אקסית שרלילה / טרי מדיסון

"בסוף השבוע הבא הילדים היו עם הסבא והסבתא, וטארה תכננה מסיבה לחברים והמכרים החדשים שלה. מתוך ידידות (או כך היא ניסתה להמשיך לומר לעצמה), היא הזמינה גם את ג'ייסון. היא העבירה את היום מתכוננת למסיבה, וחלק מהזמן דואגת (מקווה?) שהאקס יופיע שעתיים קודם כדי "לעזור." טארה כבר לא יכלה להכחיש שמה שקרה בשבוע שעבר גירה אותה מאוד, אבל היא נשבעה לא להכנס למעורבות עם בעלה לשעבר."


27/10/2004 13:45:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

על פי ההלכה, אסור לגרושה לגור באותו מבוי צר עם בעלה לשעבר - שרמזיו מוכרים לה, ורמזיה מוכרים לו, ואללה יוסטור. טוב שהגויים אינם נוהגים כך... האמת, גם לא היהודים. סקס עם האקס!  

MF, cons

זה התחיל די תמים. טארה התמידה בשיעורי אירובי שלוש פעמים בשבוע, עובדת על הגזרה. היא אף פעם לא ממש איבדה את כל המשקל ששני ההריונות העלו עליה. הרבה זמן היא דחתה את זה, משתמשת בתור תירוצים בילדים ובשעות העבודה הארוכות שלה. יום אחד, לבסוף, בדיוק שנתיים מאז שהגירושים הפכו סופיים, היא נשבעה לקחת שליטה. כמה שבועות אחר כך שכרה דירה חדשה ויפה, מצאה עבודה חדשה שהיא ממש אהבה, ונרשמה למכון הכושר השכונתי.

טארה התיידדה במהירות עם אנשים בעבודה, בבית הדירות ובמכון. כשהתחילה להכנס יותר ויותר לכושר, הפניות הידידותיות של הגברים במכון התרבו גם הן באופן דרמטי.

עוד יתרון של המעבר היתה שהיא היתה קרובה יותר לג'ייסון, האקס שלה והאבא של הילדים. ג'ייסון לא ביקר את הילדים לעיתים קרובות מדי כשטארה גרה אצל אחותה. אחת הסיבות היתה שאחותה גרה 200 מייל ממנו; סיבה אחרת היתה שאחותה תיעבה את ג'ייסון, והרגש היה הדדי. עכשיו שהם היו קרובים, ג'ייסון בא לעיתים יותר קרובות לעשות דברים עם הילדים, לפחות כל סוף שבוע שני ולעיתים קרובות גם כמה ערבים במשך השבוע. זה אמר שטארה ממש התחילה לגרום לג'ייסון להוציא קצת כסף פעם בכמה שבועות כדי לעזור לה, כשבא לקחת את הילדים. כשטארה היתה אצל אחותה הוא אף פעם לא עזר, לא בגלל שהוא היה אבא רע, פשוט כי הוא היה יותר מדי עצלן לשלוח את הצ'ק בדואר. הגבר הזה בחיים שלו לא ליקק מעטפה. כשחשבה על זה, טארה קלטה שהוא לא ליקק שום דבר בחיים שלו, כמה שהיא ידעה

החיים של טארה היו די טובים עכשיו. יום אחד כשקנתה בגדים, היא הבינה שהבחורה שמסתכלת עליה חזרה מהמראה די כוסית, לפי כל סטנדרט. בגובה 1.67 היא ירדה לחמישים ושמונה קילו, והציצים שלה, מידה 36C, התחטבו יפה, וגם התחת. היא נראתה כמו בזמן שהכירה את ג'ייסון, ואולי אפילו יותר טוב. אז היא פוצצה כסף על בגדים חדשים. בדרך הביתה משם, היא עצרה במספרה החביבה עליה, וצבעה לבלונד. כשהיא ישבה ליד שולחן המטבח אותו ערב, עוברת על פנקס הצ'קים שלה, מחשבת כמה בזבזה, היא פשוט נתנה לראש שלה ליפול אחורה וצחקה בכל רם.

