הפרוייקט הזנותי - "מחסומי הג'ינס"

"לא האמנתי, וזה גרם לי להיות כל כך חסרת אונים להפקיר את הגוף לכל מה שהוא עשה בלי יכולת או רצון להתנגד באמת, וזה בא בדיוק כמו שחשבתי. לא איכפת לי שהייתי אגואיסטית אחר כך ולא שכבתי איתו או החזרתי לו באוראלי מצידי. אני באמת לא הייתי מוכנה לזה באותו ערב. והערב? אני עוד לא יודעת. מה שבטוח, אני רוצה לראות אותו ולדבר איתו. "


02/10/2006 23:18:00

והנה עוד קטע, וכרבים מאחיו גם הוא אוראלי במפגיע (: האם הזנותיות אוראלית בעיקרה?

והיום. היום. הערב אני נפגשת עם אמיר, אני לא יודעת מה יהיה, אני בכלל לא רוצה לפתח את מה שהיה, מצד שני אותה ירידה מלכותית לא נותנת לי מנוח. אני עד עכשיו לא ממש מבינה מה קרה באותו ערב. אף פעם אין לי בעיה להגיד לא, אם אני לא ממש שלמה עם עצמי - ואני כמעט אף פעם לא שלמה עם עצמי. גם עם שבע, תמיד ידעתי מראש מתי אני הולכת לשכב איתו ומתי לא. ופתאום עם אמיר, מצאתי את עצמי ערומה עוד לפני שהבנתי מה קורה, חסרת אונים מול הידיים והפה הזה שעבדו עלי כל כך במומחיות

אני לא אוהבת  שנוגעים לי יותר מדי בחזה ובאותו זמן לא רציתי שיוריד משם את הידיים והשפתיים והלשון. הנשיכות, אוף זה היה מדהים. כל כך מדהים שלא שמתי לב ליד השניה שזחלה לה פירקה את מחסומי הג'ינס ופתאום הייתה על התחתונים שלי. חשבתי שזה הזמן לעצור הכל, והמניאק הסכים ורק הרגיע אותי בלטיפות קטנות באזורים מגרים אבל לא אסטרטגיים. ושוב מצאתי עצמי מרחפת ופתאום כל הפה המדהים הזה עובר לי לבטן ויורד לאט לאט ומהר גם ואני לא רוצה לעצור את זה אבל משהו בראש שלי צועק תעשי משהו. ואני מתחילה ללחוש אמיר לא אמיר לא אמיר לא אמיר לא, ואמיר רק מחייך ומרים את הראש מהאגן המשתולל שלי מחייך ולוחש לי "אמיר לא אמיר לא" והיד שם ממשיכה להשתיק את המחאות שלי. השענתי את הראש לאחור בהכנעה, מבינה שאין דרך לעצור אותו אותי. אבל לרגע לא חשבתי שאני אגמור, אני אף פעם לא גומרת מירידה. בעצם טעות. הבנתי שאני עומדת כנראה לגמור מירידה בפעם הראשונה רק לא האמנתי, וזה גרם לי להיות כל כך חסרת אונים להפקיר את הגוף לכל מה שהוא עשה בלי יכולת או רצון להתנגד באמת, וזה בא בדיוק כמו שחשבתי. לא איכפת לי שהייתי אגואיסטית אחר כך ולא שכבתי איתו או החזרתי לו באוראלי מצידי. אני באמת לא הייתי מוכנה לזה באותו ערב. והערב? אני עוד לא יודעת. מה שבטוח, אני רוצה לראות אותו ולדבר איתו

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

מרג’  , 07:47 4/10/2006:
אוח.. אורגזמה מאוראלי..

BETTER LATE THAN NEVER

:-))