הפרוייקט הזנותי - "תימני"

"התבדחתי עם חברים שלי ועם החברות מהמועדון שהמשפחה האליטיסטית, צפונית ואשכנזייה שלי יעדיפו לשמוע שאני חשפנית מאשר, נגיד, אם אספר להם שאני יוצאת עם חשמלאי מרמלה, או עם מרוקאי, או תימני וכו'.. בכלל, הגישה לפרענקים- ככה אני באמת קוראת להם, חצי בצחוק וחצי ברצינות- אצלנו במשפחה די בולטת. בואו נגיד את זה ככה, זה היה די ברור שאביא הביתה בוגרי סיירות תכולי עיניים ובהירי זיפים."


30/09/2006 12:56:00


והנה, חתלתולותי, הקטע הרביעי בפרוייקט - והפעם אנו חורגים מן האוראליות לכיוון... נו, שונה לגמרי.

עד אז היה לי חבר אחד. קיבוצניק. אני אוהבת אותם קיבוצניקים. בהירים עם עיניים כחולות, שיער חום בהיר או שחור, וזיפים.

בקיץ, אחרי שנפרדנו, ישבתי אצל חברה טובה מהאוניברסיטה, ואמרתי לה שאני מחפשת עבודה לחופש. היא דפדפה בעיתון, בחלק של הדרושים, ואני ליטפתי את החתולה שלה.

"אולי תהיי חשפנית?" הפתיעה אותי פתאום.

"מה?!.. אני...?" לא ידעתי אם היא צוחקת איתי או רצינית.

ואכן, נהייתי חשפנית. לחופש רק. די נהניתי אפילו. פחות מערסים בגילי, יותר ממבוגרים (עד 40 בערך) שליטפו אותי בעדינות ונתנו לי הרבה כסף. הרגשתי די נערצת, וקיבלתי מחמאות על דברים שאף פעם לא חשבתי עליהם, כמו הגוף שלי- הרגליים הארוכות, הטוסיק הקטן והעגול, השיזוף העדין, השדיים היפים.

התבדחתי עם חברים שלי ועם החברות מהמועדון שהמשפחה האליטיסטית, צפונית ואשכנזייה שלי יעדיפו לשמוע שאני חשפנית מאשר, נגיד, אם אספר להם שאני יוצאת עם חשמלאי מרמלה, או עם מרוקאי, או תימני וכו'.. בכלל, הגישה לפרענקים- ככה אני באמת קוראת להם, חצי בצחוק וחצי ברצינות- אצלנו במשפחה די בולטת. בואו נגיד את זה ככה, זה היה די ברור שאביא הביתה בוגרי סיירות תכולי עיניים ובהירי זיפים.

בכל אופן, העבודה הייתה סבבה רוב הזמן, ועדיין היה ברור לי, ולשאר החברות שלי שעבדו איתי, שאין דבר פתאטי יותר מגבר חרמן ומכוער, שחושב שאם מישהי משתפשפת עליו תמורת כסף, זה אומר שהיא בטח גומרת..היינו צוחקות על זה כל הזמן. גברים פתאטים.

ואז קרה הדבר היחיד בערך שלא חלקתי איתן. לא ידעתי מה היה שם, אבל זה הלך ככה:

תימני מבוגר, נגיד בן איזה 40, עם תווי פנים כל כך תימניים וגסים וכרס, ופלאפון בחגורה, שנראה כמו איזה קבלן , קרא לי אליו.

ישבתי עליו. הוא לא היה מאלו, כמעט כל המבוגרים בעצם, שליטפו לי את הפנים בעדינות ושאלו מה ילדה כמוני עושה במקום כזה, או אמרו לי שאני ממש יפה. הוא היה חתיכת תימני חרמן, זה מה שהוא היה. הוא משך אותי עליו. ישבתי- ככה זה בדרך כלל- על הברכיים שלו, בפישוק, פנים מול פנים- אבל לא עניינו אותו הפנים שלי- הוא משך אותי אליו ככה שדי נמעכתי עליו, מרגישה את הזין שלו חזק למטה.

הוא פשוט השתמש בי כמו חתיכת בשר, והזיז אותי על הזין שלו. כנראה שקצת יצאו לי קולות, לא יודעת למה, בטח סתם בגלל התזוזה.
הוא היה כזה.. עמך.. כזה.. תימני חרמן עם פלאפון בחגורה.. כזה קבלן.. והוא ממש השתמש בי ושפשף אותי על הזין החזק שלו
פתאום, בלי התראה, שם את שתי הידיים החומות שלו בצד הפנימי של הירכיים שלי ופתח אותן חזק, לפישוק עוד יותר גדול.זה היה ממש ממש מפתיע, ולא הבנתי מה קורה לי ואיך, אבל התחלתי לגמור.

לא נראה לי שהוא שם לב בכלל. הוא המשיך לנענע אותי בחרמניות התימנית שלו. ואני לא האמנתי, מה פתאום זה קורה לי, ועכשיו?? התכווצויות חזקות ולגמרי לא רצוניות...

"איתו?!?!"  אמרתי לעצמי, אבל ההתכווצויות המדהימות האלו השתלטו עלי ולא יכולתי לחשוב כבר.

בדרך כלל בחורים יורדים לי שעה וקשה לי לגמור.. וזה עוד היה עם תחתונים..

אחר כך הלכתי. זה היה הדבר היחיד שלא סיפרתי לחברות שלי משם. לא האמנתי על עצמי.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

פטאל  , 14:58 30/9/2006:

גרררררר.... עשית לי חשק לכתוב גם :)

ללא שם  , 21:25 5/1/2009:
מחרמן