הסכמים / סנדיה

"בסוף הימרתי על הגוף שלי, מול הטנדר שלו. הרעיון היה שאני אהיה השפחת-מין שלו למשך הלילה אם אפסיד. הוא ניצח אותי, כמובן. הייתי המומה כשראיתי את הקלפים שלו. מתתי מפחד, ובכל זאת הייתי איכשהו חרמנית. פינטזתי לבגוד בבעלי מקודם, אבל אף פעם לא עם גבר כמו דאריל. הוא מייד אמר לי לקום ולהוריד את התחתון..."


05/03/2006 01:26:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

וכמובטח, קוראות יקרות (וקוראים), הנהבמסגרת האינטרלוד-מסטייסי-המשתרמטת-שתחזור-בשבוע-הבאעוד סיפור קצר של סנדיה, שכתבה בין היתר את "סיפור משטרתי" ו"סמי" שזכו לתגובות נלהבות למדי (וגם את "קימברלי", סיפור ארוך בהרבה שעוד יופיע). הגיבורה הפעם, כמו באינטרלוד הקודם, היא (אין דרך מנומסת להגיד את זה) בימבו, או אולי פרחה, שמוצאת את עצמה במצב מאוד מאוד לא מהוגן, וכדי להוסיף קלון על חרפה, גם נהנית מזה נורא.

M/F M+/F bd cons?

למדתי לאהוב להיות זונה. כשבעלי קורא לי "שרמוטה" או "כלבה" זה מרטיב לי את הכוס.

לא תמיד הייתי כזו. הכל התחיל לפני שלושה חודשים בערך כשהפסדתי בהתערבות. בעלי הזמין כמה גברים הביתה לערב פוקר. לא היה לי כסף לצאת אותו ערב, אז החלטתי לשחק. הארי לא רצה לתת לי ז'יטונים, אז עשיתי "החלפות" כדי לקבל כמה, מפלרטטת עם הגברים ומביאה להם משקאות ודברים שיתנו לי ז'יטונים לשחק.

התחלתי לשתות יותר מדי, וזה תמיד עושה אותי חרמנית, ובעלי לא עצר אותי. התחלתי לדבר מלוכלך עם הגברים, ובסוף התחלתי לשחק סטריפ פוקר עם אחד מהם. הפסדתי, והייתי צריכה להתפשט, עד התחתונים, לפני כולם. בעלי ניסה לעצור בעדי, אבל עשיתי את זה בכל אופן, קצת בגלל האלכוהול וקצת כדי להדגיש נקודה. ברור שמה-זה-התביישתי, אבל כולם התפעלו מהגוף שלי, והתחלתי להרגיש נוח יותר אחרי כמה זמן. קיבלתי עוד ז'יטונים, ולשבת ככה חצי ערומה מול כמה גברים זרים היה מרגש באופן מוזר. מצאתי את עצמי קמה יותר משהייתי צריכה, ו"מראה להם את עצמי".

כשקיבלתי את היד הכי טובה אותו ערב, החלטתי להתנקם. דאריל, שלא אהבתי, אבל התחיל איתי קודם, אמר שהוא יתערב על הטנדר שלו אם אני אתערב על עצמי. חשבתי שהוא חושב עם הזין שלו, וחוץ מזה רציתי את הטנדר, שהיה חדש לגמרי ושווה הרבה. בסוף הימרתי על הגוף שלי, מול הטנדר שלו. הרעיון היה שאני אהיה השפחת-מין שלו למשך הלילה אם אפסיד. הוא ניצח אותי, כמובן. הייתי המומה כשראיתי את הקלפים שלו. מתתי מפחד, ובכל זאת הייתי איכשהו חרמנית. פינטזתי לבגוד בבעלי מקודם, אבל אף פעם לא עם גבר כמו דאריל. הוא מייד אמר לי לקום ולהוריד את התחתון, להראות להם את התחת והכוס, ולמעוך את הציצים שלי בשבילם, ואז הוא לקח אותי לטנדר שלו.

