חני עושה את אבא של ליטל / סטיב ג'נסן (תרגום וולנד)

""אין לי חבר", היא אמרה, בזמן שאצבעותיו המשיכו לשחק בחור שלה. הזנזונת הקטנה הזו היתה אפילו יותר סקסית משהייתה כוסית, אם זה אפשרי בכלל. היא הביטה בו בעיניים יפות ובחיוך ממיס. "אתה יודע למה?".


18/03/2005 00:48:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!
הסיפור תורגם בידי וולנד, מתרגם אורח בבלוג. במהלך התרגום התבצעה גם לוקליזציה מרנינה, במסגרתה הוחלפו השמות וכמה מהפרטים הביוגרפיים של הדמויות, אך מדובר בהחלט בתרגום - פעם היה אפילו לינק, שנעלם בערפילי העבר... השם המקורי הוא Cindy does her best friend's dad.


MF cons


זה היה בשבת בבוקר. איתן פרומר ישן חזק; אשתו נסעה עם הילדה להורים שלה, ותישאר שם כל סוף השבוע. הדבר היחיד שהיה לו לעשות היום הוא לנקות את הבריכה. הוא היה בדרך לחצר, כשהפעמון צלצל.

"שלום. ליטל בבית?", שאלה הנערה הצעירה שעמדה בדלת. הוא זיהה אותה כחני, חברה של הבת שלו. חני לבשה טי-שירט גדולה, שכיסתה את הביקיני שלה, והחזיקה מגבת צבעונית ותיק ים.


"ליטל נסעה לסבתא שלה לסוף השבוע".

"שיט. שכחתי", שיקרה חני בהבעה מאוכזבת.

"זה בסדר, את יכולה להיכנס לבריכה. בדיוק רציתי לנקות שם קצת". איתן לא יכול היה להתעלם מהדגדוג המחרמן שהנערה עוררה בו. בגיל 15 - בדיוק כמו ליטל - חני היתה אחת הטין-אייג'ריות הכי כוסיות שיצא לו לראות. והיא גם היתה טיזרית לא קטנה. הוא לא היה בטוח אם זה היה מכוון או תמים, אבל בכל פעם שהתארחה אצלם, היא הצליחה להדליק אותו. בטירוף.

נדמה כאילו בכל פעם שהיא נשארה לישון אצל ליטל, היא לבשה איזו פיג'מה סקסית בדיוק כשהיה בסביבה. פעם אחת, היא ישבה מולו ערב שלם של צפייה משפחתית בטלוויזיה. רק מהזווית שלו אפשר היה לראות את רגליה פשוקות קמעה, בדיוק במידה שתאפשר לו לראות קצת ירכיים חלקות, ואפילו רמז מהתחתונים שלה. באיזושהי נקודה נדמה היה לו שהיא תפסה אותו מציץ, אבל היא חייכה אליו בחזרה, ספק-קרצה. הוא לא ידע מה לעשות; זה נראה כאילו היא מפלרטטת איתו בכוונה, אבל הוא לא יכול היה להרשות לעצמו להסתבך, לא כשאשתו והבת שלו בסביבה.

ועכשיו היא עמדה בפתח, עוד שנייה נכנסת לבית. והיא ידעה שהוא שם לבד.

"יו, איזה אחלה, תודה. ממש רציתי להשתזף קצת".

חני גילתה כבר בגיל צעיר שיש לה את הכוח לפתות גברים. כילדה יפה במיוחד (אמא שלה רשמה אותה לתחרויות יופי מאז שלמדה ללכת), היא הצליחה, כבר בגיל 13, לפתות את הבייביסיטר שלה בן ה-17. הבחור נבחר לתפקיד בגלל שהיה ילד טוב - טיפוס אחראי ורציני, שלא ינסה שום דבר מיני עם ילדה. אבל זו לא היתה סתם ילדה.

