מייגן / פנטלנד (תרגום א')

"למייגן לא היה מושג מאיפה הגיעו המלים האלו, או למה היא אומרת אותן. היא רצתה – ולא היה לה מושג למה – להכעיס אותו, להתגרות בו, לגרום לו להכאיב לה, לגרום לה לעלות עליה כמו זאב שוטה, ולרכב עליה כמו חיה."


24/09/2006 22:24:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

הפעם התמזל מזלי, וא' הזכורה לטוב מסיפורי המקור שכתבה, החליטה לשלוח ידה בתרגוםותרגמה למופת סיפור מלוכלך במיוחד, העוסק (ראו הוזהרתן!) בגילוי עריות בין אבא לבת, לא פחות ולא יותר. לטעמי הוא סקסי, כתוב היטב, ובהחלט הגיע הזמן לעבות את האגף-המלוכלך-במיוחד בבלוג

ורק למען הפרוטוקול, ממש כפי שזכרתי, סיבוב לילי בטיילת הומת הרוכלים באילת הינו ללא ספק הטיול הרגלי הכי וולגארי בארץהמון פרחות חשופות ורעש. תענוג.

Mf cons? inc!!!

בוטה!

מייגן חייכה חיוך מדושן עונג כשיצאה מהחדר של אבא שלה. אימה עמדה בקצה השני של המסדרון. היא ראתה את מייגן יוצאת מהחדר של אבא שלה, בדיוק באותו רגע שמייגן ראתה אותה.

מייגן התקשחה, וניסתה כמיטב יכולתה להעמיד פנים שלא עשתה שום דבר רע. היא הלכה בנונשלנטיות לחדר שלה, ואימא שלה הביטה בה.

"מה עשית שם?” שאלה בשקט, בטון חשדני.

"שום דבר,” אמרה מייגן. “אני, אני רק נזכרתי שאני צריכה כסף למחר.”

"חיטטת בכיסים של אבא שלך?” תבעה אימה לדעת.

"לא,” היא נבחה. “ביקשתי ממנו.”

אימא שלה בהתה בה לרגע ואז נחרה בבוז.

"הערת אותו כדי לבקש כסף. את כלבה קטנה ואנוכית, את יודעת את זה?”

"תראו מי שמדבר,” ענתה מייגן בתיעוב. “כאילו שאת אי פעם עבדת בשביל הכסף שלך.”

אימא שלה החלה להתקרב לעברה, והיא פתחה את הדלת וברחה לחדרה, נעלה אותו ונשענה על הדלת. היא חיכתה לשמוע את אימא שלה דורשת ממנה לפתוח, אבל היא לא שמעה כלום. היא נאנחה בתחושת הקלה וחזרה למיטה שלה. אלכסנדרה הביטה בזעף בדלת ותהתה אם עליה לפתוח אותה לרווחה, אבל היא משכה בכתפיה וחזרה לחדר שלה. למה שיהיה לה איכפת מה עושה הזונה הקטנה? כבר מזה זמן מה ברור שהיא סתם עוד חובבת זין.

אלכסנדרה עצמה היתה לסבית. היא התחתנה עם בוב מסיבה אחת בלבדלשלם את החשבונות שלה. היא בחרה אותו משום שהוא היה חלש, ומשום שהיא ידעה שהוא לעולםאפילו לא בעוד מיליון שנהירצה להודות בפני המשפחה והחברים שלו בכך שאשתו היא לסבית.

היא הצליחה לסבול את ירח הדבש, והניחה לו לשים את הידיים המשומנות שלו עליה ולזיין אותה, משום שלא רצתה להסתכן בביטול הנישואים. היא היתה בהלם כשגילתה שלמרות אמצעי הזהירות שנקטה, היא נכנסה להריון.

היא היתה עושה הפלה, אבל הרופא שלה סיפר לו, והוא היה נחוש בדעתו שהיא תלד את הילד. אז לא היה לה כסף משלה, והיא לא יכלה ללכת למקום אחר ולעשות בו את ההפלה. לא היתה לה ברירה מלבד ללדת את הפרחחיתכפי שכינתה אותה.

אחר כך היא עברה ניתוח עיקור, ושכנעה אותו לתת לה גישה לכל חשבונות הבנק שלה. היא גם וידאה שהוא ישכור מטפלות שיטפלו בילדה, מהרגע שנולדה. אלכס עצמה לא החליפה אפילו חיתול אחד, ולא האכילה את הילדה. חיבוקים ונשיקות הפכו למופע בפני אורחים. אלכס בילתה כמה שפחות זמן עם הפרחחית. היא לא היתה בטוחה מדוע כך קרה. פשוט לא היה לה שום אינסטינקט אימהי. הפרחחית הפכה למטרד בעולם המושלם שלה; דבר קטן, צורח ומסריח שתבע כל העת את תשומת ליבה, ושגרם לה לחוש לפחות קצת רגשות אשמה על שלא העניקה את תשומת הלב הראויה.

* *

הפרחחית ידעה על משיכתה לנשים ואלכס חשבה לפעמים שההתנהגות הזנותית של הילדה היתה תגובה לכך, כדי להוכיח לאלכס שהיא היתה לחלוטין שונה, או כדי להרגיז אותה בהתנהגות ההטרוסקסואלית שלה.

ואם זה היה מקרה, אלכס נאלצה להודות בפני עצמה, הפרחחית מצאה סוף סוף דרך אמיתית לעצבן אותה. היא רתחה מזעם כשראתה את הבת שלה אחוזה בידי זכרים קטנים ומכוערים עם חצ'קונים. היא היתה, אחרי הכל, בשר מבשרה של אלכס, והידיעה כי היא נותנת את עצמה לחזירים מריירים כמעט גרמה לאלכס לחוש מזוהמת בעצמה.

העור שלה הצטמרר מהמחשבה של גבר בין רגליה. ברור שהפרחחית היתה חולה, כמו כל הנשים שנהנו מכך שגברים דוחפים את הדבר הקטן והמזוהם שלהם לתוכן.

היא לא שכבה עם בוב מאז ירח הדבש. והוא ידע היטב מדוע. אבל לא היה שום דבר שהוא יכול היה לעשות בנידון, אלא אם כן הוא רוצה להצהיר בפני כולם שאשתו לסבית. ואת זה הוא כמובן לא יעשה.

* *

עכשיו, כשראתה את הפרחחית נמלטת, חשבה שוב שהבת שלה היא לא יותר מצעצוע גברי מהלך, מכונת מין, והיא מייד חשדה במעשיה בחדר השינה של אבא שלה. יותר מזה: אלכס שכבה עם נשים הרבה הרבה פעמים, והיא ידעה שהריח הקלוש שהריחה היה הניחוח המוכר של אישה חמה.

בטוח שהמנוול הזקן, שלא מסוגל לדחוף את הזין שלו לאלכס, לא התחיל לנצל את הבת שלו, נכון? לא, אין לו אומץ לנצל מישהו. אם השניים מעוללים משהו, יותר סביר להניח שהזנזונת הקטנה ורודפת הבצע היא זאת שיזמה

הכלבה הקטנה תמיד רצתה ממנו משהו. היא סובבה אותו על האצבע הקטנה בכזו יעילות, שאפילו אלכס התרשמה. כמובן שאלכס לא היתה צריכה לשכנע אותו לעשות כלום, משום שהיא היתה בעלת הכוח במערכת היחסים הזו. והיא ניצלה את הכוח היטב.

בעצם, ואם היא מזיינת אותו? למי איכפת? הבעיה היחידה היתה הגועל האינסטינקטיבי שחשה כשראתה אישה צעירה ויפהוהיא היתה מוכנה להודות בפני עצמה שהפרחחית היתה יפהשמניחה לגבר מכוער, שעיר ומזוהם לדחוף את הזין שלו בתוכה ולפשפש בקרביה. אבל זה לא היה עניינה. הילדה היתה בוגרת, אחרי הכל. אבל זה בכל זאת הטריד אותה. המחשבה על הבת שלה, הבת שלה, שמניחה לזכרים מטונפים לעלות עליה, אפילו ליצור מעורר הרחמים שגר איתן, גרמה לה לבחילה.

לעיתים קרובות היא חשבה על הדברים שהיא היתה רוצה לעשות לפרחחית, להעניש אותה על החוצפה שלה, הגאוותנות שלה, המרדנות שלה. אלכס היתה חברה ותיקה בקהילת העור והבדסמ של העיר, ולכן ברור שכמה מהתמונות שחלפו במוחה כללו עונשים שהיא העניקה לנקבות צעירות וחסרות בושה שהסתובבו במועדונים ובפגישות הפרטיות של נשים כמוה.

אבל אף פעם היא לא ממש חשבה עליה בדרך מינית. כן, היא היתה רוצה לקשור את הפרחחית ולהצליף בתחת שלה בשוט, אבל התמונה לא נשאה עימה את המקצב המיני שהחל להזדמזם בה כשחשבה על דברים כאלו עם נשים אחרות.

אבל נדמה שהמוח שלה חצה איזה גבול. אם הבעל הפתטי שלה מסוגל להזדיין עם הפרחחית, אולי אלכס צריכה ללמד את הילדה דבר או שניים בדרך שלה. היא החדירה משמעת בהרבה זונות קטנות בתקופתה. כולן היו לסביות, כמובן, אבל אולי אפשר איכשהו לצרף גם את מייגן למחנה.

היא השתעשעה ברעיון של מייגן שוכבת עירומה במיטתה, מתפתלת ונאבקת. להפתעתה, היא חשה את החום המוכר עולה בין רגליה. הילדה היתה הבת שלה, מה שהפך אותה לאסורה, ולכן גירה אותה

אני זנזונת סוטה, היא הודתה בפני עצמה.

היא חשבה על מייגן קשורה, מכופפת, ערומה, השוט חותך את התחת הצעיר והמהודק שלה, הילדה צורחת ומתחננת, והיד שלה נשלחה באופן אינסטינקטיבי למפשעה, ולחצה. כמה שהיא תגרום לזונה הקטנה לצרוח על כל השנים של הערות גאוותניות שהיא סבלה! על ייסורי השומן והכיעור בזמן ההריון! על שנות היבבנות והבכיינות!

אם מייגן עושה את אבא שלה, יש אפשרות שאלכס סוף סוף תעניש אותה, תחזיר לה, ואפילו תשחרר את עצמה משניהם. משום שאם היא תוכל להוכיח שהם עושים סקס, היא תוכל לצאת מהנישואים וברשותה כמעט כל מה ששיך לבעלה.

אם היא תוכל להוכיח שהוא מזיין את הזונה הקטנה, היא תוכל לשנות הכל. לעזאזל, היא תוכל להכתיב את התנאים

וגם להעניש את הפרחחית.

מייגן היתה מאושרת מנגן הדיסקים החדש שלה, והיא הראתה אותו לכולם, בעודה מחייכת חיוך שבע רצון מכך שאבא שלה הסכים לקנות לה אותו.

כמובן שהיא לא נתנה אפילו רמז לגבי האופן שבו השיגה אותו. למרות שהיא חשבה על כך הרבה. לא רק שזה עבד, אלא שזה גם היה כל כךמעולה! זה היה טוב יותר מכל סקס אחר שהיה לה אי פעם. זה היה כמעט מה שהיא שמעה על סקס, ועל איך שהוא אמור להיותכוכבים ואקסטזה ופליאה.

למה זה לא היה ככה קודם? אבא שלה לא עשה לה שום דבר שונה מהרבה בחורים אחרים. אבל זה מעולם לא הרגיש כך. אולי בגלל שזה היה כל כך אסור, ומשום שהיא היתה צריכה לעבוד קשה כל כך בשביל זה.

היא מעולם לא היתה צריכה לעשות זאתלזרוק את עצמה על מישהו כך, להפוך את עצמה לזונה מושלמת, כמעט להתחנן בפניו. לא. היא התחננה. היא התחננה בפניו לזיין אותה! היא זרקה את עצמה עליו!

היא נרעדה ממבוכה ומהתרגשות מהדברים שאמרה. איך יכלה? איך היא היתה יכולה לדבר ככה?!!!

ובכל זאת, היא רצתה לעשות זאת שוב. היא רצתה לגרום לאבא שלה להשתמש בה שנית. זה היה טוב מדי מכדי לא לעשות זאת שוב.

כמובן שהיא היתה צריכה להרוויח מזה משהו. זה היה בניגוד לטבע שלה, לתת לו לעשות את הדברים שרצה, בלי שייצא לה מזה משהו. וזה צריך להיות משהו גדול. הגיע הזמן למכונית חדשה.

מכיוון שהיא הכירה את אבא שלה, היא ידעה שהיא לא תוכל לבקש משהו אחר באותו שבוע. למעשה, מכיוון שהיא קיבלה משהו לא נחוץ, היא היתה צריכה לחכות כמה שבועות כדי להצליח.

למרבה הצער, היא היתה כל כך להוטה להרגיש בתוכה את הזין של אבא שלה, עד שלא יכלה לחכות. אולי היא תוכל לשכנע אותו לקנות משהו אחר. או שאולי היא תקנה לעצמה נקודות זכות בכך שהיא תרצה אותו עכשיו, ותשתמש בזה מאוחר יותר.

היא התאפקה יומיים ואז הלכה לחפש אותו.

אחרי שאכל, היא נתנה לו שעה להירגע, ואז ירדה למטה. הפעם היא לבשה חלוק כבד, שכיסה אותה מהצוואר ומטה, אבל שום דבר מתחת.

היא הניחה שהיא תפתיע אותו.

"היי, אבאל'ה,” נאנחה כשנכנסה אל הסלון.

"היי, מותק,” הוא אמר, והתבונן בה באותו מבט עצבני שקיבל אחרי שזיין אותה לפני כמה לילות.

"אבאל'ה, אתה כועס עליי?” היא אמרה, בשרבוב שפתיים.

"אה, לא, בייבי,” הוא נחנק. “אני לא כועס עלייך.”

היא התיישבה לידו והתחככה בו. הוא בלע את רוקו בעצבנות.

"אבאל'ה?”

"כן, מותק?”

"אתה חושב שאני יפה?”

"כמובן.”

"ממש יפה?”

"כן.”

"אתה חושב שאני סקסית?” היא שאלה בקול מתגרה.

"אהמ, אני, אה, אף פעם לא חשבתי על זה,” שיקר.

"ובכן," היא נעמדה והסתובבה, ופתחה את הקשר בחלוק שלה, למבטו המשתאה, ואז פתחה את החלוק לרווחה והתבוננה בו.

"מייגן!”

"רק תגיד לי אם אתה חושב שאני סקסית."

"תסגרי מייד את החלוק!”

"אל תהיה כזה כבד, אבאל'ה.”

"מה? אל תדברי אליי ככה!”

"אוף. זה לא כזה סיפור, אבאל'ה,” היא אמרה.

"אמרתי לך לא לדבר אליי ככה!”

"אני אדבר בכל דרך מזויינת שאני רוצה,” היא אמרה.

היתה חירות נהדרת בעובדה שהיא יכלה לומר כל דבר, ולא משנה עד כמה הוא גס ומלוכלך, ולדעת שהעונש שתקבל יהיה כל כך מרגש.

"את זונה זולה! עכשיו סגרי את החלוק!” הוא ציווה, וקפץ אל רגליו כדי לסגור את החלוק.

"מה קרה, אבאל'ה? אתה אוהב את מה שאתה רואה?” היא התגרתה.

"אלוהים אדירים! איך הפכת לזונה כזאת?”

"אני לא זונה! אתה סוטה!”

היא פתחה את החלוק שלה והורידה אותו, ואז שמה את הידיים מאחורי הראש וקישתה את גבה לאחור.

"תגיד לי שאתה לא רוצה אותי, אבאל'ה,” התגרתה. “תגיד לי שאתה לא רוצה לזיין אותי שוב!”

"אתאת חתיכתזונה,” הוא התנשם בקול חנוק.

עיניו פרצו מחוריהן כשהוא בהה בגוף הצעיר והנהדר שלה המוצג לפניו. אצבעותיו התעקלו סביב עצמן, בכמיהה לאחוז בציצים הרכים והעגולים שלה.

היא הסתובבה, נעצה בו מבט, והתכופפה קדימה.

"אתה זוכר את זה, אבאל'ה? רוצה לגעת? רוצה להפליק לי, אבאל'ה?”

"אניאניאתאני אצליף בתחת שלך חתיכתחתיכת"

"נראה אם תעז,” היא התגרתה. “תצליף בתחת שלי, אבאל'ה!”

היא התכופפה עוד קדימה ודחפה את התחת שלה לקראתו. הוא התבונן בה בזעם ואז אחז בידה בחוזקה ומשך אותה אליו כשהתיישב. היא צחקה כשהוא השכיב אותה על ברכו, ואז צעקה כשהנחית את ידו על התחת החשוף שלה.

"אוו! מנייאק!” היא בכתה, ונפנפה ברגליה.

היא התפתלה והתנועעה, מציגה הצגה, והפכה ליותר יותר נרגשת כשהוא הנחית עליה שוב את ידו. ושוב.

"מזדיין! אידיוט מזדיין! אתה רוצה לאנוס אותי, נכון? נכון, סוטה? אני יודעת שאתה רוצה! אני יודעת שאתה רוצה לאנוס אותי!”

למייגן לא היה מושג מאיפה הגיעו המלים האלו, או למה היא אומרת אותן. היא רצתהולא היה לה מושג למהלהכעיס אותו, להתגרות בו, לגרום לו להכאיב לה, לגרום לה לעלות עליה כמו זאב שוטה, ולרכב עליה כמו חיה.

היא צעקה שוב ושוב כשידו הפליקה בישבנים הצורבים שלה, אבל העונג עלה וירד בגופה כמו אש. ידה נזרקה אל בין רגליה, והיא שפשפה את הדגדגן שלה, מתנשפת ונאנחת, בזמן שבעטה ברגליה והתפתלה בחיקו.

הוא ראה את זה מייד והפליק לה חזק במיוחד.

"זנזונת אחת!” הוא צעק, מעיף את היד שלה משם.

הוא רצה אותה, רצה לאלף אותה, להפוך אותה לרכוש שלו, כפי שהיתה בעבר, אבל עכשיו בדרך אחרת. הוא היה כל כך מתוסכל מאשתו היפה, החזקה, המרוחקת והמלגלגת, שהוא רצה לאלף את הנקבה האחרת בחייו ולהעמיד אותה במקומה.

היא החזיק את שתי הידיים שלה מאחורי הגב, ואז עיניו תעו אל חגורת החלוק. הוא הושיט את היד ושחרר את החגורה, ואז כרך אותה סביב הידיים שלה, והזין שלו התקשה מייד כמו אבן.

היא נאנחה חלושות, והצליבה את הידיים בזמן שהוא קשר אותן בחזקה. היא בקושי יכלה לנשום, והמוח שלה כמעט התפוצץ. היא  יבבה והצמידה ירכיים חזק, בזמן שקרביה בערו מתשוקה.

"זונה קטנה!” הוא אמר, מוריד את היד שלו על התחת שלה.

"כן! אני זונה! תפליק לי! תפליק לי, אבאל'ה!”

פליק! פליק! פליק! פליק! פליק! פליק!

היא בעטה וצרחה כשידו חבטה בבשרה. ואז, בזמן שהפליק להדחף את ידו הימנית בין ירכיה וחפן את הכוס, לוחץ בחוזקה, מכאיב לה. היא צעקה, ראשה התרומם, ואז רעדה בפראות.

האורגזמה שטפה אותה והיא גרגרה בתענוג נהדר. היא המהמה אליו כשהמשיך להפליק לה והאצבעות שלו לחצו בחוזקה את הכוס הרך והתפוח.

זה כאב נורא, אבל לא היה לה איכפת. זה היה טוב מדי מכדי לחשוב על הכאב

הוא שחרר מעט את האחיזה, וליטף בניצחון את הכוס החם והלח שלה. אצבעותיו חדרו והחליקו בתוכה, אחת, שתיים ואז שלוש, מגיעות עמוק ומתנועעות בתוכה כשנאנחה והרימה את עצמה אליו.

ידיו התלהטו וכאבו מהחבטות בתחת האדום שלה. הוא נעצר, ודחף את האצבעות שלו לכוס שלה.

"כלבה!” הוא קילל. “זונה מזדיינת קטנה!!”

"אהההה! אההה!” היא נאנחה כשהאצבעות שלו חדרו לתוכה.

"אני יודע מה את צריכה, זונה אחת! אני יודע מה זונות כמוך צריכות!”

הוא דחף אותה אל הרצפה, סובב אותה והרים את התחת שלה. הוא נפל על ברכיו מאחוריה והידיים הרועדות שלו פתחו את המכנסיים, בזמן שהיא נאנחה ופישקה את רגליה.

היא משכה שוב ושוב את החגורה סביב ידיה, לא משום שהיא רצתה להשתחרר, אלא משום שזה היה כל כך מרגש לדעת שהיא לא יכולה.

הזין שלו נדחף דרך החור שלה וחדר אליה בחוזקה. היא צעקה בכאב ובהנאה כשהזיקפה שלו מילאה אותה, כשהכוס שלה נמתח תחת לחץ הבשר הגברי.

הוא הפליק לה בתחת, ואז העביר את ידיו בגסות על הגב ועל צדי הגוף שלה.

"זונה!” הוא התנשם. “זנזונת!”

"תזיין אותי, אבאל'ה!” היא התנשפה. “תזיין אותי חזק!”

"אני אזיין אותך, בייבי! אני אקרע אותך לגמרי!”

הוא נאנח כשדחף שוב פנימה, משתמש בזין שלו כמו בנשק, כמו באלה, הולם בתוכה כשהיא התנשפה ונאנחה וצעקה תחת הטחינה החזקה שלו.

"הו, אתה מזיין אותי, אבאל'ה! אתה מזיין אותי חזקקקקקק!”

"זונה! זנזונת! פרוצה! אני אזיין אותך כמה חזק שאני רוצה!”

אגנו חבט בישבנים שלה והוא אחז בציצים ולחץ בחוזקה. הוא העביר את ידיו למותניים, והדף את הכוס שלה לאחור לעברו, בזמן שרכב עליה ארוך וחזק.

* *

אלכס התבוננה מעבר לפינה. בכוונה היא גרמה להם לחשוב שהיא לא תהיה בבית כל הערב, ואז נכנסה לבית מהדלת האחורית ונשארה בחדרה מאחורי הדלת הנעולה, וחיכתה לראות אם משהו יקרה. היא שמעה את חריקת המדרגות כשהבת שלה ירדה למטה, ועקבה אחריה בזהירות.

היא אמרה לעצמה הרבה פעמים שהדמיון והפנטזיות שלה הרחיקו לכת, ושהיא מתנהגת בטיפשות, ושאין לה כמעט סיכוי למלא את התשוקות שלה, ואז נדהמה מהמראה של הבת הזנותית שלה זורקת את עצמה על בעלה. היא צדקה!

היא קינאה בבוב שהפליק לפרחחית הקטנה, משום שזמן רב כבר פינטזה על לעשות זאת בעצמה, למרות שעד לאחרונה זה לא היה דבר מיני. עכשיו היתה שם גם קנאה מינית, בזמן שהיא התבוננה בנערה הצעירה מלוטפת, ובתענוג הכנוע הברור שחוותה מהשפלתה שלה.

זה כלל לא הפתיע את אלכס שזנזונת כמו מייגן תהיה הצד הכנוע, שהיא תגמור מכך שישלטו בה ויתנהגו אליה בגסות. היא ראתה התנהגות דומה אצל הרבה נשים במהלך השנים וברור שהזנזונת מרגישה רגשי אשמה עצומים ממה שהיא עושה, שיגבירו את הצורך שלה להיענש.

אבל זה שימח אותה, משום שזה קירב את הפנטזיות שלה למציאות.

וגם עבר זמן מה מאז שהיא ראתה את הפרחחית ערומה, ולמרות שהיא ידעה שיש לה גוף מעולה, לראות אותו היה משהו אחר לגמרי. היא נאלצה להנהן בהערכה מהצירוף המופלא, הציצים המעולים והמוצקים, התחת הקטן היפהפה שהווריד בזמן שספג את החבטות.

היא צפתה כשהפרחחית הושמה על ברכיה, צפתה כשהידיים שלה נקשרו בחגורה, כשבעלה המכוער רכב עליה.

תן לה את זה, חשבה ברשעות. תזיין את הזונה הקטנה!

להיות מנוצלת כך היה, לדעתה, דבר כל כך משפיל, ולמרות שהיא יכלה לשמוע את אנקות התענוג של הבת שלה, היא חשה עונג מכוער על ניצול הילדה. ולכן היא חשה מגורה, מגורה כפי שחשה פעמים רבות כל כך בעבר למראה נשים מושכות מנוצלות, משומשות, מוכות.

העובדה שהאישה הזאת היתה הילדה שלה הפכה את הכל ליותר קינקי, וחימם אותה מינית מהר יותר. זנזונת, חשבה. זונה קטנה ומלוכלכת! חכי עד שאני אשים עלייך את הידיים שלי!

* *

בסלון בוב המשיך לדחוף את המותניים שלו אל העכוז המורם של הבת שלו ועיניו מקובעות בחתולה הפראית הקטנה שמכופפת מולו. התשוקה שלו שוטפת אותו מבפנים כמו קדחת נוראית. הוא בהה בזין האדום סגלגל שבהק מהמיצים שלה כשדחף אותו שוב ושוב לתוך הגוף הקטן והלוהט, חש בשמחה המיוחדת במינה של גבר שעולה על נקבה פראית שרוצה את זה.

הוא הצליף בתחת החטוב שלה לשמוע אותה נאנחת, והעביר את אצבעותיו על הגוף המושלם, מתענג על האושר הצרוף שברכות ובחום שלה.

הוא הרגיש שהוא גומר, ונאנח בקול כשסחט את הזרע שלו לתוכה, חייך בניצחון, בכיבוש, בעונג גמור על שאילף, הכניע והביס את הזונה הקטנה והחמה הזו


***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

לבנה  , 10:50 25/9/2006:
אז נניח את הקטע הזה היית מקטלג כבוטה במיוחד- כי יש בו גילוי עריות? או לא בוטה במיוחד- כי ללא ספק כל הצדדים המעורבים מלאי חדווה?
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:50 25/9/2006:
קיטלגתי אותו כבוטה, ואפילו עם סימן קריאה (: כי יש בו גילוי עריות, כן
לבנה  , 12:57 28/9/2006:

טוב, כנראה מה שעושה לי את זה זה הקטע של החדווה. אהבתי את הסיפור הזה, דווקא, ואני שמחה לגלות שאני לא רכיכה שאוהבת רק פורנו עדין!
חוץ מזה, רציתי לצרף שבחים על התרגומים המוצלחים והבחירות המעניינות בהחלט של גורע. אין ספק שהטעם האישי והסגנון האישי של כל אחד מהמתרגמים בא לידי ביטוי... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:18 28/9/2006:
הא, כפי שציינת בעצמך ובצדק, העדין והגס הוא בעין המתבונן (אם "עין" זו המילה הנכונה) - אבל כן, בהחלט, זה סיפור מאוד נחמד וסקסי, חרף פיתוי-האב-הנלוז.

ובהחלט - זה הרעיון בתרגומי וסיפורי אורח (ובקרוב, כשאתחיל להעלות את הפוסטים, גם בפרוייקט הזנותי) - להביא לידי ביטוי (במסגרת מגבלות כלשהן באשר לפוסטים בבלוג, כמפורט בהנחיות, וללא מגבלות כמעט באשר לפוסטים זנותיים) טעמים וסגנונות אשר יכולים להיות שונים במעט או בהרבה מטעמי אני

ללא שמית  , 17:14 25/9/2006:
הממממ...
האם נזכה לראות את אלכס מצליפה במייגן? (: 
א  , 18:58 25/9/2006:
האמת שגם אני רציתי לראות, ואפילו חיפשתי. חיפוש זריז אמנם, אבל חיפוש. ולא מצאתי. האם ייתכן שאלכס פשוט ברחה עם כל הכסף והשאירה את השניים להזדיין
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:24 28/9/2006:
ובכן, מדובר למרבה השעשוע בE-book, שניתן לרכישה תמורת שישה דולר. קטע נוסף ממנו, ובו אלכס מתעללת מעט בבתה הזנותית, אפשר לקרוא ב -

http://www.ebookblue.com/Extracts/arg28.htm

וסביר שאפשר למצוא איפשהו גם עותק פיראטי של הטקסט המלא
ללא שמית  , 11:29 30/9/2006:
רוב תודות (: 

אנה  , 16:00 26/9/2006:

בלי קשר לדעתי על הסיפור, אאת ראויה להרבה מחמאות על ההשקעה שלך גם בסיפורים וגם בתרגום.
א  , 19:04 26/9/2006:

חן חן
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:24 28/9/2006:
אני מצטרף למחמאות (: 

hot pink  , 18:14 26/9/2006:
נכנסתי לבלוג בציפיה לקרוא פוסט חדש וזה מה שאני מקבלת?  =[
אני ממש לא מסוגלת לקרוא בסיפור העוסק ביחסים בין אבא לבת...
~
מאוכזבת~

טוב נו, נחכה לפוסט הבא. :] 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:25 28/9/2006:
בפוסט הבא באמת אין שמץ של גילוי עריות (: 

The Black Widow isra_mail@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=2925) , 01:37 27/9/2006:
נפלא. ממש נהניתי ממנו.  

במיוחד מהקראת הדיאלוגים לשתי הבנות שישבו לידי ובהייה בפנים המבועתות שלהן.   
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:25 28/9/2006:
גם אני מאוד אוהב פרצופים נחרדים (: