בילי ג'ין / כותב לא ידוע

"מוצאי שבת. הילדה ממש מפלרטטת חזק. הבחורים מדרבנים אותי. זורק את הזהירות לכל רוח. "יש משהו שאתה רוצה שאני אעשה?" היא אומרת, כשאני יושב במשרד. אוה כן, אני חושב. הרבה דברים. המטבח והדלפק עסוקים. "למה שלא תנעלי את השירותים ג'ין, ותנקי'תם."


08/04/2005 17:41:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

סיפור מלוכלך ביותר על סדרת מעשים מטונפים במיוחד ופליליים בעליל, שביצעו כביכול חבורת גברים במלצרית במזנון מזון מהיר אמריקאי, אי שם בערבות אריזונה. אבל מה? חלק מהתגובות הנשיות (המופיעות בסוף החלק השני של הסיפור), עשויות, איך להגיד, להטיל אור חדש על החשכה הסליזית הזו.


Mf M+f voy cons bd

פגשתי את ג'ין בפעם הראשונה כשהייתי מנהל משמרת לילה במסעדת מזון מהיר שלא אנקוב בשמה. עבדתי שם כמעט שנה, רוב הזמן במשמרת לילה, אבל לפעמים תופס כמה משמרות יום פה ושם. הייתי נשוי והיה לי ילד ועוד אחד בדרך. בימי חול היתה לי באותו הזמן משרה נוספת, בתור פועל בניין.

תאמינו או לא, הייתי לגמרי נאמן לאשתי שנתיים עד עכשיו. אני קצת מכור לעבודה ולא ממש התעניינתי בסקס מהצד (בטח מהתשישות), די לא יאמן כשזוכרים מה עשיתי לפני הנישואים. אפילו זיינתי את אשתי בשלישיה עם השותפה שלה, אבל זה סיפור אחר. בכל אופן עד לאותו זמן לא נגעתי באשה אחרת במשך יותר משתי שנות נישואים. אני די בקטע קינקי אבל הסקס עם אשתי נרגע קצת לאחרונה. קשירות זה קצת קשה כשהנקשרת מצפה לתינוק. ותינוקות נוטים להרוס את הריכוז. אשתי היתה בהריון יותר מחצי הזמן שהייתי נשוי לה, ומניקה בחצי השני. אני לא מביא פה תירוצים, אני אוהב את האשה הזאת (אנחנו עדיין יחד אחרי עשר שנים), היא היתה ועודנה שרלילונת קטנה וסקסית ביותר, ושדה שלוחת רסן במיטה. אני רק מפרט לכם את הנסיבות.

היה לי בעבודה שם של אחד שלפעמים קצת "קשוח". כשהתחלתי לעבוד במשמרת לילה, מריבות במסעדה היו דבר יומיומי. מזנון ההמבורגרים הקטן שלנו היה מקום מפלט. בכל פעם שהשוטרים פיזרו מסיבה מקומית, היינו המקום היחיד שפתוח לטינאייג'רים במרחק קילומטרים אחרי עשר בלילה. זה לא עבד מי יודע מה כששתי מסיבות שפונות לקהל יעד של ילדים ממעמדות סוציאליים שונים פוזרו בו זמנית, אפילו בערך. הבהרתי מהתחלה שאני לא שם זין איזה ראשים וכמה ראשים הם ישברו אחד לשני, כל זמן שזה לא קורה במסעדה. למעשה, כדי לשמור על יחסים דיפלומטיים תקינים עם כל החבורות, טרחתי להודיע להם מתי אני מתקשר למשטרה כדי להפסיק עוד קרב במגרש החניה. בסופו של דבר נבנה לי שם של איש הוגן, ורוב הלקוחות הצעירים שלנו שיתפו פעולה עם המדיניות הבלתי רשמית שלי. יכול להיות שהיה לזה קשר עם אלת הבייסבול שהוטמנה מתחת לדלפק, ולשמועות על רובה הצייד שהחזקתי במשרד. שלא כמו בשאר המשמרות, כל הבנות עבדו מאחור והבנים בחזית. ולמעשה, באותו זמן הצלחתי לארגן משמרת לילה מלאה של גברים. אני לא סקסיסטי, אני פשוט מעדיף שארבעה גברים יקפצו לעזרתי כשאני קבור מתחת ערימת ספורטאים צעירים שפוכים משכרות. חוץ מזה, בנים בדרך כלל יודעים לסתום את הפה. הצלחנו בדרך כלל לסיים עם כל משימות האחזקה ומשק הבית עד שלוש לפנות בוקר. והעבודה בדרך כלל הואטה לאחר מכן. אז נמנמנו במשמרות עד חמש, כשהתחלנו למכור ארוחות בוקר.

מספיק על המיקום, אתם כבר מבינים פחות או יותר. בדרך כלל לא שמתי לב יותר מדי לאנשים במשמרות האחרות. היחידים שהיה לי מגע איתם זה אלה שהמשיכו למשמרת שלנו בלילות שישי ושבת. המשמרת התחילה בעשר בערב, ובדרך כלל הוסיפו לנו מישהו שיעבוד עד חצות בסופי שבוע באשנב של הדרייב אין. בדרך כלל אני משחרר אותו מוקדם. הם רצו ללכת, ורק נתקעו לנו בין הגלגלים של ה"מכונה המשומנת היטב" שלנו. אז עופו.

בילי ג'ין היתה שונה. לא ממש שמתי לב אליה בהתחלה. סיווגתי אותה כ"טינאייג'רית זרוקה בנעלי קומנדו". היה לה תחת נחמד, וציצים נחמדים, (אני תמיד שם לב לאלה). היא תמיד פלירטטה איתי אבל ככה עשו חצי משאר הטיניות המפגרות שעבדו שם, הן פלירטטו עם כל אחד. עד שאחד מהבחורים אמר לי. "היי, גבר, היא רוצה את הבשר." התחכמות קטנה של מזנון המבורגרים. מובן מאליו שכמו כל קבוצה של בנים, היינו גסים בצורה שלא תיאמן כשדיברנו על לקוחות נשים, עובדות או סתם מטרות מזדמנות, מחוץ לטווח שמיעה.

