איימי בולעת / ווקר

"דיברנו על חלומות. איימי התנהגה מוזר. היא היתה שקטה יותר מכרגיל. אז שאלתי אותה על מה היא חושבת. היא אמרה, "אתה לא רוצה לדעת." אמרתי, "בטח שאני רוצה." ואז היא הפילה את הפצצה. היא אמרה שהיא מדמיינת אותי בעירום, והיא על הברכיים מסתכלת למעלה על הכלי שלי, מחכה שארשה לה לקחת אותו בפה."


29/04/2005 19:41:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

הסיפור הגיע מאוסף סיפורים רחב (להדהיםומאוד מגוון, שאספה מישהי המכונה קריסטן. לצערי הלינקים אבדו בערפילי העבר, אבל אפשר לנסות לגגל....

m/f oral cons



("`-''-/").___..''"`-._
6_ 6  )   `-.  (     ).`-.__.`)
(_Y_.)'  ._   )  `._ `. ``-..-'
_..`'_..-_/ /'_.' ,'
((('   (((-(((''  ((((
K R I S T E N' S    C O L L E C T I O N

קריסטן היקרה,

בערבים האחרונים עברתי על האתר שלך, והפוסטים לASS... נהניתי מאוד מרוב הסיפורים, ואני יושב כאן נדהם ותוהה איך האנשים האלה מצליחים להמציא אותםאני מתכוון, אני מעריץ את יכולתם לתאר את הפנטזיות שלהם. אני לא יודע הרבה על פנטזיות, אבל אני רוצה לנסות את כוחי בנון-פיקשן קטן. הסיפור על מישהי שהיה לי איתה קטע בשמינית.

*

התחלתי לצאת עם החברה שלי באוקטובר, מייד עם תחילת עונת הכדורסל. לג'יימי ולי היה סקס טוב; יחסית לתיכוניסטים. אני הייתי בי"ב והיא בי'.

נהניתי מכל היבטי חיי המין שלנו בעיקר בגלל שכל מה שעשיתי איתה, עשיתי בפעם הראשונה. היא היתה הראשונה שזיינתי בדוגי. היא היתה הראשונה שירדתי לה. בסופו של דבר היא נהייתה הראשונה שזיינתי בתחת. היא גם היתה הראשונה אי פעם שמצצה לי. בגלל חוסר הנסיון שלי, חשבתי שהיא היתה די טובה בזה. לרוע המזן, היא סירבה לבלוע, או אפילו לתת לי לגמור לה בפה בעצם, וזה מה שלא היה בסדר בינינו.

ממש באותו זמן שג'יימי ואני התחלנו לצאת, התחלתי לדבר עם הילדה הזאת איימי. שמתי לב אליה כשעשינו את ההכנות לטקס הסיום. היא היתה אחת מהרקדניות.

נמשכתי אליה בהתחלה בגלל התחת. היא היתה מטר חמישים וחמש, אולי חמישים קילו, וכל המשקל היה בתחת היפה הזה שלה. אתם יודעים, תחת מהסוג שרוקד כשאתה מפליק בו מאחורה.

בכל אופן, חשבתי שאני אקח את הטלפון שלה. אתם מבינים, אני מעיר ממש קטנה בצפון מדינת ניו יורק... כולם מכירים את כולם. אז, בהתחלה, כשאיימי ואני התחלנו לדבר, זה היה כמו ידידים. יכולתי לספר לה על הבעיות שלי עם ג'יימי, והיא היתה מקשיבה. במיוחד בקטע של הבאסה שהיתה לי מזה שג'יימי לא בולעת.

איימי ואני היינו חברים טובים. זה המשיך עד לשיחת הטלפון הגורלית ההיא בינואר.

דיברנו על חלומות. איימי התנהגה מוזר. היא היתה שקטה יותר מכרגיל. אז שאלתי אותה על מה היא חושבת. היא אמרה, "אתה לא רוצה לדעת." אמרתי, "בטח שאני רוצה." ואז היא הפילה את הפצצה. היא אמרה שהיא מדמיינת אותי בעירום, והיא על הברכיים מסתכלת למעלה על הכלי שלי, מחכה שארשה לה לקחת אותו בפה.

אשכרה נפלתי. הייתי בי"ב, והשישיסטית הזאת באה ביציאה ישר מסרט פורנו. חשבתי שהיא צוחקת, אבל טעיתי. השיחה יצאה משליטה, ולפני שהבנתי מה קורה, כבר קבענו להפגש במדרגות של הקומה השלישית בזמן השיעור האחרון - כדי שהיא תוכל למצוץ לי!