הטקטיקה של חני היתה פשוטה למדי, והמשיכה לשמש אותה הלאה: פלרטוט תמים. היא שכבה על הרצפה לפני הטלוויזיה, לבושה רק בתחתונים ובטי-שירט ארוכה מעליהם. לאט-לאט, הכותונת טיפסה במעלה ירכיה, עד שהבחור יכול היה לראות את המפשעה שלה בבירור. בזמן שישב מאחוריה, היא בחנה את התגובות שלו דרך ההשתקפות בזגוגית הסלון. ואז, כשהיא קמה לשירותים, היא חזרה בלי תחתונים מתחת לכותונת. היא נתנה לכותונת לעלות שוב, עד שהוא יכול היה לראות תחת עגול ומושלם. כשהיא היתה בטוחה שהוא מסתכל, היא הרימה את הרגליים ופישקה אותן קצת, כשהיא נותנת לו זווית מצוינת על הכוס שלה.

הילד אמר לה ללבוש פיג'מה, אבל חני שכנעה אותו שזה בסדר, ואפילו הושיבה את עצמה בחיקו, על הכסא, כשהכותונת עולה עד למותניה. הילד איבד את הצפון, והתחיל לפנגר את הכוס החלק שלה. העניין נגמר בזה שהיא עשתה לו ביד. זו היתה הפעם הראשונה שבה זין קשה השפיך על הכוס הצעיר שלה.

מכאן ואלך היא המשיכה לפתח את הידע שלה על סקס על-ידי פיתוי גברים בוגרים יותר. בן-דוד שמבוגר ממנה בכמה שנים לימד אותה למצוץ, והמורה שלה בכיתה ח' היה הראשון שדחף את הזין שלו לכוס הבתולי שלה.

זה היה הקטע שלה, לשחק בסקס. ועכשיו היא עמדה לעשות את זה עם אבא של החברה הכי טובה שלה.

חני שכבה על כסא הנוח, לבושה רק בביקיני. שיערה הזהוב קשור בקוקו, כך שלא יפריע לכתפיים שלה להשתזף. היא צפתה באיתן עובד מסביב לבריכה במכנסיים קצרים וללא חולצה, חושף לשמש חזה שעיר.

"אבא של ליטל, אתה יכול לעזור לי עם הקרם שיזוף?", שאלה בכל התמימות שיכלה לגייס.

איתן ישב בכסא לצידה, וסחט קצת קרם לכף היד. חני, בינתיים, התירה את הקשר של חזיית הביקיני. "אני שונאת שנשארים לי סימנים לבנים", הסבירה.

איתן מרח עליה את הקרם, עד שכיסה לחלוטין את גבה וגוויה. כפעם בפעם חלפה אצבע טועה על צדו של שד צעיר, חצי-חשוף. היא לא התנגדה, והוא תהה אם הוא לא מסתבך. בעודו שוקל את העניין, חני רכנה קדימה, והתירה את הקשר שהחזיק את חלקו התחתון של הביקיני. היא משכה את גב התחתון מטה, והביטה באיתן בחיוך חושני. "אני גם לא רוצה זנב לבן".

איתן ישב שם, חסר נשימה, בוהה בתחת המושלם ביותר שיכול בכלל להיות. הידיים שלו פעלו בתנועות סיבוביות, מוכניות, לשות את הקרם לתוך הישבנים שלה, ואז לתוך ירכיה. מדי פעם הרשה לעצמו להחליק ביניהן. חני עזרה לו בפישוק עדין. תוך שתי דקות מצא את אצבעותיו בתוך חריץ התחת שלה.

"זה בטח התפקיד של החבר שלך", ליעלע בפה יבש.

"אין לי חבר", היא אמרה, בזמן שאצבעותיו המשיכו לשחק בחור שלה. הזנזונת הקטנה הזו היתה אפילו יותר סקסית משהייתה כוסית, אם זה אפשרי בכלל. היא הביטה בו בעיניים יפות ובחיוך ממיס. "אתה יודע למה?".