אחרי זה הסתכלתי עליה ביסודיות. היא היתה בערך מטר ושישים, שוקלת אולי ארבעים וחמש, רזה עם תחת נחמד, שדיים בינונים-גדולים. אחד החבר'ה הודיע לי ש"היא לא שמה חזיה, אחי." פנים וזרועות שזופים, בשמש? שיער בלונדי מובהר, עיניים כחולות, שיניים לבנות וישרות, ושפתיים חמודות וסקסיות. הפנים שלה מעט חתוליות, עם עיניים קצת מתלכסנות, שהיא דואגת להדגיש במסקרה. היא באמת פלירטטה עם כולם, אבל כמו שמארק ציין, היא כאילו התרכזה בי. עכשיו כששמתי לב לתשומת הלב שלה, מצאתי את עצמי חושב על זה. ג'ין תמיד באה אלי לשאול מה הדבר הבא שהיא צריכה לעשות, אפילו שמבחינה טכנית היא היתה יכולה לשאול את ראש הצוות. בכל פעם שהיתה לידי, היא היתה עומדת קרוב יותר ממה שמקובל. שמתי לב לזה גם מקודם, אבל פטרתי את זה בתור משהו לא חשוב. היא היתה מביטה ישר לתוך העיניים שלי ומלקקת את השפתיים, הלשון הורודה הקטנה הזאת מופיעה לשניה בין השיניים. שמתי לב שכשהיא התכופפה, היא היתה עושה את זה מהמותניים, מראה את התחת המוצק שלה במכנסי הפוליאסטר. אפילו במדי הפוליאסטר המכוערים שהכריחו אותנו ללבוש, היא נראתה טוב.

באותו ליל שישי שאלתי אותה, כמו שעשיתי בשבועות הקודמים, אם היא רוצה לצאת מוקדם. היא הגיבה בצחוק ונענעה בראש. "זה לא כאילו שחבר שלי מחכה לי." היא חייכה ועפעפה. אוקיי, רמז עבה. הלכתי לחשוב על זה. עשיתי עבודת ניירת במשרד עד שהזיקפה שלי נעלמה. אחרי חצי שעה בערך היא נכנסה לשאול אם אני צריך עוד משהו לפני שהיא הולכת. כשאמרתי לא היא החתימה כרטיס והלכה לחדר ההלבשה מהצד השני של המסדרון. כשסגרה את הדלת, היא השאירה "בטעות" כמה סנטימטרים פתוחים. הצצתי מפינת העין כשהורידה במהירות את החולצה (שיזוף יפה, שום קוי שיזוף, ג'ו צדק, שום חזיה). קלטתי פטמה ורודה מציצה לרגע בראי שלפניה. היא פנתה הצידה והתכופפה להוריד את המכנסיים, ראו אותה רק מהמותניים ומטה. תחתונים לבנים, רגליים ארוכות שזופות. כשנותרה כפופה וחיטטה בתיק שלה, מדדתי את התחת שלה מהצד, צעיר מוצק וחטוב. טוסיק מושלם של טינאייג'רית. היא הסתובבה לראי, מסדרת את גופיית הקשירה הצהובה שלבשה בזמן שהתכופפה מעל לתיק. אוה, כן, תחת מושלם בהחלט, מפוצץ זוג תחתוני ביקיני לבנים. העיניים שלי תעו על הגב שלה לכיוון השיער הבלונדי הארוך. וננעלו על העיניים הכחולות שלה, מביטות בי ישירות דרך המראה. תפסו אותי. פשוט חייכתי והמשכתי להסתכל. היא חייכה חזרה ופנתה באיטיות אל הדלת. וסגרה אותה. טיזרית.

חזרתי לניירת שלי. שמעתי את הדלת נפתחת אחר כך, ואותה סוגרת את הרוכסן של התיק כשיצאה. היתי חייב להתאמץ לא להגיב. היא לבשה את ג'ינס ה"גישה קלה" (מהסוג שנפתח ברוכסן אחד מבסיס הגב ועד לבטן) הכי צמוד שראיתי אי פעם. הוא לא השאיר כלום לדמיון. הרוכסן היה אולי שני סנטימטר בתוך החריץ שלה. היא כבר לא לבשה את התחתונים, זה היה ברור. הגופיה היתה מבד סינטטי צהוב, עם רוכסן חצי פתוח מלפנים, שהציג את הציצים השזופים היטב שלה. הפטמות היו קשות כמו אבנים. הבטן שטוחה, מוצקה, ושזופה. "אני הולכת להשאר קצת בחדר האוכל, לעשות שיעורים." זייפתי חוסר עניין כשמילמלתי "אוקיי" לכיוון שלה. אין צורך לומר שכל העבודה נעצרה במטבח כשהיא עברה.

נהיינו עסוקים ולא שמתי לב מתי היא הלכה, למעשה התעלמתי ממנה בכוונה, עדיין לא היה לי מספיק זמן לשקול את כל ההסתעפויות האפשריות של ההתנהגות שלה. אין צורך לומר שהתלבושת והלבוש שלה היו הנושא של רוב השיחות בשאר הערב. כשישבנו לאכול מוקדם בבוקר, הקונצנזוס הכללי היה שאני צריך "לזיין את השרמוטה הקטנה עד הסוף," תוך פרשנות צדדית לפיה אם אני לא מעוניין בזה, הם בשמחה "יחליפו אותי." תוצאת ההצבעה המאולתרת היתה שאני צריך לזיין אותה, ואז לתת להם סיבוב. הכל ברוח טובה. אבל זה נטע זרע. מאוחר יותר הצצתי לרגע בתיק שלה. תאריך לידה... הנה זה. אלוהים, 16. ידעתי את זה אבל חשבתי שהיא לפחות 17. הייתי רק בן 19 אבל אלוהים, סיכון רציני. שוב כולם הציעו לעזור לי. הא.

כדאי אולי לתאר בקצרה את החבר'ה. ג'ו הוא אסקימוסי בגובה מטר שמונים וחמש. ברצינות. הוא אינואיט. יש לו קצת עודף משקל, אבל הוא לא שמן, רק כבד. שיער שחור. עיניים קצת מלוכסנות, גם הן שחורות. משקפיים. פנים עגולות. עור חום. הכרתי אותו מאז שהיינו ילדים. סטיב ומארק. שני הגברים הלבנים הכי גבוהים שאני מכיר. גם אותם אני מכיר מאז שאנחנו ילדים. אחים. שיער אדום, נמשים, עיניים כחולות אפורות, רזים. לסטיב יש משקפיים. סטיב הוא מטר תשעים וחמש. מארק שני מטר, נראה טוב, מסטול כזה. סטיב הוא גיק של מחשבים. לארי. מטר תשעים וחמש. שחור. קרוע. ערס. בן אדם מגניב. שון. אחרון גם בסדר החשיבות. לבן, עיניים חומות, שיער חום. בערך מטר שבעים וחמש. רזה אבל חזק. מהסוג הדק והשרירי. משוגע על אקדחים. כל החבר'ה רווקים. שון גר עם חברה, פיליפינית כוסית קטנה שקוראים לה מינדי. סטיב יוצא עם אחותה דולורס. שתיהן עובדות פה במשמרת היום. לארי יוצא עם כוסית בלונדינית בת 14 בשם סטפני. אוה, כן, אני. דאנו. ממוצא הוואי. שיער שחור מתולתל. עיניים שחורות. שמונים קילו. מטר שמונים. שיזוף כהה. די שרירי.

מוצאי שבת. הילדה ממש מפלרטטת חזק. הבחורים מדרבנים אותי. זורק את הזהירות לכל רוח. "יש משהו שאתה רוצה שאני אעשה?" היא אומרת, כשאני יושב במשרד. אוה כן, אני חושב. הרבה דברים. המטבח והדלפק עסוקים. "למה שלא תנעלי את השירותים ג'ין, ותנקי'תם."

