מוצצת / ג'סיקה באומגרטן

"בכל פעם שעשיתי משהו נכון הוא גנח ודחף לי יותר חזק בפה. הידיים שלי שיחקו בכוס ובשדיים וקלטתי כמה זנותית אני בטח נראית, מפושקת על הגב, משרתת את הגבר הצעיר הזה שמעלי. וזה חירמן אותי אפילו עוד יותר."


11/11/2004 16:55:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

סיפור קצר, לא ריאליסטי במיוחד, על נערה אמריקאית שאיכשהו, נו, יש לה כאילו דגדגן בגרון. לא באמת. מטאפורית. ראו גם את התגובות הספקניות-משועשעות מישראבלוג למטה...

ועדיין השאלה תלויה ועומדת - מי הראשונ/ה, אם בכלל, שתעז לעשות לייק?

MF, cons

אני בת 23, 1.58, 48 קילו, יש לי שיער ערמוני ועיניים ירוקות, 75C 55 80, ואני רוצה לספר לכם איך התחלתי לאהוב למצוץ

זה היה ערב קיץ חם וגשום ב1990. כשאמרתי שלום לאמא ואבא, הייתי נרגשת כמו ילדה בבוקר חג המולד. יצאתי לדייט הראשון שלי במכונית! מייק, שהיה בן 16, הזמין אותי לצאת איתו ממש באותו בוקר. הייתי המומה כשהוא התקשר. למרות שהכרנו אחד את השניה בבית ספר לא ידעתי שהוא חושב עלי "בצורה כזאת". הוא התנצל שהוא מתקשר בשבת בבוקר להזמין אותי למוצאי שבת, אבל טיול סופשבוע שהוא תכנן עם החברים שלו התבטל.

זייפתי במילים פרצוף כועס (מה בחורה יכולה לעשות!) אבל בסוף הסכמתי, אפילו בלי לשאול את ההורים. לא ידעתי לאן אנחנו הולכים, אז שאלתי אותו מה אני צריכה ללבוש


"אנחנו הולכים לסרט, אז כל דבר יהיה בסדר, אבל אם את שואלת, תמיד אהבתי חצאיות קצרות!" הוא ציחקק בטלפון.

גם אני צחקתי, למרות שכבר הייתי ממש לחוצה מרוב ציפיה. הוא אמר שהוא ייקח אותי ב8:00 וניתקנו.

רצתי מהר לאמא שלי וסיפרתי לה מה קרה. היא הרימה גבה ואמרה שאם אבא מסכים, אז גם היא. עוד ריצה למטה למרתף לשאול את אבא. הוא חייך באהבה ואמר, "אם הוא מוצא חן בעינייך... בטח, את יכולה לצאת איתו. אבל את צריכה לחזור עד 12:00."

חיבקתי אותו חזק. "תודה אבא!" אמרתי. הוא חייך בעדינות והרחיק אותי ממנו, מלטף אותי בטוסיק ואומר "יותר טוב שתרוצי להתכונן! נשארו לך רק שמונה שעות עד שהוא יופיע!"

השעה 8:00 הגיעה וגם מייק. ראיתי אותו מהחלון של החדר שלי, הולך על המדרכה בגשם. הוא נראה כל כך טוב בבית ספר, אבל כולו מגונדר לפגישה הוא היה פשוט מדהים! 1.80 ובערך 75 קילו, שיער חום ארוך שתמיד נראה שעשה מה שבא לו, לא משנה מה מייק ניסה לעשות כדי לגרום לו להשאר במקום. היה לו עור חלק ושפתיים של בראד פיט! אלוהים!

אבא שלי פתח את הדלת והציג את עצמו. לוחץ את היד של מייק, הוא הסתובב כשדילגתי למטה במדרגות.

"היי מייק!" אמרתי, מנסה להשמע רגיל. באמת בזבזתי את רוב אחר הצהרייים מנסה להחליט מה ללבוש. ולפי המבט בעיניו כשראה אותי, ידעתי שבחרתי טוב. לבשתי חולצת סטרפלס באדום לוהט עם חצאית מאוד קצרה תואמת (בדיוק מה שהוא ביקש ממני ללבוש). מגפיים נמוכים אדומים עם גרבי קרסול ותליון על סרט עור שחור והדוק מסביב לצואר. השיער הערמוני שלי, עד הכתפיים, היה מסודר גדול ופרוע (זו היתה 1990 אחרי הכל) ושמתי ליפסטיק אדום זוהר עם לק תואם בציפורניים.

"ביי אבא!" אמרתי כשחלפתי לידו.

