ראיון עם מתפיחנית / לאה ס. - תרגום גורע

"אז הוא מקבל ביצים כואבות והוא צריך לגמור. אז על מי הוא מוציא את זה? השחקניות שפוכות ורק רוצות מקלחת והביתה. אז מי נשאר? רק אני. פעם מדדתי - 53 שניות מהקאט של הבמאי ועד שהזין של הכוכב נכנס לי ברחם. על הקיר של החדר הלבשה."


27/05/2006 15:03:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

והנה תרגום יוצא דופן של גורע, ובו מתוודה על מעלליה מתפיחנית אמיתיתהלוא היא... נו, אבל אתן תקראו בעצמכן, נכון יקירותי? מאוד מעניין, לטעמי, ונראה אמיתי (למרות שכפי שהמתרגם ציין, קשה מאוד לדעת בפורנו).


כפי שנדמה לי שכבר אמרתי, גורע היה הראשון והפורה מבין מתרגמי האורח בבלוג הקודם - בכלל, היה לא מעט חומר של הקוראות והקוראים, תרגומים וסיפורי מקור ופרוייקט זנותי - וגם הבלוג בגרסתו זו ישוש וישמח לפרסם שכאלה.
אנצל את ההזדמנות לאחל לכולכן שנה טובה ומתוקה (גם לגברים, נו), שנת אושר ועושר וזימה ותועבה פרועה, שנה בה תזכו להתבטא כגיבורות הסיפורים היותר גסים כאן ברגעיהן היותר נסערים - שנה רטובה להפליא.
(ומילה אקטואלית: לאחר קריאת הכרעת הדין מבקש בעל הבלוג להביע את תחושת הקבס העזה שהוא חש כלפי הנשיא לשעבר - אשר מעבר להיותו אנס שמקומו בכלוב לשנים רבות, התגלה גם כיצור תולעי ונאלח במיוחד, כמו הגרועות בדמויותיו האוריה-היפיות של דיקנס - מין רמאי מתפתל כצלופח, עורך הקלטות, מזייף מכתבים, מרחרח צוארים בכפיה ונודף ריח מי קולון זולים - משהו שאפילו לא מתחיל להזכיר גבר - ולהבטיח נאמנה לקוראות ששום דמות דומה לו, בדויה היטב ככל שתהא, לא תורשה להופיע מעל דפים אלה)

M+F, FF,  nc?


[הצצה למקצוע לא רגיל ולא ידוע]

ש . "קלריסה", ראשית אני רוצה להודות לך על שהסכמת להתראיין. אני מאמינה שרבים מקוראי יהיו מאד סקרנים לשמוע על חוויותיך מהתעשיה. בתור התחלה, אולי תוכלי לתאר לי מה בעצם התפקיד שלך?

ת . היי ליאה. ראשית כל, כאילו, אני ממש רוצה לספר על מה שאני עושה. זה עבודה מה-זה מוזרה, אבל מישו חייב לעשות את זה. אז מתפיחנית זה בחורה שעובדת בתעשיית הפורנו, או לפעמים אולי בחור, שהתפקיד שלה זה לדאוג שהבחורים יעמוד להם. את יודעת שמצלמים, אז לפעמים צריך להזיז את המצלמה או את התאורה או הסאונד, או משהו, ויכול להיות רווחים גדולים בין הטייקים, והבחור צריך להיות מוכן. כאילו, כשמתחילים לצלם הוא חייב להיות 100% קשה אחרת זה בזבוז זמן לכולם, והתפקיד שלי זה לסדר שזה יהיה

ש . אז מה בעצם את עושה לבחורים, כלומר לשחקני הפורנו שאת עובדת איתם?

ת . בגדול אני עושה להם ביד, או מוצצת להם.

ש . טוב. בעצם אני לא ממש מבינה למה הם צריכים עזרה בכלל. כלומר, הם עם בחורה מושכת שהם עומדים לזיין. טוב, יש את המצלמה וזה בטח מפריע, אבל הם בטח יכולים להתמודד עם זה אם הם בתעשייה....