הוא ידע שהיא מפלרטטת איתו. הפיתוי היה עצום, אבל הוא ידע שכבר עבר את הגבול עם הילדה הזו, ולא רצה להסתכן בפלילים. הם כבר הלכו רחוק מדי, באמת.

"אז? רוצה לדעת למה אין לי חבר?".

"למה, חני?", הוא שאל, מנסה להיות אבהי.

היא רכנה קדימה, והניחה יד עדינה על המפשעה שלו. "בגלל שלבנים בגילי אין כזה זין", צחקקה. "כאילו, הם דוחפים אותו מיד, גומרים תוך שתי שניות, ואז רצים לספר לחברים שלהם איך הם טחנו אותך. אני מעדיפה גברים מבוגרים".

הזין שלו התחיל להתקשות. חני התמתחה, רגליה בפישוק רחב, מגונה. בתנוחה הזו, פניה היו קרובים מאוד לחלציו, והוא היה מאוד מודע לכך. "אבא של ליטל, אני רוצה שתזיין אותי", אמרה, מביטה בעיניו.

"בואי ניכנס לתוך הבית", הוא אמר. "אסור שיראו אותנו ככה".

הצלחתי, היא חשבה לעצמה. עוד כמה שניות, אבא של ליטל ידפוק אותה. היא חלמה על הרגע הזה כבר כל-כך הרבה זמן, ועכשיו זה עמד לקרות.

"אתה יודע", היא אמרה וקמה, "אני מפנטזת על זה כבר די הרבה זמן".

הוא לא האמין שזה באמת קורה. היא סידרה את הביקיני וטפפה פנימה בקלילות. התחת שלה היה הדבר הכי יפה שהוא ראה. איתן קם והלך אחריה. הוא הספיק לראות אותה עולה במדרגות אל חדרי השינה. הוא התעכב עוד רגע ונעל את הדלת למטה - ליתר ביטחון. זה יהיה אסון אם מישהו יבוא עכשיו.

הוא חיפש אותה בחדר השינה שלו, אבל היא לא היתה שם. הוא חיפש בחדר האורחים, אבל גם שם היא לא היתה. כשהוא נכנס לחדר של הבת שלו, הוא מצא את הביקיני של חני זרוק על הרצפה, והמים כבר זרמו במקלחת. הוא ישב על המיטה וחיכה שתצא. כשיצאה, הוא הוכה בהלם: היא נראתה ממש כמו ליטל - אותו שיער, אותן עיניים, אותו גובה, אותו מבנה-גוף. חני גם סידרה את שיערה בקוקו, בדיוק כמו ליטל, ואפילו לבשה את חולצת הפיג'מה שלה, עם שמה מודפס בחזית, באותיות מתקלפות.

"הבהלתי אותך?", היא שאלה.


"לא... פשוט, החולצה שלה... לא חשבתי שתלבשי את זה".

"חשבתי שכשנעשה את זה, תוכל לחשוב כאילו אני היא. אתה אף פעם לא מפנטז לעשות את זה עם הבת שלך?".

"אה, לא. ממש לא". חני לא פספסה את ההיסוס הקל שבקולו

"שמעתי שאבא'ים מפנטזים על לעשות את זה עם הבנות שלהם. כאילו, לא כולם באמת מזיינים אותם, אפילו אם יש להם סיכוי, אבל נראה לי שלפעמים הם חושבים על זה. אתה יכול להגיד לי, כי ממילא יהיה לנו סוד משותף".

"את ילדה בוגרת", הוא אמר, שוב מנסה להפגין שליטה במצב.

"אז חשבת איך זה יהיה לעשות את זה עם ליטל?", היא המשיכה. היא ישבה על המיטה ליד איתן, זרועותיה חובקות את ברכיה לחזה. איתן ראה בבירור שאין שום דבר מתחת לכותונת. הוא הכניס את ידו מתחת לבד, אל בין ירכיה.

היא פישקה את רגליה קמעה, כדי לאפשר לו להגיע, ונשענה לאחור, מותחת את ידיה. איתן ליטף את הכוס שלה, ודחף את קצה אצבעו אל תוך החור שלה. זה לא הסיח את דעתה של הילדה: "נו?", היא התעקשה.

