבע אדום לוהט ומחשוף... המופע מתחיל ועולה לבמה אישה מדהימה. העיניים שלי נפערות בתדהמה ובתשוקה. הוא מסתכל בי ובעיניים שלי שגומעות אותה מרוצה, מחייך. הנה, הוא היה אחראי לעוד איבוד בתולים רעיוני שלי. הן מופיעות לי מול הפנים, כל אחת יותר יפה מהשנייה, הן באמת נתלות על העמודים! אפילו הפוך! אני נרגשת ודופק לי הלב חזק, העיניים שלי נוצצות בלהיטות שיש רק בפעם הראשונה שטועמים משהו חדש ואני נורא רוצה לגעת בו, נורא. הוא יושב קרוב אליי, אבל אני ילדה טובה, אני לא אתחיל איתו במופע פרטי משלנו כשעיניי עשרות גברים רעבים בוחנות כל תזוזה שלי. הן מתחילות עכשיו להסתובב בין הגברים ל"ריקוד פרטי". הן משתפשפות על הגברים ורוכבות עליהן והגברים נוגעים בהם, מעבירים ידיים על צידי הגוף, על השדיים החשופים. אני מרשה לעצמי לנעוץ בהן מבטים כמו שרוב הגברים שם לא מרשים לעצמם, בגלל שאני אישה. מבטים נוקבים, חצופים, כאלו שגורמים לאישה כמעט ערומה להרגיש אפילו יותר ערומה. אני רוצה להרגיש אותו, אבל אני מחונכת ולא אעלה עליו בנשיקות רטובות כמו התמונות שרצות לי בראש באותו הרגע ואני מוצאת פיתרון. אני ומסתובבת לכיוון שמאחורי גבי לראות את אחת החשפניות על אחד הלקוחות וכדרך אגב מתקרבת אליו נורא, נושמת לו על הצוואר והאוזן, נוגעת לא נוגעת בו.

הוא קורא לחשפנית אחת אליו. יש לנו טעם דומה בנשים והוא בוחר אישה אולי בת עשרים עם פנים עדינות ויפות מאוד, גוף קטן וחלק מאין כמותו ועור... היה לה עור מהחלקים והנעימים שהרגשתי. הוא לחש לה באוזן בעדינות והיא הסתכלה עלי והנהנה. הוא נתן לה שטר והיא התיישבה עליו והורידה את החזייה. היו לה ציצים יפהפיים. טבעיים לחלוטין, עגולים ודי גדולים. הוא הניח את כוס הויסקי שלו על השולחן ותפס אותם. אני יודעת בדיוק איך הוא תפס אותם, כמו שהוא תופס את השדיים שלי - באהבה עצומה לבשר, בעדינות מהולה בקשיחות שאי אפשר לטעות בה. אני מושיטה יד מהססת אל הרגל שלה ונוגעת ברפרוף. הגוף שלה מגיב בהסכמה לנגיעה שלי והיא מחייכת אליי ברוך, מעודדת אותי בעיניה. אני מתרגשת כי אני נוגעת בעור חשוף של אישה, ובהחלט מוצא חן בעיניי כך שאני תופסת אומץ ומתחילה ללטף את ירכיה הפנימיות, את הקימור שבין האגן לחזה... הוא רואה אותי מהססת ולוקח את היד שלי בעדינות ושם אותה על החזה שלה. השדיים שלה רכים וחלקים מאוד, הפטמות שלה קטנות וורדרדות ומתקשות למגעי. אני חופנת את השד שלה בעדינות, ומושיטה יד גם לשני. היא קמה מעל הברכיים שלו ועוברת אלי, מתיישבת עלי. הוא מחייך ומתרחק מעט כדי לצפות במופע הקטן הזה שקנה לעצמו. היא מעבירה ידיים על הגוף שלי, מחייכת אליי מקרוב קרוב, היא אפילו מעבירה נגיעה חטופה על החלק העליון של החזה שלי שמבצבץ מהמחשוף. אני מלטפת את הירכיים הפנימיות שלה והן חלקות וחמות ומעבירה את היד שוב ושוב על הקימור הנעים הזה של המותניים שלה, נוגעת לה בתחת העגול, הרך. היא כולה כל כך רכה וכל כך חלקה. אישה. היא יורדת מעליי ובפעם הראשונה אני רואה את סביבותיי מאז תחילת הסצינה הזו - הגברים מסתכלים עליה יורדת ממני ועליי מחייכת אליה. אני מביטה אליו ומחייכת בשביעות רצון. היא הייתה באמת מדהימה.

***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

sharona  , 21:03 2/10/2006:

אוווווווווווווווווווווו.............. בונאה את אחת הבחורות היותר מעניניות שיש בנות ובנים כאחד 
פטאל  , 21:10 2/10/2006:


איזה כיף, תודה! ואת המגיבה היחידה שלי לסיפורון הזה, מה שעושה אותך גם מיוחדת :)

פטאל  , 21:09 2/10/2006:


איזה כיף, תודה! ואת המגיבה היחידה שלי לסיפורון הזה, מה שעושה אותך גם מיוחדת :)

uu8  , 21:16 2/10/2006:
אממ... אחד הסיפורים היותר מתגרים שקראתי.
מצליחה להביא את הקורא למצב של כמעט...רק עוד קצת...ובום! עוזבת את הקורא להתמודד לבד עם מה שגרמה לו להרגיש....שזה בעצם מה שעשתה החשפנית ללקוחה בסיפור... מעניין. ואם חושבים על זה לעומק הכל מתחבר. יש משהו מאוד מגרה בלהשאיר סוף פתוח נותן למוח להשתולל. מהנה מאוד (תרתיי משמע) לקרוא את הסיפורים שלך. אותי כבר קנית מזמן....(: 
פטאל  , 21:29 2/10/2006:
שוב אני מעופפת ולא השתמשתי בקישור של "הוסף תגובה". הגבתי לך באתר

פטאל  , 21:27 2/10/2006:

וואו, קוראת נאמנה, איזו מחמאה! אני מבינה שקראת את הסיפורים הקודמים שלי.

בקשר לסיפור הזה, כמו תמיד, המנתחים מעמיקים יותר מהכותב עצמו וזה ניתוח יפה ומגניב. במציאות, זה היה פשוט מקרה אמיתי ומה לעשות, במציאות חשפניות עושות את הקטע שלהן כמה דקות והולכות, משאירות אותנו עם טעם של עוד מאחור :)