האלווין בטיחואנה / ג'סמין

"הסימטה היתה שוב חשוכה כשזוג ידיים קשוחות ומזיעות חיפשו עלי מהקרסוליים, מרימות לי את החצאית כשעלו על הצדדים ומועכות לי את השדיים. הידיים חזרו לקרסוליים ועלו שוב על הרגליים לכוס החשוף והוא הכניס שתי אצבעות, גורם לי לשחרר אנחה."


26/10/2004 21:04:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

תרגום לא מאוד סטנדרטי מז'אנר "השרלילה בחופשת האביב מהקולג'" - והפעם, במקסיקו!

m/f cons MM/f nc blackmail

האלווין זה החג הכי טוב אפילו שלא מקבלים חופש. נותנים לך להשאר ערה מאוחר, ללבוש תחפושת, ולקבל ממתקים בשבילה. כשהייתי יותר קטנה, אהבתי בעצם בעיקר להתחפש; הממתק היה רק בונוס.

אחרי האלווין מאכזב בשנה הראשונה שלי, כשרק נשארנו במעונות עם האורות כבויים וראינו סרטי אימה קאמפיים, החלטתי שאני רוצה לחגוג בשנה השניה. רציתי את כל הסצינה של המסיבות, והשתיה והריקודים, אבל הייתי מתחת לגיל ולא היתה לי תעודה מזוייפת, אז שיכנעתי כמה חברות לרדת איתי לטיחואנה. זה לא היה כזה קשה כי היה מחסור במסיבות ממש טובות עד עכשיו והן כבר מתו קצת להשתחרר.

אני חושבת שהתלבשנו כזה נועז בגלל השעמום של שנת הלימודים.



השותפה שלי התחילה את כל זה כשקנתה תלבושת אחות קצרה וסקסית מסאטן לבן עם רוכסן מלפנים. זה נראה לפחות מידה אחת קטן מדי כי זה נראה כאילו השדיים C36 שלה עוד רגע נופלים החוצה כשהיא מדדה לנו אותה עם חזית פושאפ מתחרה לבנה שהיא לא היתה צריכה. כדי לא להשאר מאחור התלבשתי כמו צ'ירלידר, בעזרת חברה שהלוותה לי את התלבושת שלה. התלבושת היתה בשני חלקים עם החצאית קפלים הקלאסית וגופיה שנראתה כמו סוודר, בלי שרוולים וקצרה להראות את הבטן. מתחת לבשתי חזיה לבנה עם סגירה מלפנים וחוטיני תואם, כי רציתי ללבוש משהו סקסי אבל פחדתי להגיע ממש ערומה למועדון.

נתנו לנו להכנס חינם למועדון כי היינו מחופשות, וזה היה כמו בכל מועדון, המון בחורים מחפשים סקס (מה שדוקא לא כזה רע). התחלתי לשתות ישר בהתחלה כי אני באופן כללי קצת ביישנית ואלכוהול בדרך כלל משחרר אותי. בטח שתיתי קצת יותר מדי כי ממה שאמרו לי, הייתי די משוגעת, מתחככת בכולם כמו חתולה. זה שכל פעם שעשיתי הפסקה שתיתי עוד כי הייתי צמאה בטח לא עזר, היה שם חם, וכל פעם מישהו היה קונה לי עוד כוסית.

בסוף התחלתי לרקוד רק עם בחור חמוד אחד שלא נראה שהיה אכפת לו ונראה שהוא נהנה. המשכנו כמה זמן עד שהוא לקח אותי לקיר, משך אותי אליו והתחיל לנשק אותי. הייתי מאוד שיכורה וחרמנית, כי לא השכיבו אותי כבר כמה חודשים, החזרתי נשיקה ונתתי לו לגעת בי בידיים החזקות שלו. נסחפת עם הרגע, רוצה שידפקו אותי עכשיו, העברתי ידיים למטה ושמה ליטפתי את הזין החצי קשה שלו דרך הג'ינס. הוא נחר לתוך הצוואר שלי כשהזין מילא לו את המכנסיים, ואז לחש לי באוזן "בואי נלך למקום יותר שקט". הגבתי בלגנוח ברכות "אהה" והמשכתי למצוץ לו את הצוואר.

