יום שישי השחור / סליה גאר

"הוא צדק. כששכבתי במיטה אותו לילה, כל מה שיכולתי לחשוב זה איך יכולתי בכלל לתת לגבר להתנהג אלי ככה. חשבתי על מה שהוא חושב עלי. חשבתי על זה שלהיות עם גבר שחור מנוגד לכל החינוך שלי. והתביישתי באיך שהתנהגתי. בכמה שאיבדתי שליטה. לא יכולתי לסבול את המחשבה לפגוש אותו שוב כשהוא יודע מה עשיתי ואיך התנהגתי. וזה שהוא קורא לי בכל השמות האלה, ואני נותנת לו ואפילו רוצה את זה. אם הוא לא היה שומר אצלו את הדברים שלי, בחיים לא הייתי חוזרת לשם."


05/01/2005 06:16:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

סיפור אמריקאי-גזעני שכזה, כושים ומה שהם עושים ללבנות, אולי או כמעט או במציאות הפיזית ממש.

MF, cons

היתה תקופה בתחילת שנות העשרים שלי שבה אני חייבת להודות שהייתי די מופקרת. יום שישי אחד בערב, כשגרתי במונטריי, יצאתי עם כמה חברות למקום שנקרא "המועדון". היה עדיין די מוקדם ודיברו ושתינו מסביב שולחן, כשהן הלכו לרקוד או לדבר עם מישהו אחר ואלי ניגש גבר שחור. אני לא יכולה לזכור איך קראו לו.

היו לו שיניים לבנות נוצצות ועור מאוד כהה, הוא היה מאוד מקסים ונחמד אז הרשיתי לו לשבת ולדבר איתי קצת. מעבר למה שאמרנו, היתה בשיחה כל הזמן נימה מינית.

אף פעם לא הייתי עם גבר שחור קודם.



גדלתי בשכונות לבנות לגמרי, התחנכתי בבית ספר קתולי, מעמד בינוני עליון, אבא שעבד (אחרי תקופה קצרה בצבא) לפעמים במימשל, לפעמים בתעשיה, אמא שהיתה מעורבת בפעילויות צדקה ובכל תחביב שבדיוק בא לה עליו. פעם היתה שערוריה כי היו שמועות שאיזו נערה מהשכונה נכנסה להריון מגבר שחור. התינוק הועבר לאימוץ, והיא אף פעם לא הודתה בזה, אבל השמועה היתה עקשנית. אבא שלי שמע אותי מדברת על זה בלחש עם חברה בטלפון ופתאום הסתובב אלי ובקול מלא זעם אמר, "אם אני פעם אתפוס אותך עם מישהו שחור, אני אנשל אותך מהירושה." גם הוא בטח שמע את השמועה.

זה לא שציפיתי להתעשר כשהוא ימות, זה היה רק שגיליתי כמה הוא מסתייג מזה. זה היה הלם. גזע אף פעם לא היה נושא שדיברו עליו אצלנו בבית חוץ מזה שידעתי שלאבא יש דיעות קדומות נגד אוריינטליים בגלל מה שהוא חווה בויאטנאם. אני מתארת לי שזה היה ככה גם לגבי שחורים. מה שהם לא הרגישו, ההורים שלי לימדו אותי שאסור לסבול אפליה ודעות קדומות. אולי הם ניסו לגדל אותי יותר טוב משגידלו אותם.

ביחד עם זה, אני זוכרת שכשאבא שלי היה בויאטנאם הייתי מתגנבת לחדר השינה של ההורים שלי כשאמא שלי לא היתה בבית וקוראת ספרים שהם שמרו בכוננית הפרטית שלהם. הייתי די צעירה אז. כמה מהספרים היו מדריכי סקס שהיו פופולאריים מאוד בשנות השישים המאוחרות, "חדוות המין", "האשה החושנית", וכאלה דברים. היו שם גם את הרומנים הרומנטיים של אמא שלי, שהייתי מופתעת שהיא קוראת. היו גם כמה ספרים שהרגשתי שאבא שלי לא יודע עליהם. רומנים שעל הכריכות שלהם היו גברים שחורים ונשים לבנות. אני זוכרת שעל הכריכה של אחד מהם היתה אשה לבנה לרגלי גבר שחור, היד שלה מונחת גבוה מאוד על הירך שלו. התשוקה הלא מודעת שלי לגברים שחורים בטח התחילה אז. קראתי כמה מהספרים האלה.