ירדתי למטה כמה שאני יכולה בכסא, מתה מפחד שמישהו יראה אותי. דאריל הכריח אותי למצוץ לו את הזין "כמו תינוקת שיונקת", הוא אמר שהוא יזרוק אותי החוצה מהטנדר ערומה אם אני לא אמצוץ לו טוב. התביישתי בעצמי יותר מאי פעם, ובטח לא הייתי מצליחה לעשות את זה בכלל אם לא הייתי שותה כל כך הרבה.

כשהגענו לבית שלו הוא פקד עלי להכנס לחדר השינה. הייתי מבוהלת בגלל שהזין שלו היה הרבה יותר עבה משל בעלי. אני צרה ואפילו הארי צריך להזהר איתי. לא ידעתי אם זה יכאב וקיוויתי שהוא לא יהיה אלים מדי איתי כשהוא נכנס, מחזיק ביד חבל.

התחננתי שלא יקשור אותי, אבל הוא התעלם ממני. דאריל הוא בחור גדול, ומאוד חזק. הוא קשר לי את פרקי הידיים ואת הקרסוליים למיטה, ואז עמד קצת מעלי, מסתכל בי. "הולך להיות ממש כיף לזיין אותך," הוא אמר.

ביקשתי ממנו לא להכאיב לי. הוא אמר שהוא לא יעשה את זה כל זמן שאני עושה בדיוק מה שהוא רוצה. הוא הוציא שני ויברטורים ומצלמת וידאו. התחננתי שלא יצלם אותי, אבל הוא צילם בכל אופן. הוא לקח את הויברטור ושם לי אותו בפרצוף ואמר לי למצוץ. צייתתי בהיסוס כשהוא העביר אותו על השפתיים והלשון שלי והכניס והוציא לי אותו מהפה. "ילדה טובה," הוא אמר. הוא הוציא לי אותו מהפה והתחיל להחליק אותו על השפתיים של הכוס שלי. הרגשתי שאני מגיבה ולופתת אותו כשהוא הכניס לי את הקצה. הוא הזיז אותו קדימה ואחורה וליטף את הדגדגן באגודל כשהכניס לי אותו לאט. הוא דחף עוד ועוד פנימה, וזה התחיל להיות נעים. הרגשתי את האגן שלי זז מול הידיים שלו והוא התחיל לזיין אותי עם זה באמת. הוא זיין אותי עם הויברטור ושיחק לי בדגדגן ולא יכולתי לעצור בעצמי, התחלתי לגמור. אבל אז הוא הוציא לי אותו. נעצרה לי הנשימה.

"בעלך מזיין אותך ככה לפעמים?" הוא שאל אותי. אמרתי שלא, וביקשתי שלא יפסיק. הוא צחק והוציא את הויברטור השני. הוא היה קטן ובצורה אחרת.

"בעלך זיין אותך פעם בתחת?" הוא שאל. "לא!" אמרתי. ביקשתי ממנו לא לעשות לי בתחת כלום, אבל האמת שבאותו רגע רציתי שכן יעשה.

ניסיתי להתרחק ממנו, אבל לא יכולתי לעשות כלום. כשהוא התחיל לדחוף לי אותו, חשבתי שאמות. אף פעם לא היה לי כלום בתחת לפני זה. אבל אחרי שהוא הדליק אותו והשאיר אותו בפנים, גם זה התחיל להיות נעים. יכולתי להרגיש את הרטט בכוס שלי. ואז הוא לקח את הויברטור הגדול יותר והתחיל לזיין בו שוב את הכוס. זה היה כל כך נעים שכבר לא היה אכפת לי מהמצלמה או מזה שהוא לא בעלי. הוא שאל אותי אם אהבתי למצוץ לו את הזין במכונית ואמרתי שכן, כדי שלא יפסיק. הוא אמר לי להגיד לו איך זה להזדיין עם הארי, ואמרתי לו שזה משעמם. הוא שאל אם אני מחכה בקוצר רוח להזדיין איתו, ואמרתי כן. משאיר את הויברטורים בתוכי, הוא טיפס לי על החזה.

