הפרוייקט הזנותי - "הצופה"

"לבסוף בחדר קטן הוא מניח אותי על ה"חמור", אם הייתי יודעת שיש לו כאלה שימושים מעניינים אולי הייתי מופיעה יותר לשיעורי ספורט בבית ספר, "תרימי את החצאית" שולחת בו מבט מפוחד, שתי סטירות עפות לכיווני. אני פוחדת לדמוע כדי לא להרוס את האיפור..."


10/01/2009 23:35:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

שלום חתולות, מה שלומכן? מלחמה ומשבר כלכלי עולמי ואללה יוסתור, אתן יודעותאבל זה לא בדיוק רלוונטי, לא נעים לומר (או נעים דוקא), למה שעשוי לקרות לעיתים במחשכי תחתוניה של עלמה זו או אחרתשתוכנם מתפקד ממש כבימי שלום, או אף ביעילות יתר.

ברוכה תהיה מדמואזל ז'וסטיןאשר שלחה מעט מחוויותיה המסעירות, בחצאית עור קצרצרה שלא ממש מסתירה הרבהוהצטרפה לאלה מכן, מתוקותי החלקות, שהרהיבו עוז לרקד עירומות על בימת הפרוייקט הזנותי. מרסי.

וכאן המקום לומר: שלחנה סיפורים, חוויות זנותיות, תרגומים, כל מה שיעלה בדעתכןוכמובן, לא לשכוח, אנחנו הגברים נורא במצוקה קיומית, מלחמה ומיתון וכל זה, וששיםגם בחורף! לראות איזה חמוק תועה. לא להתקמצן, בנותוגם, אתן יודעות, אם את עוברת לידו והוא נראה לך נחמד, אין שום סיבה לא לחכך בו זרוע (או משהו) בטעות.

 MF, bd, cons 

המים והסבון מלטפים את עורי והידיים כבר מטיילות על גופי בלי היסוס, מוזר כמה אני עוד רעבה אחרי סופשבוע משותף ועמוס כל כך... עד לאירופה הרחקנו אדוני ואני כדי שנוכל להנות אחד מהשני באמת, בלי זמן מוגבל, בלי אשה וילדים על הראש. בלי פרצופים מוכרים בכל פינה ורק באירופה אנחנו יכולים להראות יחד כאדון ושפחתו במסיבת BDSM אמיתית.


אני מתה מפחד זו האמת... אני יודעת שהוא ירצה להשתמש בי שם, להציג בפומבי את רכושו, התגריתי בו ושיחקתי יותר מדי בכדי שהוא יפספס הזדמנות כזו ואני משקשקת. משקשקת ומרוגשת בו זמנית.

יוצאת אליו ב"מדים" כדי שיחווה דעה על הזונה שלו - חצאית עור שחורה קצרצרה, שלא ממש מסתירה הרבה ומדגישה היטב את ירכיי ואת התחת המתוק שלי, שהוא אוהב כל כך לצבוע בכחול ושחור המחוך השחור עם נגיעות התחרה מציג את השדיים לראווה, בינוניים, מוצקים ונחמדים באמת! ואדוני? שוד ושבר. נפל שדוד בבגדיו על המיטה. אתם מביניםאחרי סופשבוע של זיונים של אמצע הלילה, זיונים של בוקר. זיונים של צהריים ועוד קצת באמצע הוא צריך לנוח קצת, אני בת 25 שלפעמים שוכחת שהוא מבוגר ממני ב30 שנה וצריך לרחם עליו לפעמים. אבל הזונה שלו תובענית בדיוק כמו שהוא חינך אותה להיות. מעירה אותו בליקוק כמה מאצבעות כף הרגל, הוא פוקח עיניים. החיוך והזין היפה שלו שמתעורר מתחת למכנסיים מעידים שהוא בהחלט מרוצה ממה שהוא רואה, מאסטר מאשר את ההופעה שלי להמשך הערב, נראה שייקח לנו זמן לצאת מהחדר הזה...

בכניסה למועדון הוא משוחח בגרמנית הרהוטה שלו עם פקידת הקבלה ואני מנצלת את הזמן לקלל את עצמי. מה לעזאזל חשבתי לעצמי כשהסכמתי לבוא איתו למקום האפלולי הזה? ולמה שני הגברים ההם מביטים בי כמעריכים חתיכת בשר? ולמה לעזאזל הכוס שלי בוער(ת) וגם.. כמה נהדר נראה אדוני עם תיק ההפתעות תלוי על כתפו.. הציוד שהבאנו מהארץ והרכישות החדשות. הוא מלטף את שיערי ונותן בי מבט בוטח "בואי כלבונת. נכנס" לוקחת נשימה עמוקה, הוא מושיט לי את ידו ואנחנו נכנסים לחקור ממלכת הזימה הזו, כמו ילד בחנות צעצועים אני גומעת את המראות. בחדר הראשי יש איזה ליוויתן על צלב, אשה עצומה שחוטפת משניים...תוהה איך זה מרגיש להיות כבולה באמצע המועדון, הכוס שלי פתוח(ה) לעיניי כל ושניים מבצעים בי את זממם...