בלי קשר, אף פעם לא עלה בדעתי שאני אצא עם ילד שחור. גם כשהתבגרתי, אף פעם אפילו לא חשבתי לצאת עם גבר שחור. יחד עם זה, אף פעם לא הייתי ערה לכך שיש לי איזושהי דיעה קדומה, לפחות לא בגלל הגזע של מישהו.

בשנות העשרים המוקדמות שלי פתאום פרחתי וגברים התחילו לרדוף אחרי כל הזמן. תמיד נחשבתי מושכת, אבל נתתי למנתח פלסטי לעבוד קצת על האף הסיציליאני שלי, ואחר כך עשיתי הגדלה קטנה בחזה. פתאום, גברים רצו אחרי כמו שלא קרה לי בחיים והתענגתי על זה לכמה זמן. זה היה בשלב הזה של חיי כשישבתי במועדון ודיברתי עם הגבר השחור.

בקשר לתיאור החיצוני שלי, אני 1.67, 55 קילו, ברונטית כהה עם עיניים חומות מאוד כהות. הגבות שלי מתקשתות גבוה מעל לעיניים, ויש לי עצמות לחיים די גבוהות. השפתיים שלי לא ממש מלאות כמו שהייתי רוצה שיהיו. יש לי רגליים יפות וגזרה דקה ורזה עם מותניים יותר צרות מהרגיל. גברים הסתכלו עלי, אהבתי שהם מסתכלים עלי, ולמרות שהלבוש שלי היה קורקטי, התלבשתי ככה שהם בטוח יסתכלו.

למחייתי, החזקתי במשרה מקצועית בדרג נמוך באחד מהמלונות הגדולים באיזור, ששירת תיירים. תיירים שבאים להקשיב לנביחות המעצבנות של כלבי הים במזח, לבקר בסמטת מפעלי השימורים המפורסמת, ולעשות את כל הדברים הדוחים שתיירים עושים.

מה שמביא אותי ללילה שאנחנו מדברים עליו.

אני לא בדיוק זוכרת את השיחה שהיתה לנו, כנראה ששתיתי קצת יותר מדי. זו היתה עוד בעיה שלי בתקופה ההיא. אחר כך, אני זוכרת שהוא ואני ישבנו בבאר והחברות שלי חזרו לשולחן. מה שאני זוכרת על השיחה זה שכשהיא נמשכה, הוא התחיל להשתמש במילים כמו "לבנה" ו"שחור" באופן די חופשי. זה לא היה סוג השיחה שהייתי רגילה אליו וזה עשה אותי עצבנית, ועדיין באותו זמן הייתי מרוגשת באופן מוזר. הוא שם לב. אני יודעת שהוא שם לב, כי הוא לחש לי משהו באוזן. זה הביך אותי לשמוע את זה, אבל כמו שכבר אמרתי, זה גם ריגש אותי. ריגש אותי יותר מדי. זה גם היה די גס. הוא שאל אותי אם פעם קיבלתי "זין שחור".

הוא כבר ידע את התשובה, כמובן. אפילו שלא עניתי לו בקול, הוא ידע את התשובה. ועדיין הוא ידע גם שהשאלה שלו גירתה אותי, והתחיל להשתמש במונחים כאלה לעיתים יותר קרובות, בדרך כלל בקול שקט ומרגיע שהיה בקושי לחישה באוזן שלי.

הייתי מאוד רטובה.

