אנחנו כבר שנה ביחד / מאת א. (כותבת מקור)

"עלינו על האופנוע שלי והתחלנו לנסוע. עוד לפני שיצאנו מהעיר היא הכניסה את הידיים שלה מתחת לחולצה שלי. זה היה מין משחק קטן שלנו. אני הייתי אמורה להיות כמה שיותר קולית, בזמן שהיא עשתה עם הפטמות שלי כרצונה."


06/05/2006 21:35:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

כותבת מקור מצויינת, המסתירה עיניים יוקדות מאחורי כינוי שב"כי משהובסיפור לסבי קצר, מהיר וסקסי, על אופנוע ובטרמינל.

אה, ובאיחור מסויים (נו, בבלוג החדש הזה בכלל לא בזמן, ובכל זאת אשאיר), יום עצמאות שמח! תחי מדינת ישראל

FF cons 

אנחנו כבר שנה ביחד. רצינו לחגוג כמו שצריך, אבל לא היה לנו שקל על התחת השעיר והיפה שלנו. ככה שכל התוכניות שלנו לנסוע לחו"ל ביומולדת שלנו נפסלו. חשבנו לנסוע לצימר, אבל גם זה היה יקר מדי. החלטנו לחגוג בסקס. היעד שנבחר היה הכי קרוב לחו"לשדה התעופה. קבענו באחד הבקרים באמצע השבוע, כדי שיהיו כמה שפחות אנשים שיפריעו לנו.


עלינו על האופנוע שלי והתחלנו לנסוע. עוד לפני שיצאנו מהעיר היא הכניסה את הידיים שלה מתחת לחולצה שלי. זה היה מין משחק קטן שלנו. אני הייתי אמורה להיות כמה שיותר קולית, בזמן שהיא עשתה עם הפטמות שלי כרצונה. קודם היא אהבה להזקיר אותן. היא ליטפה וצבטה ושוב ליטפה. היא ידעה שזה מטריף אותי, ושזה גורם לי להדהיר את האופנוע ב-150 קמ"ש. אחר כך היא הייתה פשוט מניחה את הידיים שלה בקלילות על הציצים שלי, ככה שיהיה מגע לא מחייב כזה. רק כדי להזכיר לי שהיא שם. אני זכרתי. בהחלט זכרתי. גם הציצים שלה, שהתחככו לי בגב בלי חזייה לא בדיוק סייעו לי להתרכז בנהיגה.

אבל איך שיצאנו מהעיר היא הוסיפה עוד שלב למשחק. היא שלחה את יד ימין אל מתחת לתחתונים שלי. שום הפתעה לא חיכתה לה שם. הבת זונה הכירה את הכוס שלי טוב יותר ממה שאני הכרתי אותו. כמו תמיד, הוא חיכה לה רטוב

"מאמי," צעקתי.

"מה?" יכולתי להרגיש את החיוך שלה

"אני לא יכולה לנהוג ככה."

"ברור שכן." כדי להדגיש היא פתחה את הרגליים שלה רחב יותר. עכשיו כבר הייתה לה אחיזה ממש טובה בכוס שלי והכוס שלה התחכך בתחת שלי מבעד למכנסיים

בהתחלה היא רק החזיקה אותו, נותנת למיצים שלי להרטיב לה את היד. אחר כך, לאט לאט, היא התחילה למשש אותו. התחנה הראשונה הייתה הדגדגן, שהיה גדול ונפוח. בכל פעם שהאצבע שלה נגעה בו עברו בי זרמים חשמליים עד לקצה הגולגולת. התחלתי לנוע על המושב. אבל הבת זונה ידעה מה היא עושה, והיא לא מיהרה לשום מקום. היא עשתה סיבובים על הדגדגן, סיבובים שהלכו וגדלו בכל פעם. עד שהיא הגיעה לפתח של הכוס שלי.

"כן,” שאגתי מבעד לקסדה.

