ארוחת ערב / כותב לא ידוע

"אותו רגע ובלי אזהרה, שתי ידיים נכרכו סביבי, יד אחת תופסת בשדיים והשניה צונחת לאמרת שמלתי ונחה על הירך הפנימית. הושטתי את ידי קדימה לייצב את עצמי מול דלפק המטבח, התנשפות נפלטת מפי כשהיד שעל הירך נעה מעלה במהירות עד שעצרה, חופנת את ערוותי דרך התחתונים."


28/05/2005 14:35:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

סיפור רך יחסית שבמרכזו אי הבנה ספק-קומית, גיבורה בריטית שתעשה כל דבר להמנע משערוריה, ודלפק מטבח נוקשה.

nc?,  MF

ארוחות ערב ביתיות משותפות הפכו להרגל קבוע, והפעם היה התור שלי ושל בעלי. שני הזוגות האחרים היו אלן ורבקה, ופאט ואליסון. כולנו היינו מאוד מעמד-בינוני, והיכרותנו ארוכת השנים גרמה לנו להתענג על הערבים שבילינו יחד. בדרך כלל פטפטנו מעט על כמה בקבוקי יין אדום, שיחקנו מעט משחקי קלפים או ראינו סרט, וחתמנו את הערב בקפה לפני שנפרדנו בסביבות חצות.

באותו ערב ליווינו את כולם לסלון לראות סרט צרפתי שיצא לאחרונה. כמארחת הייתי עסוקה בחלוקת המשקאות כשג'ף סידר את הוידאו, ואז חזרתי למצוא לי מקום. כמו תמיד כולם היו מאוד עליזים כשהסרט התחיל והתיישבתי על הרצפה, היו חסרים מקומות, אבל אלן תפס אותי והושיב אותי על הברכיים, צוחק ואומר שזה יהיה קצת יותר נוח. אלן קצת מלא והנוחיות מצאה חן בעיני הטוסיק הקטן שלי.

עכשיו, צריך לומר שלא היה במחווה הזאת שום דבר מיני, כולנו היינו מאוד שמרנים וסקס לא היה נושא שעלה אי פעם בשיחה בינינו. סקס הוגבל לחדר השינה ואפילו לא העלינו על הדעת שלנגיעה כלשהי יש משמעות מינית.

הסתדרתי בנוחות בחיקו של אלן כשהוא חיבק אותי בזרועו להחזיק אותי במקום, והתחלנו לראות את הסרט.

באיזשהו שלב התחילה סצינת סקס להתממש על המסך. כרגיל ברגעים כאלה כולנו יושבים בשקט עם העיניים דבוקות למסך רק למקרה שנפגוש במבטו של מישהו, כי זה היה די מביך. אלן זז מעט באי נוחות תחתי ולתדהמתי הרגשתי בליטה נלחצת לישבן שלי. הוא ניסה לזוז מעט אבל זה רק הבהיר את הבעיה עוד יותר. לא ידעתי מה לעשות וחשתי בפני מאדימות. לא העזתי לזוז, זה רק היה מביך אותו ואותי, כך שהעמדתי פנים שאני לא שמה לב והתרכזתי במסך.

בהקלה מסויימת נוכחתי לדעתי שהסצינה נגמרה אבל הבליטה של אלן נשארה ונדמה היה שהחיבוק שלו מתהדק סביב מותני, מהדק אותי למפשעתו. ניסיתי לזוז שוב אבל הפעם הוא נלחץ אלי חזק, מניע את האגן כך שהזין שלו התיישר בין הישבנים. יכולתי לחוש בו כעת פועם קלושות דרך הבד הדק של השמלה, כשהוא ניסה להזיז אותי כך שאחליק לאורכו. הצצתי בבעלי, כאילו לבקש עזרה, אבל הוא היה שקוע באקשן על המסך ולא שם לב מה שהחבר שלו עושה לאשתו.

"קפה למישהו?" שאלתי, ואחיזתו של אלן סביב מותני השתחררה. קפצתי על רגלי ולקחתי את ההזמנות, מחייכת בנעימות לאלן כששאלתי אותו מה הוא רוצה, כאילו לא הבחנתי במה שקרה. חשתי שזו הדרך הטובה ביותר, וכך אף אחד מאיתנו לא יובא במבוכה וכל הסיפור יישכח.

עמדתי במטבח, מביטה בקפה שהתחיל להפלט מהמכונה, ואבדתי בהרהורי. חייכתי קלושות, חושבת איך אלן בטח מרגיש עכשיו. הוא בטח לא יוכל להסתכל עלי בלי להסמיק. החלטתי לא לחשוב על זה יותר.