הוא אמר שהוא ישים ראי כדי שאוכל לראות את עצמי. הוא אמר שהוא יודע ש"אבא'לה" שלי לא יאהב את זה, נכון? הוא אמר גם דברים אחרים, והלב שלי דהר כמו סוס מרוץ שכרגע סיים לרוץ את הדרבי של קנטקי. כל מה שיכולתי לעשות היה לנשום ולהנהן או לנענע בראש, בתגובה על השאלות שלו.

יצאתי יחד איתו, נמנעת מלהביט על השולחן של החברות שלי. לא רציתי לדעת אם הן ראו אותי הולכת עם גבר שחור.

לקחנו את המכונית שלי. הוא נהג. כשהוא נהג הוא הוריד לי את הראש לחיקו והציע שקודם כל אני אנשק את ה"זין השחור" הראשון שלי. כשהתחלתי לפתוח לו את הרוכסן הוא עצר אותי, אומר שזה בשביל "יותר מאוחר". הוא רצה רק שאנשק אותו דרך המכנסיים.

ואני עשיתי את זה.

שוב ושוב, עומדת על הברכיים על מושב הנוסע, הראש שלי בחיקו, מציפה את הקשיות שלו בנשיקות ולוחצת אליו את הפנים. מחככת את הלחי למעלה ולמטה לכל האורך הקשה של זה. וזה היה מאוד מאוד קשה.

זה היה אז שההערות הגזעניות התחילו ברצינות. לא רק זה, גם הערות על איך שאני "בקושי יכולה לחכות" לקבל את ה"זין השחור" הראשון שלי בפה. הוא השתמש גם במילים אחרות, כמו "ארטיק שוקולד". הוא דיבר על איך הוא הולך "להאכיל אותי" בזה. אני לא זוכרת כל מה שהוא אמר לי. כל מה שאני זוכרת זה שלא הגבתי ככה לשום גבר אף פעם לפניו. אף פעם.

פתאום, אחרי נסיעה מאוד קצרה, הוא החנה את המכונית. לא שאלתי אפילו לאן אנחנו הולכים. התברר שהוא היה בצבא, עושה קורס בבית ספר מיוחד שהיה על הגבעה מעל מונטריי וגר שם בקסרקטין בחדר עם עוד מישהו. אני זוכרת כמה נבוכה הרגשתי כשאנשי צבא אחרים ראו אותי הולכת איתו, גבר שחור, וברור שאני הולכת לחדר שלו. אשה לבנה עם גבר שחור. למזלנו השותף שלו לחדר לא היה.

כשנכנסנו הוא חיבק אותי, עוטף אותי בזרועות הארוכות והשריריות שלו, לחוצה חזק לגוף הרזה והשרירי שלו. כל הגוף שלו הרגיש קשה ורציתי אותו. רציתי לנשק אותו בכל מקום ולהעביר את הידיים הלבנות שלי על כל הגוף הכהה שלו. הניגוד בין העור הלבן והשזוף שלי לבין הצבע שלו היה אירוטי בפני עצמו. התנשקנו ועבר רק רגע לפני שהרגשתי בו פותח לי את השמלה במורד הגב. היא נפלה והוא התחיל לפתוח את כפתורי חולצתו כשאני מלקקת לו את הצואר, עומדת על קצות האצבעות. ואז הוא לקח צעד אחורה, בעט מעליו את הנעליים, הוריד את הגרביים, פתח את המכנסיים ונתן להם ליפול לרצפה. חיכיתי שיוריד גם את התחתונים, אבל הוא לא הוריד אותם. היתה בליטה גדולה והדמיון שלי השתולל ללא שליטה. גם שאר הגוף שלי. כל מה שהרגשתי היה ריגוש, גירוי ותאווה. זו היתה תשוקה טהורה לגמרי.

ואז הוא סימן לי שהגיע תורי. השמלה כבר היתה על הרצפה סביב כפות הרגליים שלי. הורדתי את כל השאר מאוד לאט כשהוא הסתכל. קודם החזיה, ואז השאר. רציתי שהוא ירצה אותי כמו שרציתי אותו. התפשטתי לאט כדי לגרות אותו. ויכולתי לראות שהוא אוהב מה שהוא רואה. ידעתי איך גברים מגיבים אלי. יכולתי לראות את הבליטה בתחתונים שלו מתחילה לגדול.