ת . או... תתפלאי. הגברים האלה מזיינים המון. לפעמים בתנוחות מאד לא נוחות, המון זרקורים עליהם, וזה הכל כזה סטרילי. יכול להיות להם ממש קשה להשאר קשים (צוחקת). צריך מציצה מעולה שתשאיר אותם קשים, ואני מוצצת פנטסטית, אפילו אם אני אומרת את זה. תראי, אם בחור מסתכל על כוכבת פורנו עירומה, היא באמת כוסית כמו שרובן באמת, והוא לגמרי הולך לזיין אותה כאילו בשש צורות, ואפילו עם כל זה הוא לא יכול להשאר קשה, אז צריך מציצה מציצה כדי להעמיד אותו.

ש . אז לפחות יש לך סיפוק בעבודה.

ת . כן, לא הייתי עושה את זה אם לא הייתי אוהבת את זה. אני אוהבת סקס. אני יודעת שכל הבנות בתעשייה אומרות את זהולפחות חצי, לדעתי, סתם מזיינות ת'שכל. הן שונאות להזדיין מול המצלמה, והן עושות את זה רק בשביל הכסף ובגלל שהן לא יודעות לעשות משהו אחר, אבל אני ממש אוהבת סקס באמת, ואת יכולה להאמין לי כי אין לי איזה תדמית שאני צריכה לשמור עליה, אותי אף פעם לא מצלמים.

ש . לא מביך אותך לעשות ביד וכו' מול כל הצוות?

ת . זה מחרמן אותי. את צריכה להבין שלהיות מתפיחנית זה מחרמן ממש, אם את כנועה מינית, ואני מה זה כנועה. כאילו, כל היום את עם גברים כאלה חתיכים, חלק גדול מהם יפים, וכמעט לכולם יש זרגים ענקיים. והתפקיד שלך זה לרדת להם כל פעם שהם עושים סימן. מתי שמישהו אומר לך. וזה לא כאילו הם אומרים "אה, את יכולה אולי בבקשה לעזור לי," לא, הם אומרים כזה "בואי הנה" או "את, תמצצי לי", או שהם לא אומרים כלום, רק תופסים לך ת'ראש ומורידים אותו. לא אכפת להם ממך, הם לגמרי מפוקסים על השחקניות, או יותר נכון על איך הם נראים בצילום ומה יאכלו לצהריים. את רק צעצוע מין מהלך שם, לא יותר מזה. זה מחרמן אותי. רוב המתפיחניות ככה. אחרת הן היו עובדות בסופר או משהו.

ש . בטח יש לך טכניקות טובות.

ת . יש לי כמה שיטות מעולות. אני בד"כ הכי מצליחה באוראלי. זה כאילו לא כמו בסקס רגיל, אין לך זמן לשטויות. אפס הקדמות. ככה, אם הייתי עם חבר שלי הייתי מדגדגת ומצליפה עם הלשון על הראש, ואז נושפת לו על הביצים, ומשחקת עם קוביות קרח וכאלה, אבל על הסט אין זמן, בדרך כלל אני לא מכניסה עד לגרון, אני מעדיפה להשתמש בלשון על החלקים הרגישים של הראש. אבל אם אני צריכה, אני אסתכל לבחור ישר בעיניים ואבלע אותו ואזיז קצת את הראש. לפעמים אין לי כל כך ברירה. תביני, החברה האלה הם איזה 10-12 ס"מ רכים, אבל מגיעים ל 20-25 ס"מ בכלום זמן. זה פשוט מתנפח כמו בלון, ואם את לא נזהרת, זה נתקע לך עד אמצע הגרון. זה מפחיד-מחרמן כזה. הסיוט שלי זה לא להצליח להוציא את הצינור שלו מהפה שלי, ככה גדולים הם נהיים. הדבר השני שאני לפעמים עושה עם החבר שלי, זה לדגדג סביב התחת, לדחוף אצבע אם הוא אוהב את זה, אבל את זה בטח אי אפשר לעשות על הסט, אז במקום אני מגיעה מאחורי הביצים ומגרה את הפרוסטטה מבחוץ, גיליתי שזה מאד חשוב.