"אוקיי."

אני בודק את הדלפק שוב. כולם עסוקים שם, אבל לא עסוקים עד כדי כך שיצטרכו אותי. אני הולך חזרה לכיוון השירותים. ג'ין שוטפת את הרצפה בשירותים של הגברים. היא מסתכלת למעלה בחיוך כשאני נכנס.

"צריך לשירותים?"

"כן, זה ייקח רק שניה." אני סורק את הגוף שלה מעלה מטה לאט, נותן לה לראות שאני מסתכל.

"אוה, אל תשים לב אלי, אני רק גומרת פה." היא אומרת בחיוך ערמומי.

אני תופס אותה במילה. נעמד לפני המשתנה ומשתין, היא ממשיכה לעשות ספונג'ה. אני משתין זרם יציב דרך הזין החצי קשה שלי. היא מתקרבת כשאני גומר. אני מכניס אותו וסוגר את הרוכסן. כשאני זז אחורה היא מתחככת בי, היד שלה "בטעות" פוגשת את הזין דרך המכנסיים. אני הולך לכיור ושוטף ידים. אני מסתובב ומסתכל ישר לתוך הכחול התינוקי של העיניים.

"את מפלרטטת איתי ג'ין?" אני שואל בטון שטוח.

"כן, כזה." היא מחייכת שוב.

"את יודעת שאני נשוי?"

"זה בסדר."

"אני אדבר איתך הכי ישר שיש, ג'ין. אין לי זמן לשטויות של טינאייג'ריות. אני לא איזה דפוק מהבית ספר שלך. זה מה שזה? או שאת רוצה להזדיין?"

החיוך שלה מגמגם לרגע, אבל אז חוזר במלוא עוצמתו. "אני די אוהבת להזדיין, אני מתארת לי."

"אוקיי. הזדמנות אחרונה לסגת. אני יותר קינקי משהיית מאמינה. אני אוהב לעשות כל מיני דברים מלוכלכים לילדות קטנות כמוך. את חושבת שזה מתאים לך? אם לא, תגידי עכשיו."

"אני אוהבת לעשות דברים מלוכלכים. נסה אותי." אני מסתכל לה בציצים. הפטמות שלה קשות כמו אבנים.

"אוקיי, אני אעשה את זה, אני אנסה אותך. אם את אומרת לי לא גמרתי איתך לגמרי. קולטת?"

"קולטת."

"תורידי את החולצה."

"מה, פה? אבל מה אם..." היא משתתקת כשאני משלב ידיים ותוקע בה מבט. "אוקיי."

היא מושכת את החולצה מעל לראש. שדיים שזופים מושלמים, גודל אשכולית, פטמות ורודות, קשות כמו מחקים של עיפרון. היא מחזיקה את החולצה. אני הולך אליה. אני אוחז בזרוע שלה, מסובב אותה אלי, היד השניה מחליקה לתוך השיער הבלונדי, תופסת ומושכת אותה אלי. היא מתנשמת כשאני נועל את השיניים על הצואר שלה. אני מושך לה בשערות מספיק חזק להכאיב לה, מסובב אותה עד שהגב שלה מופנה אלי, היא מול הראי עכשיו. אני תוקע לה שיניים בעורף, מכרסם, יד אחת עדיין תופסת אותה מהשערות, והשניה מחזיקה בפרק היד שלה. היא גונחת ושורטת אותי חלושות בפנים. מפסיק לנשוך לה בעורף, אני דוחף אותה למטה, מכופף אותה על הכיור. אני תופס את היד השניה. נועל לה את שתי הידיים מאחורי הגב באחת שלי. היא גונחת שוב, ונהיה לה עור ברווז כשהיא נלחצת אל החרסינה הקרה. אני תופס במכנסי הפוליאסטר שלה, ומושך אותם למטה יחד עם התחתונים. הלחיים התאומות של התחת המושלם שלה, מתוחות חזק מהתנוחה, נחשפות. אני מוריד את המכנסיים בכוח לברכיים. היא מייבבת.

"תנעלי את האצבעות."

"אמרתי לך לנעול את האצבעות."

היא עושה את זה, משחררת את היד השניה שלי. אני מושיט אותה לרצפה ומרים את החולצה שלה, ובמהירות קושר לה איתה את הידיים. אני מסתכל בראי, העיניים שלה עצומות. אני מרים את הראש שלה מהכיור, ומעמיד אותה זקוף צמודה אלי. היא מנצלת את ההזדמנות לחכך את הידיים הקשורות בזין הקשה שלי דרך המכנסיים. אני מעביר ידיים על השדיים שלה, צובט לה בפטמות. מפלס לי דרך במורד הבטן לכוס שלה. יש עליו כיסוי דליל מאוד של שיער בלונדי. אני מעביר את האצבעות של שתי הידיים על המפשעה שלה, פותח בגסות את השפתיים. היא רטובה. כל השרירים שלה מתכווצים והיא מייבבת עמוק בגרון כשאני מחליק לתוכה אצבע. היא רטובה ומוכנה. שוב אני מכריח אותה להתכופף, הפעם בזה שאני תופס לה בשני השדיים ומושך אותם למטה ברשעות. יהיו עליה סימנים אחר כך. אני מכניס אצבע, ואז שתיים לתוך הכוס הצר שלה ומניע אותן בגסות פנימה והחוצה. אני מוסיף עוד אחת והיא מתחילה לגנוח יחד עם הדחיפות של האצבעות לתוכה. היא כל כך צרה שקשה להוציא ממנה את האצבעות בכל פעם. הכוס שלה יונק אותן פנימה כמו פה רטוב. כשהיא מתחילה לצעוק אני מבין שהיא עושה יותר מדי רעש. התחת שלה נפתח ומתכווץ כשאני דוחף את האצבעות לתוכה. אני יוצא ממנה והיא מייבבת באכזבה, דוחפת את התחת אחורה לתפוס שוב את האצבעות, אני מושיט יד לברכיים שלה ותולש את התחתונים מבין הרגליים. אני עושה מהם כדור ומעביר יד סביבה כדי לדחוף לה אותם לפה. היא מנצלת את ההזדמנות למצוץ שתי אצבעות, שואבת את המיצים שלה מעליהן. היא מסרבת לשחרר עד שאני מפליק לה בתחת ביד החופשית. זה משאיר סימן גדול ואדום בצורת יד, ואני משחרר את האצבעות מהלשון שלה ודוחף לה את שאר התחתונים לפה. הגניחות שלה עמומות קצת יותר עכשיו.