צעדתי קדימה וחיככתי את הלובן שלי בשחור שלו. אהבתי את האופן שבו השדיים החיוורים שלי נמעכו לו על החזה. אהבתי את הדרך שהידיים שלי נראו כאילו הן זוהרות על העור הכהה שלו. זה היה וניל טהור ושוקולד מאוד מאוד כהה. הוא שם יד על הכתפיים שלי ודחף אותי למטה מאוד לאט. כשגלשתי למטה, העברתי את השפתיים והלשון על העור שלו עד שהייתי על הברכיים, הפנים לחוצות לזין שלו שיכולתי להרגיש דרך הכותנה של התחתונים. נשמתי את זה ונישקתי את זה ואהבתי את זה. הרגשתי כמו האשה על הכריכה של הרומן הרומנטי של אמא שלי. על הברכיים לפני אל שחור.

"את רוצה לראות זין שחור בפעם הראשונה, נכון?" הוא שאל.

"כן," לחשתי, הראש שלי מושפל כשנישקתי את הירך החזקה שלו. ואז התחלתי להוריד לו את התחתונים.

הזין שלו... הזין השחור שלו... השתחרר, זקוף לגמרי ונשען לי על המצח. זזתי אחורה שאוכל להסתכל בו לרגע. אף פעם לא ראיתי אחד קודם. הוא היה נפלא. גאה, שחור, נפלא. נישקתי אותו ליד הבסיס. כשעשיתי את זה, הוא התכופף ופתח את הדלת של מין רהיט שהיה סוג של ארון קיר. הצד הפנימי של הדלת היה מראה באורך מלא. יכולתי לראות את עצמי כורעת לפני הגבר השחור הזה, הפנים שלי סנטימטרים מהזיקפה שלו. נישקתי את הקצה שלה, והסתכלתי בעצמי בראי. אי אפשר היה להסביר את התגובה האירוטית שבלראות את הגוף הלבן שלי כורע לפני גבר שחור. ואז הסתכלתי בעצמי לוקחת אותו בפה. הרגשתי... זנותית.

החלקתי את הפה למטה מאוד מאוד לאט, מתענגת על דמותי בראי. זה היה כמעט כאילו לא היה שם אף אחד חוץ ממני. רק אני איתו בפה, בלי שום גבר מחובר אליו. ככה זה המשיך כמה זמן. שום דיבורים, שום תנועה חוץ מהמציצה האיטית מאוד שלי על הזין שלו, מתענגת עליו, אוהבת אותו, על הברכיים לפניו, מסתכלת בעצמי עושה את זה. אם הוא אמר משהו בזמן הזה, אני לא יודעת מה זה היה. הייתי אבודה... רחוקה מאוד.

ואז הוא הוציא אותו ונעמד. רציתי להכנס איתו למיטה. הייתי רטובה והייתי זקוקה לו. רציתי אותו. רציתי להרגיש אותו בתוכי. רציתי להרגיש את המשקל שלו עלי. רציתי להיות קרובה אליו.

ואז הגיעה ההפתעה הראשונה.

הוא אמר, "לא."

הוא אמר שבדרך כלל הוא לא "מזיין" נשים לבנות. לפעמים, אבל זה נדיר. הוא העדיף נשים שחורות. בכל אופן, בגלל שנשים לבנות בדרך כלל אהבו כל כך "זין שחור", לא היתה לו בעיה לתת להן "לטעום." והוא גם בעצם לא אמר "נשים לבנות" הפעם. הוא אמר, "כלבות לבנות."