אותה שבת, כשג'ייסון בא לקחת את הילדים, טארה לבשה שורטס אדומים די צמודים וגופיה, שחשפו די הרבה רגליים ומחשוף. אפשר להודות שהיא היתה מרוצה מעצמה, ורצתה לנפנף בזה קצת, להראות לאקס שלה מה הוא מפסיד. זה לא התבזבז על ג'ייסון. הוא אמר שטארה "נראית מעולה!" הוא גם הסתכל כל זמן על החזה שלה, והיה זמן שטארה קלטה בליטה במכנסיים שלו. להגיד את האמת, היא נהנתה מתשומת הלב, וגם הכוס קצת דיגדג לה.

זה המשיך ככה כמה שבועות. באחת הפעמים ג'ייסון החמיא לטארה על ה"טוסיק החמוד" שלה, בפעם אחרת הוא טפח עליו בקלילות, ובעוד פעם אחרת הוא צבט לה בתחת. פעם אחת, כשהיא פתחה את הדלת בבגד ים, כי היא בדיוק שכבה בחוץ לתפוס קצת שמש, והוא נתן לה כסף לעזור עם השיעורי שחיה שהיא רשמה את הילדים אליהם, הוא גילגל את השטרות ודחף אותם מתחת לאחת הכתפיות של הבגד ים. וכמובן, היתה הפעם שהיא שינתה את התספורת להרבה יותר קצרה (אבל עדיין בלונדינית), והוא אמר שעם השיער הקצר יותר קשה לגבר להוריד אותה למטה מהשערות!

המקרים האלה בילבלו את טארה, כי כשהיו נשואים הם נהנו (אם אפשר לקרוא לזה ככה) מסקס מאוד פשוט ומשעמם. זה היה צד של ג'ייסון שהיא אף פעם לא ראתה מקודם. ולא שהיא לגמרי לא אהבה את תשומת הלב. לפעמים, היא חשבה שהחיזורים של ג'ייסון מאוד מגרים. לעיתים יותר ויותר קרובות, ברגע שהאקס שלה היה הולך, היא הלכה ישר לחדר השינה לסשן לוהט עם הויברטור שלה.

ביום האם, כשהחזיר את הילדים מהסוף שבוע שלהם, ג'ייסון הביא לה מתנה. זאת היתה חזיית תחרה שחורה. טארה הסמיקה. "זו מתנה מהילדים?"

"לא... ממני. משהו שיתאים לגזרה החדשה שלך." הוא אמר לה בזמן שהפשיט את הגזרה החדשה בעיניים. טארה ידעה שהיא צריכה לסרב בנימוס. אבל ג'ייסון רק ניסה להיות נחמד, וזאת היתה חזיה ממש יפה שהתאימה להרבה מהבגדים החדשים שהיא קנתה. אז היא קיבלה את המתנה ואמרה תודה.

"יש סיכוי שתדגמני אותה בשבילי?" הוא שאל, חצי בצחוק.

"ממממ... לא חושבת," אמרה טארה, מסמיקה קצת ומתחילה לסגור את הדלת.

ג'ייסון הכניס את הראש בפתח. "תלבשי אותה מתחת בפעם הבאה שאבוא?"

"המממ.... אולי...." התגרתה בו. ואז היא נישקה אותו על הלחי. "תודה על המתנה, ג'ייסון. היא מאוד יפה." והוא הלך.

******************

בסוף אותו שבוע טארה לא פגשה את ג'ייסון, כי הוא לקח את הילדים ישר מהבייביסיטר. טארה עבדה מאוחר אותו יום. היא ראתה את ג'ייסון ביום ראשון, מוקדם אחרי הצהריים, כשהחזיר את הילדים. שני הילדים היו מנומנמים, והם לקחו אותם למיטות. כשגמרו עם זה, ועברו ליד חדר השינה של טארה, ג'ייסון העיר משהו על זה שגם אותה צריך להשכיב לנמנם. "לא, לא עייפה." היה כל מה שטארה אמרה.

ג'ייסון אמר שהוא צמא, ושאל את טארה אם יש משהו שהם יכולים לשתות. היה לה תה, והיא מזגה לו כוס. הם ישבו על הספה ודיברו על עבודה, החיים והילדים.

וכמובן, הסוטה שאל את השאלה הבלתי נמנעת, אם היא לובשת את החזיה השחורה.