"כן, מה?” היא שאלה.

"כן, בבקשה.”

"אני לא מבינה. את רוצה משהו?”

"כן, אני רוצה שתזייני אותי. אני רוצה להרגיש את האצבעות שלך בתוך הכוס שלי.”

"אה, אז למה לא ביקשת קודם?”

היא הכניסה את כל ארבע האצבעות שלה לתוך הכוס שלי. ונשארה כך, בלי לזוז. הבוהן שלה המשיכה לשחק עם הדגדגן שלי. אני הורדתי את יד שמאל מהכידון ותפסתי בפרק כף היד שלה. הכנסתי והוצאתי את האצבעות שלה

"סליחה, גבירתי. את תתרכזי בלנהוג,” היא אמרה לי.

אלוהים, היא הייתה מרושעת, הבת זונה. החזרתי את היד לכידון.

היא המשיכה עם המשחק הזה כמה דקות. אני זזתי על המושב עד כמה שהדרך אפשרה לי

"אל תנסי אפילו. את לא תגמרי עד שנהיה קרובות כבר לשדה התעופה. את יודעת שאני שולטת פה בקצב. עוד כמה ניסיונות כאלו ואני מוציאה משם את היד. תצטרכי לדאוג לעצמך.”

לא יכולתי להרשות לעצמי שהיא תוציא את היד. כיווצתי את הכוס שלי על היד שלה וחיכיתי בסבלנות. היא המשיכה לשחק איתי, מוציאה ומכניסה את האצבעות שלה באטיות מטריפה. נהגתי בפראות, עוקפת מכוניות מימין ומשמאל.

ואז היא החליטה סוף סוף לגאול אותי מייסוריי. היא השתמשה ביד שמאל כדי לפתוח את הכפתור העליון של הג'ינס שלי ואת הריצ'רץ. ואז היא התחילה לזיין אותי חזק ומהר. בהתחלה אצבע אחת, ואז שתיים, ואז אגרוף שלם, יוצא ונכנס במהירות. שמעתי אותה גונחת מאחוריי.

"חולה על הכוס שלך,” היא צעקה.

לא יכולתי לענות. הייתי מרוכזת. הייתי כבר מאד קרובה לאורגזמה, והכביש התערפל מולי. האטתי ועצרתי בצד הדרך. את התנועה האחרונה, ששחררה ממני את השאגה של החיים שלי, היא עשתה כבר כשהאופנוע נעצר
לקחתי לעצמי כמה דקות להירגע לפני שהמשכתי הלאה.

*

כשהגענו לשדה התעופה, אמרתי לה שאני הולכת להשתין ונכנסתי לשירותים כדי להכין את ההפתעה שלי: זין דו ראשי שקניתי במיוחד לאירוע. לבשתי את הרתמה והכנסתי צד אחד לכוס שלי, שהיה עדיין מרוגש. את הצד השני קיפלתי לתוך התחתונים.

יצאתי, מרגישה את הזין בכל תנועה שלי.

"טוב, הולכים לשתות קפה,” אמרתי לה.

הזמנו קפה ועמדנו ליד הדלפקים המוכספים בשדה התעופה החדש, מביטות לעבר מסלול ההמראה. חיבקתי אותה מאחורה. חיככתי את הזין שלי בחוזקה בתחת המושלם שלה. היא הסתכלה עליי מופתעת

"כן?” שאלתי.

"מה זה?”

"זה הזין שלי, מותק. זה הזין שאת הולכת לאכול בקרוב.”

בינתיים, כל חיכוך בתחת שלה, הזיז את הזין בכוס שלי. רציתי לראות אם אני יכולה לגמור שם, באולם

"אז בואי נלך לשירותים,” היא אמרה.

"לא כל כך מהר,” אמרתי. “לא כל שרמוטה שמסתובבת פה ראויה לזין שלי. תעמדי פה בשקט ותחכי.”