התחלתי למחות, חושבת שהוא הונה אותי. חושבת למה הוא הביא אותי לפה כשאני מניחה שמשהו מסויים הולך לקרות, כשהוא בעצם אף פעם לא התכוון לזה. אבל הוא לא נתן לי להגיד שום דבר מכל זה. הוא ידע מה אני הולכת להגיד. הוא התחיל להסביר לי וזה נראה הגיוני לגמרי. הוא הסביר שנשים לבנות רזות מדי במותניים ויש להן טוסיק קטן מדי. שהפנים שלנו לא מושכים באותה מידה, השפתיים לא מספיק מלאות. הוא עמד שם ואמר לי איך נשים לבנות לא טובות כמו שחורות, רומז שאני לא טובה כמותן. שלא הייתי מספיק טובה כדי "לזיין." אבל בגלל ש"כלבות לבנות" בדרך כלל "מוצצות לא רעות בכלל" הוא "נותן" להן לעיתים קרובות "לטעום".

זה היה צריך להשאיר אותי בהלם. הייתי צריכה לסטור לו, להתלבש וללכת משם. אם הוא היה גבר לבן, בטח הייתי עושה את זה. אבל הוא גם היה מאיים כזה, וטיפה פחדתי ממנו. חוץ מזה, האופן שהוא אמר את זה, כל כך במעשיות, עם חיוך על השפתיים וגיחוך קל, גרם לתגובה להיות הפוכה לגמרי. אף אחד לא דיבר איתי ככה קודם. כל מי שיצאתי איתו רצה להכניס אותי למיטה. אבל הבחור הזה לא רצה. הוא אפילו אמר לי בעצם שלא הייתי מספיק טובה.

זה חירמן אותי אפילו יותר.

לא הריגוש הרגיל, אלא משהו יותר מזה. לא יכולתי לדבר. לא יכולתי לנשום. יכולתי להרגיש את הרטיבות מטפטפת לי על הירך. יכולתי רק לעמוד שם ולספוג את זה. ואז הוא התחיל לדחוף אותי שוב על הברכיים, ונתתי לו. נתתי לו. ואז הוא באמת התחיל לדבר, אומר דברים מלוכלכים וקורא לי בשמות. אף אחד אף פעם לא עשה לי את זה קודם. הדברים שהוא אמר...

כשירדתי על הברכיים, הוא אמר שאני יודעת איפה "המקום" שלי. שרמוטות לבנות צריכות להיות על הברכיים לפני גברים שחורים והוא אהב להסתכל על כאלה שיודעות איפה המקום שלהן. על הברכיים עם זין שחור בפה. הוא אמר שאנחנו טובות במציצות, שכולנו מוצצות כמו שרמוטות. הוא אמר לי להראות לו איך אני מוצצת כמו שרמוטה. הוא אמר לי להסתכל בעצמי בראי כדי שאראה איזו שרמוטה אני, שאני צריכה למצוץ יותר מהר, לעשות יותר רעש. הוא אמר שאני רוצה להרשים אותו, נכון? הוא רצה שהאנשים בחדר שליד ישמעו. הוא רצה שארעיש ואזיל רוק על כל הזין ואמר לי לשפשף אותו בפנים, לסטור לעצמי איתו, לאכול אותו כמו חזירונת לבנה ורעבה. הוא אמר ש"אבא'לה" שלי היה אוהב לראות אותי עכשיו, נכון? הוא המשיך להגיד כאלה דברים, בקושי מפסיק לרגע, זה הפיל את התשוקה שלי מעבר לאיזה צוק גבוה, משחרר את המוח שנטש את הגוף שלי, וכבר לא הייתי בשליטה בכלל.

נאחזתי במותניים שלו ועשיתי כל מה שהוא אמר. עשיתי מהר, מצצתי בקול, עשיתי רעשים רטובים כשמצצתי, חיככתי את הזין השחור והרטוב והמבהיק שלו על כל הפרצוף שלי וסטרתי לעצמי בפנים איתו. לחצתי את הרגליים ביחד כי הכוס שלי היה כל כך צריך. נגעתי וחיככתי את עצמי. הסתכלתי איך אני נראית זנותית ומלוכלכת ושרמוטה בראי. הקשבתי לכל מה שהוא אמר. יצאו לי קולות חייתיים מהגרון. הייתי מוטרפת, מלאת תשוקה, מופקרת, משתוקקת לרצות. הייתי משוגעת, אבודה, בלי שליטה. הייתי נוטפת, נפוחה ובוערת. רציתי כל כך שיזיינו אותי!