אני מחזיר את האצבעות לכוס שלה, שמטפטף עכשיו. קודם אני מכניס את האגודל ואז מוציא ומחליף אותו בשלוש אצבעות. אני תופס לה בשיער שוב ביד החופשית כדי להחזיק אותה במקום, כי היא תוקעת את האגן באצבעות הכי חזק שהיא יכולה. אני מכניס לה בכוח את האגודל לתחת, מרגיש את פי הטבעת מתנגד בהתחלה, ואז נכנע. היא מתקשה לרגע, בעיניים גדולות. אני דוחף לה את האצבעות שוב פנימה והחוצה והיא דוחפת חזרה חזק, לוקחת את כל האגודל בתחת. אני מכניס לה את האצבע האחרונה לכוס והיא גונחת בתגובה עמוק בחזה. אני עומד טיפה לצידה עכשיו כשאני דוחף את היד לתוכה, ואני יכול לראות את הפנים שלה בראי, העיניים עצומות והלסתות עובדות על הגוש של התחתונים. אני מרגיש את הכוס והתחת מתחילים לרטוט לי סביב האצבעות, אני שורט בציפורניים של היד השניה במורד הגב לתחת שלה וכשהיא גומרת אני מרים את היד ומצליף בה חזק על התחת, קודם צד אחד ואז צד שני.

"תגמרי שרמוטה קטנה." אני אומר לה שוב ושוב לתוך האוזן. האגן שלה מסתובב כל כך מהר שאני אפילו לא צריך להזיז את הידיים. התנועות שלה מכניסות ומוציאות את האצבעות שלי. היא גומרת שוב ושוב כשאני מפליק לה. כשאני מפסיק הגוף שלה נרגע סוף סוף. אני מרגיש את הכוס והתחת שלה רוטטים לי שוב על האצבעות.

אני שורט אותה במעלה ובמורד הגב והיא נרתעת מהתחושה. אני שואל אותה, "מה את רוצה?"

"בבווושה תוויין וותי." צלילים עמומים דרך התחתונים.

"לא הפעם, אני חושב." אני מושך אותה מהכיור ועובר לצד השני שלה. אני נשען על הכיור, מחזיק לה את הציצים ביד. אני מושך אותם חזק למטה והיא נרתעת.

"על הברכיים."

היא מביטה בי בעיניים מזוגגות כשהיא מנסה לרדת על הברכיים, הידיים עדיין קשורות מאחורי הגב. אני לא אומר כלום, רק מושיט יד ומוציא את התחתונים הספוגים כשהיא מסתכלת למעלה אלי. אני פותח את המכנסיים ומוריד את הרוכסן. אני מכניס יד פנימה ומוציא את הזין והביצים. הוא בערך 19 סנטימטר, ומאוד עבה, כמעט שמונה סנטימטר בקוטר. הביצים שלי מכוסות בשיער שחור וכשהן מלאות, כמו עכשיו, בערך בגודל אגוזי מלך. מהקצה כבר מטפטף טרום-שפיך, והוא טופח לה על הפנים הטינאייג'ריות היפות שלה, משאיר חוט נוזלי על לחי אחת.

אני משלב ידיים ומסתכל עליה. היא מסתכלת לי לתוך העיניים, ומשאירה אותן על שלי, מסובבת לאט את הראש לצד אחד ונוגעת בשפתיים בזין ממש מעל לעטרה. אני מרגיש את הלשון שלה מחליקה בצד התחתון של הזין כשהיא גוחנת קדימה, מריצה את הלשון כל הדרך למטה לביצים.

כשהיא מגיעה ליעד, היא תוקעת את הלשון על הביצים שלי ומסביב, מכסה אותן ברוק, לוקחת קודם אחת ואז את השניה לתוך הפה. אני מרגיש בשיניים שלה שורטות בקלילות את הביצים כשהיא בולעת את שתיהן יחד ואז משחקת בהן בלשון. כל הזמן העיניים הכחולות שלה מסתכלות בי מעל לזין, שלחוץ חזק לפנים שלה. כשהיא משחררת את הביצים מהפה בסוף כל המפשעה שלי ספוגה ברוק שלה וטיפות ארוכות ובועות של רוק נוצץ נמתחות בין השפתיים הפשוקות שלה לביצים שלי.

היא מלקקת למעלה לתחתית הזין, עם פליקים קטנים בלשון. היא לוכדת את הראש של הזין בפה, קצת מתקשה בגלל העובי. אני עוזר לה בזה שאני דוחף את הזין בכוח לפה שלה, מותח את השפתיים כמו רצועות גומי דקות מסביבו. כשהראש בפנים היא מתחילה להעלות ולהוריד את הפה על הזין, לוקחת קצת יותר בכל צלילה. הרוק יורד על הפנים שלה בזרם, מטפטף על השדיים הסמוקים שלה. כשהכל חוץ מחמישה סנטימטר כבר בפנים, היא יוצאת עד שרק הראש בפה ועוצרת שם לרגע. היא מסתכלת למעלה לתוך העיניים שלי, ואז מזיזה את הפה קדימה בכוח. אני מרגיש את הראש של הזין מגיע לגרון, והיא ממשיכה לדחוף בכוח, שורטת את שני הצדדים בשיניים. אני שומע את הלסתות שלה חורקות מרוב לחץ כשהיא מכניסה את הזין לגרון בכוח. העיניים שלה עצומות ואני מרגיש את הלשון שלה עובדת בשורש הזין. הגרון עובד לרגע, ואז אני מרגיש את הלשון עובדת על הביצים. היא שומרת על התנוחה לרגע ואז מתחילה לעלות למעלה. הראש של הזין נשלף כמו פקק מהגרון כשהיא יוצאת לגמרי. היא מחייכת חיוך רחב, חוטים ארוכים ונוצצים של רוק וטרום-שפיך נמתחים מהפה שלה לזין. ואז היא עושה את זה שוב מהתחלה. היא לוחצת את הפה לערווה שלי אולי לדקה בכל פעם, עובדת על הזין בגרון, ועל הביצים בלשון. השרמוטה הקטנה הזאת היא מוצצת יוצאת מן הכלל. אני אומר לה את זה

"את מוצצת כמו מקצוענית."

אני מרגיש את הפה שלה מחייך לי על הזין בגאווה. "תזייני את הפרצוף שלך שרמוטה קטנה." כשהיא קורבת אותו שוב בגרון. "יכולה לגמור כשאת מוצצת זין?" אני שואל אותה. היא מסתכלת למעלה אלי ומנסה להנהן. היא מחייכת שוב. הזין שלי מרגיש כמו בשואב אבק. היא תופסת קצב ומחליקה את הגרון על הזין שלי כמעט בלי מאמץ. אני תופס לה את הראש בידיים. אני מוריד אותו בכוח על הזין שלי כשאני מתקרב. היא גונחת בתיאום עם המציצה. העיניים שלה עצומות עכשיו. התחת מתחיל לזוז במעגלים.

הדלת שלפני נפתחת. העיניים של ג'ו יוצאות מהחורים כשהוא רואה מה קורה. הוא רואה את התחת שלה מופנה ישר אליו, הידיים שלה קשורות מעליו. הוא שומע את הגניחות שלה והצלילים הארוכים והרטובים שהיא מפיקה כשהפה שלה זז לי על הזין. האצבעות שלה נקמצות ומשתחררות. אני קורץ לו.