 אדוני מחייך אליי. הוא יודע מה עובר לי בראש, אבל הלוויתן ממשיכה לנאוק על הצלב. הספקולום לא עושה רושם שהוא מתכוון לצאת ממנה בקרוב, אדוני מביא לנו משקאות להרגיע את עצביי. בחדר הזוגות הבלונדינית החטובה הזו גורמת לי להזיל ריר... איזה תחת! שולחת מבט לאדוני שנהנה בבירור ממראה הכלבה הכוסית הזו שחוטפת, כאלה ממתקים בלונדיניים הוא אוהב. הלוואי והיתי יכולה לתת לו אותה מתנה, הלוואי והוא היה נותן לי אותה מתנה...

אדוני מתיישב. מעמיד אותי עם הפנים אליו "זוכרת שאמרת שאת לא פומבית. זונה קטנה שלי?" מרוגשת בברור עונה "זוכרת", הסטירה שעפה לעברי בהחלט לא היתה צפויה... "תשכחי מזה כלבה, הערב... את פומבית" מה יש לי לומר בעניין? כל הציניות, כל מידה של התנגדות נעלמת ברגע שהוא מעניק לי את אחת מהסטירות שלו- מאישה הגיונית למדי אני הופכת לכוס רטוב וחרמן שרק מחכה להפתח, אדוני מודע לעובדה הזו ומגחך. הוא משכיב אותי על ברכיו ומתחיל מכמה ספנקים קלים שהולכים ומתגברים... אני שוכחת את עצמי, רק רוצה להגיש את הזין שלו בתוכי, ממש לא אכפת לי שהבלונדינית הפסיקה את מעשיה כדי לראות מה מעולל לי אדוני, הוא מעמיד אותי על ברכיי והשוט החדש צורב את התחת שלי בכאב מסנוורהוא חושף את שדיי וצוחק לפטמותיי הזקורות אל על "זונה של כאב, תמיד היית" התחת שלי רוקד בתנועות קטנות קצביות, והוא במקום לזיין אותי בזה הרגע לוקח אותי להמשך סיבוב האוריינטציה במועדון, לא שאני רואה משהו מבעד לערפל החרמנות, אני רוצה אותו כל כך... רק הוא יודע לגעת בי ככה, לפרוט על כל הכפתורים הנכונים, יודע אותי בכל המובנים האפשריים, מגלה בכל פעם דרכים חדשות לענג ולהכאיב, שולט בגופי, בתשוקותיי.

לבסוף בחדר קטן הוא מניח אותי על ה"חמור", אם הייתי יודעת שיש לו כאלה שימושים מעניינים אולי הייתי מופיעה יותר לשיעורי ספורט בבית ספר, "תרימי את החצאית" שולחת בו מבט מפוחד, שתי סטירות עפות לכיווני. אני פוחדת לדמוע כדי לא להרוס את האיפור. מפחדת כל כך מהמעמד הזה...

רחש מהכיוון של הדלת גורם לנו לסובב את הראש, גבר בלונדיני גבוה עומד בפתח ולשפתיו צל של חיוך. "תהיי ילדה טובה ותרימי את החצאית זונה, שהאורח שלנו לא יחשוב שאת לא מחונכת" החצאית עולה ובין פלחי הישבן נחשף החוטיני, "איך את מרגישה?"

"חרא" אני עונה במרדנות. מצחקק הוא שולח אצבע אל הכוס ומגלה את סודי, כמה אני מוכנה אליו, כמה אני נוטפת.