"אם זה כל-כך מעניין אותך", הודה איתן, "אז לא ממש חשבתי לעשות את זה עם ליטל, אבל כן, פנטזתי לראות אותה עושה את זה עם מישהו". הוא עצר לרגע, ואז הוסיף במהירות, "כשהיא תהיה בגיל הנכון. ואני לא רוצה שהיא תדע שראיתי אותה".

חני צחקקה. "בגיל הנכון? נראה לי שכבר פספסת".

"מה את אומרת לי? שהיא כבר שכבה עם בנים?". הוא לא היה בטוח אם קוצר הנשימה שתקף אותו היה מההפתעה, או מההתרגשות. חני שכבה לאחור, נשענת על מרפקיה, רגליה פשוקות, בזמן שאיתן שב ודחף את אצבעו לכוס הקטן וההדוק שלה. הוא הרגיש אותו מתהדק בזמן שצחקקה, וידע שכשהזין שלו ייכנס פנימה, זה יהיה אלוהי.

"אני לא יכולה להלשין על ליטל", היא חייכה.

"תקשיבי, מותק", אמר איתן בטון חמור. "אני גיליתי לך את הסוד שלי. זה לא הזמן להתחיל לשמור סודות".

"טוב, אבל רק בגלל שסיפרת לי את הסוד שלך. אז, כאילו, מה שאתה רוצה לעשות? אני כבר עשיתי את זה", אמרה חני במעורפל ובטון נבוך.

"מ'זתומרת? מה עשית כבר?".

"נו, ראיתי את ליטל עושה את זה עם בן".

"מתי? ועם מי? זה היה מין דאבל-דייט שלכן?". איתן תחקר בלהט, כשהוא דופק את הכוס שלה באצבעו, יותר ויותר בכוח.

"ליטל נשארה לישון אצלי לפני כמה חודשים, כשאח שלי היה ברגילה מהצבא. הוא בן 19, וחייל בנח"ל. היא חשבה שנרדמתי, אז היא הלכה לחדר שלו. ידעתי שיהיה ביניהם משהו, כי היא התגרתה בו כל הערב - כמו שאני עושה לך כשאני יושנת אצלכם.

"יצאתי מהמיטה, והלכתי ליד הדלת של החדר שלו. בהתחלה רק הקשבתי. אחרי כמה זמן, שמעתי את המיטה חורקת, אז דחפתי קצת את הדלת. הסתכלתי עליהם עד שאחי גמר, וליטל התחילה לגמור גם, ואז חזרתי לחדר שלי וכשליטל חזרה, עשיתי כאילו אני יושנת.

"הייתי מחורמנת נורא. לאח שלי יש תחת סקסי כזה, עגול ושרירי, והוא ממש פמפם לליטל את הצורה. מהחרמנות כבר לא יכולתי להירדם, אז כשהיא נרדמה, נגעתי בה מתחת לחולצה, זאת שאני לובשת עכשיו, והרגשתי שאח שלי השפיך בתוכה ים. היא היתה ממש ספוגה בשפיך. אני לא בקטע של בנות, אבל חירמן אותי שאמיר - כאילו, אח שלי - השפיך בתוכה, וכשהיד שלי היתה רטובה מהשפיך שלו, עשיתי ביד, ודחפתי את השפיך לתוך החור שלי. כי מה, לא יהיה לי עוד הזדמנות לקבל את השפיך שלו".

איתן כבר איבד שליטה. הוא מעולם לא היה מרוגש כל-כך. תוך כדי הסיפור, חני כמעט דפקה את התחת הקטן שלה לתוך היד שלו, ועכשיו הזין שלו עמד כמו צינור עופרת מתחת לבגד הים. הוא נעמד והסיר את בגד הים, חושף את עצמו לנערה בפעם הראשונה. היא, בתגובה, הסירה את הכותונת, חושפת שדיים קטנים ומוצקים.

