מכסה מנוע מאת פטאל (כותבת מקור)

"גיליתי, מה שכל שרמוטה שמזיינים אותה על המכסה מנוע בטח מגלה צ'יק צ'ק, שאפשר לתפוס בשקע שבין המכסה לחלון הקדמי, איפה שהמגבים, ונתתי לו קונטרה ראויה, על הגב, עם הידיים למעלה, פרושה בפניו, נותנת לו. הוא שיחרר לי את הציצים והם התחילו לקפוץ מהר מהר עם תנועות הזיון שלו. הרגשתי כמו כלבה, כמו כלבה מזוינת, על מכסה מנוע, חצי מטר מרחוב סואן, מלא בנות בגופיות"


07/01/2006 01:11:00


התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

והנה סיפור נוסף, כמובטח, מפרי עטה של פטאלאחת הכותבות שזכתה לתשואות מרובות כאן, ובצדק. הפעם מדובר בלילה פרוע בעיר, כולל בארים-נון-הטרוסקסואלים וסקס פרוע בסמטאות תל אביב, הנענות הפעם היטבובאורח נדירלמוניטין הפרוץ הבלתי-מוצדק בדרך כלל שיצא להןהמעלה על הדעת את זה של רחובות ניו יורק ע"פ הנרי מילר, הנה כך:

"היה עלינו ללכת כברת-דרך קצרה, מן התחתית ועד לביתה. בדרך עצרנו ליד עץ והתחלנו להתמזמז. ידי היתה מתחת לשמלתה והיא טיפלה בכפתורי מכנסי. נשענו על גזע העץ. השעה היתה מאוחרת ואף נפש חיה לא נראתה ברחוב. הייתי יכול להשכיב אותה על המדרכה בלי בעיות. רק שלפה את הזין ממכנסי והחלה מפשקת רגליה, כשחתול שחור ענק זינק עלינו מבין הענפים ביללות ייחום..."




(מתוך 'סקסוס', החלק הראשון [ולטעמי הטוב ביותר] בטרילוגית 'הצליבה הורודה' שעוררה בשעתו שערוריה רבתי, הוצ' כנרת, תר' עודד פלד)
  
MF cons


אז ככה... הוא לא היה איתי בקשר, חלקית גם בגלל שהיחסים שלנו פשוט הלכו ודעכו בגלל הקשר עם החברה שלו, כוסית עם תחת תפוחי וקעקוע, והתפקיד החדש שהוא קיבל, וכאלה. עכשיו, אני מכירה אותו, הוא לא יכול להיות בקשרים הדוקים מדי, ואני נותנת לו ספייס, אבל הפעם הוא לא ענה לאיזה שני טלפונים שלי + הודעת טקסט ושכחתי ממנו, ואז אתמול הוא התקשר, כמובן שרציתי לצאת איתו לדרינק, אבל אמרתי לו שהוא צריך לפצות אותי... 