הוא תפס אותי מהשערות והתחיל לתקוע לי בפה. הוא דחף את הזין השחור שלו חזרה לגרון שלי כל כך עמוק שנחנקתי. לא היה לו אכפת. לא היה לי אכפת. הייתי שם כדי שישתמש בי. הוא צחק כשהבטן שלי התכווצה. ואז הוא יצא בדיוק כשיכולתי להרגיש את הפעימה הראשונה והוא השפריץ לי על הפנים כשהוא מחזיק אותי בשערות. על כל הפרצוף שלי. מצח, עיניים, לחיים, מטפטף ונוזל למטה. החזקתי את הפה פתוח בנסיון לתפוס קצת אבל הוא כיוון את הראש שלי לאן שרצה שיהיה. הוא הכניס את הזין השחור והמטונף שלו חזרה לפה שלי בדיוק כשהפעימות האחרונות נרגעו. אבל הוא לא גמר איתי. הוא אמר לי למהר! "מהר!" הוא אמר, "תנגבי את זה מהפרצוף ותמרחי את זה על הכוס! תנסי להכניס קצת מהזרע השחור שלי לתוך הכוס! תעשי את זה כלבה לבנה, עכשיו!" ועשיתי את זה, כבר לא חושבת בשלב הזה. עשיתי את זה מהר ובחיפזון! ניגבתי את זה מהפנים ביד ימין ומרחתי את זה על השערות של הכוס! ניגבתי את זה וניסיתי להכניס את זה לתוך הכוס הכל כך רטוב שלי! עשיתי את זה, כל מה שהוא אמר, ונגעתי בעצמי, עדיין על הברכיים, רוצה כל כך לגמור!

הוא משך אותי כשזז קרוב יותר למיטה ונשכב על הגב עליה, הרגליים שלו עדיין על הרצפה. הוא משך אותי למעלה ושם אותי ככה שרכבתי על הירך שלו. "תשתפשפי בי," הוא אמר. "אני יודע שאת צריכה לגמור. תשתפשפי עלי כמו כלב."

וגם עשיתי את זה, נלחצת אליו חזק. כל כך חזק! מתחככת ומשתפשפת על הירך שלו. מרטיבה לו את הירך במיצים שלי. המיצים שלו. מעורבבים. מחליקה קדימה ואחורה. ואז תפסתי בידיים את הצד האחורי של הירך ופשוט נלחצתי אליו כשהרעידות התחילו לעבור בי. גנחת. נאנחתי. הרגשתי כאילו אני מתה. הלב שלי דפק כמו רעם בסעה כשגלים של תענוג שטפו ושטפו דרכי.

ואז נפלתי קדימה לצידו, הפנים למטה על הסדינים, מודעת רק לדפיקות פטיש של הלב שלי ולתחושה המרוקנת לגמרי. עייפה. לא זזה. מתה בשביל כל העולם. בום, בום, בום, רעם הלב שלי.

הוא נתן לי לשכב ככה לרגע, שנינו שקטים. אף פעם בחיים לא היתה לי כזאת אורגזמה. לא חשבתי שיש כאלה בעולם בכלל.

הוא קם ולבש מכנסיים. המשכתי לשכב שם עד שהוא אמר לי שאני צריכה ללכת. לא רציתי ללכת. חשבתי שאולי הוא חשב שאני מיוחדת. יכולנו לישון ביחד ואולי הוא ירחם עלי ויתן לי להרגיש אותו בתוכי. הייתי בהלם מוחלט ממנו וממה שהוא עשה לי.