"תתחנני לזה, כלבה." התחננתי שיכניס לי את הזין המטונף שלו בפה. "תתחנני שאזיין לך ת'פרצוף," הוא אמר. התחננתי שיזיין לי את הפרצוף והוא עשה את זה, מכניס לי את הזין בפה כאילו זה כוס. כשגמר, זה היה בפה שלי, וגם על השפתיים והלחיים והאף. ירקתי קצת החוצה, אבל זה רק עשה לכלוך עוד יותר גדול. הוא נהם וקם ממני. הוא יצא מהחדר. כשהלך, מצאתי את עצמי זזה על הויברטורים, עדיין בכוס ובתחת שלי, נואשת לגמור. עצמתי עיניים וניסיתי לחשוב על בעלי, אבל יכולתי לחשוב רק על הזין העבה של דאריל מזיין אותי. כשחזר הוא צילם אותי, כולל כמה קלוזאפים על הפרצוף. הוא שם את הזין הרך שלו על הפנים שלי וצילם אותי ככה. פתחתי את הפה בשבילו. ליקקתי את הקצה של הזין ואת החוט של השפיך שיצא ממנו. הוא עיסה את השפיך שלו על הפנים והשיער שלי. הייתי רוצה להגיד שנגעלתי מזה אבל האמת שהייתי חרמנית בטירוף. אף אחד לא עשה לי דברים כאלה קודם. הויברטורים עדיין זמזמו לי בכוס ובתחת. אמרתי לו שאני אעשה הכל אם הוא יגמיר אותי. אמרתי לו שאני אהיה הזונה שלו ואתן לו לזיין לי את התחת רק אם הוא יתן לי לגמור. ואז שמענו דפיקה בדלת.

זה היה הארי. דאריל אמר לי לעשות שהוא ילך אם אני לא רוצה שהוא יראה לבעלי איזו שרמוטה אני באמת. הוא הכריח אותי להחזיק את הויברטורים במקום כשדיברתי איתו.

שמתי שרשרת על הדלת והתחבאתי מאחוריה, מקווה שהוא לא יראה בחושך את השפיך שנשאר על הפרצוף והשיער שלי. הידיים שלי היו בין הרגליים להחזיק את הויברטורים והאמת שהכי בעולם רציתי שהארי ילך, ככה שדאריל יוכל לזיין אותי. התחננתי שילך ושיקרתי בקשר למה שדאריל עושה לי. הוא הלך בסוף אחרי שאמרתי שדאריל מזמין לו משטרה.

אחרי שהלך דאריל שם את הידיים שלו על התחת שלי וליטף לי את הכוס. "ילדה טובה," הוא אמר. הסתובבתי אליו ונישקתי אותו, פותחת את הפה ומוצצת לו את הלשון. הויברטור נפל החוצה והוא דחף אצבעות לתוכי. הוא לקח אותי למיטה וזיין אותי, קודם פנים אל פנים, ואז סובב אותי על הבטן ודפק אותי מאחורה. זה לא כאב כמו שחשבתי, רק קצת כשהכניס לי. נתתי לו קונטרה והתחננתי שיגמור בתוכי, והוא עשה את זה פעמיים. גמרתי על הזין שלו חזק, מתחננת שיזיין אותי עוד יותר חזק ומתחננת שישפיך לי בפנים, אפילו שלא הייתי על גלולות.

כשסיים הוא צילם עוד כמה תמונות שלי עושה כל מיני דברים בשבילו. הוא אמר לי לכתוב מילים מלוכלכות על הירכיים, הבטן והתחת, נתן לי חלוק ישן שלו ולקח אותי הביתה.