ש . מה קורה אם הוא גומר בטעות?

ת . זה אף פעם לא קורה. אם זה קורה זה לגמרי אשמתו. הוא חייב להגיד אם הוא קרוב.

ש . אבל זה כן קורה?

ת . זה קרה לי פעם או פעמיים. ממש לא באשמתי. פעם עשיתי לבחור ביד, פתאום הוא מתחיל לגנוח כזה ואומר "אני הולך לגמור," ואני חשבתי, חרא. בטח שלא עזרתי לו אחרי זה, רק כיוונתי אותו לאויר והוא השפיך על הכל. אשכרה היה שפיך בכל מקום, על המיטה, על הקירות, אפילו המצלמה חטפה קצת אני חושבת. כולם נקרעו מצחוק, אבל אני חושב שזה סיבך אותו אחרי זה.

ש . את עושה מין בטוח?

ת . זין, לא. אף אחד לא הולך לחכות שתשימי קונדום על הבחור, כל פעם שאת יורדת לו, ותורידי אח"כ. לא, את מקבלת את זה כמו שזה. אפילו ישר מהבחורה.

ש . איכס!!

ת . או, אני מתה על זה. אני אוהבת את הטעם של הבנות, בטוח אני קצת בי. תראי, הוא שולף אותו מהבחורה, מביא לך אותו, זה איזה 20 ס"מ, זה מכוסה במיץ כוס של זונת פורנו, זה מכוסה בטרום-שפיך שלו, אני חייבת לנקות את זה לפני הצילום הבא - כאילו מה יותר טוב מזה? לפעמים הם לא יוצאים מהתנוחה, כאילו אם זו תנוחה קשה כמו חדירה כפולה לכוס, אז את את מוצצת לו את הזין והכוס שלה איזה 2 ס"מ מהפרצוף שלך, מריח מסקס, והוא עוד פתוח מהזיון, אני מתה על זה. סליחה, את בשוק? .. לא? בכל מקרה הם נבדקים כל הזמן, אז זה די בטוח. אני לא עושה תחת לפה, זה קו אדום. לא שתמיד יש לי ברירה. הבחור צריך להיות 100% קשה בשביל לזיין בתחת, פחות מזה הוא לא נכנס, והכי טוב לשמור אותו ב100% זה שהוא יסתכל איך בחורה יפה מוצצת את מיצי התחת מהזין שלו.


ש . אני מבינה... השאלה הבאה שליזה אם יש לך איזה טכניקה מיוחדת, כלומר אם הדברים הרגילים לא עובדים?

ת . כן בטח. כל גבר הוא שונה, ולכל אחד יש משהו מיוחד. אם הם אוהבים שדיים, אז אני מורידה את העליון שלי. אם הם אוהבים תחת, אני מורידה מכנסיים, או התחתוני ביקיני אם אני בביקיני. אם הם אוהבים להרגיש שולטים, ורובם כאלה, אני יורדת על הברכיים כמו איזה משרתת. אני גם אוהבת שהם בשליטה. לעבודת יד, אני בד"כ רוכבת להם על הברכיים, עם הפנים אליהם, ככה שאף אחד לא יכול לראות מה אני עושה. לרובם יש זין כזה גדול שהוא מגיע לי לציצים משם, אז אני מתכופפת ונותנת להם כאילו זיון ציצי. או שאני לוחשת להם באוזן. יש לי איזה שני דברים סודיים שאני לוחשת להם באוזן ככה, לתת להם עידוד.

ש . מה את אומרת?

ת . (צוחקת) לא הולכת לגלות לך - זה לא יהיה סוד ככה!

ש . נו, רק אחד.

ת . טוב, אני אומרת, כאילו, "בוא ניפגש בחדר הלבשה אחרי זה ואני יבלע לך" או "אני רוצה שתזיין ת'זונה הזאת כמו שצריך, בלי הנחות!"

ש . זה די מחרמן.

ת . משהו כזה.

ש . אמרת קודם שיש לך נטיה בי?

ת . לגמרי.