הוא אמר שאולי בפעם אחרת. אולי מחר אני אוכל לבוא ולמצוץ לו שוב. הוא שאל אם אני רוצה. האמת, רציתי יותר מזה, אבל אמרתי בחולשה, "כן." הוא אמר שכשאגיע הביתה אשנה את דעתי. אמרתי שזה לא יקרה. הוא אמר שעכשיו אני לא חושבת שזה יקרה, אבל אחר כך אתבייש שהשתגעתי ככה מ"זין שחור" ולא ארצה לחזור, אבל אם אני רוצה להיות בטוחה שאני אחזור, הוא יכול לסדר את זה. שאלתי איך. הוא אמר שהוא ישמור את התיק שלי ואת כל המפתחות חוץ מאלה של הבית ושל האוטו, ואני אוכל לחזור ולקחת אותם מחר. זו היתה הדרך היחידה שהוא יאמין לי כשאני אומרת שאחזור ואעשה את זה שוב.

בדיוק היתה לי את האורגזמה הכי חזקה בחיים והדבר היחיד שחשבתי עליו אז זה כמה אני רוצה שיא כזה שוב. לא הייתי בטוחה בקשר ללהשאיר לו את הדברים, אבל בסוף, נכנעתי. הוא שאל אותי אם עכשיו אני "זונה של כושים."

אמרתי, "כן."

והתלבשתי והלכתי, עם המספר שלו כדי לצלצל מחר.

הוא צדק. כששכבתי במיטה אותו לילה, כל מה שיכולתי לחשוב זה איך יכולתי בכלל לתת לגבר להתנהג אלי ככה. חשבתי על מה שהוא חושב עלי. חשבתי על זה שלהיות עם גבר שחור מנוגד לכל החינוך שלי. והתביישתי באיך שהתנהגתי. בכמה שאיבדתי שליטה. לא יכולתי לסבול את המחשבה לפגוש אותו שוב כשהוא יודע מה עשיתי ואיך התנהגתי. וזה שהוא קורא לי בכל השמות האלה, ואני נותנת לו ואפילו רוצה את זה. אם הוא לא היה שומר אצלו את הדברים שלי, בחיים לא הייתי חוזרת לשם.

אבל הוא כן שמר אותם.


ואני כן חזרתי.

***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב


תגובות מישראבלוג:

FataMorgana FataMorgana70@hotmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=66832) , 06:33 5/1/2005:וואו את כותבת באופן סוחף מאוד!! 
FataMorgana FataMorgana70@hotmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=66832) , 06:35 5/1/2005:

לא שמתי לב שזה קטע מספר... 

מתעגלת aviva_mi@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=45829) , 05:39 6/1/2005:

מאמר מרתק ומאלף השופך אור על סוגיה מוכרתרק הערה קטנה - אם הכוונה לספר The Joy of Sexהוא תורגם לעברית כ"חדוות המין" (ולא "העונג שבמין"). 
סווידריגאילוב  (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 05:19 7/1/2005:תוקןתודה

דורה  , 00:20 9/1/2005:מחכה ומצפה בכיליון עיניים ל"לינדה מושפלת".בכל מה שנוגע לסיפורים כאלואני מאוד מעורבת. ;) 

Paint my World paint_world@walla.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=90151) , 18:47 28/1/2005:אני מניחה שהכוונה היא לקסווירה הולנדר (חדוות המין).יצאתי עם תחושה של טעם רעגם כאן וגם בסיפור הראשון שקראתי אצלך (הפירסום האחרון), הנשים מתנהגות באותה צורה חסרת אוניםכמו שכתבתכלבות מיוחמותכאשר הצלע הגברית ממש מסייעת להן (או לאוע"י הזיון הגואל.יש איזה טעם לפגםלמרות שככלות הכלאתה רק השליח.

לזרום לכוכבים  , 12:48 2/5/2005:אני נהנת מהסיפורים....וחבר שלי עוד יותר.....בהחלט מביא חשק ובהחלט עלול להביא רעיונות :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:16 2/5/2005:

Noki noki124@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=83646) , 15:54 14/5/2005:ואווווווווווווו :))))))))))