הוא מתחיל לצאת ואני מסמן לו לחכות. ג'ין אפילו לא שמה לב שהוא שם. אני מסתכל למטה. העיניים שלה עדיין עצומות. אני מצביע על התחת שלה ואז עליו. אני מרים גבה בשאלה. הוא נראה המון לשניה ואז מהנהן במהירות. הוא מתקדם ואני מרים יד לעצור אותו. "לך תגיד לחבר'ה." אני מסמן לו בשפתיים. אני שם אצבע על הפה. הוא מחייך, מהנהן ויוצא על קצות האצבעות, סוגר את הדלת אחריו בשקט.

ג'ין עדיין עובדת על הזין שלי. הלשון שלה, הפה והגרון, מתאמצים מאוד. היא גונחת בצליל של יבבה גבוהה והתחת עולה ויורד. אני מתכופף ומושך אותה על הרגליים. היא משאירה את הפה נעול על הזין שלי. השיער שלה נתלה עד הברכיים שלי. כשאני מעמיד אותה, אני מושיט יד סביבה ומתחיל לשפשף לה את החריץ מאחור. היא בועטת ממנה את המכנסיים, ואז מפשקת רגליים לתת לי גישה חופשית לכוס ולתחת.

אני פותח לה את הלחיים של התחת ביד אחת ומתחיל לתקוע לה אצבעות בכוס. הזין שלי קבור לגמרי בגרון שלה עכשיו. אני מרגיש בקצה הלשון מפליק לי על הביצים. אני מסתכל למעלה כשג'ו נכנס שוב לשירותים, ומארק קרוב מאחוריו. ג'ו פותח את המכנסיים שלו ומוציא את הזין שכבר קשה. הוא בערך 20 סנטימטר ודק, עם ראש גדול בצבע שזיף. אני מסמן לו לחכות. הוא מעווה פנים בחוסר סבלנות. מארק מסתכל על התחת והציצים של ג'ין  מהצד. היא לא יכולה לראות כלום עם הפנים שלה לחוצים לי לבטן. ג'ו משחק בזין ביד אחת. אני מרגיש את הכוס של ג'ין מתחיל לרטוט מסביב האצבע שלי כשהיא מתחילה לגמור. אני מסמן לג'ו לבוא קדימה ביד השניה. כשהיא מתחילה לרעוד, הוא תופס לה בתחת ותוקע את הזין לחריץ החלקלק והרטוב שלה.

היא פחות או יותר מתפרקת. כל הגוף שלה נמתח ומתקשה והגרון נלחץ בכוח מסביב לזין שלי כשהיא רועדת באורגזמה. היא מטיחה את התחת אחורה על ג'ו שוב ושוב, תוקעת את הזין הכי רחוק לכוס שלה שאפשר. אני מושיט יד ומרים את הראש שלה מהזין. היא דוחפת אותו קדימה ולוקחת שוב בגרון. היא נוהמת על הזין שלי כשהיא בולעת אותו. אני מסתכל על התחת שלה. ג'ו מזיין אותה כאילו אין מחר, מטיח אותה קדימה על הזין שלי. אני לא יכול לעצור את זה כשהביצים שלי מתחילות לפעום והשפיך עולה בזין. אני משפריץ את הזרם הראשון ישר בגרון שלה. כשאני יוצא אני מביא לה שוב בפה. אני מרגיש איך היא נחנקת ומחרחרת. השפיך שלי מטפטף לה מהאף. העיניים דומעות כשהשפתיים מתוחות סביב הראש של הזין. אני מביא לה עוד שפריץ ישר על הלשון. אני יוצא מהפה שלה, בדיוק כשג'ו מטיח אותה קדימה. הפה ננעל לי על הביצים, הלשון משתוללת. השפריץ הבא שלי נוחת על הלחי שלה, ולרוחב העין ועל השערות. אני דוחף את הפנים שלה אחורה ומוריד את השניים האחרוים על הסנטר והלשון שלה שבחוץ. העיניים עדיין עצומות חזק כשהיא ממשיכה לגמור. מארק סובב לה את הפטמות ושיחק בזין כשהסתכל. אני מושיט יד ומושך אותו לעמוד לפניה. היא אפילו לא שמה לב לשינוי. היא שואבת את העשרים ושנים סנטימטר שלו לגרון. כשאני זז לצידה אני רואה את הבליטה בגרון שלה. השפיך שלי מטפטף לה על הפנים. ג'ו מזיע ורוטן כשהוא דופק אותה.

"תמשיכי לגמור שרמוטה קטנה." אני מושיט יד למטה ומועך לה בציצים. אני מביא לה כמה פליקים בתחת.

אני קורץ אל מארק כשאני סוגר את המכנסיים ויוצא מהשירותים. הגניחות שלה והצלילים של ג'ו מפליק לה בתחת עוקבים אחרי.

אני הולך למטבח, סטיב מסתכל על המפשעה הספוגה שלי וצוחק.

"אחי, עשית במכנסיים?"

"לאא, פשוט קיבלתי את המציצה של הלייף."

"אין מצב. עשית את ג'ין?"

"האמת שהיא עשתה אותי. ג'ו עושה אותה. היא עושה את מארק. למרות שאני לא בטוח שהיא יודעת את זה. היא שרמוטה נימפומנית מזויינת, אחי."

"אין מצב. גבר. תבשל בשבילי. אני רוצה לראות."

"עצור. תפסיק. חכה. ארגון, גבר. אני אשלח מישהו להביא אותך כשיהיה חור פנוי. בינתיים תשמור על הביזנס."

משמאל הבמה. דרך חלון ההזמנות. "מה איתי, אחי? תכניס אותי לקטע."

אני מסתכל בלארי. "בינתיים תשאיר את התחת השחור שלך בדלפק. אני אקרא לך. צריך את המצלמה." לקחתי את הפולארויד וכמה קופסאות של סרט משולחן הכתיבה במשרד, ואז חזרתי לשירותים של הגברים.

"היי, מה אני אמור להגיד למי שרוצה להשתמש בשירותים?" לארי צעק.

"תגיד להם שהם מקולקלים מפגר." צעקתי חזרה.

כשחזרתי לשירותים, ג'ו נהם משהו על לגמור. "תחליף עם מארק, גבר. אני רוצה לעשות פולארויד של הגמירה." הוא תלש את הזין החוצה מהכוס של ג'ין והתנדנד לצד השני של הכיור. הושטתי יד לעזור לו כשמארק שיחרר את נעילת השפתיים שלה ועבר לכוס. הוא נכנס בתוכה בכוח, מרים לה את הרגליים מהרצפה. ג'ו בינתיים שפשף את הזין על כל הפנים שלה מנסה להכניס לה אותו לפה. הוא התחיל להשפריץ שפיך לפני שהצליח. גושים של לבן ניתזו לה על כל הפנים. העיניים של ג'ו התגלגלו אחורה, והוא הטיח את הירכיים קדימה על הפנים של ג'ין.