ש . אני לא חושבת שהבנות גם צריכות מתפיחנית (צוחקת).


ת . תתפלאי. חלק מהן דווקא כן.

ש . וואללה?



ת . וואללה. תראי, חלק מהבנות, הן לא מתחרמנות על הסט. הן רק לוקחות את הכסף וחוזרות הביתה למשפחה. אבל חלק מתחממות, ובכלל הן לא רוצות לעבוד אחרת. הן אומרות שזה יותר נוח ככה.

ש . אז מה קלריסה, את עוזרת להן?

ת . האמת, כבר "התפחתי" לבנות. זה די אותו דבר מכמה בחינות, אבל לגמרי אחרת. בחורה יכולה לאבד את הגירוי שלה מה זה מהר. את חייבת להיות בדיוק שם בזמן ללקק אותה או עם ויברטור, או אצבע או מה שעושה לה את זה.לפעמים הן רוצות דילדו, זה משאיר את הכוס שלהן פתוח כשהן מחכות, או פלאג אנאלי אם זה בתחת.... עוד משהו ששונה זה שלא נורא אם היא גומרת. להיפך זה טוב כי זה עוזר לה להרפות.

ש . אז הן ממש גומרות על הסט?

ת . חלק כן, בטח. חברה שלי ספרה לי על כוכבת אחת שהיא היתה חייבת להרגיע כי היא לא הפסיקה לגמור. אני חושבת שהיא היתה דלוקה על משהו, היא רק גמרה ובכלל לא הקשיבה לבמאי, והבחור אמר שגם הוא יגמור אם היא ממשיכה.

ש . אז מה החברה שלך עשתה?

ת . היא ניסתה לבלבל אותה כאילו לנשוך אותה בפיטמות, לצבוט לה בדגדגן, אבל זה רק גירה אתה יותר. אז היא הביאה מים ועד שהיא חזרה כבר חזרו לצלם.

ש . זה מרתק אותי... בחורה על בחורה.

ת . בטח, כמה ממש אוהבות את זה. אני זוכרת פעם ראיתי אחת עם שלוש מתפיחניות עליה, אחת על כל ציצי, ואחת בין הרגליים, היא מתה על זה. הצלם רצה לצלם את זה כי זה היה יותר לוהט מהסצנה העיקרית, אבל הבמאי לא נתן לו.

ש . יפה...  אז מי הקליינטים הכי קשים?

ת . הקוקסינלים בגדול. החברה שלי עושה הרבה עבודה איתם.

ש . את מתכוונת טרנסקסואלים - גבר שעשה ניתוח להפוך לאישה?

ת . כן, תמיד זה גבר לאישה. הרבה דלוקים על זה, בחורות עם זין, לא יודעת למה בחורות לא נדלקות על נשים שהופכות לגברים, אני דווקא כן.



ש . באמת?

ת . כן, יש לי פנטזיה כזאת ממזמן. אני פוגשת בחור נאה, לא מנופח משרירים, אבל עם גוף נחמד, הדוק, אנחנו רוקדים, הוא מתייחס אלי ממש יפה, עושה ממני נסיכה, לוקח אותי הביתה, ובסוף מתברר שזו בחורה, היא עושה שאני ארד לה, אמצוץ לה את הציצי, ואנחנו מבלות את כל הלילה יחד. ממממ.... בכל אופן טראנסים הם בלתי אפשריים, המון הורמונים נשיים, אבל בלי טיפה טסטוסטרון. מה זה קשה להחזיק אותם עומדים. למזלי כמעט כולם הומואים, אז זה לא עבודה שלי.

ש . נמשיך?

ת . אם יש עוד משהו שאת רוצה לשאול. העבודה שלי תמיד נראית לי סתם עבודה [צוחקת].

ש . בטח, עוד יום משעמם במשרד.... מציצות ועבודת יד! [צוחקת]

ת . וכוס, תתפלאי כמה כוס אני צריכה לאכול. רוב הגברים עומדים אצלי תוך שלושים שניות אם אני מתרכזת, ואם הם לא שתו או עישנו, אבל בנות לוקחות יותר זמן, יכול להיות 5 דקות עד שהן מוכנות.

ש . זה הרבה זמן, מה עושים השחקנים בזמן שאת... עובדת?

ת . עומדים סביב ומסתכלים בדרך כלל. מה שעוזר לי כי הם ממשיך לעמוד להם. אני רק צריכה לשים לב למצלמות. הצלמים המניאקים תמיד מנסים לצלם אותי. הרעיון בלהיות מתפיחנית זה שיש לך את כל הסקס והכסף, אבל אין את הפרצוף שלך בסרט. אני תמיד נזהרת מזה.

ש . אני בטוחה...

ת . כן. היה אפשר לסחוט אותי יופי אם היתה להם הקלטה שלי. למזלי זה לא קרה... בינתיים. אל תכתבי את זה!

ש . בטח שלא (מחייכת במתיקות). זה נשמע כמו מקצוע מסוכן?

ת . לא באמת... חוץ מזה.... לפעמים ממש קר על הסט. וזהו.

ש . זה לא נורא.

ת . ו... שאונסים אותי הרבה.

ש . סליחה?!?!?!?

ת . אל תראי לי מזועזעת. קראתי את הסיפורים שלך, זה תמיד שאונסים מישהי ככה ואונסים אותה ככה. אני חושבת שאונסים אותי כל כמה שבועות.

ש . אני קצת בשוק. את יכולה להסביר?

ת . טוב, אני לא יודעת אם אונס זה בדיוק המילה המתאימה. סקס ללא הסכמה. אני מתכוונת. כלומר אני לא ממש אומרת לא, או בועטת וצורחת, אבל אני בטוחה שזה לא ישנה כלום אם כן.

ש . מתי זה קורה? על הסט?

ת . לא, אחרי. ליאה, תביני, אני עובדת עם חבר'ה לגמרי מגורים. אני לא יודעת אם היית פעם על סט של סרט פורנו...?

ש . לא.

ת . אז ככההבחור בא יום אחד, משפריץ על הפנים של הבחורה, או על הציצי שלה או משהו. אז הוא הולך הביתה. אין עוד סקס ביום הזה! יום אחרי זה הוא בא כשעושים את שאר הצילומים. עכשיו כבר לא משנה אם הוא גומר במקום הלא נכון או בזמן הלא נכון. כי כבר  יש את ההשפכה מצולמת. אבל ברגיל, הוא מתאפק כל היום, שזה אומר איזה שעה של זיונים וזה כולל צילומים חוזרים, מה שלא עושים אם יש ביניהם כימיה והצלם יודע ת'עבודה. לפעמים הוא עושה שני סטים ביום אחד. הרבה בנות. מציצות, הזין שלו בתחת שלהן וכל זה. וגם אני שם מטפלת בו. אז אחרי כל זה את יכולה להבין כמה הוא חם.

ש . אני בטוחה.

ת . אז הוא מקבל ביצים כואבות והוא צריך לגמור. אז על מי הוא מוציא את זה? השחקניות שפוכות ורק רוצות מקלחת והביתה. אז מי נשאר? רק אני. פעם מדדתי - 53 שניות מהקאט של הבמאי ועד שהזין של הכוכב נכנס לי ברחם. על הקיר של החדר הלבשה.

ש . ואו.

ת . ואז יש גם את הבמאי, והצוות הטכני ולכולם עומד מלראות שעתיים של זיונים ממרחק מטר. וכולם רוצים לדחוף תזין שלהם לאיזה חור שלי.

ש . אין לך זכות בחירה כאן?

ת . לא ממש. אני לא אומרת לא כשלוחצים עלי. יכולתי, אבל אז בטח היו מחטיפים לי, ובכל זאת מזיינים אותי בסוף. וגם הייתי נשארת בלי עבודה. תראי, כשהתחלתי לעבוד, באתי עם חברה שלי, היינו שותפות בדירה. עשינו את הסרט הראשון שלנו, זו היתה אורגיה ענקית, משהו משהו בשביל בנות מהכפר, ואז כמה מהבחורים רצו לזיין אותנו, כי הם ידעו שעוד לא פתחו אותנו, כאילו בתעשיה. לקחו אותנו לאיזה חדר בבית של הבמאי, כי שם צילמו, והם התחילו להתפשט. ליאה, את נוגעת בעצמך?