אותו רגע ובלי אזהרה, שתי ידיים נכרכו סביבי, יד אחת תופסת בשדיים והשניה צונחת לאמרת שמלתי ונחה על הירך הפנימית. הושטתי את ידי קדימה לייצב את עצמי מול דלפק המטבח, התנשפות נפלטת מפי כשהיד שעל הירך נעה מעלה במהירות עד שעצרה, חופנת את ערוותי דרך התחתונים.

קולו של אלן לחש באוזני, "את חרמנית אמיתית, מי היה מעלה בדעתו."

מעלה בדעתו שמה? מוחי התערבל. לא יכולתי לחשוב בבהירות, לא יכולתי להשתלט על עצמי, להשתלט על המצב. הרגליים שלי נדמו כחסרות תחושה כשאצבעותיו מושכות בגומי של התחתונים שלי ומתגנבות פנימה לגעת בעור העדין שמתחת.

ידו השניה נכנסה למחשוף השמלה ולשה את השדיים החשופים, צובטת בפטמה בין האצבעות. ניסיתי לדחוף אותו ממני עם הטוסיק ובאותו זמן להתרחק מאצבעותיו שתרו אחרי מטרתן בשיער הערווה שלי. אבל אלן פשוט קיבל את זה כהזמנה ולחץ את המפשעה חזק יותר לישבן.

דרך שיניים חשוקות ונשימה כבדה הוא ריסס, "לא כל כך מהר ילדה, תיכף תקבלי את זה. את הולכת לאהוב זין של גבר מבוגר יותר תקוע בך. הבעל יודע שאת אוהבת את זה ככה?"

נדמה היה שאני לא יכולה לזוז, המשקל שלו לוחץ לי על הגב מכריח את הידיים להשאר במקומן אם לא רציתי ליפול על מכונת הקפה שלפני. המילה היחידה שהצלחתי למלמל היתה "לא" קלוש.

ניסיתי לסגור את הרגליים אבל האצבעות שלו מצאו מה שחיפשו, נגיעתן בדגדגן גורמת לי להתנשף בהלם והפתעה. זה נראה כמו חלום או הזיה כשאלן נגע ושיחק לי בגוף. מחשבותי נדמו כתועות, מתנתקות מהמציאות וממה שקורה לי. מה ג'ף יחשוב אם הוא יכנס? למה אלן התכוון כשאמר "אוהבת את זה ככה"? אני נהנית מזה?

הרהורי נקטעו כשאלן הניע אותי מעט לכיוון הדלפק, ידיו עוזבות לאיטן את השדיים ויוצאות מבין הרגליים שלי. נראה היה שאני חוזרת לחושי לפתע, וחשבתי שזה נגמר.

"אוקיי אלן," אמרתי בקול רועד. "אני לא אספר לאף אחד ואנחנו יכולים להשאיר את זה ככה."

"נשמע לי טוב חרמנית קטנה." הוא ליקק את שפתיו.

ניסיתי לפנות אליו אבל לפני שהבנתי מה קורה הוא לחץ אותי חזק אל הדלפק עם הישבן באוויר לכיוון שלו. זה היה שוב לגמרי בלתי צפוי וכשניסיתי להיאבק ולקום הוא החזיק אותי ביד נוקשה על הגב כשהשניה מרימה את השמלה ומתעסקת במכנסיים שלו. שוב ניסיתי להסתכל אחורה לראות מה הוא עושה כשהוא הוריד לי את התחתונים עד הקרסוליים.

"לא אלן," פלטתי, בקול הכי סמכותי שיכולתי.

"זה בסדר," הוא ענה, עם תשוקה בקולו, "הם לא יכולים לשמוע, הטלוויזיה חזקה מדי, הדלת של המטבח סגורה והם שקועים בסרט."

רק בנקודה זו קלטתי סוף סוףהוא היה משוכנע כל הזמן שאני רוצה את זה. אבל ההלם שהתפרץ במוחי התחלף בחוסר אמונה מוחלט כשהרגשתי בקצה הזין הקשה שלו מחליק בין רגלי.

שוב ניסיתי לזוז, "לא, לא כאן" התנשפתי, מנסה להרוויח זמן. לא יכולתי לצרוח, זה הגיע כבר לנקודה בה לא יכולתי להעלות בדעתי איך להסביר מה שקרה כאן למישהו מן הצד.

הוא לא ענה ושוב התנשמתי כשחשתי בראש של הזין בתוך השערות למטה, מחליק לאורך הכוס, מטפטף טרום-שפיך שיסייע לחדירה. התחושה נורתה דרך גופי ולמרבה המבוכה נפלטה גניחה מפי.

"זהו מותק," הוא חייך ופישק את הישבנים שלי ביד אחת כשתקע את עצמו לתוכי. הכאב החד של כניסתו הכפויה לחור החצי רטוב והמאוד פרטי שלי הוציאה ממני את כל האוויר ביללה כשגופי התקשה מהחדירה הבלתי צפויה והפתאומית. התנשפתי שוב, מנסה לנשום, כשהוא דחף שוב, פותח לי את השפתיים בכל תנועה, מותח את השרירים הפנימיים שלי לקבל את הפולש הזר והלא רצוי.

נאבקתי לנשום בכל דחיפה שלו, פרקי אצבעותי לבנים מעוצמת אחיזתי בדלפק. הוא נכנס יותר בקלות כשהמיצים שלי התחילו לזרום בלי שליטה ועונג התחיל לזרום מבין רגלי. מוחי ניסה בייאוש להלחם בריגוש המיני שהשתלט לאיטו על גופי. הוא הרגיש כל כך שונה מבעלי ג'ף. זה היה כאילו יכולתי להרגיש כל גבשושית, כל וריד בזין שלו כשהחליק פנימה והחוצה. נדמה היה שהוא ממלא אותי, מותח אותי מעבר לגבולותי, מכריח אותי לכווץ עליו את הכוס.

גניחות נפלטו מפי שנינו כשניסיתי לפשק את רגלי עוד, להניח ליותר מגבריותו להכנס, לקבל כל סנטימטר שהיה לו להציע. שיער ערוותו נלחץ כעת לבשר ישבני העדין, כשנאבק להמשיך בטחינה היציבה. הקצב הפך פראי, והוא תפס לי במותניים לודא את שיתוף הפעולה שלי כשדחף פנימה, בונה את האורגזמה שלו.

ואז, בפליטת אוויר רועשת ודחיפה אחרונה, הוא הפסיק, עדיין קבור בתוכי. יכולתי לחוש באברו פועם ובגניחה אחרונה ניתזו נוזליו לתוכי, מצפים את צואר הרחם שלי בשפיך. נראה שכל גופו הטלטל בכל התזה, ידיו תופסות בכוח במותניים ולא מניחות לי לזוז עד שגמר לתת לי כל טיפה מזרמתו.

כשנפל קדימה על גבי, נאבק לאוויר, תנועת הנסיגה של הזין גרמה לי לרעוד מעט כשאורגזמה קטנה ולא רצונית דהרה בגופי.

הוא החזיר את נשימתו במהירות ונעמד, מושך את הזין המתכווץ שלו מגן העדן החמים. היציאה הפתאומית גרמה לגופי לרעוד שוב ללא שליטה והתחלפה בתחושת ריקות בין רגלי כשהשפיך שלו טפטף החוצה וזלג לאיטו על פנים ירכי.

אלן ניגב את עצמו במהירות במגבת מטבח, הפליק בתחת העירום שלי והלך לדלת, מסתובב רק לומר: "הקפה מוכן. שלי עם חלב, בלי סוכר, אבל את זה את כבר יודעת." והוא הלך.

כשנכנסתי לסלון עם הקפה ציפיתי שכולם ידעו מה קרה לפי הבעת פני, אבל אף אחד לא אמר מילה, ואפילו אלן התנהג כרגיל. ההוכחות היחידה שלי לאירועים שהתרחשו חמש דקות קודם היו רגישות קלה בכוס, והלחות בתחתוני כששאריות השפיך של אלן טפטפו ממני.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

someone  (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=115066) , 16:34 28/5/2005:
תודות לחריצותך, חיוך גדול פרוש על פני בתחושה מענגת.
:)

פורנו זה אופיום להמונים
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:06 28/5/2005:
חריצותי מונחת כמנחה לרגלי חיוכך הרך.