מייק אמר שלום ושאל מתי להחזיר אותי. "חצות." היתה התשובה. "ותנהג בזהירות."

מייק חייך ואמר, "אין בעיה מר באומגרטן!"

מייק הלך אחרי לאוטו, הגשם מרטיב את שנינו, פתח את דלת הנוסע ועזר לי להכנס. החצאית הקצרה התרוממה כשהתיישבתי, מראה יותר ירך משחשבתי, למרות שאני חייבת לומר שמייק דוקא נהנה.

התחלנו לנסוע. הוא אמר כמה אני כוסית, מציץ שוב ושוב בירכיים החשופות שלי. חייכתי בהתרגשות. הפגישה הראשונה שלי באוטו! זה הרגיש מה זה טוב לצאת ככה. ומייק נראה אפילו יותר טוב מקרוב. החיוך שלו זהר והאפטרשייב שלו מיסטל אותי! הוא לבש חולצה עם כפתורים ואת הג'ינס הכי הדוק שראיתי בחיים שלי (שוב, זאת היתה 1990). לא יכולתי לא לראות את הבליטה במכנסיים שלו. בלי לחשוב על זה אפילו, שמתי לב שאני נרטבת! נלחמתי בזה, כדי שלא יהיה לי כתם על החצאית. למרות שהייתי בתולה (והתכוונתי להשאר בתולה), הייתי מאוד ערה לנוכחות של הבנים בבית ספר. כל הזמן "מעבירה מבטים" כמו שחברה שלי קריסטי אומרת.

מייק נסע בכביש הראשי שיוצא מהעיירה. כיווצתי גבות ושאלתי אותו לאן הוא נוסע. "לדרייב-אין." הוא אמר.

"אה," היה כל מה שהצלחתי להגיד. חשבתי שאנחנו פשוט הולכים לסרט. מייק המשיך לנהוג עוד כמה רגעים ודיברנו על הבית ספר וההורים וכל הדברים שילדים מדברים עליהם במוצאי שבת

הגענו לקולנוע, ובדיוק כיבו את האורות ועל המסך היו בקרובים. מייק החנה את המכונית, הקאדילק של אבא שלו, ושאל מה אני רוצה מהמזנון. אמרתי שאני אבוא איתו וקפצנו החוצה מהאוטו לגשם, צוחקים כל הזמן. מהר מאוד היינו חזרה באוטו, מתנשפים מהריצה וספוגים עד העצמות. השיער נדבק לי לפנים, ומים טפטפו בכל מקום. זה היה מין סרט אימה ואני אפילו לא זוכרת על מה הוא היה. בערך באמצע מייק נשען קצת לכיוון שלי. הלב שלי קפץ. מה אני אמורה לעשות? בסוף החלטתי להשען אליו קצת בחזרה. הכתפייים שלנו נגעו. מייק הרים את הזרוע בבטחון ושם אותה מסביב הכתף שלי. שמתי את הראש על הכתף שלו. הגשם המשיך לרדת והיינו צריכים לראות את הסרט דרך התנועות של המגבים, ווש ווש ווש. בזוית שהראש שלי היה הסתכלתי ישר בבליטה בג'ינס של מייק. שוב יכולתי להרגיש את הגוף שלי מגיב. הפעם נתתי לזה לקרות, נהנית מזה. חיככתי את הרגליים אחת בשניה, למעלה ולמטה, רק פעם אחת, להרגיש את הרטיבות בכוס שלי.

מייק הבחין בזה ושם לי יד נועזת על הירך ושאל, "קר לך?"

היד שלו, רכה כמו קטיפה, העבירה בי שוק חשמלי. שיקרתי ואמרתי "כן, קצת."

הוא המשיך ללטף לי בעדינות את הירך, קודם למעלה ואז מעביר את האצבעות פנימה למקום שהירכיים שלי נגעו אחת בשניה. סובבתי אליו את הראש וליטפתי את השיער שלו ביד ימין, הוא פגש אותי באמצע הדרך. השפתיים שלנו נפגשו, רכות ונעימות, הלשון שלו גיששה במחבואים הרכים שבפה שלי, מתרוצצת וננעצת, לפעמים תוקפנית ואז שוב רכה. בלי להתכוון לזה, גנחתי בקול רם. היד שלו היתה עכשיו על המותניים שלי, על העור החשוף מעל לחצאית, המחשבה הראשונה שלי היתה להפסיק אותו, אבל ההורמונים השתלטו עלי. רציתי שהוא ייגע בי, יטפל בי. גנחתי שוב באישור, מקמרת את הגב ודוחפת את החזה אליו. לא יכולתי להאמין שאני עושה את זה, אבל גם לא יכולתי להפסיק.