ש . מצטערת.

תואת צריכה להצטער. שתי ידיים על השולחן בבקשה. מה אמרתי? אה, חברה שלי התחילה לעשות סצינה, ונהיה מגעיל. בהתחלה הרביצו לה קצת, ואז הורידו לה את כל הבגדים. דחפו לה ת'תחתונים לפה, הורידו אותה על הברכיים, קשרו לה את הידיים מאחורי הגב, קשרו לה את הקרסוליים. ואז הם זיינו אותה. ותקשיבי לי טוב, הגברים האלה לא מוכשרים לכלום חוץ מלזיונים. והם מזיינים ומזיינים ומזיינים, לא מפסיקים ולא גומרים. זה מה שהיא קיבלה. אמרתי לך לא לנגוע בעצמך לא?

ש . אההמ....

ת . אז שלושה בחורים גדולים דחפו את הזין ענק  של כוכב פורנו שלהם לבחורה הקטנה והיפה הזו שרעדה עירומה לפחות איזה שעה, שאולי לא נראה לך משהו, אבל את לא זאת שמקבלת את זה. מתישהו באמצע מישהו שאל אותי אם אני יהיה נחמדה ואמרתי כן ופתחתי רגליים. יצאתי בזול.

ש . ואו. אז מה קרה לה בסוף?

ת . לא יודעת. לא ראיתי אותה אחרי זה. בטח עזבה את העיר וחזרה הביתה [שקועה במחשבות]. היא השאירה הכל בדירה.

ש . המממ.

ת . אז יש לי שני כללים. אלף כל, לא להכנס לחדר עם מישהו כשיש דלת סגורה, רק אם אני מוכנה לתת לו. בית כל, אם אני בכל זאת נתקעת עם מישהו בחדר סגור והוא רוצים אותי, אני תמיד נותנת. יכול להיות שאני יוכל להגיד לא, אבל למה לקחת סיכון?



ש . די הגיוני אני מניחה, זה עולם קשה.

ת . אה... שלושה כללים בעצם. גימל, תמיד ללבוש תחתונים מכותנה, זה יותר נוח ונעים במיוחד ביום חם. רגע, זה לא את שואלת את השאלות פה?

ש . אה. כן.... [בודקת רשימה].  קודם סיקרנת אותי בקשר למה שאמרת על בחורות. את יכולה לספר על זה עוד?

ת . [צוחקת] מה? את מתחילה איתי?

ש . לא סתם סקרנית...

ת . הפסד שלך. כן, בנות. לוקח להן יותר זמן להתחמם, וחלק מהן מתעקשות על זה, כי אחרת ממש לא נוח להן - את יודעת. אז עשיתי די הרבה התפחות לבנות.

ש . ספרי לי על זה עוד.

ת . הן תמיד יכולות לשים שמן, או להשתמש בויברטור, אבל הן יודעות שהסטטוס שלהן יותר משלנו, אז הן אוהבות להכריח אותנו לעשות את זה. לפעמים הם ככה מדברות עם מישהו, ואז תופסות מישהי מאיתנו בשיער למשל, ודוחפות לה את הראש למטהאו שמכריחות אותך למצוץ להן ת'ציצי. הן אוהבות לשחק בנו, להחטיף לנו בישבן, לנשוך אותנו, לקחת אותנו ממקום למקום עם אצבע בכוס. אלה בחורות מה-זה סוטות, ליאה. מה שאת רואה בסרט זה בקושי ההתחלה.

ש . את לא חייבת להסכים - את לא רכוש שלהן.