בעצם היא לבשה אותה, אבל היא ענתה בצניעות "את זה אני יודעת ואתה צריך לנחש..."

"הולך!" ג'ייסון גחן קרוב לטארה, מושך את הבד של החולצה רחוק מהגוף ומסתכל פנימה. טארה, המומה, אפילו לא ניסתה לעצור אותו. "אה... אז את אוהבת אותה!"

"כן, ג'ייסון, אני אוהבת אותה, אבל..."

לוקח את החוסר התנגדות שלה בתור שיתוף פעולה, האקס של טארה משך אותה אליו ונישק אותה. הפה שלה נפתח מרוב הלם ואז הרגישה את הלשון שלו נכנסת פנימה. היא קצת הופתעה לגלות שהיא מנשקת אותו חזרה. הידיים שלו השתחלו לחולצה שלה והתחילו לפתוח את הכפתורים.

טארה עצרה את הנשיקה. "ג'ייסון... מה אתה... לא..." היא ניסתה להזיז את הידיים שלו ממנה, אבל הוא דחף אותה, בעדינות אבל בתקיפות, למטה על הספה. ואז המשיך לנשק אותה ולהתעסק עם החולצה. היא שוב הפסיקה וניסתה להזיז את הידיים שלו.

"אני רק רוצה לראות איך היא נראית עלייך," הוא מחה, ואז התחיל ללקק לה את הצואר. כל רוח הלחימה התנדפה ממנה. נשיקות רטובות בצואר היו החולשה שלה. חוץ מזה, היא חשבה, הוא היה נחמד אליה, וקצת חשפנות לא תזיק לאף אחד. אז היא נתנה לו לפתוח את הכפתורים של החולצה ולהוציא את הידיים מהשרוולים. ג'ייסון העריץ את חזיית התחרה, והמטען המוצק שהחזיקה היטב. ואז הוא מעך במיומנות אחד השדיים שלה.

"ג'ייסון... לא... ג'ייסון!" עכשיו הוא נגע לה בשניהם. דבר אחד הוביל לשני, ולפני שטארה הבינה מה קורה, היא היתה בלי חזיה והאקס שלה היה מנשק ומוצץ לה את הציצים החשופים.

"לא... תפסיק..." היא התחננה בחצי לב. הפטמות שלה היו קשות כמו אבנים מהאוויר הקר של הדירה הממוזגת-או מתשומת הלב שג'ייסון הקדיש להם. טארה ניסתה לשכנע את עצמה שזה הקור.

היד של ג'ייסון החליקה למטה לשורטס שלה, מלטפת את הכוס של טארה דרך הבד הדק. "לאאאאא..." היא נאנחה, ההתנגדות שלה נמסה. אי אפשר לדעת כמה רחוק זה היה הולך, אבל רעש מאחד מחדרי הילדים הפסיק אותם.

"אני צריך ללכת," התנצל ג'ייסון, גוחן ומכרסם את החזה של טארה פעם אחת אחרונה. טארה לא אמרה כלום, פשוט שוכבת שם עם השדיים בחוץ על הספה. "נתראה בשבוע הבא!" ג'ייסון כבר יצא, שולח מבט מעריך אחרון מאחורי כתפו.

"מממ-הממ..." טארה אישרה ברכות. היא שכבה שם ונזכרה במה שקרה. האקס שלה התקיף אותה מינית! למרות שהיא היתה חייבת להודות, היא לא בדיוק עמדה לזחול בצרחות לחייג 911.

בסוף טארה קמה לבדוק שהילדים באמת ישנים, ואז נכנסה למקלחת. היא ניסתה לשכנע את עצמה שזה היה כי היא הרגישה מחוללת ומלוכלכת. אבל הדברים שהיא בסוף עשתה במקלחת, עם האצבעות ובקבוק זכוכית ארוך-צואר של קרם אמבט, היו מלוכלכים אפילו עוד יותר. כשהיא גמרה בסוף השפתיים בגדו בה, כשהניחו לשם של האקס להפלט מבעדן.