פתחתי את המצלמה וכיוונתי אותה לפנים שלה. "תלקקי את השפיך שרמוטה קטנה. תמרחי אותו על כל הפרצוף שלך." צילמתי. היא גנחה בעונג כשמארק הביא לה כמו פטיש בכוס. הפה שלה נתלה פתוח וריר טיפטף לה מהסנטר. הלשון יצאה החוצה לתפוס כמה מהשפיך של ג'ו שהיא יכלה. הוא גנח שוב והביא לה עוד על הפרצוף. זה טיפטף על הלחי, על השפה העליונה, על הלשון. הפה המחפש שלה לכד בסוף את הראש הגדול של הזין שלו ומצץ אותו פנימה. הוא המשיך להשפיך, וראיתי את הגרון שלה עובד כשבלעה. הוא דחף שוב, מכניס את הראש של הזין לגרון שלה. היא דחפה בשמחה את הפנים הריריות שלה על הזין עד ששיער הערווה שלו נתקע לה באף. היא טחנה את הגרון על הזין, מורחת את השפיך שכיסה לה את הפנים. צילמתי עוד אחת, שם את הראשונה על הכיור להתייבש. לקחתי צעד אחורה לתפוס את כל הסצינה וצילמתי עוד שתים.

טפחתי על הכתף של ג'ו. "לך תגיד לסטיב שהוא הבא בתור." הוא מיצמץ אלי, עדיין מסוחרר. מארק המשיך לזיין את ג'ין כשהיא מתפתלת באורגזמה בלתי פוסקת. הוא הרים אותה מהרצפה כל פעם שהכניס לה. ג'ו יצא בקושי מהשירותים, מנסה לסגור את המכנסיים, ללכת, ולהיות שקט באותו זמן. העיניים הכחולות האלה הסתכלו עלי מתוך הפרצוף המכוסה שפיך שלה. היא מיצמצה. "ממהההה...? מייי?" הורדתי במהירות את הריצ'רץ' והכנסתי לה את הזין החצי קשה לגרון. "אל תדברי בפה מלא, שרמוטה. לא מנומס." היא הסתכלה עלי וינקה בשמחה מהזין והמשיכה להטיח את התחת היפה שלה במארק. הסתכלתי עליה למטה, ואז חייכתי אל מארק. הוא לא שם לב. אוה, כן, המצלמה. הרמתי אותה מהכיור.

"הנה ציפור, מותק." היא חייכה ברפלקס מסביב לבשר הזין המתקשה שלי. איזו נימפומנית קטנה מזויינת. סנאפ. הראש של הזין שלי נכנס שוב בין השפתיים שלה, שפיך מטפטף לה מהפנים, רוק מטפטף לה מסנטר לזין שלי. אלוהים, השרמוטה הזאת יודעת למצוץ. צריך להחליף פילם.

כשהתעסקתי עם המצלמה, סטיב נכנס. "אני מקווה שדולורס לא תשמע על זה" הוא מלמל כשהוציא את הזין. "איפה?" הוא שאל.

"היי מארק, תעבור מסביב גבר." אמרתי. מארק עבר לפנים של ג'ין כשסטיב הכניס את העשרים סנטימטר שלו פנימה. הוצאתי את שלי מהפה שלה ומארק הכניס את שלו. הפעם העיניים שלה היו לגמרי פקוחות. היא היססה לרגע, נראית קצת מבולבלת. "תמשיכי למצוץ זונה מזדיינת." הפלקתי לה בתחת שוב. הוא היה ורוד בוהק, מעבודת היד שלי ושל ג'ו. סטיב נכנס מייד לתפקיד. עשיתי כמה של הזין של סטיב נכנס לה בכוס המטפטף. הושטתי יד למטה לבדוק את הטרמוסטט שלה, הפטמות היו עדיין קשות כמו אבנים. כל הגוף שלה נצץ מזיעה עכשיו. הידיים של סטיב היו נעולות על המותניים הצרים שלה כשמשך אותה אחורה ודחף לה, תוקע את הפרצוף שלה על הכלי של מארק. כשהסתכלתי סטיב ומארק תפסו קצב. מארק זיין לה את הגרון, סטיב יצא מהכוס. סטיב נתקע לה בחור, מארק יצא מהפה היונק. מהצד זה נראה כאילו זין אחד ארוך עובר ממארק לסטיב דרך הגוף הקטן והלוהט של ג'ין, משפד אותה מהכוס עד הפה. וכל הזמן הם הפליקו לה בתחת אחד אחרי השני.

הגיע הזמן לבדוק מה קורה בדלפק. עזבתי את ג'ין לטיפול העדין של החבר'ה. ג'ו בישל במטבח. "היי ג'ו. אני מקווה ששטפת את הידיים בסבון לפני שחזרת לעבודה?" צעקתי. הוא רק חייך. "אלוהים שון הולך להתבאס מזה שהיום זה היום החופשי שלו." הוא אמר. "לאא," הגבתי. "מינדי הבאה בתור לגנגבנג."

"כן, בטח." הוא נחר.

"היי גבר, מתי? עומד לי משהו בנזונה." לארי צעק לי, מחזיק בזין.

"תשמור על זה מוכן גבר, לא ייקח הרבה."

חזרתי שוב לכיוון השירותים. כשנכנסתי סטיב צילם. הוא ומארק עמדו שניהם לפני ג'ין, שהיתה שוב על הברכיים. שניהם עשו כל מאמץ לדחוף שני זרגים של עשרים סנטימטר לפה שלה ביחד. היא עשתה כל מאמץ לבלוע את שניהם, השפתיים מתוחות סביב העטרות. לקחתי את המצלמה מסטיב, הלכתי אחורה וצילמתי אותה על הברכיים, ואז התקדמתי וצילמתי עוד אחת ממש בתוך הפרצוף שלה. לשניהם היתה יד על הציצים שלהמשנים להם את הצורה כשניסו להכריח אותה לבלוע. מארק גנח כשהתחיל לגמור. סטיב הצטרף אליו. שניהם מילאו לה את הפה, ואז שחררו את הזין וצבעו לה את הפנים. הפה שלה נשאר פתוח, והיא כישכשה בלשון מצד לצד לתפוס כמה שפיך שיכלה. צילמתי עוד ארבע או חמש כשהם מילאו לה את הפרצוף. הם השפריצו על הפנים, על המצח, בעיניים שלה, על הלחיים, על הלשון, על הסנטר, במורד הצואר, ועל השדיים החבולים והאדומים שלה. כשהשפיכה נרגעה הם התחילו להזיז בזין את השפיך על הפנים, ואז התחלפו בלדחוף לה את כל הזין לגרון. הם סיימו בזה שניגבו את הזרגים בשיער הבהיר שלה.