הוא אמר שהוא משלם על כל הערב, ואני רק חנייה. הבאר הראשון שהיינו בו היה ביפו העתיקה, זה של  ניר צוק, שכחתי איך קוראים לו (חצי המדרכה שייכת לו, גם "נועה" וגם "קורדיליה" וגם הבאר הזה), מה שכנראה לא ידענו זה שזה באר שבאים אליו בעיקר הומואים ולסביות... אבל היה ממש יפה שם. אמרתי לו שכיוון שהוא משלם, הוא יכול להזמין לי איזה אלכוהול שהוא רואה לנכון (הוא גם מבין המון, כל הסוגים, כל תהליכי ההכנה, כל היישונים והבצירים, משהו מטורף). בכלל, זה מטורף כמה שרק זה מחרמן אתכם, הגברים, אישה שמפקידה את עצמה בידיכם, אפילו רק בבחירת האלכוהול... אז שתינו איזה סוג של קוניאק שהבסיס שלו תפוחים ועוד ויסקי נהדר, וגם יין לבן ממש מעולה (אני בד"כ לא שותה יין לבן, אבל הוא בחר משהו פצצתי של ירדן, שממש אהבתי), ואפילו מכירים אותו שם כנראה, אז הגישו לנו פתאום צדפות, מבלי שהזמנו, אבל לא מולים ששולקים, צדפות מעושנות כאלה. כל האלכוהול הביא אותי לרמת סיבוב מטורפת, ברמה כזו שכשהלכתי לשירותים (איזה כיף שיש חצאית, רק להרים, להוריד תחתונים ו...) שמתי לב שככל שאני עומדת ומשתינה, הראש שלי מתקרב יותר ויותר לקיר שלמולי... כשחזרתי ישב שם זוג הומואים חדש. אחד מהם היה ממש חתיך, עם ג'ינס יפה כזה על רגליים גבריות, ארוכות ושריריות, עם חולצה שחורה יחסית פשוטה, אבל מה צריך יותר כשיש לך כאלה ידיים מתחתיה? וחזה... לא מנופח מדי, אני לא אוהבת, אבל בהחלט מוצק ורחב. גבר. רועי, בן זוגי, היה כבר עם גבר בחייו, והציע שנציע להם... אמרתי לו שאין מצב, ושהם הומואים לגמרי ולא ירצו אותי באזור, אבל הוא כתב להם פתק. הם הרימו את הראש אלינו וחייכו, אבל אמרו שיאלצו לסרב בנימוס. בקיצור, דחו אותנו... לא נעלבתי, כי אני בכל זאת אישה והם הומואים. עברנו לבאר הבא בלילינבלום, והיתה שם ממש מן חברותא כזו על הבאר, שהצטרפנו אליה בטבעיות... התחיל איתי גם איזה חנון מצחיק, אבל אני ורועי דווקא ניסינו להתחיל עם איזה שתיים, די פליצות, אמרתי לו מראש שזה יהיה בזבוז אנרגיה וגם אם אחת מהן תסכים, זה ייקח הרבה זמן ומניפולציות, אבל כיוון שלא היו מועמדים יותר טובים באזור,התפשרנו עליהן. גם שם בסוף רועי אמר לה דוגרי שאנחנו מחפשים מישהי לאורגיה והיא אמרה שהיא לא נמשכת לבנות, והיא לא רוצה (בארים של סטרייטים זה מכה, נכון?) רועי אמר שאם אנחנו רוצים משהו מעניין אנחנו הולכים לבאר של לסביות, קוראים לו "מינרווה", לא לפני שגם בלילינבלום הוא השקה אותי במרטיני יחד איתו, ובקאמפרי אשכוליות שהיה כולו שלי (היה כבר כבד מדי עוד ויסקי בשלב הזה, כי התנדנדתי). הגענו לבאר הזה. אוי אלוהים! מה שהלך שם... היו שם גם זוגות רגילים, המון לסביות, קצת הומואים ואפילו כמה טראנס. נכנסנו ישר למוסיקה מפוצצת אוזניים, נראה לי אפילו איזה מזרחית מסומפלת, הכל שם נוטף מין, כולם נמרחו עליי, אין לך מושג איך לסביות אוהבות אותי, במראה הבובתי עם החצאית והמגפיים והמחשוף המפואר. אתה מכיר אותי, אני נראית נורא ילדה טובה. ארך לי השיער והוא עכשיו ארוך ארוך ורך מאוד, חום כזה, אבל עם פסים בלונדיניים שנראים כמו שטני טבעי. הייתה לי אפילו סיכת ראש של ילדות בצד אחד, והייתי עם החולצה השחורה שלי, זו עם המחשוף המרובע, הויקטוריאני, שמרים לי את החזה הגדול שלי כמו מחוך. כשאני לא שומרת על החולצה (ובכלל לא שמרתי) המחשוף עמוק מאוד ורואים גבעות עגלגלות יפהפיות של השדיים הצחורים שלי. יחד איתה לבשתי את החצאית החומה החדשה, סיפרתי לך שקניתי, היא צמודה בבטן, אבל מתחילה להתנפנף מעט מעל הברך, חושפת את תחילת הירך הרכה שלי, בקונטרסט חושני עם העור הלבן. והרגליים, כרגיל, ארוזות במגפיים שחורות גבוהות, עד הברך. שילוב של ילדה וזונה. כמו שאתה אוהב.

 רק עברתי ליד הבאר ונשלחו אליי ידיים מזמינות, איזו אחת תפסה אותי, עם הגבר שלה לידה וצירפתה לי ת'חיים ואמרה לי תוך כדי שהיא רוקדת איתי כמה שאני סקסית וכאלה... רועי כמובן עמד לידינו והסתכל, מרוצה מאוד. הבעיה היחידה שהייתה היא הגבר שהיה איתה כל הזמן אמר דברים כמו "זאת האישה שלי, איך אני מת עליה" וכאלה, בקיצור, הם היו שם באיזו זוגיות מתקתקה כזו, דביקה כזו, שלא התאימה לי, כנראה שחרר אותה "לרעות באחו" קצת, אבל מתוך הזוגיות שלהם וזה היה מעט דביק בשבילי + הוא נראה לא טוב, הגבר שאיתה ואין מצב לרביעייה מבחינתי, אז המשכנו הלאה. היה ליד הבאר מקום שרוקדים בו, אתה יודע, בכל דאנס באר יש מקום כמו סוג של במה שכל הכוסיות יותר זזות בה, ושם הייתה אחת, עם שיער קצר, כמו גאלאח, אבל לא עד הקרקפת (סטייל שינייד אוקונור), ופנים יפות יפות, ממש אהבתי איך שהיא נראתה. לסבית עד העצם. התחלתי איתה, תוך כדי ריקוד. זה מה שכיף בבארים כאלה, כולם אומרים הכל בפנים, לא כמו סטרייטים מעצבנים, אז היא אמרה לי שיש לה חברה והן נאמנות, והחברה שלה בחוץ. חשבתי בהתחלה שהיא סתם מתרצת, אבל רועי אמר שאם היא לא הייתה נמשכת אליי, היא לא הייתה ממציאה חברה, אלא פשוט אומרת לי, ואכן החברה הבוצ'ית שלה הגיעה ואפילו דיברה איתי. תוך כדי אני ורועי התחלנו לרקוד שם, ולא יודעת איך ומתי, אבל התחלנו להתנשק ולהתחרמן שם תוך כדי ריקוד.