כשהגעתי הארי חיכה בדלת. פחדתי שהוא לא יתן לי להכנס, אז עשיתי את הדבר היחיד שעלה בדעתי אותו רגע. ירדתי על הברכיים ומצצתי לו ממש שם, בדלת. זה היה משהו שאף פעם לא עשיתי בשביל הארי מקודם, וידעתי שהוא יאהב את זה. נתתי לו לגמור לי על הפרצוף כמו שדאריל עשה, והסתכלתי עליו למעלה, ליקקתי את השפתיים, והתחננתי שיכניס אותי.

הוא הכניס. אבל כשניסיתי ללכת להתרחץ, הוא עצר אותי. הוא תלש ממני את החלוק והסתכל על הכל. הוא ראה את השפיך של דאריל והמיצים שלי מטפטפים לי מהכוס, את המילים "שרמוטה" ו"כוס" ו"זונה" שכתבתי על עצמי, ואת השפיך שהיה לי בשערות והתייבש לי על הפרצוף. הסתכלתי איך הזין שלו נהיה שוב קשה ואז הוא סובב אותי ודחף אותי על הספה. הוא זיין אותי בדוגי, מכופפת על המשענת של הספה שלנו. זה היה לי הרבה יותר קל מבדרך כלל, והאמת שנהניתי מזה יותר, אפילו שהוא היה הרבה יותר קשוח איתי משהיה אי פעם. כשהוא גמר, הוא השאיר אותי ככה על הספה והלך למיטה. שיחקתי בכוס עד שגמרתי אחרי שהוא הלך, חושבת על הזין המטונף והעבה של דאריל משפריץ לי שפיך על הפנים.

כאב לי בבוקר שאחרי זה, אבל הייתי די מרוצה. די אהבתי את התחושה הזאת המשתרמטת שהיתה לי, של אחת שזיינו אותה לגמרי.

דברים השתנו ביני ובין הארי אחרי זה. הוא זיין אותי בבוקר על הרצפה של המטבח, ואמר לי לשחק בכוס ולדבר גסויות לידו. הוא גרם לי לקרוא לעצמי זונה ואמר שככה הוא הולך להתייחס אלי מעכשיו, ושאסור לי יותר אף פעם להגיד לו לא. הסכמתי להכל.

דאריל שלח לנו חבילה כמה ימים אחר כך. הארי היה בבית כשהיא הגיעה. נכנסתי הביתה עם שקיות כשראיתי את הסרט בוידאו. זו היתה אני. התחננתי לדאריל שיזיין אותי, אומרת לו איך אני אוהבת את הזין העבה שלו, כשהשפיך הטרי עוד מטפטף לי מהפרצוף.

הארי הפליק לי אחרי זה, חזק, עד שצעקתי. ואז זיין אותי בכוס שקודם הוא הרביץ בו. גמרתי כמו משוגעת, חזק יותר אפילו מעם דאריל.

התברר שדאריל מאיים לשלוח את הסרט וכמה תמונות שהוא צילם לחברים של הארי מהעבודה אם לא אחזור לבית שלו אותו סוף שבוע.

הארי אמר שאני חייבת ללכת, כי הוא לא רוצה שאנשים ידעו איזו שרמוטה מוצצת שפיך אני. הוא אפילו לקח אותי לשם. האמת שדי חיכיתי לזה.

כשהגעתי דאריל הכריח אותי ללבוש תלבושת זנותית שהוא קנה. זו היתה חולצה לבנה מתכפתרת קשורה רופף מתחת לשדיים שלי, וחצאית טניס קצרה מאוד בלי תחתון. הוא נתן לי לנעול עקבי סטילטו וגרבים לבנים שהגיעו ממש מתחת לחצאית שלי. ואז הוא אמר לי שהוא עושה מסיבה ואני צריכה "לזרום" כדי לסיים את התשלום על ההתערבות. הוא אמר שאם אזרום הוא יעזוב לי את התחת הבתול במנוחה, ואם לא אז הוא "יקרע לי אותו".

