הפרוייקט הזנותי - "כביש מהיר"

"בשלב מסוים הבנתי שכשהבחור נוהג זה דיי קשה גם לאונן לבחורה שלו בצורה אפקטיבית, אז הוצאתי את היד שלו מתוכי ולקחתי את המושכות לידיים."


22/08/2008 22:48:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

לפניכן פוסט מהפרוייקט הזנותי המקום בו גברות הגונות ונערות מופקרות חולקות עם קהל הקוראים (ואיתי כמובן) את האירועים הזנותיים ביותר שהן זוכרות, מבין אלה שקרו להן אישית, כמובן. את הפוסט המקסים הזה כתבה אנדיתודה רבה לך, וכרגיל: כולכן מוזמנות להיזכר, לכתוב, ולמצוא את בת דמותכן הוירטואלית רוקדת עירומה על במה, מול קהל. דיסקרטיות מוחלטת, למותר לציין, מובטחת.


אני לא יודעת אם זה הדבר הזנותי ביותר שעשיתי אי פעם, אבל זאת בהחלט חוויה קצת שונה שגרמה לי הנאה רבה.

אני בת 18, בעלת שיער גלי ארוך וחום, עיניים חומות וגדולות, בעלת גוף רזה בדיוק במידה הנכונה. השדיים שלי במידה בינונית, הפטמות שלי גדולות ובהירות אני אוהבת ללבוש בגדים צמודים שמחמיאים לגוף שלי, נעלי עקב גבוהות, שיער פזור ואיפור קל ומחמיא. ואני משדרת סקס, אני יודעת את זה ואני אוהבת את זה.

אני אוהבת ללכת ברחוב, ולהיות מודעת שבחוריםולא רק- מסובבים את הראש אחריי כשאני עוברת.

אני בוטה. אוהבת להגיד ולעשות בדיוק מה שאני רוצה. גברים שהיו איתי אומרים שאני הזונה הכי גדולה שהם מכירים, וזה כל-כך מחרמן אותי כשהם אומרים את זה...


החוויה המדוברת קרתה בחזרה מבית של יזיז שגר במרחק שעה נסיעה ממני. וזה שגילו כפול משלי ושיש לו חברה ממש לא מפריע לו לדפוק את הכוס השרמוטי שלי בכל פעם שאני רעבה לזה. כמובן שקרו דברים עוד כשהיינו אצלו בבית, אבל מה שאני עומדת לספר לכם קצת יותר מעניין מזה.

השעה בסביבות אחת בלילה ואנחנו נוסעים בחזרה לביתי שבת"א. שנינו מאוד עייפים ממעללינו המוקדמים יותר אבל הראש הכחול שלי לא נותן לי מנוחה. לא הצלחתי להגיע לסיפוקי כשהיינו אצלו, ואני לא מוכנה להשאיר את העניין לא "גמור". ;]

אנחנו נוסעים על הכביש המהיר, איילון. למרות השעה המאוחרת יש דיי הרבה מכוניות דוהרות מסביבנו, וכמו בכביש מהיר, כמעט ואין רמזורים.

הוא נוהג, אני יושבת לצידו. שנינו חגורים.

לבשתי שורטס קצרים מאוד וטי שירט, מתחתיהם תחתונים סקסיים בצבע תכלתרטובים בצורה מטורפת- וחזייה ורודה. לקחתי את ידו הפנויה של היזיז ומיקמתי אותה מעל למכנס, על המפשעה שלי. הוא שהבין שהחתולה עוד לא נרגעה והתחיל לסחוט את הכוס שלי. לעשות לי נעים.

הוא ניסה להגיע אל מתחת לתחתון שלי דרך חור רגל ימין שבמכנס, אבל המכנס הכל-כך צמוד שלבשתי לא אפשר זאתכמובן שלא אתן לפרט השולי הזה להפריע להנאה שלי.