 הוא כבר לא עצר בעצמו, הידיים שלו היו בכל מקום, חופנות לי את השדיים, מנשקות לי את הצוואר, לשון ארוכה ומהירה באוזן שלי, מצמררת אותי, יד שנשלחה לתחת שלי עם החוטיני השחור, תופסת צד אחד, החצאית הורמה ואני נושמת שם כבד, באמצע הרחבה. כולם רואים, אני יודעת, יודעת, ולא יכולה, לא רוצה להפסיק. הזימה המחשמלת שהציפה את הרחבה יחד עם כמויות האלכוהול העבירו אותי על דעתי. לא דפקתי בכלל חשבון, ולא היה לי איכפת מי רואה. מתישהו התיקים הפריעו לנו לרקוד והחלטנו לצאת לאוטו לשים אותם שם, ואיכשהו הגענו לסימטה ולשנינו היה פיפי. רועי ישר התחיל להשתין על הקיר ואני התחלתי לצחוק, כי הוא השתין בלי סוף, זה היה כל כך מצחיק שלא השתנתי בעצמי מרוב צחוק, והוא התחיל לזוז על הקיר כמו ממטרה, בקיצור, הילד בן שלושים פלוס, ומתנהג כמו בן שלוש. אחרי שהוא גמר מצאתי לי גומחה נסתרת יחסית. זה היה במבנה הספרדי, כמו מן ריבוע בניינים שכל חלונות הבתים מופנים פנימה, אל הפאטיו. אמרתי שוב שאיזה כיף לי עם החצאית שקל להשתין, והוא עמד וחיכה, הוא רצה לראות. אז התכופפתי, הזזתי את התחתונים עד הברכיים, בדיוק כמו שהייתי משתינה עם חצאית כשהייתי קטנה (היה כל כך כיף להשתין ככה!) והתחלתי. תוך שנייה וחצי הוא עט עליי, מנשק אותי בשקיקה, נישק לי את הצוואר, הכניס לי יד לתוך החזייה, וככה, הוא כמו חיה ואני משתינה הוא צוחק ואומר לי, "בואי נכנס ותבחרי לך שם איזו לסבית, תלקק אותך ככה כמו שאת עם הפיפי."

בקושי עניתי, הייתי כזאתי הפוכה, אבל זה עשה לי גוש כזה בבטן, מסתובב וחם, והוא קלט את זה ובשנייה שסיימתי דחף אותי, כמו שהייתי, עם התחתונים על הברכיים ותנוחת הכריעה והפיל אותי על הגב והתחיל ללקק לי את הכוס! הוא ליקק אותו בכזאת תאווה, וזה הדליק אותי ממש, ותוך שנייה, לא הבנתי בכלל מה קורה איתי, הייתי כבר על מכסה מנוע של מכונית אחת בודדה שעמדה שם, פותחת רגליים ברחוב, רוח קרירה מלטפת אותי, משלהבת אותי. אני פתוחה כולי לאוויר, מפושקת, פרוצה. הוא משך ממני את החוטיני השחור, לא לפני שעצר לשניה , לתקוע עיניים לוהטות כמו זין בכוס החלק שלי. הוא לא הוריד לי את התחתונים לגמרי, ככה שהייתי קצת קשורה בהם, לא יכולה ממש לפתוח רגליים. הוא הולך לענות אותי, אני יודעת, אני יודעת, ומתה על זה. הוא פותח לי את הירכיים חזק, מוצא שם עור חלק ומבריק ממיצי הכוס שלי. הוא מעביר לשון רטובה וחמימה, מתערבב עם מיצי הכוס והרוק שלו עצמו על הירכיים החלקות והנשיות שלי. רוח לילה קרירה עוברת עליי רטובה, מעבירה חיצים של עונג לכל הגוף שלי. אני מתה שילקק לי את הדגדגן! הוא יודע את זה, הוא מרגיש אותי מתפתלת, מבקשת, מתחננת, אבל ממשיך בשלו, משגע אותי, גורם לי לאבד שליטה, מיוחמת. הוא מלקק את כולי, את השפתיים הנפוחות של הכוס שלי, מסביב לחור, הוא לא נוגע בדגדגן. אני צורחת, זזה, מרימה מבט אל עיניו, מבט של ילדה אבודה, נואשת, והוא נוגע בו סוף סוף, מעביר לשון חדה ומהירה על הדגדגן שלי,  אני נטרפת באמת, הראש נזרק אחורה, זרמים של הנאה עולים מהבטן, מתפרצים גלים גלים. אני שומעת את עצמי צועקת, "תזיין אותי כבר, תקרע אותי, בבקשה, אני רוצה זין" אהההההההה! הוא חודר אליי, קשה וחזק. הזין שלו נלחץ אל הכוס ההדוק שלי, שעוטף אותו בחום לוהט, בדיוק כשאני מתחילה להתכווץ עוד ועוד, זה בלתי נשלט, אני משופדת עליו וכולי עוויתות, מפרפרת על המוט הקשה שחודר אליי, נלחץ אל רקמה רכה, אישה משולהבת, רוטטת, אורגזמה אלימה ומיידית, העיניים עצומות בכל הכוח  הפה פעור כמו הכוס, אני מעורפלת, משחררת אנקה סופית, ונרגעת, פוקחת עיניים לגלות אותו נעוץ בתוכי, עיניו מוקסמות מההתפרצות הוולקאנית שלי. הוא החזיק מעמד המון זמן, הזין שלו קשה ונפוח בתוכי, הוא בשליטה מדהימה, ואני יכולה לאבד את שלי לגמרי. הוא מתחיל לזיין אותי חזק. עכשיו תורו. הוא שולף לי את הציצים מהלמעלה של המחשוף, החזייה דחופה מתחת, זה כואב קצת, לא אכפת לי, ומתחיל לינוק בכוח את הפטמות, תוך כדי שהוא חודר אליי. החדירות קשות וחזקות. אלימות. אני מתחילה לגנוח חזק, לא מזיז לי מי מהשכנים התעורר ופותח את החלון ומסתכל עלינו, חשבתי שזו יכולה להיות הצגה די מרשימה מלמעלה, כמו זונת רחוב. הוא מתחיל לזיין אותי עוד יותר חזק. גיליתי, מה שכל שרמוטה שמזיינים אותה על המכסה מנוע בטח מגלה צ'יק צ'ק, שאפשר לתפוס בשקע שבין המכסה לחלון הקדמי, איפה שהמגבים, ונתתי לו קונטרה ראויה, על הגב, עם הידיים למעלה, פרושה בפניו, נותנת לו. הוא שיחרר לי את הציצים והם התחילו לקפוץ מהר מהר עם תנועות הזיון שלו. הרגשתי כמו כלבה, כמו כלבה מזוינת, על מכסה מנוע, חצי מטר מרחוב סואן, מלא בנות בגופיות ומיני וגברים שמסתכלים עליהן בחרמנות, ולא יודעים מה קורה לידם. אני יכולה להישבע שאם מישהו היה בא הייתי נותנת לו גם, כבר לא היה אכפת לי כלום, עם התחתונים שלי שזרוקים על הכביש ,, עם  הידיים שלי רצות לו על כל הגוף, מגיעות לפה שלו. הוא נשך לי את האצבע כל כך חזק שחשבתי שהיא תיפול וצרחתי כאילו שוחטים אותי, והוא ממשיך, ממשיך...

רציתי עוד, ויותר חזק, רציתי חדירות שאני ארגיש עד הלב. אז הסתובבתי עם הגב אליו, משעינה את הלחי על המכסה מנוע, מכופפת כמו מזדיינת באמצע הרחוב. הוא הרים לי את החצאית ודחף לי את הזין לכוס מאחורה, אפילו עוד יותר חזק מקודם, הוא פשוט דפק לי את הצורה כל כך בכוח שצרחתי וייללתי, הפה שלי על המכסה מנוע, עושה עליו אדים ורטיבות, היד שלו על הדגדגן שלי, כל הזמן משפשפת. הוא שאל שוב ושוב למה אני לא לוקחת גלולות, שהוא מת לגמור בתוכי, בשלב מסוים הוא התחיל לצעוק את זה, חוזר שוב ושוב, כמו מנטרה, למה את לא לוקחת גלולות, זונה? למה את לא לוקחת גלולות, זונה? מזיין אותי יותר ויותר חזק ומפליק לי בכוח על התחת שלי. זה היה כל כך שורף, הוא ממש הכאיב לי וצרחתי , אף פעם לא הכאיבו לי במיטה, לא ממש, צבטו לי קצת פטמות אולי, החזיקו אותי מהשיער, אבל לא חזק, לא ככה, לא כאילו אני איזו מזדיינת. הוא שומע את הצרחות שלי וחודר אליי כל כך חזק, שהראש שלי עף קדימה. זה עוד יותר הדליק אותו, ולפני שיכלתי להגיד משהו הוא הוריד לי עוד אחת, יותר חזקה, ועוד אחת. חשבתי שאני עומדת למות, זה היה כל כך שורף! הוא תוקע אותי באלימות ומשחרר שאגה של אריה, תיכף הוא גומר, כולו קשה וחזק. אני יכולה רק להיות שם מכופפת ולקבל את זה, לספוג, פאסיבית לחלוטין, נדפקת מאחור. הוא חודר שוב ושוב, יותר חזק, יותר אלים, כואב לי כל הכוס, אני מרגישה אותו עד הגרון. הוא מתנפח בתוכי, זה הולך להגיע, הוא מתפרק, הזין קופץ בתוכי וזה לא מפסיק. הוא גומר בסילונים של זרע, שמציף אותי בחום, עוד ועוד, לא חשבתי על הריון, לא על שום דבר, גמרתי ביחד איתו שוב, פחות חזק מקודם, אבל מאוד מערפל, לא ידעתי איפה אני, הפרפורים האחרונים כבר מלווים ברעידות שלו, הוא כבר נשלט על ידי  האורגזמה שלו, משחרר צעקה, ונופל על הגב שלי, מזיע כולו. הוא מחבק אותי, מתנשף. 

הסתובבתי ושוב נשכבתי לי על המכסה מנוע, על הגב. הוא ממשיך לשכב עליי, מניח ראש מתנשף על החזה שלי, שעולה ויורד יחד איתו. אנחנו נשמטים חסרי כוחות אל האספלט, הידיים שלו מלטפות אותי. הנגיעות כבדות וחזקות, בגלל הזיעה. יש בזה משהו נורא מגרה, בנגיעה הזו, והיא מתחילה לאט לאט להשפיע עלי. אני מתחילה להתחמם שוב, הוא שומע אותי, כי אני נושמת שוב את הנשימות השטוחות האלו, אלו שמגלות שאני שוב חמה. הוא מסתכל עליי במבט מופתע, מבט שואל כזה, שגם אומר לי "זונה!", ומעלה אותי על מכסה המנוע שוב לזיון איטי, בשביל התחלה. זה היה נורא כיף לקבל זין ולהסתכל בינתיים על השמיים, כמו שיוצאים לטבע ונשכבים על הדשא בלילה ורואים כוכבים, ראיתי כוכבים, אבל לא כאלו... מתישהו הוא הזכיר לי שאני מוצצת מצוין (הוא זכר מלפני שנתיים ומשהו כששכבנו, הוא אמר לי לפני כן בסוד שאני אחת הטובות שהיו לו אי פעם, מוצצת יותר טוב מהחברה הנוכחית שלו, שהיא הזיון הכי טוב שהיה לו בחיים) ושהוא רוצה שאמצוץ לו. אחרי כאלו מחמאות, לא למצוץ? אז מצצתי... על הברכיים, על האספלט הקר. ליקקתי כל פינה, מוציאה עוד ועוד רוק על הזין שלו, מלקקת את כל הריח של הכוס שלי ממנו. הוא התחיל לגנוח שוב. הוא עומד ואני על הברכיים, תופסת לו את התחת בשתי הידיים, ועכשיו אני מנסה להכניס את כל הזין שלו לגרון, כמעט הקאתי איזה ארבע פעמים, אבל ניסיתי עוד ועוד, מצליחה להכניס כמעט הכל לגרון שלי, מתקרבת עם האף לבטן שלו. ליקקתי לו את הביצים, יונקת בכוח, גורמת לו להצטמרר כולו. הוא תופס את הראש ומצמיד אותו לזין. הגרון שלי נפתח עכשיו עוד, גורם לי להיחנק. הנחיריים נפתחים בניסיון לקבל קצת אוויר, לנשום, אבל אני יודעת שהוא קרוב ואני מחרחרת עוד כמה שניות עד שהידיים שלי מרחיקות אותו. אני חייבת לנשום, לא? עצרתי אותו בדיוק לפני נקודת האל- חזור. הוא רועד מעט, כבר לא עם הזין בתוכי, אני מתרחקת מעט, כדי שאוכל לראות את הרעידות האלו. הגוף שלו זועק לגמור. אני נשכבת לי שוב על מכסה המנוע, והוא... ידעתי שהוא מיד יבוא...הוא תופס את הרגליים ה"ממוגפות" שלי (זה כל כך סקסי לפתוח רגליים ולראות את עצמי עם מגפיים שחורות עד הברכיים עם עקב גבוה ובלי תחתונים) והתחיל ללקק אותי שוב. מהר מאוד רציתי את הזין שלו שוב בפנים וכיוונתי אותו לתוכי, ככה, כשאני עם הרגליים ליד האוזניים שלו. הוא מיד תפס לי את שני הקרסוליים ביד אחת, דחף לי חזק והתחיל לזיין אותי ברגליים מורמות, זה היה עמוק מאוד והתחלתי לצרוח. הוא חזק עכשיו, כי הוא לפני גמירה, הוא בקושי רואה אותי, אני מרגישה. הוא הכניס לי אצבע לפה, כי צרחתי חזק מדי והייתי מעירה את כל השכונה, שלא לדבר על כל הרחוב,  והוא סובב אותי שוב, ידעתי שזה כדי לגמור, אז נתתי לו את מה שהוא רצה לראות: הנחתי ראש כמו ילדה טובה על מכסה המנוע, הלחי צמודה למתכת הקרה, הרמתי את התחת מולו, ופתחתי את הלחיים חזק חזק. בזה הוא לא יכול לעמוד, מכירה אותו. הוא לא חיכה רגע, ונכנס אליי לאט לאט וחזק, ישר לתוך התחת. זה כואב, הזין שלו עבה מאוד וקשה מאוד, ואני, אני רכה, חמה ונוזלת. הוא מחדיר סנטימטר אחר סנטימטר, עוד ועוד. כשהכל כבר בתוכי אני כבר שותקת, כואב לי, אבל אני מגורה מאוד ולא איכפת לי. הוא מתחיל לזוז בתוכי, מגביר את קצב החדירות ואני, אני מגבירה את קצב האנחות. החדירות הופכות מהירות יותר ויותר, אני נאנקת כשהביצים שלו חובטות בי בכל חדירה קשה. אני מתחילה להתפתל. גיליתי בתנוחה הזו שאם אני פותחת את הרגליים עוד ומנמיכה את עצמי מעט הדגדגן שלי נלחץ אל סמל מעט בולט שדבוק (מעניין אם יישאר דבוק אחרי זה) על מכסה המנוע. אני משתפשפת עליו בחייתיות, לא איכפת לי שהוא מלוכלך, רק שמשהו יגע בי, קר וקשה, מתכתי, על הדגדגן המנופח שלי. רועי מאחורי, אני שומעת שהוא עומד לגמור, אני מרגישה את החדירות המרפרפות האלו, אני רוצה לגמור גם. אני משתפשפת חזק יותר ויותר על המתכת, הוא מתנשם, אני מרגישה את ראש הזין שלו מתנפח, זה עומד לקרות. הניפוח הזה מעביר אותי את הסף ואני מתחילה להתפרק בפעם השלישית, הראש נזרק לאחור, הפה מתחיל לצרוח, הוא זועק, חודר עוד ועוד. הזין רוקד בתוכי. הוא שולף אותו בפתאומיות ותופס לי את הראש. הכוס שלי עוד מתכווץ מהגמירה האלימה שעברה עליו, כולו מזמזם, אני לא מספיקה להבין מה קורה והראש שלי נדחף מטה, מכופף את כל הגוף שלי לכיוון הזין שלו. הוא משחרר מטחים של זרע על הגב שלי, מוריד אותי תוך כדי עוד ומסובב. המטח האחרון נוחת על הפנים שלי, ליד הלחי. אני עדיין לא בהכרה, כמו בובה בידיים שלו, בלי הוראה ממנו פותחת את הפה ומנקה את הזרע שנשאר על הזין שלו. אני אוהבת ללקק את הזין שלו, הזין הזה שריגש אותי כל כך הרבה הלילה, שזיין אותי, קשה וחזק וגרם לי לגמור ככה, כמו נטחנת קטנה באמצע הרחוב. הוא נרגע, מרים לי את החולצה בגב ומשכיב אותי על המתכת הקרה של מכסה המנוע שוב ונשכב עליו בעצמו. 

אחרי כמה רגעים נכנסנו שוב לשתות משהו ולהירגע, אבל גילינו שכבר סגרו את הבאר, וגם המקום היה די ריק, אז יצאנו וגילינו לתדהמתנו שכמעט חמש בבוקר. נכנסנו לאוטו, ואז ראיתי את המוט הילוכים שלו (מנוע דיזל עם הילוכים, רועד המון) ואני הרי כבר סיפרתי לו על פנטזיית מוט ההילוכים שלי מזמן, וגם הערב סיפרתי לו שסופסוף כתבתי אותה לאיזה בלוג, אז פשוט בשנייה, בלי לחשוב הרבה ובספונטניות מטורפת העברתי רגל אחת, בדיוק כמו בסיפור, אל הצד שלו ורכנתי, ככה באמצע הרחוב, אנשים עוד יוצאים מהבאר, והתחלתי להחדיר את הדבר הענק הזה... זה כאב לי ממש וצרחתי, אבל המשכתי לרדת עוד ועוד. וכן, זה חדר! הוא מסתכל עליי במבט לא מאמין ושולח יד אל הכוס שלי, לוודא שהמוט הזה באמת בתוכי. והוא בתוכי, אני יודעת כי נורא כואב לי. הוא מעביר יד ומרגיש שתי שפתי כוס, ומוט מתכת דק יותר, זה שמתחת לעיגול הגדול. כן, זה בפנים. הוא שולף אותי מעליו ומדביק לי נשיקה גדולה ורטובה על השפתיים.

"זונת מכוניות קטנה," הוא אומר לי.

ואתה יודע מה? הוא צדק.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות
 מישראבלוג:

werewolf zeevdx@smile.net.il , 03:31 7/1/2006:
 
יופי
פאם פטאלממש המרצדס של האירוטיקהלא חוכמה להשתפד על מוטות הילוכים היוםהם קטנים כאלה וספורטיבייםמעניין מה היה קורה לפני 20 שנה כשכל מוט היה כמו של טרקטורטובבחורות גמישות במיוחד תמיד יכולות להשתמש במעצור היד.
  
פטאל  , 11:30 7/1/2006:וכל מה שאתה זוכר מהסיפור הנוכחי הוא שוב מוט ההילוכים?!? אני דווקא מצאתי את הפריצות הסימטאית מרגשתהמוט היה רק הקינוח.אהואם מוטות הילוכים קטן עליך (גודל של אגרוף בינונילידיעתךאתה מוזמן להשתפד לך על משהו אחרולספר לנו על זה....

;) 
werewolf zeevdx@smile.net.il , 14:52 7/1/2006:

  
נו מהמוט ההילוכים נהיה כבר מוטיב חוזר בסיפורייךזיונים בסמטה כבר שמענוראינו ועשינוואני לא מקל ראש במה שאת תוחבת לעצמךללא ספק זה יותר ממה שאני מסוגלאין תחרות.
  
פטאל  , 15:08 7/1/2006: לכבוד הוא ליאם נוצר אפילו דיונון קטן שעוסק ב"מוטיבים חוזרים בסיפוריי"... ולגבי מה שעשית ומה שלאכפי שכבר אמרתיאתה מוזמן לספר על זהשניהנה גם

Renatus renatus@walla.com , 11:58 7/1/2006: מצוין.סיפור תל-אביב איכותי וזורםאהבתי מאוד את המשפט "שילוב של ילדה וזונהכמו שאתה אוהב". 
פטאל  , 12:23 7/1/2006:תודה לקורא (קוראת?) המפרגןתמיד נעים לשמוע :)וכןגיליתי בזמן האחרון ביתר דגש שהםהגבריםמאוד אוהבים ככהילדה טובה שהיא קצת (?) זונה 
Renatus renatus@walla.com , 23:49 7/1/2006: נדמה לי שאני קורא.לא יודע לגבי גברים (בקושי אני אחד), אבלאם הילדה הטובה *שליהיא קצת זונה *שלי* - הרי זה משובח
פטאל  , 00:09 8/1/2006:משובח, "וקסום ובשום ונפלא" :) 

פורטובלו  , 00:57 8/1/2006:פשששששוואי וואי וואיקראתי 3 פעמים!!!פשוט סיפור עוצר נשימה...הכי אהבתי את המשפט:"...הוא תופס את הרגליים ה"ממוגפותשלי (זה כל כך סקסי לפתוח רגליים ולראות את עצמי עם מגפיים שחורות עד הברכיים עם עקב גבוה ובלי תחתונים)"אפשר עוד כאלה?? 
פטאל  , 08:14 8/1/2006:וואוציטוט שליועוד משפט שלם... איזה כיףתודה!ולגבי ה"עוד כאלה", נואתה יודע... נשתדל :) 

ארזzzm@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=9973) , 22:15 8/1/2006:
טוב
המוטוריות שלך משחקת על שני התחביבים העיקריים של הגבריש גברים , שאם היית גם רושמת את דגם המכונית זה כבר היה מביא אותם לשיא:)כתוב יפה תיאורים מפורטים לא רק מבחינה סקסואליתיש עומק (גם לסיפור:) נהנתי פאםאחזור מאוחר יותר להנות שוב...
פטאל  , 22:24 8/1/2006:
please do, darling :)תמיד נעים לשמוע שבאתכך למדתי :) 
ארזzzm@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=9973) , 12:03 11/1/2006: זה לי כבר הטיול השלישי בסיפור שלךבטיול השני הידיים שלי היו עסוקות :)תמיד שמח למצא פנים (פנים?) מוכרות במקומות המוצנעים האלה שלנואני רואה שאת מעודכנת אפילו בגובה הצליל
פטאל  , 15:51 11/1/2006:אני חושבת שעניין "הטיול השלישיהיא המחמאה הכי יפה שקיבלתי על הסיפור עד היוםמזכיר לי את עצמי... מודדת סיפור טוב (בזאנר הזהבמספר הפעמים שהוא עשה לי....
  
וזה כבר מביא אותנו לחלק השני... כןבדיוק הצלילים שאני אוהבת לשמוע (ולהשמיע
ארזzzm@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=9973) , 16:30 11/1/2006: ספרי לי אילו ספרים היית קוראת פעם בהחבאתמיד את אותו עמוד ומתרגשתיש לי יותר מעשרה ספרי אוננות כאלה מהילדותבחלקם אני זוכר את העמוד אבל כבר לא את הספר (הרולד רובינס למיניהםדן בן אמוץ , שיבומי!! ועוד הרבה
פטאל  , 17:43 11/1/2006: האמת... אני חדשה מאוד במדיה הזוספרים כאלו לא קראתי מעולםופעם קראתי קצת את קישור הסיפורים בsex4u

את 
הבלוג הנוכחי הכיר לי מישהו שיצאתי איתו לפני שלושה חודשים ומאזהומאז נפתחו לי העיניים לסיפורים כאלותודות לכישרונו העצום של בעל הבלוג הזהאותו אני משבחת בכל הזדמנות.אבל אם נחליף את שאלתך לסיפורים האהובים עליי בבלוג הזה אוכל להגיד לך רק שהסיפור הראשון שקראתי פה הוא "בייבי במבי" (חתיכת התחלההא?) ויש עוד המון מצויניםהשכן ממול הוא אחד מאלה ש"חזרתיאליו המון פעמים :) 
פטאל  , 18:06 11/1/2006: טעותsex4free האתר שעליו דיברתי.

לא לנדודהבלוג הזה עולה עליו בכמה ליגות
פטאל  , 15:53 11/1/2006: אהושכחתי לשאול... "פנים מוכרות"? באמתאו כמטאפורה
ארזzzm@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=9973) , 16:05 11/1/2006: אם את כותבת ש"תמיד נעים לשמוע שבאתי", אני מניח שקראת תיאורים שלי אצלי בבלוג. (אני מהסס מלקוות ששמעת אותי בעצמך:) . מפה אני גם מניח שהגבת פה ושם (שםשם!) ולפיכך אני גם לא רואה אותך כזרה לי.בינתיםבעוונותיאת מזמינה אותי לפה לענות לך ושוב מרפרפ וקשה ליאני אוהב לקרא אירוטיקה במשרדיש בזה משהו מעורר:) 
פטאל  , 17:49 11/1/2006:למען האמתלא קראתי את הבלוג שלך מעולם וכשכתבתי שנעים לשמוע שבאת זה כי חלקת לי מחמאות יפות ופירגנתוזהתסכים איתיתמיד נעים :)מה שכןעכשיו סיקרנת אותי ואני בהחלט אציץ בו בימים הקרוביםכשיחלוף זעם העבודות האקדמיות הרובצות על ראשי :)אהוהמשרד... כיוון שמעולםברוב עיסוקיילא ביליתי את ימיי במשרד קבועאפילו לא בצבאלא מכירה כמעט את הענייןאבל אני בהחלט מסוגלת להבין איך שולחן משרדי (בייחוד אלו עם הצד הסגור כלפי יתר יושבי החדרמושך לעשות כל מיני מעשי זימה תופינים ושלל תרגימה :) 
ארזzzm@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=9973) , 00:58 13/1/2006: במשרד , מתחת לשולחן הזה שתארת כה בבהירותאני נהנה לפעמים להתרווח ולקרא אירוטיקה טובהזה מאיר את היום בצבעים אחרים כל כך:)וחפשי אצלי את האירוטיקהיותר עדין מסיבות ברורות אבל רוב הסיפורים אמיתיים... 
פטאל  , 01:10 13/1/2006:בדיוק הייתי אצלך אישגם באירוטיים וגם בפחות (אין הרבה כאלוגם אם לא במופגןאתה אירוטי ורגשי בכל)גם רשמתי לך שםבכמה מקומות שנהניתי מאודמאוד מאוד

דיזנטריה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=85608) , 22:28 8/1/2006: בחייזה היה מקסים
פטאל  , 22:49 8/1/2006: קודם כלתודה רבה :)אבל אתה (את?) ציניכי מקסים זו תגובה שלא חיכיתי לשמוע...נועזכןזנותיאכןבוטהבהחלטאבל מקסים??למה יש לי הרגשה שאת דווקא אישה
דיזנטריה  , 14:29 9/1/2006: הולא הייתי ציניתסיפור נועז וזנותיוהאופן שבו הוא כזה הוא מקסים בעיני
פטאל  , 15:28 9/1/2006:
אה ,אם כך אז אני מסכימה מאוד ומוחמאת מאוד 

אנה  , 07:28 9/1/2006:כתוב סוחף ומרתקנהדרוזו מחמאהואני אישה :)
פטאל  , 09:03 9/1/2006:תודה תודה תודה! :) אצלך ברור שזו מחמאה
ושאת אישה :)ותודהנעים ולא נמאס לשמוע :) 

פטאל  , 00:24 11/1/2006: סווידרירק רציתי להגיד לך שוב תודה רבה על שאיפשרת לי לפרסם בבלוג המשובח שלך את הבוטות שבהזיותיי הליליות.אשמח לכתוב איתך פעם איזו הזייה כזוהזויה כזואם רק תיאות להקדיש מזמנך לקוראת צנועה מעט ומעריצה הרבה של הגיגיך.גם אם לאאתה יודעאמשיך להזות אותן לבד :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 19:15 11/1/2006:

אבל כלל לאיקירתי - תודה לךעל הסיפורים המאוד אירוטיים האלה שאת כותבתלרוב הנאתם של בעל הבלוג וקוראותיו הניחוחיות (והקוראיםשלדעת אחדות ניחוחיים לא פחותכמובן).ובאשר להזיות ההזויותובכןלכי תדעי - אבל גם עכשיואת יודעתבמובנים מסויימים (והאכסניה הנלוזה הזו בכללם), אנו הוזים אותן יחד - ומצד שניגם בהזותך אותן במו עצמךהן סקסיות מאוד ובמפגיע - שמת לבאגבשאת מחזיקה הן במספר הסיפורים המקוריים לכותבת אחתוהן בשיא התגובות לסיפורים שכאלה
פטאל  , 21:01 11/1/2006:מחמאות ממךיקיריהן תמיד תענוג גדול :)אני שמחה שאתה מרגיש חלק מהזיותיי הסקסיותובצדק ;)ובאשר למספריםידעתי שאני כותבת המקור היחידה שכתבה שני סיפורים ולא רק אחדאת מספר התגובות הכולל של כל סיפור וסיפור כמובן שלא ספרתיאני רק יכולה להגיד שאני אוהבת שיאים,מכל סוג שהוא... ;) 

הנץ - חרזן צולע ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 17:31 11/1/2006: אהבתי את הסיפורהוא היה שונה במקצב מהסיפור של הטסטאבל זרם יפה.  יש לי הערה אחת (אם יותר ליהכתיבה קצת כבדה במבנה הקטעיםהם ארוכים מדי לדעתיבמיוחד למדיום של הבלוג.  אני הייתי מעדיף לפרוס את הפוסט לקטעים קצרים יותר (לא ארוכים יותר מהקטע השלישי).
  
פטאל  , 17:38 11/1/2006:

מותר 
לך להעיר יקיריואם להיות כנים גם בי עלתה המחשבה שאולי צריך לקצר פסקאות אבל אם אלחש לך באוזןבסודרק בינינושהמכתב הזה שעכשיו הוא סיפור בפוסט נכתב במקור באמת כמכתב שבו אני מספרת למישהו שמכיר אותי בצורה אינטימית מאוד את שקרה ליתבין למה הוא כתוב כמו שהוא כתוב?אז לא רציתי לשנות ממשרציתי אותו אותנטי :) 
הנץ - חרזן צולע ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 17:43 11/1/2006: הבנתי וקיבלתיבדוחקאבל קיבלתי...   
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 19:16 11/1/2006: רק למען הפרוטוקולאני מאוד אוהב את האופן חטוף-הנשימה בו הסיפור/מכתב הזה כתובואת האותנטיות שלו (-: 

פטאל  , 17:51 11/1/2006:קשוח משהו...כל עוד אתה "מקבל בדוחק", אבל ממשיך לקרואאני מרוצה ;) 

איה רוזאלי?  , 22:16 11/1/2006: אני רוצה לשמוע עוד על הרוזן

  

פטאל  , 22:32 11/1/2006: 
למה
 נדמה לי שבכל פעם שעולה סיפור שלי לפוסט עולה עניין רוזאלי והרוזן שוב?אולי תועילו להסביר לי את הקשרכאילומה בסיפור שלי מעורר את העניין בכל פעם מחדשאו בניסוח אחרלמה זה תמיד מופיע בתגובות לסיפור שלי למען השם??