הוא הציג אותי בתור החברה החדשה שלו לגברים שהתחילו להגיע. הם היו כולם אנשי מכירות בחברה שהוא עבד בה, רובם צעירים. דאריל הראה להם מייד איזו מין בחורה אני באופן שהוא התייחס אלי. הוא ליטף לי את התחת ונגע לי בציצים מולם, ואמר לי להביא לכולם דרינקים ואוכל. צייתתי בכניעות. הם ראו משחק פוטבול, למרות שהם הסתכלו בעיקר על הציצים והחצאית שלי. דאריל תפס אותי ומשך אותי על הברכיים שלו. הוא התחיל לחרמן אותי ולנשק אותי. הייתי מושפלת, אבל באופן מוזר זה היה אירוטי שעושים לי ככה ליד גברים אחרים. הוא שם לי יד על הירך והעלה אותה לאט לכיוון הכוס. הוא פתח לי את החולצה ומעך לי שד אחד ביד השניה. הייתי מושפלת אבל מגורה בטירוף. זה חירמן אותי כל כך שהתחלתי לנשק אותו בחזרה, לוקחת את הלשון שלו בפה ומוצצת אותה. הזזתי את האגן ככה שתהיה לו גישה קלה והוא נגע לי בדגדגן, גורם לי לגנוח בקול. הוא ליטף לי את הכוס ומעך לי את הציצים חזק יותר, ואני חייבת להודות שכבר לא היה אכפת לי מהגברים שהסתכלו. הוא הכניס אצבע לתוכי והתחלתי להשמיע קולות על הלשון שלו. פתאום הוא דחף אותי ממנו.

"חבר'ה," הוא אמר, "דניס הסכימה לעשות לנו הופעה. נכון, בייבי-דול?" הנהנתי מטושטשת. דאריל שם מוזיקה ואמר לי לרקוד בשבילם. אחרי כמה זמן, דאריל אמר שהוא חושב שאני צריכה לשתות קצת. הוא החזיק לי את הידיים מאחורי הגב כשהגברים מזגו לי לפי התור שוטים של וודקה לגרון. הייתי חייבת להמשיך להזיז את התחת כשהם עשו את זה. השתעלתי וירקתי הרבה, אבל דאריל אמר שאני אצטרך לשתות עוד אחת בכל פעם ששכחתי כמה כוסות הם כבר מזגו לי לגרון. המשקה נזל לי על הצואר והחזה. די מהר הייתי שיכורה לגמרי וכשדאריל עזב לי את הידיים כבר לא הייתי נבוכה יותר בכלל. הם אמרו לי לעשות סטריפטיז ולהיות סקסית. לא היה לי הרבה מה להוריד ומהר מאוד כבר רקדתי להם ערומה, חוץ מהגרביים. דאריל אמר לי להתחיל לגעת בעצמי והורדתי יד אחת לכוס, מלטפת את הדגדגן. די מהר גנחתי בקול ומעכתי את הציצים שלי מולם. הוא אמר לי לשכב על הרצפה ולהראות להם את הכוס כשאני נוגעת בעצמי. הוא הוציא את הזין ואמר לי למצוץ לו. ליקקתי ומצצתי לו את הזין עד שהוא גמר ליד כולם. כשגמר הוא שאל אם יש משהו שאני רוצה לעשות.

"בבקשה, אני אעשה הכל," אמרתי.

הזדיינתי עם כל גבר שהיה שם. הם גמרו לי בכוס, בפה, על הפרצוף ובשיער. הם זיינו לי את הציצים וגם את הכוס ואת הפה והתחננתי שיגמרו עלי ובתוכי וליקקתי את הזין שלהם עד שהיה נקי.