 המשכתי להתחכך בתחת שלה וליקקתי לה את תנוך האוזן. זה לא לקח הרבה זמןהזין שהיה בתוכי ביחד עם ההתרגשות ממקודם עשו את העבודה במהירות

"תלכי לשירותים. אני באה.” אמרתי לה.

היא עשתה כמצווה ונכנסה לאחד התאים. לא היה איש בשירותים. נכנסתי אחריה ונעלתי את התא.

"תתפשטי ותשבי על האסלה.”

הורדתי את המכנסיים ואת התחתונים. הזין שלי הזדקר לה מול הפרצוף

"עכשיו תמצצי לי. ותעשי את זה טוב.”

היא הכניסה את הזין שלי כולו לתוך הפה שלה והוציאה אותו לאט, מרטיבה אותו לכל האורך. ואז החלה ללקק אותו, לוגמת אותו בתאווה. השפתיים היפות שלה נסגרו על הזין שלי ואני רציתי לזיין אותה שם. מייד. הרמתי אותה והשענתי אותה על הקיר. פישקתי את השפתיים של הכוס שלה, והחדרתי לה אותו עד הסוף, לעומק. היא נאנחה בהפתעה.

"את יודעת שאת רוצה את זה, שרמוטה. מריחים את הכוס שלך עד לכאן. תגידי שאת רוצה את זה.”

"כן.”

הצמדתי את שתי הידיים שלה מעל הראש והוצאתי את הזין שלי מתוכה. “מה כן?” שאלתי.

"אני רוצה את הזין היפה שלך בתוכי. אני כל כך חרמנית. אני רוצה שתזיין אותי.”

"אין בעיה, שרמוטה.”

זיינתי אותה. זיינתי אותה חזק. הגוף שלה נחבט בקיר בכל פעם שהזין שלי נכנס לתוכה עמוק עמוק. אבל אני רציתי יותר

"אני הולך לזיין אותך בתחת. כי זה מה שמגיע לשרמוטות כמוך.”

הפניתי אותה אל האסלה. התחת שלה ניצב מולי. החזקתי את הזין הרטוב שלי ביד והחדרתי אותו לתוכה באיטיות. התחת שלה היה מוכן לגמרי. זיינתי אותה כמו משוגע. הכנסתי והוצאתי את הזין, והזין שבתוכי זז עם כל תנועה שלי. שמעתי אותה צורחת. אחר כך צרחתי גם אני.

"מזל טוב, אהובתי,” אמרתי לה.

"מזל טוב.” היא ענתה בלחש, חצי מעולפת.

***
עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

פטאל  , 23:12 6/5/2006:

יפה יפה סיפור :) תשוקת בנות חצופה. לא מתייפיף מדי, אבל בהחלט מרגישים את האינטימיות.

אה, ואם היא באמת קיימת, אז יופי של מתנה לכבוד השנה!
א.  , 06:32 8/5/2006:
אהבתי את השילוב "תשוקת בנות חצופה". אני חושבת שאני אשתמש בו מדי פעם. ברשותך
פטאל  , 10:07 8/5/2006:
:)

ברור שכן. בנות חצופות וחרמניות זה שילוב קטלני, זה כמו לנשוך סטייק מידיום-ראר ולתת למיצים לזלוג מהסנטר ולא לנגב.
סטודנט עייף  , 01:12 9/5/2006:
אח, את והתגובות הנוטפות שלך..

עכשיו נורא מתחשק לך סטייק עסיסי, מתובל במציצה עסיסית לא פחות..

מרוצה?? :P
פטאל  , 01:19 9/5/2006:

מודה באשמה, אני הצמחונית הכי תאוות בשרים שיש כנראה :)

אבל מצד שני, ע. יקירי, זו לא אני שמאוננת פה על סיפורי לסביות באחת בלילה, נכון
סטודנט עייף  , 01:51 9/5/2006:
חצופה היית, חצופה נשארת.

מן קול קטן בתוכי אומר לי.. שחצופה תשארי עוד זמן מסויים... :P

וחוץ מזה.. מה רע בלאונן, לאור סיפוריו האפלים של ידידינו? (במיוחד כש"תשוקת בנות חצופה" מעורבת...)

:
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:35 9/5/2006:
לאונן בלילות? אדרבא ואדרבא, כמובן - הן כשמדובר בסיפורים שאני מתרגם, ועוד יותר כאשר בסיפורי המקור המרנינים הללו עסקינן.
פטאל  , 15:41 9/5/2006:
ככה זה עם סטודנטים עייפים, רק לאונן בלילות אנחנו מצליחים...

:) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:54 9/5/2006:
אלוהים אוהב סטודנטיות עייפות שמאוננות באישון ליל, אני חושב.

(
אולי גם סטודנטים, אבל אני לא מתערב בעניינים של בנים, תיודעת)
סטודנט עייף  , 16:39 10/5/2006:
אנחנו מצליחים גם באי אלו דברים אחרים..

זה שלא הספקת לבדוק- זו בהחלט תקלה :P


(
סווידרי- החלטתי לדרוש דיבידנדים, בגין שירותי הנפלא לחברה בכלל ולאתר בפרט- הבאת הפטאלית הזנותית אל היכל משפטך...) 
פטאל  , 16:47 10/5/2006:

אין גבול לחוצפה....

ולמרות השפה המשפטית המצוחצחת, דרוש מעט יותר כדי להרשים את הפטאלית (למי קראת זנותית??) הזו 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:57 11/5/2006:
היש דיבידנד יפה מלראות נשים מתמוגגות למקרא אירוטיקה כה בוטה? (לאו דוקא הסיפור היפה הנוכחי, שאינו מהגסים ביותר). אישית, אני מוצא בהתמוגגותן זקורת-הפטמות וסמוקת הלחיים את מלוא השכר והעונג האפשריים.

(
אין באמור לעיל משום הזדהות עם הסופרלטיב הנלוז שהוצמד לשמה הטהור של פטאל - כותבת המקור היחידה עד כה, שימו לב, עם שני סיפורים!) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:01 11/5/2006:
ולמען הסר ספק - התכוונתי, כמובן, שהסיפור הנוכחי אינו בוטה, ולא שאיני מתמוגג מהתמוגגותן של הנשים ממנו.

(
פרוורטים נוטים להיות כפייתיים מעט, זה ידוע
פטאל  , 01:06 11/5/2006:

ידעתי שאפשר לסמוך עליך, סוטה הגון שכמוך :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 23:46 11/5/2006:
בהחלט. למעשה, אנחנו הסוטים ההגונים שוקלים להנפיק תעודות -

"
לכל פלונית ואלמונית, נושא כרטיס זה הינו סוטה הגון לכל הדיעות: הינך מתבקשת לשתף עמו פעולה בכל דרך אפשרית. בברכה, מסייה בובארי, נשיא ומזכיר כללי"

אני חבר מס. 068, למעשה.

(
אה, וזה לא דוקטור בובארי, כן? מסייה, אמרתי! מישהי יודעת מה שמו הפרטי, אולי?) 
פטאל  , 02:14 12/5/2006:
איפה נרשמים?

אה, ושמו הפרטי הוא צארלס (מן הראוי לציין שנעזרתי בחבר טלפוני, נקרא לו עוסטי, שם בדוי
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:25 12/5/2006:
ההרשמה מתבצעת בשיטת "סוטה מביא סוטה" - ופתוחה, למותר לציין, לגברים בלבד. הארגון שוקל, עם זאת, תוספת פלוגה-נשית-לוחמנית, אך הועלו חששות שהנשים תהיינה... ובכן, יותר סוטות.

ולגבי החידה השבועית: שמו הפרטי של ד"ר בובארי אכן היה שארל (בהחלט ניתן לקרוא את זה צארלס, אם נגיד מחפשים בפרוייקט גוטנברג) - אבל בהיותי סוטה סווידריגאילובי ערמומי, כלל לא אליו נתכוונתי ברמזי הנפתלים!

אוסיף עוד אחד: במובן ידוע, שמו הפרטי של מזכיר האגודה היה בכלל אמה, והוא התקשה להחליט מי יותר סקסית מבין שתי נשים שזיין: משוררת פריסאית ואו זונה בשם חאנום שתקע על גדות הנילוס, במצרים-עילית

פורטובלו portobelo7@hotmail.com , 00:53 7/5/2006:

פעם ראשונה שלסביות עושות לי את זה 
א.  , 06:32 8/5/2006:

ברוך הבא למועדון 

זוהרה  , 21:31 7/5/2006:
למה מרגע שנכנס הזין לתמונה המספרת מתחילה לדבר בלשון זכר
א.  , 06:32 8/5/2006:
בעיקר כי זה נעים, להיות לפעמים גבר

הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 18:18 8/5/2006:
שונה מהרגיל ומרענן..
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:35 9/5/2006:
נכון? גמני חושב
א.  , 01:26 11/5/2006:

i aim to please 

תאווה.  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 16:58 18/5/2006:

סווידרי, נעלמת, מה זה ההזנחה הזו?
אני מתגעגעת... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:15 18/5/2006:
את מאוד צודקת, יקירתי (-: אני מקווה שסטייסי האחרון יעלה היום בלילה או מחר, ובשבוע הבא יהיה תרגום מדהים למדי של ראיון (מדומה או אמיתי) מפרי מקלדתו הפוריה של גורע.
תאווה.  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 00:26 19/5/2006:
ברוך שפטרנו מסטייסי. חמודה וזה, אבל 11 פרקים זה פשוט יותר מידי.

שוב שכחת אותי ואת הגירסה המחודשה לתרגום שלך.
מה יהיה, אתה מזדקן והופך סנילי?

ממתינה לזה בקוצר רוח,
תאווה שובבה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 00:37 19/5/2006:
סטייסי מוגהת אס ווי ספיק, ותעלה בטח מחר - וכן, זה באמת ארוך. מצד שני, הפרק האחרון מעניין למדי, שכן את חבורת הגיקים המשמימה מחליפים לא פחות ולא יותר מהמנהל, מזכירתו והשרת שמטבע הדברים ניגשים לעניינים במהירות רבה יותר מגארי הפלגמט, חברתו המפלצת וניל הדביל.

וכן, שוב שכחתי, אני בוש ונכלם. אבל הפעם שמתי לי תזכורת ממש בגוף הטקסט, ואני מקווה לא לשכוח שוב - יחד עם סטייסי האחרון תעלה גם ההפנייה לסיפור (שלא הייתי קורא לו גירסא מחודשת - הוא בהחלט מקורי דיו כדי להיחשב סיפור עצמאי לכל דבר :) 

לי פורטיס  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=114931) , 16:41 10/7/2006:
אני נורא בעד לסביות, והסיפור ממש טוב. אבל גם לי מפריע החוסר באוראלי ונוכחותו המאולצת של הזין.

שנאמר - למה חייבים תמיד לדחוף אותו בכל מקום??

סחתיין, על כל פנים. כן ירבו
א ms_orlando@nana.co.il , 19:09 30/7/2006:
וואלה. האופציה של אוראלי בכלל לא עלתה בראשי. כנראה שזהו ההבדל בין הדימוי השגור למציאות, שבה נוח הרבה יותר להזדיין עם דילדו מאשר לנסות אקרובטיקה אוראלית בשירותים ציבוריים.
אבל עכשיו נתת לי אתגר לפעם הבאה.

ותודה על המחמאה