ובעניין האופיום, אני מבכר לאין ערוך את גישתך על פני זו המרקסיסטית-משמימה: יחי כנסיית הפורנוגרפיה, האוונגליון האירוטי, והמיסה הכחולה, נודפת ניחוחות זרע וקטורת! ("זה גופי")

הארכידיאקון ארקאדי איבאנוביץסווידריגאילוב 
פרביר  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126324) , 11:35 1/6/2005:
סווידרי , סלח נא על שאלות קטנוניות ( אחלה סיפור! ) מי היה סווידריגאילוב ב"חטא ועונשו" ? 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:38 1/6/2005:
דמות שלילית למדי, למען האמת, אך כרגיל אצל דוסטוייבסקי, עמוקה אף יותר מן הדמויות החיוביות ברומן. קווים לדמותו של ארקאדי איבאנוביץ’: ניסה להתחיל עם דוניה רסקולניקובה שעבדה בביתו והניח לאשתו להשמיצה, ניסה לאנוס את אותה דוניה בסנט פטרסבורג אך נסוג באהבתו אותה למרות שכוחה לא עמד לה להתנגד באלימות, רצח (לפי האמור) את אשתו מרפה פטרובנה ומשרת או שניים שרוחותיהם כיבדוהו בביקורם, האזין לרסקולניקוב מתוודה על מעשיו באוזני זונה והציע לו לברוח לאירופה (למערב! ובהקשר הדוסטוייבסקיאני, עדיפה סיביר), עמד להנשא לארוסתו היפהפיה בת ה16, אשר בביקוריו בבית הוריה היה מושיבה על ברכיו, ו/או לנסוע לחו"ל בעצמו, אך באחד הקטעים היפים ביצירתו של פיודור ניקולאיייביץ’ (ועם זאת, גם אחד הבודדים הלוקים באי אמינות פסיכולוגית) מאבד את אמונתו בעצמו (או בקצרה, את אמונתו) בסוף הרומן, סובל מסיוטים מיניים/פדופילים ומתאבד בירית אקדח ישן לנוכח חייל יהודי(!) המביע את מחאתו בכל תוקף.

אלה היו שישים שניות על קלאסיקנים רוסים מפי פורנוגרפר ישראלי. תודה על ההקשבה
פרביר  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126324) , 21:02 1/6/2005:
זה היה כמעט טוב כמו הפורנוגרפיה שלך.
לחשוב שלא משלמים לך על זה- אין כל הגיון בעולם 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 22:30 1/6/2005:

noga from the bloga rise_up@walla.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=115647) , 03:42 29/5/2005:

וואוו!!!!!!!!!!!!!!!
תסלח לי אם לא אתייחס לפוסט. אני עסוקה בלהיות עצורת נשימה מהבלוג. איזה בלוג אדיר
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:12 29/5/2005:
הנה, כאלה תגובות למשל סווידריגאילוב מאוד אוהב. רב תודות, יקירתי
noga from the bloga rise_up@walla.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=115647) , 17:22 29/5/2005:

מותק, אני רק התחלתי להגיב. תבדוק מייל

דורון  , 08:49 29/5/2005:

ענק. מייחם בטירוף.....
בלוג מצויין
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:13 29/5/2005:

תודה רבה

פרביר  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126324) , 12:33 29/5/2005:
סווידרי יקר.. ( סווידריגאילוב זה זה שיורה לעצמו בראש ליד איזה רציף או שזאת תמונה שיש לי מסרט? ) הצעה לי אלייך. המשוררת האהובה עלי ויש הטוענים הגאונית מבין משוררי המאה ה-20 יונה וולך כתבה כ-10 שירי סקס. הייתי מפרסם אותם בבלוג שלי, אבל הוא לא מיועד לדברים שכאלה וגם אף אחד לא קורא בו במילא. התועלת לקהל הרחב היא בעיקר לאלו שמתביישים ביצריהם המיניים( אני בטוח שישנם לא מעט כאלה ) שיזכו לראות שאחת המשוררות הידועות בזמננו כתבה שירים שמזכירים במשהו את סיפורייך.. האם תיאות לפרסם אותם? ( אני אשלח לך אותם ורק תצטרך לעשות copy paste) .. תודה לך בכל אופן, המשך בעבודת החול הקדושה
someone  (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=115066) , 13:47 29/5/2005:
תסלח לי שאני מתערבת. אבל עלקקקקק הגאונית מבין המשוררים של המאה ה-20.
מי טוען את זה בדיוק?

בנאדם, לך תקרא קצת שירה לפני שאתה מכתיר את וולך בתארים שגדולים עליה בכמה מידות.