******************

בסוף השבוע הבא הילדים היו עם הסבא והסבתא, וטארה תכננה מסיבה לחברים והמכרים החדשים שלה. מתוך ידידות (או כך היא ניסתה להמשיך לומר לעצמה), היא הזמינה גם את ג'ייסון. היא העבירה את היום מתכוננת למסיבה, וחלק מהזמן דואגת (מקווה?) שהאקס יופיע שעתיים קודם כדי "לעזור." טארה כבר לא יכלה להכחיש שמה שקרה בשבוע שעבר גירה אותה מאוד, אבל היא נשבעה לא להכנס למעורבות עם בעלה לשעבר.

בסוף ג'ייסון איחר באופנתיות, וכמה אורחים כבר הגיעו כשהוא נכנס. כשהוא הגיע ושאל איפה טארה, אמרו לו שהיא בחדר השינה מתרעננת. בלי הזמנה הוא נכנס לחדר וסגר את הדלת.

"ג'ייסון, אתה לא יכול להיות פה!" מחתה טארה, שומרת על קול נמוך.

"חשבתי עלייך כל השבוע," אמר לה ג'ייסון. ולפני שהיא הספיקה להראות לו את הדלת, הוא תפס אותה, דוחף אותה על המיטה ונופל עליה!

"ג'ייסון, לא!" היא לחשה. התגובה שלו היתה לנשק אותה ולמעוך לה את הציצים. היא דחפה אותו ממנה. "ג'ייסון... יש לי אורחים... אני..."

"האורחים שלך יסתדרו. תפסיקי לשחק קשה להשגה. את יודעת שאת רוצה את זה."

"לא..." למרות המחאות שלה, הידיים שלו נכנסו מתחת לחצאית, ואז הוא משך למטה את התחתונים שלה. כשדחף אצבע לתוכה הוא גילה כמה חרמנית היא היתה.

"את מתה לזה... תסתכלי על עצמך, את לגמרי רטובה!"

"לא..." נאבקה טארה, אבל לא עם כל הלב.

"אני זוכר כמה את אוהבת שמשחקים לך בכוס, טארה."

"לא..." אבל המותניים של טארה הסגירו אותה, בתנועות זיון קטנות.

"נעים לך בכוס?"

"לא... תפסיק..." אבל טארה לא עשתה שום נסיון לעצור את ג'ייסון.

"אני זוכר כמה את אוהבת שמזיינים אותך באצבעות. ואני יודע שאת אוהבת את זה עכשיו..."

"לא אוהההה..." באמת נורא נעים. היא מחתה ברפיון, "המסיבה... האורחים שלי..."

בלי אזהרה, ג'ייסון הרים את החצאית של טארה, וצלל ביניהן עם הלשון קדימה. עדיין מזיין לה את הכוס באצבעות, הוא התחיל ללקק לה את הדגדגן ביסודיות.

טארה נדהמה עד שלא יכלה לדבר. בארבע שנות נישואים, ג'ייסון לא ירד לה אף פעם. לא שהיא התלוננה, כי נראה שעכשיו הוא מפצה על כל מה שהחמיצה בליקוק מדהים, וכל הזמן משחק בכוס המטפטף שלה באצבעות

טארה היתה ממש קרובה לגמור כשג'ייסון פתאום עצר. "את עדיין רוצה שאפסיק?"

"לא." התנשפה טארה.

"את בטוחה?" התגרה בה, מלקק בקלילות את הדגדגן.

"כן אני לעזאזל בטוחה תגמור מה שהתחלת בנזונה!!" בלי שיהיה אכפת לה אם האורחים שמעו, היא תפסה את העורף של ג'ייסון והדביקה אותו לכוס שלה. הוא חזר ללקק ולשחק ברצינות, ומהר מאוד טארה שוב התפתלה מרוב תענוג, ג'ייסון ליקק ונגע בכל המקומות הנכונים. כשהאורגזמה הכתה בה, טארה נשכה את האגרוף שלה כדי שהאורחים לא ישמעו את המארחת הזונה שלהם צורחת באקסטזה.

מחזירה לעצמה את הנשימה כשג'ייסון ליקק את המיצים של הכוס שלה, היא הבינה מה קרה. היא עשתה סקס עם האקס שלה! מה היא, משוגעת?

אוספת את עצמה, היא התחילה לקום. ג'ייסון שם יד בין הציצים שלה, דוחף אותה בחזרה על המיטה.

"מה את חושבת שאת עושה?"

"המסיבה... האורחים ירגישו שאני לא שם..."

ג'ייסון הניע את ראשו. לא. "היה לך את הכיף שלך... עכשיו הזמן להחזיר." מוציא את הזין מחוץ למכנסיים, הוא שם לה אותו מול הפרצוף. "תמצצי לי, שרמוטה."

טארה צחקה בעצבנות. "ג'ייסון... לא! אני צריכה..."

הוא הפסיק אותה. "את רוצה שהאורחים שלך ישמעו איך אני מפליק לך בטוסיק המתוק והקטן והסקסי שלך? את לא יוצאת מפה עד שאת מוצצת."

חלק מטארה ידע כמה זה לא בסדר, ממש לא בסדר. חלק אחר, הכוס המטפטף והרטוב שלה, רצה להגיד לעזאזל עם למצוץ לו, תזדייני איתו פשוט.

היא התפשרה על לתקוע את האצבעות בכוס כשלקחה את האקס שלה בפה. זה היה התור של ג'ייסון להיות מופתע, כשטארה זיינה את הזין שלו בכשרון בפה שלה, משתמשת בלשון ובשפתיים לענג כל סנטימטר בו. טארה יצאה ללא מעט דייטים מאז הגירושים, ורוב הפגישות נגמרו בזה שהיא מצצה לדייט שלה. היא נהייתה די טובה, והצליחה לבלוע את כל ה22 סנטימטר שלו לרגע. כשהפה של טארה שיגע את ג'ייסון, היא שיחקה עם עצמה בטירוף עד שגמרה שוב. הצרחות שלה, חנוקות בפה מלא זין, עשו לו את זה. הוא ניסה לצאת מהפה שלה, כך שהיא תוכל לגמור אותו ביד (מה שהם תמיד עשו), אבל טארה דחפה את היד הצידה והמשיכה למצוץ עד שג'ייסון לא היה יכול כבר להחזיק מעמד, ומילא את הפה החם הרטוב שלה בשפיך שלו. מדגימה כשרון חדש שרכשה לאחרונה, טארה בלעה בלהיטות כל טיפה.

מתאושש, ג'ייסון אמר בתדהמה, "לא ידעתי שאת יכולה..."

לוקחת שליטה, היא הפסיקה אותו באמצע המשפט. "מותק, יש הרבה דברים עלי שאתה לא יודע." ואז יצאה מחדר השינה, חוזרת למסיבה שלה ולאורחים עם אפטר-טייסט מלוח של הזרע של בעלה לשעבר בפה. רק אחרי שהיא כבר פטפטה עם האורחים היא הבחינה שאת התחתונים היא שכחה ללבוש, והתחת שלה היה עירום מתחת לחצאית.

ג'ייסון יצא מחדר השינה כמה דקות אחר כך. הוא נשאר קצת במסיבה, מציג את עצמו בפני כמה מהחברים החדשים של טארה ואלה שעבדו איתה. ואז, מאתר את טארה במטבח, אמר לה שהוא צריך ללכת.

מנסה להמעיט בחשיבות של מה שקרה בחדר השינה, היא אמרה לו "טוב, אז תודה שנכנסת." בחירה גרועה של מילים, הבינה מייד אחרי שפלטה אותן.

"מתי שתרצי, מותק!" אמר ג'ייסון בחיוך רחב. הוא חיבק אותה לפרידה, והחליק לה יד מתחת לחצאית. מלטף את הכוס החשוף שלה, הוא לחש לה באוזן, "אני רוצה את הכוס הטעים הזה מגולח פעם הבאה שאני אבוא ללקק אותך, שרמוטה." ואז הוא טפח לה בקלילות על אחוריה ונפרד.

קצת אחר כך טארה, המארחת המאוד לא מנומסת (והמאוד חרמנית) היתה חייבת לבקש שוב סליחה מהאורחים וללכת לחדר השינה. הפעם היא קברה את הפרצוף בכרית להשתיק את הצרחות והגניחות כשזיינה את עצמה באצבעות.



***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 16:41 9/11/2004:

היה עדיף אם הייתה מזיינת את אחד האורחים..