עדיין מתנשקים ומלקקים אחד את השניה, הוא איכשהו לקח אותי דרך דלת צדדית לסמטה ריקה ולא מרוצפת. האוויר הקר והצח של הלילה עשה לי צמרמורת. סוגר את הדלת מאחוריו ומצמיד אותי לקיר בטון קר, הוא העביר ידיים על הירכיים החלקות מזיעה שלי מרים לי את החצאית והמשכנו להתנשק ואני פתחתי בקושי את החגורה והג'ינס שלו. הידיים שלו עברו למעלה על הצדדים של הגוף שלי לסוודר שהוא הרים מעל לשדיים שלי, מלטף אותם לפני שפתח לי את החזיה וחשף את הפטמות הקשות שלי לאוויר הקר. מועך שד אחד, הוא הגליש את הנשיקות שלו למטה על הצואר, מעל לשד, ולפטמה שאותה הוא מצץ והקפיץ בעדינות את הלשון מסביב. הידיים שלו ירדו ללטף אותי דרך התחתונים, מתחת לחצאית, כשהחלקתי את המכנסיים שלו למטה.

מזיז את החוטיני שלי הצידה, הוא הוא הכניס שתי אצבעות והראש של הזין שלו השתפשף לי בצד הפנימי של הירך מורח שביל של רטיבות. חיבקתי אותו מסביב הצואר, קצת מושכת לו בשיער, כשהנעתי את המותניים שלי קדימה ואחורה עם התנועות של האצבעות שלו.

מוציא את האצבעות, עושה לי להרגיש ריקה, הוא ניגב אותן על הציצים שלי ובאיטיות הכניס את הזין שלו לתוכי ביד השניה. הרגשתי את השפתיים תופסות לו את הכלי כשהוא המשיך עד שהרגשתי את העור של המותניים החמים שלו על שלי. תופס לי צד אחד של התחת בכל יד, הוא הרים אותי מהאדמה ככה שהוא היה יכול לעמוד והתחיל לטחון, הגוף שלו מחליק למעלה ולמטה על שלי משפשף את השדיים שלי על החזה שלו.

אחרי שחיבקתי אותו ברגליים, הוא האיץ את הקצב שהיה כבר מהיר, מקצר את הדחיפות, הגוף שלי ושלו כל הזמן במגע. גנחתי בכל הדיפה, מאבדת יותר ויותר שליטה כשהתקרבתי לשיא.

בדיוק שכמעט גמרתי עם זין אמיתי בתוכי, הוא הפסיק. הגוף שלי ניסה להמשיך לעלות ולרדת על הזין שלו בעצמו כשהבנתי שמאירים אותנו בפנס.

"אתם יודעים שזה לא חוקי פה." אמר קול מאחורי האור.

"כן, אתם הולכים לשבת בשביל זה במעצר." קול אחר הוסיף.

"חרא." מלמל הפרטנר שלי מספיק חלש כך שרק אנחנו יכולנו לשמוע. "אין איזה קנס שאנחנו יכולים לשלם כדי לא ללכת לכלא?"

"מאה דולר." אמר הקול הראשון כשהם התקרבו.

"יש לי רק ארבעים."

"אתה מנסה לזיין לנו בשכל?"

"לא, אתם יכולים לבדוק לי בכיסים." הוא אמר ועזב לי את התחת ואני שיחררתי את הרגליים כדי להתייצב.

"אוקיי, נעביר לך את זה. תביא את הארבעים דולר ואתה יכול לעוף מפה." הקול השני אמר מספיק מקרוב שיכולתי לראות את הדמות שלו ולקלוט שהוא היה עם קצת עודף משקל.

מעלה את המכנסיים כדי שיוכל לקחת את הארנק, הוא הוציא שני שטרות של עשרים דולר והושיט את היד. דמות רזה סחבה את השטרות ושמה אותם בכיס בתנועה אחת, מוסיפה, "אוקיי, אתה יכול לעוף מפה."

כשהתכוונתי ללכת, מושיטה יד לסגור את החזיה, השוטר הגדול יותר התערב, "לאן את חושבת שאת הולכת? לא שילמת לנו."

"אין לי איתי כסף, אבל אני יכולה להביא לכם אם תתנו לי להכנס לשניה אחת." גמגמתי, פוחדת ולחוצה, מסתכלת על הפרטנר שלי מסתלק.

"את חושבת שנאמין לסיפור כזה?"