מייק הכניס יד לתוך החולצה שלי, ובפעם הראשונה התנהג בנוקשות, מרים את החולצה מעל לציצים שלי ומטפל בפטמות שלי בגסות, לוחש לי באוזן כמה זמן הוא כבר רוצה לגעת בי. נאנקתי בלי בושה. הפטמות שלי עמדו, קשות כמו אבן, והוא הוריד את הפנים אליהן. כשהלשון שלו נגעה לי בחזה תפסתי את הראש שלו והידקתי אותו כאילו מעצמי, דוחפת את הציצי לתוך הפה שלו. השענתי את הראש אחורה על הכסא ועצמתי עיניים, מתנשמת בכבדות, דוחפת ומושכת את הראש שלו בשתי הידיים. הירכיים שלי זזו והתפתלו, מזיזות את כפות הרגליים קדימה ואחורה. מייק התרומם לנשום ונישק אותי שוב, בקשיחות, בתובענות.

הידיים שלי התחילו לטייל, על החזה שלו, הבטן, המכנסיים. לא יכולתי להאמין שאני עושה את זה. אבל זה היה כאילו שחררו אותי מאיזה כלוב. בסוף הגעתי למכנסיים שלו וחפנתי את הבליטה. מייק התפתל, האגן שלו נלחץ לתוך היד שלי. נישקתי אותו חזק כשהוא מעך אותי. דוחף אותי בחזרה לפינה של הכסא שלי הוא כרע על המושב, שחרר את החגורה ופתח את הג'ינס. הוא לא לבש תחתונים והזין שלו, קשה לגמרי באור של השעונים, עמד חזק. הוא זז אלי, מנשק אותי חזק שוב. צובט לי את הפטמות באצבעות, גורם לי לגנוח. הוא העביר את הידיים על הצד הפנימי של הירך, מתחת לחצאית, וליטף את התחתונים הרטובים שלי. מייק גנח שוב כשהוא עשה את זה וזה גרם לי לטפטף לדעת שאני גורמת לו להרגיש כל כך טוב. הזזתי את הידיים שלו, אמרתי לו שאני בתולה ואני לא רוצה להזדיין. הוא הסתכל עלי עם אש בעיניים, אבל לא אמר מילה.

שכבתי על הגב, נשענת בפינה, השיער שלי מבולגן, השדיים בחוץ והחצאית מסביב המותניים. מייק הושיט יד ותפס לי את הראש מהשערות, נשען קדימה ונישק אותי חזק, בכוח. הוא עלה עלי ברכיבה והביא לי את הזין מול הפה. בהתחלה רק הסתכלתי עליו. הוא פירפר כמו משהו חי, וטיפה ארוכה של נוזל טיפטפה לי על הציצים. הוא תפס את הזין ביד שמאל, ועם השיער שלי עדיין מוחזק חזק ביד ימין, לחץ את הזין לשפתיים שלי, ואמר "אז תמצצי לי את הזין ג'סיקה."

פחדתי והייתי נרגשת, מרגישה כנועה לאיש הזה שאומר לי מה לעשות. אף פעם לא הרגשתי ככה קודם. הזין שלו, באורך 17 סנטימטר ומאוד עבה, נלחץ לי לשפתיים עד שפתחתי אותן.

"זין, כן!" הוא אמר כשמילא לי את הפה.

גמרתי באותו רגע.

הגוף שלי רעד ובקושי נשמתי כשהוא הרים לי את הראש ולחץ את הזין ללשון שלי. הושטתי יד למטה ובלי לשים לב אפילו הזזתי את התחתונים מהדרך והתחלתי לשחק בכוס. ביד השניה ליטפתי את הפטמות, מועכת חזק את הציצים.

הזין שלו היה רך ובכל זאת קשה. בהתחלה הוא הרגיש טיפה פלומתי על הלשון שלי, ואז הוא התכסה ברוק, והוא היה רק עבה ותובעני. מייק נחר מעלי, עם שתי ידיים בשערות שלי, "נו כבר! תמצצי לי את הזין, לעזאזל!" התחלתי למצוץ, עובדת עם הלשון מתחת לראש ועולה ויורדת מהר עם הפה. "אוה זין כן!" מייק אמר. "ככה, בדיוק ככה."

הריח של המפשעה שלו היה ממסטל וניסיתי מאוד לגרום לו עונג, בכל פעם שעשיתי משהו נכון הוא גנח ודחף לי יותר חזק בפה. הידיים שלי שיחקו בכוס ובשדיים וקלטתי כמה זנותית אני בטח נראית, מפושקת על הגב, משרתת את הגבר הצעיר הזה שמעלי. וזה חירמן אותי אפילו עוד יותר.