ת . על הסט אני כן. זה מה שזה אומר להיות מתפיחנית. אני זוכרת שפעם עשיתי איזה סצינה, אוראלי, גם הוא וגם היא השתעממו והוא כל הזמן התרכך. בסוף הבמאי אמר לי לשכב בזמן שהם עוד צילמו והיא ישבה לי על הפנים, בכיוון הפוך אם את מבינה, בזמן שהיא מוצצת אותו. הייתי צריכה להשאר צמודה לריצפה כדי לא להכנס לתמונהדחפתי לה לשון וניענעתי אותה, זה הדליק אותה, ובאותו זמן שלפתי את עצמי מהג'ינס והתחלתי לדחוף את האגן שלי ופישקתי את הכוס ודחפתי לי אצבעות. הוא יכל לראות אותי מעל הכתף שלה, וזה עשה לו את זה. הצילום הלך יותר טוב אחרי זה.

ש . איך זה נגמר?



ת . מוקדם מדי בעצם. עשיתי לה ממש טוב לדגדגן והיא גמרה. כמעט שברה לי ת'אף. הוא גם גמר. יצא לא מהפה וכיוון אותו מעל הכתף שלה. הרטיב את כולי - רגליים, בטן וערווה. הבמאי התעצבן.

ש . זו דוקא נראית לי דרך מצויינת לגמור סצינה.

ת . אני יודעת, אני יודעת. אבל הם לא הכניסו את זה לסרט.

ש . למה לא?

ת . גמירות תמיד משעממות. יש אולי איזה שלוש או ארבע דרכים שעושים אותן. אולי עוד כמה, אבל די משעמם. אם אני הייתי עושה סרט פורנו, מה שאף פעם לא יקרה, הייתי עושה את זה אחרת.

שכמו מה?

ת . תשתמשי בדמיון שלך. כאילו הוא כורע בין הרגליים שלה, ודוחף לה, הוא שולף אותו החוצה, היא מחזיקה ת'כוס פתוח, הוא מכניס לה רק עד השפתיים הפנימיות, וגומר לתוכה. ככה אפשר לראות כל שפריץ נעלם בתוכה.

ש . אחלה רעיון. היתה לי פעם סצינה כזאת בסיפור שלי, רק שזה היה אוראלי.

ת . בסדר. אז מה עוד... כאילו הבחורה יושבת עליו, עם הגב אליו ועושה לו ביד בין הרגליים שלה, ושהוא גומר זה נראה כאילו היא משפריצה. או אחרי שהוא גומר, היא אוספת את זה ומשתמשת בזה לסיכוך, כאלה דברים שאת עושה בבית ואף פעם לא רואים בסרט.

ש . חושבת על זה הרבה?



ת .   אני חושבת שכן. אל תשכחי שברגיל אני לא רואה את הגמירה. זה נהייה מן פנטזיה כזאת

ש . הממ. עוד שאלה. את רואה הרבה סמים בתעשיה?

ת . לא הרבה. אז יש איזה ג'וינט שעובר ויש הרבה אלכוהול.

ש . לחברה האלה יש לפחות את הנימוס להזמין לך משקה?

ת . [ צוחקת] הבחורים בתעשיה מה זה קמצנים. יש רק שתי סיבות לגבר לקנות משקה לבחורה - אחת שהוא רוצה זיון, ושניה כשהוא זוכה בלוטו

ש . אז את מקבלת הרבה משקאות ?

ת . אז כן קצת, אבל בטח לא בגלל שהם זכו בלוטו. [צוחקת]

ש . שאלה אחרונה. תמיד תהיתי לכמה מהכוכבות יש חזה מנותח. תוכלי לשפוך אור על העניין?

ת . [צוחקת] לכולם. כאילו כולן מגדילות. אני אוהבת את זה. אני אוהבת לנגוע בהם. הם גדולים וגבוהים והן מבליטות אותם בכזה ביטחון. נורא סקסי. קשה לגברת גודל בי טבעי להתחרות. אני רק מטפחת את מראה השכנה ממולהשכנה-ממול-שמתגנבת-אליך-דרך-הגדר-כדי-למצוץ-לך כזה

ש . אני מניחה שלפחות הזין אמיתי [צוחקת].

ת . הזיינים הם 100% אמיתיים באחריות. אני צריכה לדעת - בלעתי כמה קילומטרים מהם.