"אבל אני יכולה להביא לכם מאה דולר אם רק תתנו לי להכנס למועדון. אני מבטיחה שאחזור עם הכסף." נואשת ופוחדת שאצטרך ללכת לכלא.

"תסתובבי על הקיר עם הידיים מעל לראש." אמר השוטר היותר גדול. פוחדת לא להסתבך עוד יותר, עשיתי מה שהוא אמר.

הסימטה היתה שוב חשוכה כשזוג ידיים קשוחות ומזיעות חיפשו עלי מהקרסוליים, מרימות לי את החצאית כשעלו על הצדדים ומועכות לי את השדיים. הידיים חזרו לקרסוליים ועלו שוב על הרגליים לכוס החשוף והוא הכניס שתי אצבעותגורם לי לשחרר אנחה.

"אוהבת את זה, זונה? אה?" הוא לחש בצרידות לתוך האוזן שלי עם האצבעות עדיין בתוכי.

"לא." אספתי כוחות להשתלט על הגוף שלי שעדיין רצה לגמור כי הייתי כל כך קרובה קודם.

"בואי נעשה עסק. אנחנו לא נזרוק אותך למעצר אם תתני לנו לכל אחד מציצה. מה את אומרת?"

"אוקיי." לחשתי, נגעלת, אבל יותר פוחדת שההורים שלי יגלו שעצרו אותי במקסיקו.

הוא הוציא את האצבעות לפתוח את המכנסיים, ואני הסתובבתי וירדתי על הברכיים, רוצה לגמור עם זה.

מוציא זין חצי עומד, הוא העיף אותו מצד לצד מצליף לי בפנים איתו לפני שהושטתי יד ותפסתי אותו והכנסתי אותו לפה. כשעמדתי להתחיל הוא זז אחורה מכריח אותי לזחול כדי להשאיר את הזין בפה שלי עד שהוא הגיע לצד השני של הסימטה והחליק למטה על הקיר והתיישב על האדמה. כשסוף סוף נשאר במקום אחד, התחלתי למצוץ ולהזיז את הפה קדימה ואחורה כשהוא מחזיק לי את הראש למטה. לא קולטת שהתחת שלי גבוה באוויר, מנסה לגרום לו לגמור כמה שיותר מהר, השותף שלו התחיל לשפשף את הקצה של הזין שלו למעלה ולמטה בין השפתיים של הכוס שלי, מבריש לי את הדגדגן. התפתלתי, לא רציתי לעודד אותו לזיין אותי אפילו שרציתי לגמור.

מרגישה את הזין בפה נמתח, מוכן לגמור, הגברתי את הקצב כדי שיגמור ואני אוכל למצוץ לשותף שלו לפני שהוא מחליט לזיין אותי. הזין בפה שלי קפץ והתיז את הפרץ הראשון של השפיך לתוך הגרון שלי. כשהתכוננתי לקלוט את השפריץ הבא בפה הוא הוציא אותו והשפיך את השאר על הפנים שלי כשניסיתי לעטוף את הזין שלו בשפתיים יודעת שבחיים אני לא אוכל לנקות את הכל מהפנים שלי. שוכחת להתפתל עם התחת, זה שמאחורי, עם הידיים על המותניים שלי, התחיל לזיין אותי לאט, מה שעוד יותר הקשה עלי לבלוע את הזין שמולי. בסוף הצלחתי, אבל מאוחר מדי כשהזין התרכך לאט בפה שלי.

הרזה שמאחורי המשיך לדפוק לאט, לוקח את הזמן שלו כשהראש שלי מוחזק למטה עם זין רך בפה שלי. הוא הגביר את הקצב כשהרגיש את הכוס שלי מתכווץ מסביב הזין שלו והמותניים שלי זזות קדימה ואחורה בכל דחיפה ואני רק מנסה לגמור אחרי שהייתי כל כך קרובה קודם.

זה לא לקח יותר מדי לפני ששנינו גמרנו, האורגזמה שלי מפעילה את שלו, והם השאירו אותי שם, שפיך נוזל על הפנים שלי, שוכבת ערומה על העפר הקריר



***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב


תגובות מישראבלוג:

זו ש zo_she@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=8888) , 00:24 27/10/2004:

הו, בדיוק הדבר לשעת לילה מאוחרת. הוקלד (לאט ובמאמץ) ביד שמאל
הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 16:45 9/11/2004:

התגובה שלך הייתה יותר מחרמנת מהסיפור