ידעתי שהארי יעניש אותי והוא גם עשה את זה, אבל זה היה שווה לי אותו רגע כי נהניתי כל כך. עכשיו אני יותר שפחה של הארי מאי פעם. הוא משתמש בי מתי ואיך שבא לו, כולל בתחת שלי. אף פעם לא חזרתי לבית של דאריל, אבל הארי אמר שהוא יעשה מסיבה משלו יום אחד.

אני מצפה בקוצר רוח.

Contracts by Sandia

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

תאווהdaniel9@coolmail.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 18:21 5/3/2006:
מצויין, פשוט מעולה.
לא פעם ראשונה שאני נהנת מהכותבת הזו.

בבקשה, המשך לתרגם אותה.
מדהים איך היא קולעת בול תמיד, גם ב"סמי", שקראתי יותר מפעם אחת... ;-)

תאווה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 23:26 5/3/2006:
תודה (-: גם אני אוהב מאוד את סנדיה. בקרוב אתרגם את קימברלי, סיפור ארוך למדי שלה שיופיע בשלושה-ארבעה חלקים.
תאווהdaniel9@coolmail.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 16:57 6/3/2006:
גם הוא מהזאנר הדומה ל"סמי" ו"הסכמים"? 

ניק הנקניק igashash@hotmail.co.il , 22:58 5/3/2006:
מסכים. ממש טובה במיוחד בסמי. עדיף על סיפורי סטייסי... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 23:27 5/3/2006:
רב תודות - אבל את סטייסי תיאלצו לסבול עד הסוף המר! יש עוד חמישה פרקים לפחות!

ברוהאהאהאהא

(
צחק סווידריגאילוב ברשעותו האופיינית)
אנה  , 23:58 5/3/2006:

יפה לך ככה במהדהד הד....
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 19:04 6/3/2006:
תודה, יקירתי (תיתיתיתיתי...)

(-: 

אמילי מונסטון  (http://103076) , 23:28 14/3/2006:
אני חשבתי שהסיפור הזה היה חרא. הוא כתוב לקוני ובלי שום פירוט חושני ועסיסי, ממש פשוט ופשטני. וחבל, כי יש בסיס טוב

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:45 16/3/2006:

את צודקת, לדעתי, במובן מסויים. בסיפור הזה (כמו, במידה רבה, בחלקיה שתורגמו של סטייסי), הסיפור מתרכז ברגשותיה של הגיבורה ותיאורים תמציתיים, ותובע - תביעה שיש הטוענים שמקורה לא יכירנה בפורנו, ואולי בצדק - מהקוראת לדמיין בעצמה את החלקים החסרים

אמילי מונסטון  (http://103076) , 20:36 16/3/2006:
אם בא לי לדמיין לבד אני יכולה גם לקרא סתם ספר או עיתון. פורנו צריך להיות מפורט, מפורש ובוטה עד כמה שאפשר - כל המרבה, הרי זה משובח.
זה נראה כאילו מי שכתבה את זה או משוללת כשרון ספרותי לחלוטין (מה שאני לא יכולה להגיד על דה פלום, פרקר ועוד אחרים נפלאים שקראתי אצלך) או שהיא נבוכה ללכת אם זה עד הסוף


אמילי מונסטון  (http://103076) , 20:40 16/3/2006:
ושתדע שאני מעריצה אותך על המיזם הזה, זה פשוט בלוג מבורך, ואיכות החיים שלי (בתור רווקה) השתפרה מאד מאז שמצאתי את הבלוג הזה. ושתדע שהרבה בזכותו השתכללו גם יכולות ואיכויות האורגזמות שלי...

נכון שעשיתי לך את השבוע?

אני חושבת שחבל שבתעשיית הסקס והפורנו אין דגש כזה כמו שיש אצלך כאן על כתיבה בכלל, ועל כתיבה מגוונת שפונה לכל רמה וטעם ומתאפיינת לעתים קרובות גם באיכות גבוהה. לדעתי צריך להקים פרויקט ענק כזה בארץ, של סיפורי פורנו מקוריים, מגוונים ואיכותיים