הפרוייקט הזנותי - "דבלין"

"כמה דקות של הסתדרות על מיטת השיזוף הצרה, אבל כן, הצלחנו לדחוק את שלושתנו. הוא החל למצוץ את הפטמות הקשות שלי בזמן שהיא התנשקה איתי. זה היה שילוב אלוהי. לא עברו הרבה שניות לפני שמשכתי אותו אליי. בלי קונדום ובלי בלבול הוא חדר אליי. "


04/10/2006 14:06:00

והנה עוד קטע לוהט כגחל, והפעם זיון סוער על מיטות שיזוף אילתיות - אין ספק שהפרוייקט הזה מסב לי נחת מרובה, חתלתולותי - ולרבות-רבות מכן שטרם כתבו, בל תהססנה - זה סקסי, סליזי, פואטי ואנונימי בה בעת. מה צריך יותר?

זה קרה באילת. באחד מימי הקיץ האינסופיים, כשהעור לוהט משיזוף יתר, ומלוטף בידי הרוח המדברית הקלה. כשאני חושבת על זה, רוב הדברים הזנותיים שעשיתי קרו באילת. אני מניחה שזה משהו בתערובת האילתית הזו שבין זרות חד פעמית לבין אינטימיות מיידית

ישבנו בבאר ושתינו. משקאות זולים. באים והולכים במהירות. אני וחברה השווינו את רשימת הפנטזיות שלנו, מתחרות בינינו מי הצליחה למלא יותר סעיפים. אחרי שסיכמנו שאני מנצחת כי אני הייתי עם כושית והיא מנצחת כי הייתה עם צרפתי, עברנו לשוחח על הפנטזיה המשותפת שלנו: שלישיה של שתינו עם גבר. הקרקע הוכנה: היום זה יקרה.



חיפשנו מסביבנו קורבן. חשבנו שזו לא תהיה בעיה. מעטים הגברים שיסרבו להצעה שכזאת. התחלנו במלצר, שהיה הגבר הראשון שמצא חן בעיני שתינו. קנינו ממוכרת הפרחים התמהונית פרח אדום ושלחנו אליו, בצירוף נשיקה אווירית. הוא חייך במבוכה. והמשיך להזרים משקאות לשולחנות אחרים. ויתרנו עליו.

התחלנו לחפש מישהו אחר, עם קצת יותר עמוד שדרה. לפני שהספקנו להתקבע על בחור אחר, כשל לעברנו איש אירופי שיכור. “אתן לסביות או מה?” הוא שאל אותנו באנגלית בפנים רציניים. “גם,” ענינו. “אני המנשק הטוב ביותר שהכרתן,” הוא אמר

הבטנו בו שתינו באי אמון קל. הוא נראה טוב, עם שיער בלונדיני גזור לתפארת ושיק בריטפופ כבד. אבל במצב שבו הוא היה, נדמה לנו שהדבר היחיד שהוא יכול לנשק זה את הכרית, וגם זה אם הוא רק יצליח להגיע אליה בשלום. אבל המשכנו לקשקש איתו, כי להזיק הוא בטח לא יכול.

אחרי כעשר דקות של פטפוטים משועשעים הוא אמר לנו שהוא מכיר בריכה של מלון שאפשר להתגנב אליה בקלות. קמנו מייד. לא בחורות כמונו יפספסו הזדמנות לשחייה לילית הגונה. ואכן, ממש מעבר לכביש עמדה בריכה מלאה במים וריקה מאנשים. בדרך, תהינו בינינו לבין עצמנו אם הזין שלו בכלל יכול לעמוד במצב שבו הוא נמצא. היא נשכבה על אחת ממיטות השיזוף עם בקבוק בירה ואני והוא נכנסנו למים בעירום.