איתן היה מודע מאוד לרוק שהצטבר בפיו, ובלע בכבדות. היא עדיין נראתה דומה מאוד לבתו, והמראה שלח זרמים במורד גבו ואל הזין שלו, כאילו לא התקשה במהירות הראויה. הוא הבחין בסימני השיזוף מעל האי המשולש של שיער הערווה שלה. הדם זינק לראשה. היא חייכה אליו, ואז קפצה לחיקו וכרכה את ידיה סביב צווארו ואת רגליה סביב מותניו, ודחפה את לשונה עמוק לתוך פיו. היא היתה כל-כך קטנה, כל-כך קלה.

הנשימה שלה הלכה וכבדה. הוא השכיב אותה לאחור, על המיטה, והיא טמנה את פניה בשיער החזה שלו.

הזין שלו עמד בטירוף. היא חיככה את הכוס שלה על ירכו, והוא הרגיש את המיצים שלה. "אבא של ליטל, אני רוצה שתזיין אותי...", התנשפה. "אוהההה, אני רוצה שתזיין אותי עמוק, בבקשה". הזין שלו היה קשה יותר משהיה אי-פעם. הוא ידע שהוא לא יצליח לרסן את עצמו עוד זמן רב, ובלע את אחד הציצים הקשים האלה במלואו.

"אבא", התנשפה, מעמידה פנים שהיא בתו. היא שלחה את ידה ומששה את הזין הנפוח, ממשיכה ללחוש "אוהההה, כןןןן". היא אחזה בזין שלו בחוזקה, האצבעות שלה בקושי מצליחות לסגור עליו מסביב.

"בבקשה, בבקשה, בבקשה אבא של ליטל", המשיכה, "אוהההה... הוא כל-כך גדול... כל-כך קשה". היא החלה לשפשף את הזין שלו, מעלה-מטה, בשתי ידיה. כשהרגיש שהוא לא יכול לשאת זאת עוד, הוא אחז ברגליה, אחת בכל יד, ופישק אותה בבת-אחת.

"אוההה, אבאאאא... תדחוף לי אותו, תדחוף אותו לחור שלי", היא כמעט צעקה. הוא התמקם מעליה, ונגע בעדינות בחלקת השיער הקטנה. "אווו, כן, כן, כן, בבקשה". היא נשמעה על-סף בכי. הקצה של הזין שלו ריחף מעל הכוס שלה, נוגע-לא-נוגע, אבל הוא עדיין לא הרגיש את הפתח שלה.

היא הרימה את ברכיה לכתפיים, אחזה בזין שלו בשתי ידיים, וניסתה למשוך אותו לכיוון הכוס שלה. הילדה הזו היתה בהחלט מיומנת בלעזור לזין למצוא את המקום. "בבקשה, אבא של ליטל, תשים לי אותו בפנים".

אבל לאיתן היו כוונות אחרות. לפני שהוא יזיין את הילדה הזו, הוא רצה לטעום אותה ולראות אותה. הוא רכן למטה, פניו בין ירכיה, והביט בחור הצעיר שלה. לא היה לה יותר מדי שיער, והוא יכול היה לראות בבירור את שפתי הכוס שלה, צמודות כמו של בתולה. הוא ליקק אותה בלשון שטוחה מחור התחת ולמעלה, עד לדגדגן הקטן והנפוח. "ההממממ", נאנחה חני, נושכת את שפתה התחתונה. היא החלה לסובב את מותניה, בעודו מגביר את קצב הליקוק. בבת-אחת, הוא דחף את הלשון שלו לתוך החור, דוקר אותה בלשונו.

"אוהההההההה... עוד פעם, בבקשה... תכניס לי עוד פעם", היא קראה, מושכת בשערו ומנסה לדחוף את פניו עמוק יותר. הוא החל ללקק אותה בלהט. "כן, כן, תכניס את הלשון שלך... שים אותה בחור שלי". הכוס שלה התהדק סביב לשונו, והוא פתח את פיו רחב יותר ודחף את לשונו עמוק יותר ויותר. היא החלה לדפוק את הפנים שלו בכוח.

הוא ידע שהיא עומדת לגמור, ונשכב על המיטה. היא הבינה והתיישבה עליו, הכוס שלה מעל לזין שלו. היא נשענה על יד אחת, ובשנייה אחזה בזין, והכניסה את ראשו הנפוח אל בין שפתי הכוס הרטוב שלה.

"אני רוצה אותך... לא אכפת לי אם תקרע אותי, אני רוצה את הזין הענק הזה בתוכי, עד הסוף", היא אמרה, רוכבת עם הכוס על הזין. הוא הרגיש את קצה הזין שלו מחליק עמוק יותר ויותר, בזמן שחני דחפה למטה. "אלוהים, הוא כל-כך גדול", היא אמרה, מתקמרת לעזור לו להיכנס. ואז, בנשיפה כבדה, דחפה פנימה בכוח עוד כמה סנטימטרים מהזין שלו. "אוהההההההה, הוא ענקקקק!!!", נאנקה, והחלה לנוע עליו לאט, מעלה מטה.

הכוס שלה היה כל-כך צר. "מתי הזדיינת בפעם הראשונה?", הוא שאל. היא המשיכה לזיין את עצמה על הכלי שלו, לא שומעת את השאלה, נהנית מחלקו של הזין שהיה בתוכה. "חני, אני מדבר אלייך. מתי הזדיינת בפעם הראשונה?".

היא ענתה בקושי, בין נשימות כבדות, "שנה שעברה... בכיתה ח'...".

היא רכנה מעליו, מניחה למשקל הגוף שלה לדחוק אותה למטה, על הזין הרטוב שלו. "כן, כן, כן, אבא של ליטל, אני כל-כך אוהבת את זה". היא שבה לנוע מעלה-מטה, כשעוד כמה סנטימטרים של זין עבה נדחפו לחור המתוק שלה. היא ידעה שהיא הולכת לגמור, והמיצים הלוהטים שלה סייעו לה לרדת עוד כמה סנטימטרים.

"כן... זה מה שאני צריכה, גבר אמיתי". למרות שרק שלושה רבעים מהזין שלו היו בתוכה, היא החלה לזיין את עצמה על הזין, מגבירה את הקצב יותר ויותר. "הוא הולך להיכנס עד הסוף", קראה, "אוהההה... אוההההה... כןןןןןן... זה נכנס". היא השעינה את ידיה על חזהו, והחלה לנוע במעגלים איטיים, והזין שלו החליק לתוכה במלואו.

"כן, אבא, כן... תן לי לזיין אותך, כמו שאח שלי זיין את ליטל", היא אמרה, מאיצה את תנועת האגן שלה. "אל תזוז... זה כל-כך מדהים... כל-כך טוב". עיניה נעצמו ופיה נפער, בזמן שהמשיכה לדפוק את עצמה על הכלי העבה והקשה שלו.

איתן החליף לסירוגין בין דפיקות קצרות ומהירות לחדירות איטיות ועמוקות, והרגיש את הגמירה מתקרבת. כל מה שעבר לו בראש היתה התשוקה לדחוף את כל הזין שלו לתוכה. היא משכה למעלה, לאורך הזין שלו, שלפה אותו החוצה, ואז העבירה את הכיפה החלקה מחור התחת שלה ועד לכוס, ובחזרה, ושוב; אז שבה והחליקה את הזין לתוך החור הבשרני והצעיר. הוא הרגיש כאילו הוא שב וחודר אליה בפעם הראשונה, פותח אותה לראשונה, והתחושה המחשמלת בקצה הזין שלו היתה דמיונית ממש. ואז היא עצרה. הוא תהה אם קרה משהו, אבל היא נותרה חסרת תנועה, רוכנת מעליו בעיניים עצומות.

הוא הביט בה. היא היתה יפה מאוד. ילדה יפהפייה, שפורחת לתוך נשיות בשלה. והיא דמתה כל-כך לבתו.

היא פקחה את עיניה באיטיות, הביטה בעיניו, ואמרה, "אני רוצה שתעלה עליי, ותדפוק אותי עד שזה יכאב. תזיין אותי כמו שרמוטה".

זה היה כל מה שהוא רצה לשמוע. הם התגלגלו עד שהיה מעל הגוף הנערי הזה. הוא חשב לעצמו שכך, ודאי, מרגישים הבחורים שמזיינים את הבת שלו. הוא ייצב את עצמו מעליה, ותפס את ישבנה בשתי ידיו. "אל תפחד", היא לחשה וליקקה את פיו. "תעשה מה שבא לך". הוא החל לזיין אותה בעדינות, בשבריר מהכוח שלו. החור שלה הרגיש כל-כך טוב, והוא לא רצה להכאיב לה ולקלקל את הכול. "למה אתה מחכה?", היא שאלה. "תדחוף אותו עד הסוף. תזיין אותי, כמו שאתה מת לזיין את הבת הזונה שלך".

הוא החל לדפוק אותה כמו שתמיד רצה לזיין את הבת שלו. "אוהההה... אוההה, כן... ככה, ככה, כאן, כאן, כאן, חזק, תזיין אותי, תזיין אותי", היא נאנחה.

עכשיו הוא כבר ממש טחן אותה, מרשה לעצמו להתרסק אליה עם כל גופו, אבל עדיין לא מחדיר את הסנטימטרים האחרונים של הזין. "אמממממ... אהההה... בבקשה, בבקשה תזיין אותי ככה, חזק... אל תפסיק... אל תפסיק... זה כל-כך חזק... תקרע אותי... תקרע לי את הכוס". הוא תפס את הישבנים שלה בכוח, ובפמפום אחד אלים דחף את כל הזין שלו לתוכה. הגוף שלה השמיע את הצליל העמום של פריקת מפרקים.

"אוההה, אלוהים... עצור, חכה שנייה", אמרה חני, מנסה לתפוס את נשימתה. הוא הביט למטה, אל הכוס שלה, ולא האמין שכל הזין שלו נכנס לחור הקטן הזה. "חכה שנייה, זה כואב, אבל זה כל-כך טוב. הוא בפנים עד הסוף?".

הוא הסתכל שוב כדי לוודא. לא היה שום מרווח ביניהם. "עד הסוף, מותק".

"יופי", היא אמרה. "עכשיו אנחנו יכולים לעשות הכול". והוא התחיל לזיין אותה באמת, בכוח אדיר, שוכח שאסור, שוכח את כל הכללים.

"אוה, אוה, אוה, אהההההההה", היא גנחה עם כל דפיקה. "אוה, כן, אוה, כן, אוה, אני, נד, נד-פ-קת, קרע, אותי, טחן, אותי, אני, רוצה, זין, זין, זין, עוד, עוד, עוד", היא המשיכה בין כל פמפום חזק. הרגליים שלה נכרכו סביבו במהודק, כפותיה כמעט נוגעות זו בזו בשיפולי גבו.

הוא ידע שהוא עומד להתפוצץ בתוכה. הוא תהה אם זו לא תהיה טעות נוספת. היא לוקחת גלולות? הוא פמפם אותה חזק יותר ויותר. היא לא יכלה לזוז. הוא הצמיד אותה אל המזרון וטחן אותה, והיא אהבה את זה. ככל שהגמירה שלו התקרבה, הוא המשיך לשאול את עצמו אם לצאת החוצה או לא. זה היה כל-כך חזק. "אני הולך לגמור", הוא אמר.