יש משוררות גדולות ממנה לאין ערוך
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:18 29/5/2005:
ראשית לעונג, ואמשיך בהחלט בעבודת החול (חול שבחולין) הקדושה באופן כלשהו. (-: שנית, ככל שאישית אני מחבב את שירתה של וולך, שני מכשולים קשים למעבר עומדים ביני לבין הכללתה בפוסט כאן: ראשית, מדובר בשירים עליהם יש זכויות יוצרים, ולמרות שאני מתעלם בחן מנושא זה כשאני מתרגם פורנו מalt.sex.stories, קשה לי יותר להתעלם ממנו כאשר מדובר במשוררת ישראלית. שנית, וחשוב יותר, הבלוג הזה הוא בלוג פורנו. לא לכבודה של יונה וולך להסתופף במחיצת אותם מרעין-בישין-פורנוגרפיין הגודשים אותו בהמולתם הפרוצה

פרביר  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126324) , 15:14 29/5/2005:
ראשית כל, ספרים רבים שעוסקים בשירה טוענים זאת.
שנית כל קראתי קצת שירה והיא גאונית..
שלישית כל "יש משוררות גדולות ממנה ? " name one !
קוראת שירה מהוללת שכמותך 

פרביר  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=126324) , 22:59 29/5/2005:
ראשית סירובך לא יגרע מהערכתי האישית אלייך, אני חושב שזה מעשה אלטרואיסטי מהשורה הראשונה הבלוג שלך.
שנית אין כאן ענין של זכויות יוצרים, הרי את שיריה ניתן לקרוא באינטרנט או בספריה בחינם, לכן אני מפרסם את הרלוונטיים של כל מיני משוררים בבלוג שלי(שאף אחד זולתי לא קורא, אז כנראה שבאמת אין רמיסה של זכויות יוצרים), ושלישית אני בהחלט חושב ששירים דוגמת " תפילין" יכולים להתחרות בפורנוגרפיותם בגסים שבסיפוריך, ואם היא הייתה חושבת שהיצרים האלה הם מרעין בישין לא הייתה מפרסמת אותם ברבים.
כנראה שגם היא הייתה חובבת פורנו מסוג זה או אחר.
בכל אופן אני מבין את סירובך. חבל רק, כי זה יכול היה להאיר את עיני הקוראים או לחלופין לעזור להם להתמודד עם הבושה.
היום אמרתי לאנשים בקורס שלי שקראתי פורנו בילדותי וחשבתי שאת המילה penis מבטאים פניס , כולם היו המומים שאני מעז לקרוא פורנו ושאלו שאלות נדהמות, כאשר ברור לכל הדיוט שרוב האוכלוסיה מכורה לזה

רחם פרגיה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=124024) , 16:22 30/5/2005:

note to self:
להפסיק עם הקריאה אצלך באמצע יום עבודה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 18:06 30/5/2005:

note to reader:

להמשיך! המתרגם מתקשה להביע עד כמה קוסמת לו המחשבה על קוראות המחככות ירך בירך מתחת שולחנות כתיבה משרדיים
רחם פרגיה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=124024) , 19:06 30/5/2005:
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 19:28 30/5/2005:
אמ, את יודעת, אומרים שלפה פעור עלולים להכנס [זבובים].

(-: 

לילו  , 09:57 31/5/2005:
תבורך!!!! נהנית ממך עד מאוד...
כמה טוב לעבוד מהבית ובין לבין כשחסרה השראה, כשמדוכדך או סתם משעמם לגמור מהסיפורים המרטיטים שלך שמתורגמים ביד אמן.
אין ספק שאתה הפסקת העינוג המועדפת עלי.
ולאור היכולת המרשימה שלך ללוש את המילים ולהניח אותם על סף דלתנו בשפת הקודש האם יש מצב שנזכה לקרוא גם משהו מקורי שלך?
מצפה
לילו 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:28 31/5/2005:

תודה רבה - אין ספק שטרחת התרגום משתלמת, ושבחייך באים כשמן בעצמותי הסווידריגאילוביות. לגבי כתיבה מקורית, כבר עלתה הטענה (ולא נגלה לאיש!), שברשימה משמאל "סכיפול", "מיני רוסיות" ו"חדר הביקורים" חשודים מעט בהיותם, כביכול, לא-תרגומים בעליל
סרפנטינה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=107447) , 00:36 1/6/2005:

הסיפורים הכי טובים... שלך?!

אתה משהו, אתה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:51 1/6/2005:
(
מחייך בתמימות אסירת תודה, כחתול לצד כלוב קנריות פתוח וריק

דורון  , 11:14 1/6/2005:

ענק! "מיני רוסיות" ו"סכיפול" הם מהאהובים עלי.
וינטאג’.

המשך עם עוד חומר מקורי
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:25 1/6/2005:

תודה