תחילה השתכשכנו בשתיקה, נהנים מהמים הקרים. אחר כך הוא התקרב לעברי ואמר לי "התכוונתי למה שאמרתי". “אני בטוחה", צחקקתי. בלי לומר עוד מילה הוא התקרב לעברי ונישק אותי. היו לו שפתיים מלאות וחמות ונשיקה שהייתה בה התערובת המושלמת של רוך, תקיפות, משחקיות ותשוקה. מיי גוד, הוא צדק. הבטתי לעבר הזין שלו: לא הייתה לו שום בעיה בתחום הזה.

יצאתי מהמים ולחשתי לה: מצאנו את מה שחיפשנו. היא פינתה לי מקום על מיטת השיזוף. נשכבתי לצידה והוא עמד לידינו, חוכך בדעתו. ואז הוא אמר לה: “אני חושב שמגיעה גם לך הדגמה". היא חייכה בלי מילים והוא התכופף אליה והם התנשקו. בלי המים שיפריעו מסביב, הנשיקה שלהם הייתה ארוכה הרבה יותר. קינאתי בהם, כי ידעתי שאין דבר טוב מלהתנשק איתה. לעזאזל, במשך חצי משנה מחיי לא עשיתי שום דבר אחר. המחשבה על הלשונות של שניהם נוגעות זה בזה גירתה אותי מאד. הורדתי את התחתונים. רציתי להרגיש את הרוח בכוס שלי

הוא עזב אותה ונשכב בינינו. כמה דקות של הסתדרות על מיטת השיזוף הצרה, אבל כן, הצלחנו לדחוק את שלושתנו. הוא החל למצוץ את הפטמות הקשות שלי בזמן שהיא התנשקה איתי. זה היה שילוב אלוהי. לא עברו הרבה שניות לפני שמשכתי אותו אליי. בלי קונדום ובלי בלבול הוא חדר אליי. הזין שלו לא היה גדול במיוחד, אבל הוא המשיך באותה מגמת ליטוף שהייתה בנשיקה שלו. רק הפעם בתוך הכוס שלי. עצמתי את העיניים והתמכרתי לתחושה. כשפתחתי את העיניים, שניות לפני שגמרתי, ראיתי את קב"ט המלון לא רחוק מאיתנו, מהסס אם להפסיק את ההצגה. תודה לאל, הוא החליט שההנאה האישית שלו חשובה יותר מהתפקיד. הוא התרחק בצעדים חרישיים והמשיך להתבונן מרחוק.

גמרתי באנחה שקטה והוא החליק מתוכי. עכשיו היה תורה. ליטפתי אותה בזמן שהיא מצצה לו. באופן מפתיע מאד, הוא התקשה מייד ודחף אותה בחזרה לעבר מיטת השיזוף. נשכבתי בחזרה על הגב והתבוננתי בהם מזדיינים בשקט, בתואם, בעדינות.

אחר כך התלבשנו והלכנו. בדרך למונית הוא סיפר לנו שהוא לומד רפואה בדבלין, ושהוא בעיר עוד כמה ימים אם מתחשק לנו לדעת אם הוא גם המסז'יסט הכי טוב שאנחנו מכירות. למרבה הצער, נאלצנו לסרב. הטיסה שלנו למרכז הייתה במרחק כמה שעות מאיתנו. “אמא שלי תשמח לשמוע שאני מכירה רופא,” היא אמרה לפני שנפרדנו למיטותינו.


***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

ללא שם  , 22:32 16/10/2006:
היה כאן, פעם, סיפור על איזו אחת שהאחים שלה זיינו אותה וגם הכריחו אותה לצלם אותה סרט פורנו או משהו בסגנון הזה. הסיפור הזה פשוט נעלם לי, יש מצב שמישהו כאן נזכר בשם שלו? הממ
א.  , 13:45 19/10/2006:

התשובה
היא כמובן אליך
lullaby  , 20:37 4/1/2008:
באיחור מאוד ב אבל אם מישהו ימצא בזה תועלת-
סיפור מקור בשם "כך אלכס גילתי את האמת".
http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=69947&blogcode=2789746
Target=_BLANK class=msg>http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=69947&blogcode=2789746</a>

א.  , 13:45 19/10/2006:
אתה מתכוון אולי לאנני עושה בייביסיטר