ש . אני בטוחה. טוב 'קלריסה', אני חושבת שזה הכל. תודה רבה לך.

ת . בשמחה. אני מקווה שהחבר'ה ברשת יאהבו את זה.

ש . אני משוכנעת שכן.


***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

werewolf zeevdx@smile.net.il , 21:37 27/5/2006:

הייתי בטוח שירדת מהפסים ועברת למדור בישול ואפיה. מתפיחנית? זה לא מישהי שאחראית על כך שהסופלה לא יצא כמו בראוני ? אני מעדיף את המילה פלפר, שהיא גם תואמת את העבודה עם השחקניות ולא רק לזכרים.
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:52 27/5/2006:
אם כבר, מתפיחנית אחראית על כך שהבצק ללחם לא יצא כמו מצה (-: סופלה תופח בתנור ללא מגע יד אשה.

לעצם העניין, לא אני תרגמתי, אבל התרגום לשם נראה לי מצויין - פלפר נשמע בעברית מעט כמו פליפר הדולפין, לא
גורע  , 08:29 28/5/2006:

זהו אחד המקרים הנדירים בהם תרגום מילולי עובד.
to fluff זה להתפיח, כמו שעושים לכריות.
והתפחה זו בדיוק הפעולה שהבחורה עושה לאיברים הרופסים.

פרט לכך, השם התמים לכאורה מוסיף קצת פילפל לעניין.

werewolf zeevdx@smile.net.il , 10:41 28/5/2006:

הלו, זה אקדח במכנסיים שלך, או שהיתה לך פגישה עם המתפיחנית ?
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:05 28/5/2006:
זה סופלה
werewolf zeevdx@smile.net.il , 20:51 28/5/2006:

 
  

הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 15:01 28/5/2006:
גדול, פשוט התעלת על עצמך...  יוצא מהכלל.
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:07 28/5/2006:
המחמאות מגיעות לגורע - הוא בחר ותרגם את הפוסט המצויין-באמת הזה
הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 15:26 28/5/2006:
מחמאותיי לגורע שהפעם הוסיף
והתנצלותי מצורפת אף היא,
שבחפזוני לקרוא החמצתי את שמו בהתחלה.
  
גורע  , 20:55 29/5/2006:

רוב תודות

מעניין שהפעם אין אף תגובה נשית

זנבייב  , 00:58 30/5/2006:
ומה לגבי "מזקירה"? (בנאלי במקצת אך מתבקש, לא?)

שלום, אגב. סוטה חדשה וכו’. 
גורע  , 08:53 31/5/2006:

למה מתפיחנית?
0.
כי זה תרגום מילולי מאנגלית.
1.
כי זה מה שהיא עושה - מתפיחה כלי זין, ושפתיים תחתונות.
2.
כי זה מצלצל כמו כוכבנית.
3.
כי מזקירה זה כל כך נדוש.
4.
כי בשמיעה ראשונה זה נשמע תמים
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:09 31/5/2006:
שלום סוטה חדשה (-: ברוכה הבאה

תאווה.  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 02:07 30/5/2006:
הממ... תרגום מעניין, קצת שונה מהרגיל.
אמנם הוא לא מחרמן אותי במיוחד, אבל בכל זאת הייתי מרותקת למסך. מסקרן האם זה אמיתי.

ד"ש לגורע, מתרגם משובח
גורע  , 08:12 30/5/2006:

יש לי חשש קל שזהו בידיון, אבל למה לקלקל 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:12 31/5/2006:
למען האמת, בהיכרותי המצומצמת עם עולם הפורנו, זה דוקא נשמע לי אמיתי למדי - כלומר, גם אם הראיון הוא בדיון, הוא מתאר היטב את האווירה על הסט. המקצוע, בכל מקרה, קיים ללא ספק, ויש מתפיחנית בכל פורנו עם תקציב מעל למינימלי

אורלנדו  , 11:34 31/5/2006:
זה היה הדבר הכי קרוב לפרודיה שקראתי פה. בתור פרודיה, זה מעולה. אה, ואחלה תרגום, גורע