"כן, כן", ענתה חני, "תגמור, תגמור בתוכי... תן לי את השפיך שעשה את ליטל". המילים האלה זרקו אותו מעבר לקצה, והזין שלו התפוצץ בתוכה. "כן, כן, תן לי הכול... תן לי... תשפיך לי בתוך הכוס", היא קראה. הוא רצה לחדור אפילו עמוק יותר לתוכה, והביצים שלו רעדו עם כל חדירה. "אני, אני, אני, הולכת, לגמור", נאנקה חני. "אוהההה, אני הולכת לגמור, אל תפסיק, בבקשה אל תפסיק, בבקשה, בבקשה תזיין... אותי... תזיין... אותי".

התחושה של השפיך החם שלו ממלא את הכוס שלה היתה יותר מדי. "כן! כן! כן!", היא צרחה, קרובה יותר ויותר לגמירה. "אוההההה, תטחן אותי, תקרע אותי, תזיין אותי!". היא דפקה את האגן שלה לתוכו בכוח, והכוס שלה השמיע קול של נאד בעת שהזין שלו, עדיין פועם, נדחק עמוק לתוכה. "אווו, אוההההה, אוההההה, כן, כן, אה, אה, אה, אההההההההה", היא צרחה, החור הצעיר שלה נוטף זרע ומיץ-כוס.

הוא נשכב לצידה, שטוף זיעה. היא שכבה על גבה על המיטה, רגליה עדיין פשוקות לרווחה וברכיה כפופות. המפשעה שלה היתה ספוגה בקצף סמיך ולבן של זיעה וזרע, והשפיך שלו פשוט זרם מהחור הפתוח והמשומש שלה, במורד החריץ של ישבנה, ועל המיטה של הבת שלו.

"זה כל-כך טוב, להיות פתוחה ככה", היא אמרה בקול מנומנם, על סף שינה. הוא הביט בה וידע ששיחק אותה. היא היתה כל-כך יפה.

הוא הביט בנערה העירומה ישנה, ושב והתפעל מגופה הצעיר. הוא ידע שהם לא יפסיקו אחרי זיון אחד. הוא ידע גם שהוא ינצל כל הזדמנות לשמוע ממנה את הפרטים על הזיונים של הבת שלו, החברה הכי טובה שלה. עמוק בפנים, הוא ידע גם שיש כאן הזדמנות חד-פעמית לראות בחור צעיר דופק את הבת הכוסית שלו. הוא ציפה לזה.

***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

ed crane  , 08:09 18/3/2005: איך סינדי, אם בסיפור קוראים לה חני
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:17 18/3/2005:
אופס
, תודה. טעות דפוס. מייד יתוקן

הילדה pasadina@walla.com , 18:36 18/3/2005: פאק... נשארתי בלי מילים.
אחד הטובים ביותר 

fire_magick aqvarel@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=81053) , 20:38 18/3/2005: ואו....אני חייבת להגיד לך שממש קראתי אותו (את הסיפור) בנשימה אחת.

:) 

אסף asaf4you@hotmail.co.il , 14:54 20/3/2005: איזה יופי של סיפור, כל שבוע מצליח לרתק אותי מחדש. נא להמשיך כך!! 

ינשוף  , 07:56 28/3/2005:
זה סיפור כל כך כל כך ישן... קראתי אותו באנגלית כשהייתי חייל, לפני 15 שנה!!!! 
ינשוף  , 08:00 28/3/2005: חחחח.. חיפשתי ומצאתי אותו עכשיו בגוגל.
תיכנסו לגוגל ותקלידו cindy does her best
השני מלמעלה. תהנו... :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:10 28/3/2005: אפילו לא צריך לטרוח לגגל - לינק לסיפור המקורי מופיע למטה, פשוט. ולגבי גילו של הסיפור, ובכן, תקופת הזוהר של alt.sex.stories היתה לפני כ10-15 שנה, מה לעשות. היום הפורנו ויזואלי יותר, לרוב. (-: 

דייב דנ  (http://www.stagemag.co.il) , 21:25 1/1/2006:

אחד
מהסיפורים האהובים עלי כאן, כל פעם אני חוזר אליו מחדש. חשוב להדגיש כי סטיב גנסן חוזר על המוטיבים האלה שלו בכל הסיפורים