כשסגרו את המכנסיים, אמרתי, "שלח את לארי לכאן." היא הורידה את הסנטר על החזה לרגע, ואז הסתכלה למעלה.

"אף פעם לא עשיתי את זה עם מישהו שחור קודם." היא היססה, ואני נכנסתי לה לדברים.

"אף פעם לא עשית הרבה דברים שאת תעשי איתי, עכשיו תמצצי לי." סיימתי את השיחה בזה שהכנסתי את הזין המתקשה לתוך הפרצוף הספוג זרע שלה. כשדחפתי לה לגרון, לארי ממש רץ פנימה, קורע מעליו את המכנסיים ויורד על הברכיים מאחורי ג'ין.

"הכושי תמיד מקבל אחרון." הוא התלונן.

הסתכלתי על הזין שלו. "תודה לאל. אף אחד לא רוצה להיות אחרי מפלצת כזאת." הזין שלו היה עשרים ושבעה סנטימטר בשקט, אולי שלושים, ועבה כמו שלי. "מה שאומרים נכון." צחקתי. ג'ין פירכסה, מנסה לשחרר את הפה מהזין, כדי שתוכל לראות על מה אני מדבר. "פשוט תמשיכי למצוץ שרמוטה, תיכף תרגישי את זה, אל תדאגי." צילמתי תמונה כשלארי שם את הראש של הזין השחור שלו על השפתיים של הכוס שלה. צילמתי עוד כמה כשהוא דחף אותו עוד ועוד פנימה. ג'ין השתחררה מהזין ועכשיו ליקקה וגנחה לתוך הביצים שלי כשלארי פתח אותה לשניים. כשעצר היו עדיין שבעה סנטימטר מחוץ לכוס שלה.

"כולו בפנים? זה הכל?" היא לחשה לביצים שלי.

"אוה, כן, זהו." לארי אמר, קורץ לי.

הוא התחיל לצאת החוצה לאט. אספתי עם הזין את השפיך מהפרצוף שלה ונתתי לה לאכול. לארי זז קצת יותר מהר, עדיין משאיר שבעה סנטימטר בחוץ. חשבתי לרגע והושטתי יד לשחרר לה את הידיים הקשורות. היא תפסה אותי במותניים, עדיין מלקקת ומכרסמת את הזין והביצים שלי. זז קצת אחורה, פרסתי את החולצה על על הרצפה מתחתיה. היא נתלתה מהכיור, הראש מתחתיו. ברור שהתחילה להנות מהזין הגדול הזה. היא דחפה את הזין עליו עכשיו. דחפתי אותה בכתף עד שהיתה על ארבע, ואז המשכתי ללחוץ עד שהפנים שלה נשענו על הידיים המשולבות. התחת שלה היה עדיין באוויר והיא המשיכה לתת קונטרה כשהוא דפק אותה.

"תעבירי ידיים אחורה ותחזיקי את עצמך פתוחה."

עכשיו הפנים והציצים היו לחוצים לרצפה, הידיים פותחות את הלחיים של התחת כמה שאפשר, והתחת והכוס הזללן פתוחים שכל העולם יראה. לא יכולתי לעצור בעצמי, והכנסתי לה אצבע לתחת. היא גנחה. יכולתי להרגיש את הזין של לארי דרך העור הדק שבין הכוס לתחת. הוצאתי את האצבע וצילמתי עוד כמה.

"אני תיכף אחזור."

הלכתי למשרד וחיפשתי במגירה משהו שראיתי שם לפני כמה שבועות. מצאתי את זה וחזרתי לשירותים, הזין תלוי באוויר.

לארי זיין אותה עכשיו מהר וחזק, עדיין לא עד הסוף. ירדתי על ברך אחת לידם והעברתי ציפורניים על הגב שלה.

"היי בילי ג'ין, את נהנית?"

"אווההה... כןןןן...."

"את אוהבת שאנחנו מזיינים אותך?"

"אווההה... ההאא...."

"את אוהבת שאנחנו מפליקים לך?"

"אוווההה... אווה... אהה..."

"אוהבת שמזיינים אותך, נכון שרמוטה?"

"אווהה.. כןןן...."

"את שרמוטה?"

"אוהה... אווההה..."

"תגידי."

"מההה...??"

"תגידי, אני שרמוטה. תגידי עכשיו."

"אננניייי שרמוטטהה." היא גנחה כשהזין המפלצתי של לארי זיין לה את הכוס.

"שוב."

"אנני שרמוטטה!"

"אני שרמוטה שאוהבת שפיך."

"אוהה, אלוהייייםםם, אני באמת, אני שרמוטה שאוהבת שפיך."

"אני אוהבת זין."

"אני אוהבבתתת זין!"

התחלתי לחכך בעדינות את חגורת העור הדקה שהבאתי מהמשרד על הגב שלה. עשיתי ביד ביד השניה.

"אני אוהבת שמזיינים אותי. תגידי."

"אווה... אני אוהבת שמזיינים אותי, שמזיינים חזק." היא דחפה את התחת לאחור.

"אני אוהבת שמפליקים לי. שמפליקים חזק."

"אני אוהבבבת שמפליקיייםם לייי, חזק." מספיק טוב.

"תגמרו עלי."

"אווהה כןןןן, תגמרו על כולי."

"תזיינו אותי."

"תזיינננווו אותתיייי כל כךךך טובבב...."

"תפליקו לי."

"תפליקו ליייי כל כךךך חזזזקקק...."

"תעשו לי לגמור."

"אווההה, כןןןןן, רוצצצה לגמורררר."

הנחתי את החגורה על הרצפה ותפסתי אותה בעורף. הרמתי את היד השניה מעל לתחת שלה.

"תגמרי עכשיו, שרמוטה." הידקתי את האחיזה בעורף ובאותו זמן הצלפתי בה ביד בתחת. סמאק! ברגע שהיד נגעה בה, היא התקשתה כולה וגמרה.

"שוב." חזרתי על התנועות שלי. היא גמרה שוב.

"שוב."

חזרתי על זה שוב ושוב, בכל פעם מדגיש את הפקודה ביד. היא גמרה לפי פקודה בכל פעם. אחרי עשרים או שלושים גמירות, אמרתי לה, "תתחנני לזה, שרמוטה."

"אווההה... כןןן.... בבקשה." סמאק! "אווהההה"

"תכאיב לי. תגידי."

"אווהההה... תכאיב לי... בבקשה... תכאיב לי כל כךךך טובבבב..." סמאק! רועדת. "אווההה כןןן..."

"שוב."

היא חזרה על זה שוב ושוב. עשיתי מה שביקשה בכל פעם. בסוף הרמתי את החגורה שוב. הנהנתי ללארי, והנפתי אותה.

"תצליף בי. תגידי."

"אווההה כןןןןןן... תצליף בי חזזזקקק."

הורדתי את החגורה על התחת שלה. לארי דחף לה את כל הזין לכוס. הוא אמר לי אחר כך שהוא הרגיש את צואר הרחם נפתח לו על הזין.