"חרא הא?" גם בלי לדעת גרמנית אני מסמיקה מחילופי הדברים שלו עם הצופה שלנו שמגחך גם הוא וגורם להלמות הלב שלי להתגבר עוד יותר, כבר לא יכולה לכרוע שם במנוחה עם כל הדברים המעניינים שקורים לי בגוף. אדוני מניח יד על העורף שלי ומקבע אותי ל"חמור". זה הזמן לבדוק את קיין הבמבוק החדש, שולחת תפילה קטנה לאלוהי השפחות שירחם עליי, מבטי נתקל בעיניו של הצופה והחיוך שלו שולח בי גלים של ציפייה, אדוני מנסה מכות ראשונות- אני צועקת. פאק זה כואב!!! מניאק חובב קיינים שכמוהו! מרגישה כמו עבד שנתפס בגניבה וההשפלה גורמת לי רק לרצות אותו יותר, שישים את הזין שלו בפה שלי, שייתן לי לענג אותו הוא ממשיך לצרוב את התחת והרגליים עם הקיין וחילופי הדברים ביניהם מדאיגים אותי... חייבת ללמוד גרמנית. זה נשמע כמו סוג של משא ומתן, מה הם זוממים? אדוני זז הצידה אל התיק. הצופה מתקרב והחיוך העדין לא מש מפניו, הוא מלטף את הגוף שלי, שרוטט למגעו, פותח את פלחי ישבני להציץ, מלטף את שפתיי הכוס.אנחה נפלטת מגרוני, לא יכולה להמנע מלהזיז את התחת אליו, האצבעות שלו מטיילות לי בדגדגן ובכוס. הגוף שלי שר בשבילו, פוקחת עיניים להביט באדוני "על זה שאת זונה שפותחת רגליים לכל גבר תקבלי מאה... ולא ממני. אני אתן את הכבוד לצופה" הוא מושיט אליו את הtoes . הטואס רך ואדוני מוכיח שוב כמה הוא דואג לרכוש שלו, מגן עליו. הצופה מלטף אותי. ממלמל בקול גרמני עמוק, אני לא יודעת מה הוא אומר אבל אני יכולה לנחש, הוא מסמן לי לכרוע שוב על החמור, מלטף את הלחי ומכה בי היטב על ישבני, אני סופרת ונושאת עיניים לאדוני "1, 2...10..11 " לא מסוגלת לחכות יותר. האנחות בורחות מפי. הצופה משחק עם הידית מכניס אותה אל הכוס הרטוב שלי וגורם לי להתחנן לאדוני שיבוא מלפניי "25, 26.27" מבטי נשלח לעיניי אדוני לאישור, הוא התמקם כבר מלפניי "33,34,אייי 35" פותחת במהירות את חגורתו. משלשלת מכנסיו, מצמידה  את האף אל מפשעתו אל הריח הזה שהפך להיות מרכז עולמי, הזין שלו גדול ופועם וזקור. ס"מ מהפה שלי "47, כוסאמק 48,49 מאסטר מותר לי למצוץ אותך בבקשה? 51,52,53 בבקשה אדוני!"

התחת שלי כבר בוער, סימנים חדשים נוספים לסימנים מכל סוף השבוע הזה ואני יודעת שיהיה לי קשה לשבת מחר בבוקר, זכרון צורב מהלילה הזה. הגרמני שמטפל בתחת שלי והלשון שלי שמטיילת על הזין, אדוני שולח יד לשערותיי ומשפד את פי על הזין שלו, הגרון העמוק שלי מקבל את כולו והוא מזיין לי את הפה חזק, משתמש בי, לוקח אותי, דמעות בעיניי, תחת בוער, זין תקוע עמוק בפה. אדוני סופר בשבילי "87,88 עוד זונה 89,90" הגוף שלי משתגע מהשילוב של הכאב, הזין והפומביות הזולה הזו, כמו זונת רחוב מקבלת מכות ונדפקת בפה, 96,97 הזין של אדוני תופח בפי. מכינה את עצמי לקבל אותו "99 אררר (לא יודעת איך כותבים צליל של גניחה) 100 " אדוני תופס לי את הראש ומזרים זרם אדיר של שפיך חם וסמיך לפה שלי. בולעת כל טיפה, יכולה להתקיים על השפיך שלו 24/7 אם יהיה צריך... הצופה מלטף. מחייך חיוך אחרון לפרידה ועוזב. מביטה בעיניו של אדוני, לוקקת שפתיי מטעמו. "יאמי..."

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

_ג_ 407100@gmail.com (http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=407100) , 14:25 12/1/2009:
לא פייר! לא פייר להשאיר אותי ככה בספרייה, כוס פועם ולשון מלקקת את השפתיים. עוד, עוד, בבקשה, עוד..  
זוסטיין  , 00:04 15/1/2009:
מכירה את זה...
ומתה על זה 

אראמיס mail.aramis@gmail.com (http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=11332) , 23:53 14/1/2009:

חמודי של סיפור

אראמיס mail.aramis@gmail.com (http://israblog.nana10.co.il/blogread.asp?blog=11332) , 23:57 14/1/2009:
מאוד מחרמן, שכחתי לציין. עשה לי זיקפה  
זוסטיין  , 00:02 15/1/2009:
ואני כבר חשבתי שאתה מחזיר לי בפראפראזה על התגובה שלי.
חמודי!! באמת!! על סיפור פורנוגרפי????
מעליבן..
לך מיד לטפל בזקפה!! (זוסטיין מגלה יכולות שתלטניות?)