אני מתכוון, אפילו לא נישקתי אותה אף פעם! כל היחסים שלנו היו עד עכשיו בטלפון. זיינתי את חברה שלי כל יום אחרי האימון. ואז הייתי לוקח אותה הביתה כדי שאוכל לצלצל לאיימי ולקטר עליה.

בכל אופן, למחרת, שנינו נבהלנו. לא עליתי לשם... כל השיעור השמיני, נדבקתי לכסא עם זקפה מהגהנום, והפרפרים בבטן הכי חזקים שהיו לי אי פעם. הייתי כל כך עצבני, שרעדתי כאילו קר לי.

איימי ואני דיברנו על זה בטלפון אותו ערב. ודיברנו על זה בימים הבאים. היא כל הזמן אמרה לי שהיא רוצה לטעום את השפיך שלי... היא רוצה לעטוף  את הזין שלי בשפתיים ולמצוץ ממני הכל. אני מתכוון, היא ממש השתמשה במילים האלה! בגיל הזה, לא ידעתי בכלל מה לעשות עם זה.

היינו רואים אחד את השניה לפעמים ליד בית הספר, אבל לא לעיתים קרובות. המערכת שלה היתה פשוט שונה לגמרי משלי. כשנפגשנו, התנהגנו כאילו אנחנו לא מכירים אחד את השניה... היינו בהכחשה מוחלטת של מערכת היחסים הסודית שלנו. היינו מדברים שעות בטלפון... התחלתי לאונן כשאני מקשיב לקול שלה. היא לא העלתה בדעתה כמובן. היה מביך אותי הרבה יותר מדי להגיד לה משהו על זה... בטח גמרתי שלושים פעם כשאני מקשיב לה בכמה ימים שעברו מאז שדיברנו על זה בפעם הראשונה.

כל הזמן חשבתי עליה מוצצת לי את הזין. ידעתי שהיא תבלע את השפיך, והייתי חייב לראות אותה עושה את זה. הייתי באובססיה.

אני חושב שזה היה במרץ... זה היה השיעור השמיני, ושנינו היינו באולם הלימודים. שלי היה למעלה בחדר של גב' הנרי, והיא היתה למטה בכיתה של מר אברהמס... ממש ליד הלוקרים של השמיניסטים. לא התכוונתי ליצור קשר עין איתה כשהלכתי לשים את הספרים בלוקר, אבל כמו גורל, ככה זה קרה. העיניים שלנו נפגשו, ופרץ של זרם חשמלי נורה ישירות למפשעה שלי... שנינו ידענו מה הולך לקרות. היא קמה מהמקום, ויצאה החוצה לכיוון שלי. התחלתי ללכת מעבר לאולם הבריכה למדרגות הראשיות, עם איימי מטר או מטר וחצי מאחורי.

לא אמרנו כלום אחד לשניה. הדם סער לי בכל הגוף, ושוב רעדתי. לא ידעתי אם ממש האמנתי במה שהולך לקרות, אבל עליתי במדרגות האלה. לא עצרתי בקומה השניה לפני הספריה, המשכתי לעלות. לכיוון הגג. איימי היתה ממש שם מאחורי. כשהגעתי לדלת שמובילה החוצה לגג, הסתובבתי והשפתיים שלה פגשו בשלי.

בהתחלה, הייתי כל כך בהלם שלא נישקתי אותה חזרה ואז הרגשתי בלשון שלה מתקיפה את שלי, וכל התשוקה הזאת, כל החום שנבנה מאז ההומקאמינג פשוט התפוצץ לי בגוף... הרגשתי את הזין גדל... ליטפתי את איימי... העברתי את הידיים על החולצה שלה וחפנתי את השדיים. היד שלי לא היתה גדולה מספיק לחפון אחד שלם... החזה יצא מהגביעים של החזיה, והפטמות היו קשות. הייתי חייב להרגיש אותן, לקחת אותן בפה. עשיתי שביל לח בלשון במורד הצואר... לפטמות המצפות שלה.

שמעתי גניחה רכה יוצאת לה מהפה, הסתכלתי למעלה וראיתי שהעיניים שלה עצומות, והראש זרוק לאחור בתשוקה. כשהפה שלי ליטף ומצץ את הפטמות המכווצות שלה, היד השמאלית שלי פתחה לה את הג'ינס ונכנסה לתוך התחתונים. כשהיד שלי מלטפת את השיער הקשה שלה, הזיקפה שלי רק התחזקה. אני זוכר שממש חשבתי שהזין שלי אף פעם לא היה קשה כל כך.

לא היתה לי שום בעיה למצוא את הכפתור שלה, כי איימי הניעה את האגן קדימה והאצבע המורה שלי החליקה אינסטנקטיבית בחריץ, וכשהיא התקשתה כולה, ידעתי שאני במקום הנכון. היא היתה רטובה כל כך... ניסיתי להיות עדין איתה, אבל היא היתה כל כך נסערת. ג'יימי אף פעם לא היתה כזאת...

איימי זיינה לי את היד. היא גנחה בקול מאוד רם עכשיו, ופחדתי שמישהו ישמע אותנו. ועדיין, היה לי את הכאב המציק הזה במכנסיים... הזין שלי מתח את הג'ינס כל כך שזה ממש כאב.

ממש כשהתכוונתי להוציא את היד, היא נעה לאחור בכוח וקפאה. הגוף שלה רעד באורגזמה. יכולתי להרגיש אותה גומרת על שתי האצבעות שלי. הפעימות היו כל כך יותר חזקות משאי פעם הרגשתי עם ג'יימי... היא התנשפה בפראות, ואז נרגעה. בסוף היא פקחה עיניים והסתכלה בשלי.

כל מה שיכולתי לעשות זה לחייך אליה. הייתי כזה חרמן... יכולתי להרגיש את הכתם הרטוב בתחתונים כל פעם שזזתי. איימי חייכה אלי חזרה, ואז אמרתי,

"תורך."

היא לא היססה בכלל. פשוט הושיטה יד ותפסה לי את הזין דרך הג'ינס... היא ירדה על הברכיים ופתחה לי את המכנסיים. זה היה כל כך סקסי לראות אותה בוהה בבליטה עם הפנים שלה רק סנטימטרים ממנה. היא פתחה את הג'ינס, והורידה אותו עם התחתונים למטה ועטפה את הזין הקשה כמו סלע באצבעות.

היד שלה נראתה כל כך קטנה בהשוואה אליו... ניסיתי להסתכל עליה, אבל אותו רגע הרגשתי את הפה החם שלה עוטף את הראש של הזין, והלך עלי... הראש שלי הסתובב, והיא מצצה לי את הזין. הפה שלה היה כל כך רטוב וחם... היא הניחה לידיים ליפול לצידי גופה והתחילה להעלות ולהוריד את הראש.

כמה פעמים היא השתנקה, אבל זה לגמרי לא שבר לה את הקצב... יכולתי להרגיש איך הראש פוגע לה בצד האחורי של הגרון, והביצים שלי התכווצו. יכולתי לשמוע אותה מוצצת. ובכל פעם שהיא דחפה את הזין עד לצד האחורי של הגרון, יכולתי לשמוע איך היא כמעט נחנקת, וזה היה כל כך סקסי...

הביצים שלי כאבו, והיא מצצה חזק יותר. היא הגבירה את הקצב, וניסיתי להתאפק. בסוף היא הכניסה יד לבוקסר וחפנה לי את הביצים, ואני השפרצתי ישר לתוך הפה שלה. תפסתי לה בראש להחזיק אותה שם, והיא החזיקה לי בזין והפסיקה לזיין את הפה שלה עליו... היא סגרה את השפתיים סביב הראש ושמעתי אותה בולעת פעמיים או שלוש.

אני חושב שלקח לי 15 או 20 שניות לרוקן את הביצים לתוך הפה שלה. היא בלעה כל טיפה! הרגשתי גן עדן. זו היתה המציצה הכי טובה שקיבלתי אי פעם... זה הרגיש הרבה יותר טוב מהמציצה/עשיה ביד שהייתי רגיל אליה. אחרי שהפסקתי לרעוד, הסתכלתי עליה והיא חייכה אלי, ואמרה "סוף סוף!"


***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

טינקרבל pasadina@walla.com , 20:19 29/4/2005:
עשה לי חשק לגרום למישהו להרגיש טוב ככה.

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:32 29/4/2005:

הממממ  , 04:10 1/5/2005:
טוב בואו נפתח את זה: זה נורא מתאים לפורנו, אבל במציאות אנחנו ממש שונאות להחנק מזין, מוזרות שכמותנו
הממממ  , 10:58 1/5/2005:
בואו נרחיב את זה קצת: במציאות אנחנו כל כך שונות אחת מהשניה, שזה ממש מוזר
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:06 1/5/2005:
זהו, שנורא מוזר. אבל היה כתוב בהארץ לפני כמה ימים שהמגוון הגנטי אצל נשים רחב בסדרי גודל משל הגברים: במילים אחרות, כל הגברים אותו דבר, והנשים נורא נורא שונות
השקל HaShekel@gmail.com (http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=561228) , 16:20 2/2/2009:
"
אנחנו ממש שונאות להיחנק מזין"?
Speek for yourself, hun...