גמרתי שוב.

הזין שלו מילא לי את הפה. הצדדים שלו מתחו לי את פנים הלחיים. ירד לי רוק מהפה, על הסנטר והציצים החשופים שלי, ואז מרחתי את זה על הפטמות. מצאתי את עצמי נוהמת על הזין שלו, מוצצת ברעש, מנסה לגרום לו כמה שיותר תענוג. הוא היה מאוד קשוח עכשיו, ממש מזיין לי את הפה. כשהזין שלו פגע בצד האחורי של הגרון נחנקתי והשתעלתי, מנסה אינקסטינקטיבית לדחוף אותו ממני. "זין," הוא צעק, "תמצצי לי כלבה!" והוא תפס לי את הראש עוד יותר חזק ושתל לי את הפה למטה עוד יותר. הזין נכנס לי סוף סוף לגרון. נחנקתי, שוב ושוב, ושמעתי אותו צוחק. זה היה צחוק מה זה מזלזל. כאילו הוא לא שם זין על המצוקה שלי.

גמרתי שוב.

הנשימות שלו נהיו מקוטעות די מהר. הוא התחיל לאבד את הקצב עם האגן, החזיק לי את הראש עוד יותר חזק (אם בכלל אפשר) ואמר "לעזאזל... תמצצי יותר חזק... אני קרוב!"

הייתי אבודה בתשוקה. קלטתי שהפה שלי זה לא יותר מבנק זרע בשבילו, מקום להשפיך בו. ואהבתי את זה. חפנתי לו את הביצים, דוחפת את הזין עוד יותר עמוק לפה, מרגישה את הביצים שלו על הסנטר. הוא התכופף מעל לראש שלי עכשיו, טוחן לי את הפה כמו כלב, גונח בקול חורק, "אני גומר... תמצצי לעזאזל!"

גמרתי שוב.

זה היה עכשיו כמו בהילוך איטי. הראש של הזין שלו התחיל להתרחב, גדל עוד ועוד, נדחף פנימה והחוצה מהפה שלי. הירכיים שלו מקפצות. הייתי כמו משוגעת, מזיינת את הפרצוף שלי על הזין שלו, רוצה לעזור לו להשתחרר לי בפה. השיער עף לי מסביב הראש כשהבאתי את היד השניה לאונן לו. היו לי רוק וריר על כל הפנים ובשערות של הזין שלו, שנהיו בלגן מטפטף ומעוך שממש מרח לי רוק על כל הפנים, הצוואר והציצים. כל דחיפה של האגן שלו גרמה לי להיאנק ולגנוח על הזין, "מממפפ... ממממממפפ.... מממפפ... ממפ.." עיסיתי לו את הביצים ועשיתי לו ביד באגרוף הכי הדוק שיכולתי. הזין שלו היה ענק עכשיו, הוא נהיה יותר עבה ויותר תובעני, מתרחב למתוח לי את השפתיים, ממלא לי את הפה לגמרי. ואז הוא גמר. זה היה כאילו האוויר יצא מהזין שלו, נהיה יותר דק לרגע ואז חוזר שוב להיות קשה לגמרי תוך שניה. הרגשתי את השפיך שלו על הלשון, על הצד הפנימי של הלחיים הרכות והרטובות שלי, נשפך אחורה לגרון. זה היה מלוח, קצת מר...

גמרתי שוב.

הבטן שלו התכווצה והשתחררה כשהוא שחרר את המטען שלו עד הסוף בפה שלי. הגוף שלו התקשה והוא קפא. הראש שלי והידיים זזו במהירות כשהמשכתי לחלוב את הזין שלו, מוציאה כל טיפת שפיך דביק שהיתה לו. הזין שלו התרוקן שוב... התנפח... עוד שפיך... בלעתי... נושמת בנחרות דרך האף... הפנים, הידיים, השדיים, הכל בלגן מטפטף.  "אוה כן מוצצת קטנה... תמצצי את הזין!" נבח מייק, כשהמשכתי למצוץ ממנו את השפיך. מתנפח.. מתרוקן... מתנפח... מתרוקן.... בולעת... גונחת... בולעת...6, 7, 8, 9, 10 פעמים הזין שלו התנפח והתכווץ... היה לי זרע על הידיים ועל השפתיים, על הסנטר ועל הלחיים, נוזל לי מכל הפנים... "תמצציתמצציתמצציתמצצי"...

גמרתי שוב.

בסוף הזין שלו התחיל להתרכך... אבל המשכתי לעבוד עליו... מלטפת ומאוננת... לוחצת את הפרצוף לשערות ערווה שלו, הזין המתרכך שלו עד הסוף בפה.. מקשיבה לשלולית המבעבעת שהקיפה את הפה והאף שלי... ואז הוא זז ממני.

מחזיק את הזין ביד ימין ואת הראש שלי בשמאלית הוא הסתכל עלי, צוחק בבוז. "זונה מזדיינת מוצצת קטנה! את אהבת את זה! אהבת לתת לי לזיין לך את הפה, נכון?!" הנהנתי לאט למעלה ולמטה, עדיין מסתכלת בזין המטפטף והמתנשם שלו. הוא לקח את הזין וחיכך אותו בפנים שלי, מורח את העור בשלוליות הדביקות. ואז חזר לשבת בכסא שלו.

"תשחקי בכוס שלך!" נעץ בי עיניים. שמתי את הידיים שם. הרגשתי את הרטיבות. עצמתי עיניים...

גמרתי שוב.


***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

שרון  , 17:09 11/11/2004:

לא , לא, לא! אשה לא גומרת מזה שהיא מוצצת לגבר. מקסימום נהנית, וגם זה בתנאי שמענגים גם אותה, או מתייחסים אליה, או מזיינים אותה. פה הוא לא עשה לא זה ולא זה. גם זה לא נשמע שהיא חסרת נסיון. היא ידעה בדיוק איך למצוץ ואיך לגעת. לא אמין הקפיצה שלה מבתוליות חסודה למציצה פראית וגמירה כאילו היא מודעת לגופה. לא אמין שהמייק הזה כזה מניאק ויודע לדבר כמו זיין בן 25-30. בגיל הזה , בצורה כזאת הוא אמור לגמור שניה אחרי שהוא נכנס לה לפה, ובאופן כללי לאחר מכן להעריץ אותה , במיוחד אם היא נראית טוב.
לא מגרה.
באסה

שרון  , 17:13 11/11/2004:
אל תפסיק לתרגם בגללי...
רק שתדע שאתה אצלי במועדפים במחשב...

וסתם הערה: אני מניחה שתרגמת FUCK לזיין. זה לא נשמע טוב.
לדעתי או שתשאיר FUCK באנגלית , או אפילו תכתוב "פאק" כי הרי זה מילה שמשתמשים בה כל הזמן בעברית או שבכלל לא תרשום אותה. לקח לי זמן להבין מה "זיין" קשור לקריאות של הבחור

שלומית aharonson_s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=11491) , 19:39 11/11/2004:
אהמ, אני חייבת לציין שעל סמך המידות והמשקל, לא ברור איפה היא מכניסה ציצים C, אבל כזו אני, קטנונית

הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 22:44 11/11/2004:

אגדה אורבנית,
אבל הב לנו עוד...

siete  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=10235) , 00:48 12/11/2004:

על מה אתם מדברים? הסיפור מאד הגיוני - קראתי באינטרנט שרוב הנשים אינן גומרות מחדירה אלא ממין אורלי
שרון  , 12:36 12/11/2004:

כן, את צודקת אחותי היקרה. ממין אוראלי שעושים להן, ולא ממין אוראלי שהן עושות לבחור...

בכל מקרה אתמול החלטתי לבצע את הסיפור האמור על בעלי היקר (מסכן) וככה באמצע היום, בעודי מפנטזת שאנחנו בדרייב אין אמריקאי (מחרמן!) נתתי לו את מציצת חייו, בעוד הוא ממזמז את ציצי הגדול (C קאפ אמיתי) וגונח באוזניי. חייבת לציין שעליתי על פטנט - אין כמו לשבת על כסא משרדי כשאת מוצצת. הרי לכיסא המשרדי יש את הידית הזאת שמאפשרת להתאים את גובה הכסא בהתאם לגובה החלציים, כך שפיך (הפה שלך) מגיע ישירות לאזור האסטרטגי. הידד.
בכל מקרה אני חוזרת בי מדבריי אתמול. היה מאוד נחמד למצוץ וזה גירה אותי עד מאוד הסיטואציה הכללית. וחיכוך רגליי אף הוא תרם לתחושת ההנאה, כך שהיתי אכן על סף גמירה, וסביר להניח שאם היתי מחוברת לגופי יותר ופחות בעלת עכבות מיניות גם היתי גומרת.
האח הידד
Siete  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=10235) , 15:07 12/11/2004:

באמת? עכשיו את אומרת לי? שנים שמצצתי לגברים ולא הבנתי למה לעזאזל לא גמרתי! יש לבעלך מזל - את גם מוצצת, גם עם ציצי C אמיתי(!) וגם חכמה!