הוא נוהג ב-120 קמ"ש, אני מכפתרת את השורטס, פותחת את הרוכסן ומרימה את אגני בקושי מעל הכיסא כדי שאוכל למשוך את המכנס הארור למטה, תפסתי בחזרה את ידו הימנית של הבחור ושמתי אותה במקום בו היא צריכה להיותבין רגליי. מיד הוא מכניס את ידו מתחת לתחתון הרטוב ושיחק לי בכוס. הוא שפשף את הדגדגן והכניס אצבע פנימה. גניחת עונג השתחררה מפי, אבל למרות שאני צרה כלכך, אצבע אחת לא הספיקה לי, רק השאירה אותי רעבה לעוד.  "עוד אחת", פקדתי עליו, והוא, שנראה מאושר מכל הסיטואציה, ציית מיד. נוהג על הכביש המהיר ודופק את הכוס שלי בשתי אצבעות בו זמנית, ואני גונחת חזק...

הורדתי את התחתון לגמרי, ובו זמנית שהוא פמפם אותי עם שתי אצבעות, אני שיחקתי בדגדגן הורוד, הרטוב והנפוח שלי. גנחתי בלי שיהיה לי אכפת שסביר להניח ששומעים אותי, או מעבר לזה, רואים אותי. רק רציתי להתפרק. "אוווההה.... כןן....... תזיין אותי, כןןןןןן....."

בשלב מסוים הבנתי שכשהבחור נוהג זה דיי קשה גם לאונן לבחורה שלו בצורה אפקטיבית, אז הוצאתי את היד שלו מתוכי ולקחתי את המושכות לידיים.

דחפתי לעצמי שתי אצבעות ביד שמאל וביד ימים שיחקתי בדגדגן. פנימה והחוצה ופנימה והחוצה, מהר מהר, ואני חמה ורטובה ומתה לגמור. גונחת בתוך המכונית הקטנה שחלונותיה פתוחים...

"תמחץ לי תשדיים!", צעקתי אליו בין הגניחות הבלתי נשלטות שלי. והוא מיד מתחיל למחוץ אותם בידו הפנויה. תחילה מעל החולצה, ומהר מאוד היא עלתה למעלה ביחד עם החזיה, חושפת את הפטמות 

הזקורות והכואבות שלי לאוויר החמים של הקיץ, ואני נשארת חצי עירומה, מאוננת כמו זונה על הכביש המהיר

הבחור צובט לי את הפטמות, מסובב אותן ומכאיב, אני מזיינת את עצמי עם שתי אצבעות ומשחקת בכפתור החרמן שלילפני שעצמתי את עיניי ראיתי ברכב החולף משמלאנו אישה היושבת בכיסא ליד הנהג מסתכלת עלינו. ראשה פונה לאחור ועיניה בוהות בנו בתדהמה גם לאחר שהרכב בו נסעה עקף אותנו. עצמתי את עיניי, מחורמנת מהמחשבה על השאלה מי עוד צופה בנו מבלי שנשים לב. למי מהגברים מסביב אני מצליחה להעמיד את הזין ולגרום לאיבוד ריכוז בנהיגה.

"אאאאההההה........תגיד לי שאני זונההה....", ביקשתי מהיזיז, מתנשפת ומתנשמת, גונחת ומתפתלת.

"את כזאת זונה!... תראי איך את מאוננת בכביש המהיר כשכולם רואים אותך!" הוא עונה בתוקפנות. "את שרמוטה קטנה, את יודעת את זה? כזאת שרמוטה..."

"כןןן.... כןןןןן.... מה עוד?"

"כלבה קטנה... איך מצצת לי היום! אהבת לקבל את הזרע שלי בפה, אה זונה?"

"אווו.. כןןןןןןןן...."

ואני מרגישה את זה מגיע. הכוס שלי מתכווץ על אצבעותיי, והרגשה חמימה מציפה את כל גופי. אני גומרת.. וגומרת... וגומרת...

הוצאתי את האצבעות מתוכי, מלאות בנוזלים שלי, והכוס פועם...

היזיז עם חיוך רחב על הפנים, אומר לי כמה שאני סקסית ושאני מטורפת לחלוטין, ואני מצחקקת בתשובה.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב


תגובות מישראבלוג:

איסולד  , 11:39 23/8/2008:
כל הפומביות הזו..
יאמי 

רוני smartbut@walla.co.il , 21:15 7/9/2008:
בסדר בסדר... 

בריטני  , 08:17 22/9/2008:
אחלה סיפור. רק ש"די" כותבים עם יאחת