"תגמרי עכשיו. שרמוטה מוצצת שפיך טינאייג'רית קטנה."

היא מתחה את כל השרירים בגוף, דופקת את הראש בצינורות מתחת לכיור, כשהחגורה הצליפה. ואז היא תקעה את הציפורניים בתחת שהחזיקה פתוח בשביל לארי וצרחה כשגמרה. הורדתי את החגורה עליה שוב והיא גמרה שוב. תיאמתי את ההצלפות עם החדירות של לארי. היא הרימה את התחת בכל פעם לקבל את הזין והחגורה, מטיחה את עצם האגן בחלציים שלו. כשהתחלתי להצליף גבוה יותר, בגב ובכתפיים, היא התרוממה לפגוש את החגורה, גומרת בכל פעם שנגעה בה.

(קטע – בערך 80% מהסיפור המקורי. בהמשך יש עוד אלימות, קצת עניינים אנאליים וWS, מעט יותר מדי עבור רכי הלב, והמתרגם בתוכם)


***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

מאמושיתת=)  , 01:19 9/4/2005:
זוועת עולם 

Insatiable Stellik15@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=95310) , 18:17 9/4/2005:דוחה 

טינקרבל pasadina@walla.com , 23:40 9/4/2005:וואו הלוואי ואני הייתי יכולה לגמור לפי פקודה.ההתחלה הייתה קצת.. לא יודעת אולי חלשהאבל בהמשך שוב הוכחת את עצמך 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:11 10/4/2005:בגלל שכל סיפור הוא של כותב אחר (כמעטיש שניים או שלושה שחוזרים פעמיים שלוש), הסגנון וגם קצב ההתפתחות שוניםתרגומיםתיודעת. (: 

פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 01:57 10/4/2005:גופית קשירה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 03:21 10/4/2005:
"
גופיית הקשירה הצהובה", היית אומרתלא נשמע קצת SMנכון אמנם שמילולית Halter זה אפסר. (-: 
פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 03:42 10/4/2005:עד כמה שידוע ליזה גם הכינוי המקובל בהלבשהאם זה נשמע קצת SM זה בגלל ההקשרומה טוב
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:12 10/4/2005:וואלה - לא הבנתי שאת מתכוונת שזה הכינוי המקובל (שאזכדברייךגם הSM מתאים היטבוחשבתי לתומי שמדובר בתחדיש לשון - תוקןתודה רבה
פוחדת לומר noalewin@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=27838) , 21:12 10/4/2005:אני יכולה להמציא לך איזה תחדיש אם אתה רוצה... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:20 10/4/2005:תחדישיםבמיוחד כאלה הנוגעים לפרטי לבוש נשי (כמו "גוזיה", למשלשהיה חדש לי עד לפני שבוע), תמיד מוצאים חן בעיניאבל אם כבר קוראים לזה גופית קשירה ("מה קנית?" "גופית קשירה ורודהמשו סוף"), מי אני שאחציף כנגד הטרמינולוגיה המקובלת בפי לובשות הגופיות עצמן? 

pinchy silvia11@netvision.net.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=104354) , 15:52 10/4/2005:אני רואה שנהניתם:]בת כמה הטינאייגרית?? 
פרפר  , 21:49 10/4/2005:
כתוב בהתחלה... 16.... 

ליאורleeor_d@hotmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=17763) , 19:22 10/4/2005:וואוכיף
פרפר  , 21:52 10/4/2005:הכי כיף זה לראות שיש בנות שנהנו מהסיפורנראה לי שגם ההמשך (קראתי אותו באנגליתהיה עושה את זה לחלק מכן... 

ליילוש  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=108276) , 21:51 10/4/2005:הא

Kitserina kitserina@hotmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=38449) , 10:59 12/4/2005:נונשמע כיף

נטע קטנה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=2507) , 16:44 13/4/2005:אלוהים ישמור

Lady J lady_j@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=32057) , 12:34 17/4/2005:מה זה WS? 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 12:47 17/4/2005:
Water sportsפיפילא נעים להגיד
Lady J lady_j@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=32057) , 12:51 17/4/2005:

נוכל יום לומדים משהו חדש

רחם פרגיה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=124024) , 16:52 18/5/2005:תענוג אמיתיהנאה צרופה.
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:10 18/5/2005:תודה רבה. (-: 

אמילי מונסטון nokita_23@hotmail.com (http://103076) , 03:08 1/12/2005:וואוגמרתי מול המחשבthat’s a first
בעיניי זה בין הסיפורים המחרמנים והמעוליםמפתיע שהיו כאלה שהזדעזעונורא מגרהוהבחורונת באמת נהנית (זה רק סיפור). מי שאוהב/ת את זה אלים ואכזריסיפור מצוין.חבל שאנשים רכים קוראים סיפורים לא מהקטגוריה שלהם.וחבל גם שאין המשך
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 11:38 1/12/2005:ראשיתהרשי לי לברכך על הfirst (ולמעשהלהתענג עליו בחיוךאפילו - אפשר להגיד שאני די אוהב שזה קורהבגלל הסיפורים שכאן).שניתגם בעיני זה סיפור נהדראבל כלל לא מפתיע שהיו שהזדעזעו - הוא מאוד גסבאשר להמשךיש המשךאבל הם נורא מרביצים לה בחגורה וכאלהואז משתינים עליה יחדיוכפי שתוכלי לקרוא במקור האנגלי (-: 
אמילי מונסטון nokita_23@hotmail.com (http://103076) , 15:18 1/12/2005:הרבצות אלימות מאד... כן בעייתיאם זה מתחיל להיכנס לעניינים עם דם וכאב קיצוניבאמת אפשר לוותרהשתנותאני עוד לא סגורה על דעתי בעניין הזהאבל יכול להיות שזה באמת היה מוריד מהכיף של הסיפורזאת השפלה קיצונית למדיוקצת מגעילאבל שובאני לא סגורה על זהאני עכשיו מדברת כשאני מסופקת מינית והכל.אולי כשאני אהיה מגורה זה יישמע אחרתאבל למה הורדת את העניינים האנאליים?
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:51 2/12/2005:אהלא הורדתי את העניינים האנאליים כשלעצמםולא הייתי מעלה בדעתי להורידם - בהרבה סיפורים כאן תוקעים את הגיבורותפארדוןבעכוזן הרךאבל המשך הסיפור הזהאחרי הקטע שתורגםעובר לכיוון אלים ובוטה הרבה יותר - הם מצליפים בה והיא מבקשת עוד (לא דםאמנםאבל בהחלט פסים אדומים וכאלה), הם מכאיבים לה בעוד צורותואז משתינים עליה בצוותא והולכיםהאמת היא שזה קטע לא ארוךואת יכולה להציץ בו בעצמך במקור האנגלי (לינק בתחתית הסיפור) - אבל בהחלט בוטה יותר ממה שנדמה לי אישיתוזה בהחלט רק טעמי האישי והמשוחדכמחרמן (-: