לינדה מושפלת / וולגוס

"הוא אמר לי להזמין מונית, וכשהנהג יגיע הייתי אמורה לצאת אליו החוצה, ערומה, ולהתכופף על המכסה מנוע ולהתחנן לנהג שיזיין אותי. לא יכולתי לעשות את זה, כמובן, בשכונה שלי. אמרתי לו שאני רוצה לשרת אותו, אבל אני לא יכולה לציית לפקודה הזאת. אבל הוא המשיך ללחוץ עלי, ולא יאמן כמו שזה נשמע, הגענו לפשרה. אני אזמין מונית, וכשהיא תגיע אני אצא החוצה בחלוק ואבקש מהנהג לבוא ולעזור לי עם התיקים."


14/01/2005 00:04:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

M/F cons? bd

בוטה
פרק ראשון

אני לא יכולה להאמין מה עשיתי אתמול בלילה! ישבתי כאן ליד שולחן המטבח כל הבוקר, מעבירה את זה בראש. חיה את זה מחדש. אני המומה, מושפלת, והכי גרוע, מרוגשת.

אני נשואה באושר. די באושר, נו. לבעלי יש עבודה חדשה ומעולה, הרבה כסף, ויש לנו בית מאוד יפה. לרוע המזל, הוא נוסע כל הזמן. אז אני מוצאת את עצמי יושבת בבית ומשתעממת למוות.

קנינו מחשב חדש בזמן האחרון, עם מודם. בעלי משתמש בו כדי לעבוד בבית. אני משתמשת בו כדי לשחק כשהוא לא בעיר. גיליתי את הצ'טים, וזה פתח לי אופקים חדשים לגמרי. הייתי המומה כשעליתי בפעם הראשונה וראיתי את החדרים שאנשים מסתובבים בהם. סקס עם חיות, אונס, משהו שנקרא ספורט מים, וסקס עם ילדים. ראיתי גם חדרי שיחה שנועדו לאנשים שחלקו את הפנטזיה הכי סודית שלי. התאפקתי הרבה זמן לא להכנס אליהם.

לא יודעת אם רק ניסיתי להמנע מצרות, או שפחדתי שהפנטזיה תהפוך להיות מציאותית מדי. היו לי פנטזיות להיות שפחת מין לגבר מבוגר יותר מאז שנות העשרה המוקדמות שלי. בדרך כלל של מישהו לא מושך, אחד שרע אלי ונהנה להכריח אותי לעשות דברים מלוכלכים וסוטים ומשפילים. אין לי מושג מאיפה הפנטזיות האלה באו, אבל פינטזתי על זה לעיתים קרובות כשאוננתי, ואפילו כששכבתי עם בעלי.

בסוף, יום אחד, כשבעלי היה שוב מחוץ לעיר, נכנסתי. מה, זה היה פנטסטי! איש מבוגר יותר הזמין אותי לצ'ט ושיחקנו את הפנטזיה שלי אונליין. תיארתי את עצמי בשבילו. אני בת 23, מטר שבעים, 53 קילו, בלונדינית טבעית, B70, ונחשבת די מושכת. הוא היה בן 48, 1.77, שוקל 100 קילו, והתעקש שיש לו זין עבה באורך 22 סנטימטר. הוא אפילו שלח לי תמונה שלו. כמובן שאני לא יודעת אם זו היתה באמת התמונה של הזין שלו, אבל הוא היה די מרשים.

הסכמתי לעשות כל מה שהוא אומר לי. לפי ההנחיות שלו הורדתי את החולצה, את הג'ינס, את התחתונים, לא לבשתי חזיה. עכשיו הייתי ערומה לגמרי, מדברת עם גבר זר על סקס! זה היה מאוד מרגש. דמיינתי שהוא יכול לראות אותי והוא גרם לי לגעת בעצמי והביא אותי לאורגזמה כשהוא תיאר את כל מה שהוא מת לעשות לי.

התמכרתי! מאותו יום, בכל פעם שבעלי לא היה, הייתי באינטרנט. בחדר הצ'ט הזה, או באחד דומה. סיפרתי לגברים זרים על הפנטזיות שלי, מאוד בפירוט, ושיחקתי גם לפי הפנטזיות שלהם. הייתי מכורה. הסתובבתי קצת בחדרים קינקיים אחרים, כולל החדר של האונס. גם שם היו לי הרבה ריגושים. אבל תמיד חזרתי לחפש גבר שיגיד לי מה לעשות, שישתמש בי וינצל אותי.

ובכן, אתמול בלילה זה קצת יצא משליטה. בעלי לא היה כבר איזה שבועיים, הייתי מאוד חרמנית ובודדה, ושתיתי שתי כוסות יין. אני לא ממש לא שותה בכלל, אבל הגבול שלי הוא בדרך כלל כוס אחת.

דיברתי עם מישהו מאוסטרליה, מישהו מבוגר יותר, שהיה קצת יותר פרוע ממה שהייתי רגילה, אבל הוא היה כל כך רחוק שהרגשתי בטוחה, והייתי די מסטולה מהיין, ככה שנהניתי מזה. הוא שכנע אותי לשתות כוס שלישית כשדיברנו. טעות גדולה! שתיתי, וכשהערב נמשך עשיתי כל מה שהוא פקד עלי לעשות. הוא גם היה די טוב בזה.

הוא דיבר על להשתעשע בזה שהוא יגרום לי למצוץ לזר ולהזדיין איתו. להפשיט אותי במקום ציבורי, לתת לגברים לגעת בי נגיעות אינטימיות בפומבי. הוא גרם לי לגעת בעצמי. הוא גירה אותי כל כך, והייתי כזאת מסטולה כבר, שאני מתארת לי שפשוט נסחפתי.

הוא אמר לי להזמין מונית, וכשהנהג יגיע הייתי אמורה לצאת אליו החוצה, ערומה, ולהתכופף על המכסה מנוע ולהתחנן לנהג שיזיין אותי. לא יכולתי לעשות את זה, כמובן, בשכונה שלי. אמרתי לו שאני רוצה לשרת אותו, אבל אני לא יכולה לציית לפקודה הזאת. אבל הוא המשיך ללחוץ עלי, ולא יאמן כמו שזה נשמע, הגענו לפשרה. אני אזמין מונית, וכשהיא תגיע אני אצא החוצה בחלוק ואבקש מהנהג לבוא ולעזור לי עם התיקים.

אני לא יכולה להסביר למה הסכמתי לזה. אני מתארת לי שזה היה צירוף של היין, זה שהייתי כל כך מגורה, והתשוקה להתנסות בפנטזיות שלי. אולי לעשות את זה על המחשב פשוט כבר לא הספיק לי יותר. אז באמת התקשרתי!

כשחיכיתי למונית האדון האוסטרלי שלי התחיל לתת לי הנחיות מה לעשות כשהנהג יגיע. הוא המשיך לנסות לגרום לי לעשות משהו בחוץ, אבל בסופו של דבר הוא נהיה קצת יותר הגיוני. אני אצא החוצה, לבושה רק בחלוק, ואזמין את הנהג פנימה. אני אבקש ממנו לשבת על הכסא מול המחשב, והאדון שלי יסביר שאני השפחה שלו ושאני אעשה כל מה שהוא ירצה. הוא הולך להגיד לנהג שאני עומדת ללקק אותו ולמצוץ לו ולתת לו לזיין אותי. כשאני אעשה את זה, הנהג יספר לו על זה הכל. ואני צריכה להכין את מצלמת הפולארויד שלנו כדי שהנהג יוכל לצלם כמה תמונות שלי ולשלוח לו. חשבתי שזה יהיה בטוח, הוא בצד השני של העולם, והייתי חצי שיכורה.

זה לא הלך בדיוק כמו התכנון, אבל ממש כמעט. זה היה כמו להסתכל בעצמי מחוץ לגוף! שמעתי את המונית עוצרת בכביש הגישה. שמתי עלי חלוק ומיהרתי החוצה. הזמנתי את הנהג פנימה, הוא נראה קצת מבואס, אבל הסכים לעזור לי עם התיקים.

לא יודעת למה ציפיתי, הוא היה מאוד לא מושך, שוקל הרבה יותר מדי, באמצע שנות הארבעים או קצת יותר, והוא לא נראה כזה נקי. אני לא יכולה להסביר למה לא פשוט התאפסתי על עצמי ואמרתי לו שהכל היה טעות, אבל זה היה כאילו אני בתוך טראנס.

הובלתי אותו פנימה; יכולתי להרגיש את העיניים שלו עלי, מנסות לראות דרך החלוק הדק. לקחתי אותו לחדר המחשב וביקשתי ממנו לשבת בכסא שלי.

הוא נראה קצת מודאג, הוא קלט שמשהו לא רגיל קורה. פתחתי את החלוק וכשהעיניים שלו קפצו מהחורים אמרתי לו שמישהו במחשב רוצה לדבר איתו.

אני לא יכולה להסביר איך הרגשתי כשעמדתי ערומה מול גבר זר. לפתע פתאום הייתי בתוך אחת מהפנטזיות שלי. הייתי נבוכה. הייתי מגורה. לא היה לי רצון חופשי בכלל. בנקודה ההיא הייתי מוכנה לעשות כל מה שאומרים לי, כמה שיותר מלוכלך יותר טוב.

בסוף הוא הצליח להזיז את העיניים מהגוף העירום שלי והסתכל במסך. גחנתי לפנים ואמרתי לאדון שלי שאני ערומה עכשיו ונהג המונית יושב בכסא שלי, מחכה שהוא יסביר לו מה קורה.

האדון שלי אמר לנהג שאני השפחת-מין והשרמוטה שלו, שאני אעשה כל מה שהוא יגיד. ואז הוא הזמין אותו לבדוק לי את הגוף כשהוא מדבר.

קפצתי כשהרגשתי יד גדולה, קרה ולחה, נוגעת לי בעור. הוא התחיל בירך שלי מאחור, זז על התחת, למעלה לציצים, בודק כל סנטימטר בי, ביסודיות, בגסות. היד שלו ירדה לכוס שלי והוא השאיר אותה שם ופנה שוב למסך.

האדון שלי אמר לנהג שהוא רוצה שהוא יספר לי כל מה שאני עושה כשיפקוד עלי למצוץ ולהזדיין איתו. כאן נתקלנו במכשול הראשון. הנהג שלנו לא ידע להקליד. אז אני הייתי אמורה לשרת את הנהג, ולשמור על האדון שלי מעודכן באותו זמן. במשך כל השיחה הזאת הידיים של הנהג היו עלי בכל מקום. משפילות אותי, משגעות אותי.

כרעתי ופתחתי את המכנסיים של הנהג. הוא נעמד והוריד אותם, יחד עם התחתונים. הוא איזן את עצמו בזה שהוא שם את הידיים על הראש שלי כשיצא מתוך המכנסיים. היתה לו בטן מאוד גדולה, וזין מאוד עבה. רק ממוצע באורך בערך, אבל מאוד עבה. והוא היה כבר קשה וטיפטף נוזלים מהקצה.

הרושם הראשון שלי היה מאוד מקרוב, אני מתארת לי שהוא התרחץ פחות או יותר בסדירות, אבל עבר עליו ערב ארוך אני מתארת לי, כי יכולתי להריח זיעה מהמפשעה שלו. הנהג ישב חזרה ואני, לפי ההנחיות, כרעתי בין הרגליים שלו והתחלתי לנשק לו את הזין. זה היה מאוד לא טעים, אבל כל כך אירוטי, לא יכולתי להאמין שאני ממש חיה את הפנטזיה שלי! מצצתי זין של איזה גבר זר, או עמדתי למצוץ. הייתי ערומה מולו. הייתי כולי תחת שליטה של גבר. שני גברים, בעצם.

עשיתי כל מה שאמרו לי. מלקקת את הזין והביצים שלו. לוקחת את הביצים לפה ומעסה אותן בלשון שלי. מרימה את הרגליים שלו ומלקקת לו בתחת. הייתי על סף אורגזמה רק מעצם הציות לכאלה פקודות זנותיות.

בסוף לקחתי אותו בפה ונתתי לו את המציצה הכי טובה שנתתי למישהו אי פעם. לא שהיו הרבה כאלה. הייתי רק עם שני גברים אחרים לפני בעלי, והייתי כל כך צעירה ותמימה שהיה לי באמת נסיון מאוד מצומצם.

למרבה המזל הוא לא החזיק הרבה זמן מעמד. הזין שלו היה כל כך עבה שהפה שלי התחיל ממש לכאוב. אחרי משהו כמו חמש דקות הוא תפס לי את הראש והחזיק אותי כשהוא מזיז את האגן למעלה ולמטה וירה מטען אדיר לתוך הפה שלי.

היה מאוד קשה להחזיק את זה בפנים, אבל הצלחתי לבלוע הכל חוץ מכמה טיפות קטנות. בכל אופן, הוא היה מספיק נחמד לאסוף אותן באצבע ולדחוף לי בפה.

נשארתי על הברכיים ופניתי אל המחשב להגיד לאדון שלי מה קרה עכשיו. כשהקלדתי הרגשתי את הידיים של הנהג שוב על כולי. הונחיתי לתת לנהג את המצלמה והוא כתב לנהג איזה תמונות הוא רוצה.

כמו טיפשה, טיפשה מטומטמת, צייתתי לכל הפקודות. לקחתי את הזין שלו חזרה לפה והסתכלתי במצלמה, ליקקתי לו את הביצים, וישבתי ופתחתי רגליים ואפילו שיחקתי עם עצמי בשביל המצלמה.

היו לי כמה אורגזמות כשהצטלמתי!

ואז הוא אמר לי למצוץ לו שוב, כדי שהוא יוכל לזיין אותי. אני חייבת להודות שהייתי כזאת מוטרפת מסקס, שרציתי את הזין העבה של האיש המכוער והמבוגר הזה בתוכי.

לרוע המזל, הימים שבהם הוא עדיין היה יכול לעשות סיבוב שני כבר עברו, מצצתי ומצצתי, אבל לא יכולתי לעשות אותו יותר מחצי קשה. בסוף הפה שלי כבר לא היה יכול לסבול יותר. למזלי, האדון שלי השתעמם והחליט שזה הספיק.

בתור השפלה סופית, הוא פקד עלי לתת לנהג עשרים דולר, לשלם על הזמן שלו!

הנהג קם והתלבש, תפס לי בגוף עוד כמה פעמים, והלך. ליוויתי אותו לדלת ואחרי עוד כמה דקות שיחה עם האוסטרלי, הלכתי למיטה.

לפני שהלכתי לישון, בכל אופן, העברתי לפחות חצי שעה בלנצל מינית את הויברטור שלי. גמרתי וגמרתי וגמרתי כששיחזרתי את כל הדברים שקרו. בסוף פחות או יותר התעלפתי.

פרק שני

התעוררתי מאוחר באותו בוקר, עם כאב ראש קל, ותחושת אי אמון כשנזכרתי מה עשיתי בלילה הקודם. מיהרתי לחדר האמבטיה, עשיתי מקלחת ארוכה והלכתי למטבח לעשות קפה.

כשעברתי על פני חדר המחשב נזכרתי פתאום בתמונות. נכנסתי לקחת אותן. לא יהיה טוב לתת להן להסתובב, ואין מצב בעולם שאני עומדת לשלוח אותן בדואר לאיזה מישהו, אפילו אם הוא בצד השני של העולם!

נכנסתי לפאניקה. התמונות נעלמו! הרגשתי כאילו בעטו לי בבטן. הנהג בטח לקח אותן כשהלך!

חרא!!!!!

אולי הוא רק רצה מזכרות. אבל הטלתי בזה ספק. ידעתי שזה עומד להיות או סקס או כסף, או שניהם!

הלכתי למטבח ועשיתי קפה.

ישבתי קהת חושים עד שהוא היה מוכן, ועכשיו ישבתי כאן ליד שולחן המטבח, בתחושה נוראה בבטן, תוהה למה הכנסתי את עצמי. אני מבועתת. הרסתי לעצמי את החיים לגמרי? מה עם בעלי, אני אצליח להסתיר את זה ממנו? למרות מה שקרה בלילה, אני אוהבת אותו מאוד. הוא לא כזה הרפתקן מבחינה מינית, בכל אופן, וידעתי שרק רמז על מה שעשיתי יגמור עם החיים שלנו ביחד.

פתאום קלטתי שלא משנה מה הדרישות של הנהג השמן והמכוער, אני אצטרך לשתף פעולה. הבנתי לבסוף שהנישואים המשעממים האלה שיש לי הם הדבר הכי יקר לי בעולם. אני אעשה כל דבר כדי להגן עליהם.

את שאר היום העברתי מטושטשת. כל הזמן חיכיתי שיופיע לי בדלת. ידעתי שזה רק עניין של זמן.

אני עושה כביסה, אני עושה כלים, אני עושה את כל המטלות הקטנות של הבית, אבל יש לי רק דבר אחד בראש. איזה מחיר אני אצטרך לשלם על הלילה הזה של התענוג הסוטה? לילה אחד של פנטזיה. זה כל כך לא פייר!

בסוף, קצת אחרי שבע בערב, אני שומעת מכונית בשביל הגישה. אני מסתכלת החוצה. זו לא מונית. אבל הדלת נפתחת ואני רואה את הנהג מונית מאתמול בלילה יוצא.

פתאום אני קולטת, אני אפילו לא יודעת איך קוראים לו!

הוא בא לדלת ואני פותחת אותה. הוא נדחף פנימה, מסתובב ומסתכל עלי בהבעה תאוותנית ומרושעת. אני יודעת שאין סיכוי לקבל אהדה מהגבר הזה.

"את יודעת למה אני פה, נכון?" הוא אומר.

אני מסתכלת למטה; אני לא יכולה לפגוש את המבט שלו. "התמונות." אני אומרת, והקול שלי רק טיפה יותר חזק מלחישה.

הוא עושה צעד כלפי ומתחיל להעביר עלי ידיים, מלטף את הגוף שלי דרך הבגדים.

"מקום יפה יש לך פה, בטח עלה כמה מאות. גם המכוניות יפות. לא חסר'כם מזומן, אה?"

אני רק מהנהנת. אני עדיין לא יכולה לפגוש את העיניים שלו, ואני עדיין לא יודעת מה הוא רוצה. אותי, את הכסף שלי, או את שניהם.

"נו, אל תדאגי מותק, אני לא רוצה את הכסף שלך. את אוהבת לשחק משחקים. אנחנו הולכים לשחק משחקים. המון משחקים. את שייכת לי עכשיו. את יודעת את זה, נכון?"

הרגשת את הדמעות זולגות לי על הלחיים כשהנהנתי.

הוא צדק, הייתי שייכת לו. ידעתי שאני אעשה כל מה שהוא ירצה.

פתאום הוא תפס אותי בראש ומשך אותי אליו. הוא נישק אותי, חזק. הרחתי את הבל הפה שלו כשהוא דחף לי את הלשון לפה.

לא נאבקתי איתו. פשוט נתתי לו לעשות מה שהוא רוצה. אבל זה לא הספיק. הוא סחט לי את החזה. חזק. מאוד חזק.

"אני רוצה להרגיש קצת לשון בייבי. אני לא הבעל המזויין שלך. יותר טוב שתיכנסי לקטע. תראי לי כמה את רוצה אותי. מבינה אותי, כלבה?"

הוא לחץ אותי אליו שוב והצמיד את הפה שלו לשלי. זה גרם לי בחילה, אבל החזרתי את הנשיקה שלו. פגשתי את הלשון שלו בשלי ועשיתי את עצמי שאני מנשקת את בעלי. זה עשה את זה כמעט נסבל.

בסוף הוא זז אחורה והלך לסלון והתיישב. הוא פקד עלי לעמוד מולו ולהתפשט. לאט, ככה שהוא יוכל להנות מאי הנוחות והמבוכה שלי.

אני יודעת שזה מוזר. לא הייתי אמורה להיות כזאת נבוכה. הייתי כבר ערומה מולו בלילה הקודם. הוא נגע בכל הגוף שלי, וליקקתי ומצצתי לו את הזין והביצים. אפילו ליקקתי לו בתחת! אבל הייתי מפוכחת עכשיו, ומפוחדת. החלום נגמר, ולא יכולתי להתעורר.

כשהתפשטתי הוא התחיל לדבר.

"אם תעשי כל מה שאני רוצה, כל פעם שאני רוצה, בלי לעשות לי שום צרות, אני לא אהרוס אותך. אני לא אראה את התמונות לבעלך, או לבוס שלו. לא חושבת שהאנשים במשרד שלו יהנו לראות את הפרצוף הקטן והיפה שלך עם הזין הגדול והשמן שלי תקוע לך בפה?"

ידעתי שאני לא צריכה לענות. הפלתי את החולצה על הרצפה ופתחתי את הג'ינס. הורדתי אותם ויצאתי מתוכם.

יכולתי להרגיש את העיניים שלו על הגוף שלי כשעמדתי שם בחזיה ובתחתונים התואמים שלי. פתאום תהיתי למה לבשתי את הסט הזה. זה היה הרבה יותר מדי סקסי ללבוש בבית, במיוחד כשהייתי לבד. רציתי שהוא יבוא?! לא, זה לא יכול להיות. לא יכולתי להסביר. הייתי כזאת מסוחררת שאני אפילו לא זוכרת איך התלבשתי בבוקר.

כששיחררתי את החזיה הוא המשיך.

"אני מתכוון לחגוג הרבה על התחת היפה שלך. מכירה את הפנטזיות הקינקיות הקטנות שלך? חכי עד שתתחילי לשחק איתי! אבל כל זמן שאת לא מאכילה אותי שום חרא, החיים האמיתיים שלך והחיי מין שלי ישארו נפרדים. אני מעדיף לזיין אותך מלהרוס אותך. אבל אם את לא משחקת את המשחק שלי, לא יהיו לי שום בעיות להרוס את החיים המזויינים שלך. קולטת כלבה?"

הנהנתי. עמדתי מולו עכשיו, ערומה לגמרי, אפילו לא טורחת לנסות להסתיר. הייתי מובסת לגמרי. זה פשוט כבר לא שינה שום דבר.

הוא עשה לי ביד לבוא ונעמדתי ליד הכסא שלו. הוא פשוט הסתכל בי לרגע, בלי לגעת. הוא הורה לי לפתוח רגליים. עשיתי את זה, אבל לא מספיק מהר.

הוא הפליק לי בתחת. הייתי יותר מופתעת משכאב לי, אבל פישקתי רגליים בשבילו במהירות.

הוא העביר עלי ידיים, נוגע, צובט, ומלטף. מסתכל לי בעיניים ונהנה מהתגובות שלי.

הוא ראה מה שרצה לראות. בושה, פחד, ייאוש, כניעה מוחלטת.

עמדתי שם כשהוא צבט לי את הפטמות ומתח אותן עד שצעקתי. הוא המשיך. עובר בין הפטמות שלי עד שהן נהיו כאלה רגישות שכבר רציתי נורא שיפסיק.

הוא העביר את הידיים למטה לכוס שלי, ושוב התחיל להתעלל בי. עכשיו דמעות הייאוש שלי התערבבו עם דמעות של כאב כשהוא צבט ומשך בבשר העדין שלי.

בדיוק כשכבר רציתי להתחנן שיפסיק, הוא נעמד והורה לי לקחת אותו לחדר השינה.

הסתובבתי והובלתי אותו במסדרון לחדר השינה שלי. הוא הלך צמוד מאחורי, צובט ומועך לי בתחת כשהלכנו.

הלכתי למיטה, חושבת שהוא מתכוון סוף סוף לזיין אותי. אבל זה לא מה שהיה לו בראש. יכולתי לראות שהוא חרמן, הזין שלו עושה אוהל ענק במכנסיים.

אבל הוא עבר אותי והלך לארון, נעלם בתוכו לכמה רגעים. שמעתי אותו מרשרש לי בבגדים. ואז הוא הופיע שוב מחזיק שמלה שאף פעם לא העזתי ללבוש. היא היתה קצרה מאוד, וכמעט שקופה.

הוא זרק את השמלה אלי.

"שימי אותה עלייך," הוא פקד. "אנחנו יוצאים."

לא ציפיתי לזה. פשוט ישבתי על המיטה, מסתכלת עליו בטימטום, מחזיקה את השמלה.

"קומי כבר, כוס!" הוא אמר בכעס, "נתתי לך הוראה!"


נעמדתי. רציתי להתחנן שלא יעשה את זה. אני אעשה כל מה שהוא רוצה. הוא יכול לזיין אותי ולתת לי למצוץ לו, כל מה שהוא רוצה. אבל לא בחוץ! לא איפה שאנשים יכולים לראות אותי

אבל הסתכלתי לו בעיניים והבנתי שלא כדאי לי לפתוח את הפה. הלכתי לשידה לקחת בגדים תחתונים. הוא עצר אותי.

"אם הייתי רוצה שתלבשי את הזבל הזה הייתי נותן לך אותו. עכשיו שימי את השמלה המזויינת!"

נכנסתי לשמלה וכיפתרתי את הכפתורים שרצו מהמותניים ועד לצואר שלי מלפנים. הוא הורה לי לסדר את השיער והפנים והלך לחפש זוג נעליים שימצאו חן בעיניו.

בסוף הצלחתי לגרום לדמעות שלי לעצור, ושמתי קצת איפור. אני לא מתאפרת הרבה וזה לא לקח הרבה זמן. הברשתי את השיער וחזרתי לחדר השינה.

הוא בחר נעליים שנעלתי פעם אחת, כשבעלי התעקש, ונשבעתי לא לנעול שוב. העקב היה בגובה שמונה סנטימטר והנעל היתה פתוחה ויכולתי בקושי ללכת בהן. אבל ידעתי שלא כדאי לי להתווכח. נעלתי אותם ונעמדתי. הוא אמר לי ללכת בשבילו, לדגמן את התלבושת המשפילה.

לא ידעתי איך הוא מצפה ממני לצאת למקום ציבורי לבושה ככה. נראיתי כמו פרוצה! היה אפשר לראות את הפטמות שלי דרך הבד, ובאור הנכון החצאית היתה כמעט בלתי נראית. הוא עצר אותי והעביר יד במעלה הרגליים שלי. הרגשתי את האצבע שלו נדחפת לתוכי. הייתי המומה כשהבנתי שאני רטובה! איך יתכן שזה חירמן אותי! איך הכוס שלי יכול לבגוד בי ככה! לא יכול להיות שאני רטובה!

אבל הייתי. הוא הסתכל עלי וגיחך ברשעות.

"כוסית מלוכלכת קטנה," הוא אמר בטון מאשים, "את אוהבת את זה, נכון?"

"לא," אמרתי. "אני שונאת את זה. אני שונאת מה שאתה עושה לי ואני פשוט פוחדת."

הוא רק צחק. "פוחדת? סבבה, את צריכה לפחד. יש לך ממה."

ועם ההערה המאיימת הזאת, הוא נעמד ולקח אותי לדלת.

חטפתי את התיק שלי ומיהרתי אחריו, או לפחות מיהרתי כמה שיכולתי בנעליים המחורבנות האלה.

הבטתי מסביב כשיצאתי החוצה. תודה לאל שהיה חושך. לא ראיתי אף אחד מהשכנים שלי, וקיוויתי שאף אחד מהם לא ראה אותי בתלבושת הזנותית שלי, יוצאת עם הגבר המבוגר והאיום הזה.

נכנסנו למכונית שלו והוא נהג משם. שנסענו הוא משך אותי לאמצע המושב והרים לי את החצאית ככה שהכוס שלי יחשף לגמרי. הוא פתח לי את הרגליים והתחיל ללטף אותי בגסות.

הוא אמר לי לשפשף לו את הזין דרך המכנסיים, וכשצייתתי ראיתי טנדר פיקאפ נוסע לצידנו. ראיתי את הנהג מזווית העין. לא העזתי להסתכל בו ישר, אבל הסתכלתי מהזווית של העין איך הוא בודק אותי. עצרנו ברמזור אדום בצומת מוארת היטב. לא היה לי ספק שהוא יכול לראות את השמלה שלי מורמת סביב המותניים. אם היו לי ספקות הם היו מתפוגגים במהירות

שמעתי אותו צועק "תראו מה זה!" ואז ראיתי אותו מסתובב לזה שלידו ומספר לו עלי.

בדיוק אז האור התחלף, והטנדר המשיך לנסוע לידינו בבלוק הבא עד לעוד רמזור אדום.

הייתי לגמרי מושפלת, וזה היה ברור ש"הנהג" יודע מה קורה ונהנה מזה מאוד. פתאום קלטתי, עדיין לא ידעתי איך קוראים לגבר שמעביר אותי דרך כל זה. יכולתי לחשוב עליו רק בתור הנהג!

כשעצרנו בצומת הבאה הוא אמר לי לפתוח את החלק העליון של השמלה. ידעתי שאין לי ברירה. נשמתי עמוק והתחלתי לפתוח את הכפתורים.

"מהר!" הוא נזף. מיהרתי לפתוח את הכפתורים. יכולתי לראות את שני הגברים בטנדר לידינו. הנוסע נשען קדימה ושניהם נעצו עיניים כשגמרתי ונתתי לידיים ליפול.

"הנהג" שם את היד מאחורי ודחף אותי קדימה. כשנשענתי לפנים הוא משך את השמלה מהכתפיים שלי. הייתי בעצם ערומה כבר. השדיים שלי חשופים לגמרי, ועכשיו גם הכוס שלי כשהוא הזיז את היד. הוא השעין אותי אחורה והעביר לי יד מעל לכתף והתחיל למעוך לי את השד הימני. מושך בו, מכוון אותו לגברים הצעירים בטנדר כמו נשק.

הוא אמר לי להסתכל על הגברים בטנדר ולחייך. עשיתי מה שהוא רצה, אבל זה היה הדבר הכי קשה שעשיתי אי פעם. לא יודעת איך הצלחתי לחייך. הייתי כל כך מושפלת באופן מוחלט. בסוף הוא התרחק מהטנדר והרשה לי לסדר את השמלה. אבל יכולתי לרכוס רק שלושה כפתורים. זה הראה את השדיים שלי כמעט עד הפטמות, ואם זזתי אפילו קצת ראו לי את הפטמות בקלות.

הוא היה יכול לראות שאני שוב על סף דמעות, והזהיר אותי שלא אתחיל.

"מספיק עם החרא הזה," הוא נהם, "יותר טוב שכבר תתרגלי לזה, כוס."


פרק שלישי

לא שמתי לב בכלל לאן אנחנו נוסעים. פתאום הסתכלתי מסביב וראיתי שאנחנו בחלק של העיר שאף פעם לא ראיתי קודם. היה שם די עלוב ומוזנח, וזה שימח אותי. הסיכויים לפגוש כאן מישהו שאני מכירה היו די קלושים. אם אני צריכה להיות השרמוטה של האיש הזה, אני מתארת לי שעדיף כבר שזה יהיה בחלק של העיר שבו עושים כאלה דברים.

בדיוק כשהתחלתי לתהות אם בכלל יש לו איזה יעד בראש, הוא פנה למגרש חניה ליד בר קטן ומלוכלך. יצאנו מהאוטו והוא דחף אותי לפניו לדלת. נכנסנו פנימה ומייד הרגשתי עד כמה אני חשופה. היו בבר איזה עשרה גברים, וכל אחד מהם נעץ בי עיניים כל הדרך לצד האחורי של הבר, ששם הוא דחף אותי לתא עגול וגדול.

"הנהג" נדחק אחרי והברמן בא לקחת מאיתנו הזמנה. בסוף גיליתי את השם של "הנהג" כשהברמן צעק לו "היי טד, מי הגברת, ומה לעזאזל היא עושה עם אחד כמוך."

הבחור שעשה מהחיים שלי גיהנום היה טד. משהו כמו לוציפר היה יותר מתאים.

הוא הזמין לעצמו בירה. אמרתי שאני לא רוצה שום דבר, אבל הוא הזמין לי יין. הוא אמר שהוא אוהב את הדרך שבה אני מתנהגת אחרי קצת יין.

הסתכלתי למעלה כששלושה גברים ניגשו לתא. לפי הברכות הם היו חברים שלו ו/או רעים לשתיה. טד הזמין אותם להצטרף.

יכולתי להרגיש את העיניים שלהם על החזה שלי כשהם נדחקו לתא. הסתכלתי למטה לבדוק ששני השדיים שלי מכוסים, לפחות כמה שאפשר.

הם התחילו לדבר, אבל כל ארבעתם נעצו בי עיניים כשהם דיברו.

טד הציג אותי באופן שגרם לכולם לדעת מייד מה המצב המדוייק שלי.

"חבר'ה, זאת השרמוטה שלי, לינדה. פגשתי אותה אתמול בלילה. היא כל כך אוהבת אותי שהיא נתנה לי את עצמה, נשבעה שתעשה הכל רק כדי להיות איתי."

שלושת הגברים צחקו ונחרו, והיה ברור שהם יודעים שזאת לא האמת.

"אוקיי, אולי היא לא התאהבה בי בטירוף. אבל בטוח שהיא שייכת לי. אני לא אטריח אותכם עם הפרטים, אבל היא תעשה כל מה שאני אומר לה לעשות. נכון כוס?"

הנהנתי. זה היה נכון. אני אעשה. ידעתי שזה הולך להיות יותר ממה שאני יכולה לסבול. אבל לא היתה דרך להמלט מזה בלי להרוס לעצמי את החיים.

החברים שלו, בכל אופן, היו עדיין ספקנים.

"אתם לא מאמינים לי?" הוא שאל.

"כן, בטח," הם אמרו במקהלה, בבירור לא מאמינים למילה אחת מכל זה.

הוא פנה אלי והורה לי לפתוח את הכפתורים של השמלה לגמרי.

גנבתי מבט לצדדים, מסתכלת בבר, וראיתי שאף אחד לא יכול לראות אותי, טד הסתיר אותי לגמרי מכל שאר האנשים בבר. רק הוא והחברים שלו יכלו לראות אותי.

הושטתי יד ופתחתי את שלושת הכפתורים האחרונים, ואז נתתי לידיים ליפול חזרה לחיקי.

באותו רגע הגיע הברמן עם המשקאות שלנו. ידעתי שהוא יכול לראות לי את השדיים, הוא עמד שם הרבה זמן, לוקח את הכסף בשביל המשקאות ומפטפט בעצלתיים עם טד. לא היה לי אומץ להסתכל עד שהוא הלך. אבל כשהוא התרחק הסתכלתי למטה. היה ברור שמאיפה שהוא עמד הוא היה יכול לראות את כל השד השמאלי שלי.

הדבר המפתיע היה, שזה כאילו כבר לא שינה שום דבר יותר. הייתי פחות או יותר כל הזמן נבוכה. כל השפלה חדשה היתה רק עוד מאותו דבר. הרמתי את הכוס ולקחתי כמה לגימות ארוכות. זה היה יין גרוע מאוד, אבל הייתי ממש צריכה אותו באותו רגע.

טד הסתובב אל החברים שלו ואמר, "עכשיו מה אתם חושבים?"

כולם בהו בשדיים שלי. טד הושיט יד ופתח לי את השמלה ככה שהם נחשפו לגמרי.

באותו רגע הברמן חזר עם העודף. יכולת לחשוב שהוא משוחח עם השדיים שלי. הוא הסתכל ישר עליהם כשדיבר עם טד. הוא שם את העודף על השולחן ובסוף, באי רצון, חזר למקום שלו מאחורי הבר.

טד פנה בחזרה לחברים שלו ואמר "איך הציצים שלה, חבר'ה?"

אפשר לתת להם קרדיט ולהגיד שהם לא הזילו ריר בפועל, רק ישבו שם עם הבעות טיפשיות על הפנים, מסתכלים כאילו בחיים שלהם לא ראו ציצים.

הוא פנה לאיש שישב בצד שמאל שלי ואמר, "אתה צריך לראות אותם כשהפטמות עומדות. אל תתבייש בוב, תעשה אותם קשות בשבילנו."

שאפתי אוויר כשבוב הושיט יד בזהירות והתחיל לשחק לי בפטמות. עצמתי עיניים, לא יכולתי לסבול להסתכל על אף אחד. ישבתי בשקט כשהוא הזיז את הידיים על הציצים שלי, הרבה יותר ברכות, והרבה יותר בנחמדות משציפיתי מאחד האפסים האלה.

ואז הוא התחיל להתרכז לי בפטמות. צובט בהן בעדינות בין האצבע לאגודל, מושך בקלות, למעשה זה היה ממש נעים! הרגשתי את הפטמות שלי מתכווצות, ושנאתי את עצמי על זה שאני מגיבה, אבל ידעתי שזו לא אשמתי.

בסוף, הרבה אחרי שהפטמות שלי התקשו, טד אמר לו שהוא יכול להפסיק. פקחתי עיניים וראיתי את כל ארבעתם בוהים לי בחזה. לקחתי עוד לגימה ארוכה של יין והנחתי את הכוס הריקה שלי ועצמתי עיניים שוב.

"מה אתם חושבים, חבר'ה?" שאל תד. "היא חרמנית?"

"נראית לי חמה, אין מה להגיד." אמר בוב.

"באמת שכן." אחד מהאחרים הגיב.

"10 מזויין." עוד אחד הצטרף למקהלה.

טד הושיט יד והרים לי את השמלה, חושף את הכוס לבוב. שני האחרים לא יכלו לראות כי השולחן חסם להם את שדה הראיה.

"אל תתבייש בוב, תבדוק אותה. תראה אם היא רטובה." הציע טד.

ישבתי בלי לזוז כשהרגשתי ביד שלו זזה למטה בין הירכיים שלי ולמעלה לכוס. בלי שיגידו לי אפילו פישקתי את הרגליים בשבילו. התנשמתי בשקט כשהאצבע שלו נכנסה לתוכי. ידעתי מה הוא ימצא, ידעתי שאני רטובה.

הוא הכניס והוציא את האצבע הרבה יותר זמן משהיה צריך. ואז הוא הרים אותה מעל לשולחן שכולם יראו כמה הרטבתי אותו.

"תן לה את היד שלך, בוב." אמר טד.

בוב הושיט לי אותה. לקחתי אותה, והחזקתי בה, לא יודעת מה אני אמורה לעשות.

"לכלכת לו את היד לגמרי, כוס. תנקי אותו." הסתכלתי בו לשניה, ואז הבנתי מה הוא רוצה. הטיתי את הראש קצת קדימה ולקחתי את האצבע לשפתיים שלי. ליקקתי אותה בעדינות, כאילו היא היתה זין קטן. ואז לקחתי אותה בפה והחלקתי את השפתיים למעלה ולמטה. פתאום קלטתי שבאופן תת הכרתי עשיתי להם הצגה! הוצאתי במהירות את הפה מהאצבע ושיחררתי את היד שלו.

הסתכלתי למעלה וראיתי את המבטים על הפרצופים שלהם. כולם היו גברים מבוגרים. שנות ה40 המאוחרות וה50 המוקדמות. זה שישב בצד הרחוק, עדיין לא ידעתי את השמות של השניים האחרים, היה רזה כמו חוט, והשניים האחרים, בוב וזה שלידו, היו שניהם יותר קטנים מטד, אבל שניהם היו כבדים, עם בטן בירה גדולה.

כולם הסתכלו בי בהלם גמור. הנה אני, מאוד נאה, מאוד סקסית, אשה בת 23. סתם עקרת בית רגילה. יושבת בשולחן בבאר עלוב עם ארבעה גברים עלובים. השדיים שלי היו חשופים. הכוס שלי היה חשוף. עשיתי כל דבר מלוכלך שאמרו לי לעשות.

בהתחלה חשבתי שהוא רק הולך להשוויץ בי קצת ולהשפיל אותי הרבה. אבל התחלתי לחשוד שטד הולך לגרום לי לעשות סקס עם האנשים האלה. גנגבנג!!! פינטזתי, בכמה הזדמנויות, על סקס עם שני גברים. אבל לא ארבעה! לא ארבעה גברים מבוגרים ומכוערים!

הברמן הופיע שוב בשולחן. אני מתערבת שהחבר'ה האלה לא קיבלו כזה שירות מהיר אף פעם! הוא המשיך להתנהג כאילו שום דבר לא רגיל לא קורה כשהוא נעץ עיניים בגוף הכמעט עירום שלי. טד הזמין עוד סיבוב של משקאות.

כשהברמן התרחק טד פנה לחברים שלו ואמר, "מה דעתכם שנגמור את הסיבוב הבא, ואז נלך אלי הביתה בשביל קצת שקט ושלווה?"

מקהלת קולות נרגשים השיבה לו. לא ציפיתי באמת שמישהו יגיד לא.

טד פנה אלי ושם את היד שלו על השד הימני. הוא מעך וסחט אותו בגסות כששאל אותי בטון סרקסטי אם אכפת לי. פשוט עשיתי לא בראש. לא היה שום דבר שיכולתי להגיד.

הברמן חזר עם המשקאות וטד שיחרר לי את השד.

"יש לך פה משהו מתוק, טד," אמר הברמן.

"השרמוטה הזאת?!" שאל טד בספקנות. "היא נראית כאילו בסדר, אבל היא לא מתוקה בכלל. נכון כוס?" שאל כשפנה אלי

נענעתי בראש, אבל אני מתארת לי שטד התעייף מהתשובות הלא מילוליות שלי.

"תעני לי כלבה!" צעק בחוסר סבלנות.

"לא, אני סתם כוס, טד." עניתי בלי להרים את העיניים.

טד הזיז את השולחן כמה סנטימטרים. עכשיו הייתי חשופה, וכל החמישה ראו אותי.

"תעשי את זה, כוס. תראי לו את הכוס שלך." פתחתי רגליים, כמה שהיה אפשר, מה שלא היה הרבה כי הייתי עדיין בסנדוויץ' בין שני הגברים הגדולים האלה. הוא שרק ברכות כשהתיישבתי מולו חשופה לגמרי, מצייתת לכל ההוראות של טד.

"לא מבין מאיפה זה נפל עליך, טד, אבל אני חייב להגיד שאתה הבן זונה עם הכי הרבה מזל בעולם, גבר!"

"איזה יום אני אביא אותה לפה ואתן לך סיבוב עליה, גבר." אמר טד, בנדיבות.

"בחייך?"

"באמת. אבל קודם כל אני חושב שהיא צריכה עוד קצת אימונים."

הברמן חזר לבר, ואני המשכתי לשבת, חשופה לגמרי, כששתינו את המשקאות שלנו וטד והחברים שלו דיברו, בעיקר עלי ועל הדברים שהם רוצים לעשות לי.

אני חושבת שהברמן בטח אמר לכמה מהלקוחות שמשהו הולך בתא שמאחור, כי מדי פעם אחד מהם עשה סיבוב בדרך לשירותים כדי לעבור לידינו. היה ברור שהם באים כדי לראות את הנקבה הערומה, אבל לטד לא היה אכפת. נראה לי שכל דבר שהגביר את האי נוחות שלי הדליק אותו.

בסוף טד אמר לי לסדר את השמלה, אבל לא הרשה לי לכפתר אותה. הוא החליק החוצה מהתא ומשך אותי אחריו. משכתי את השמלה שלי למטה, אבל אני בטוחה שכל גבר בבר הספיק לראות לי את הכוס העירום לפני שהספקתי לעשות את זה. ואז יצאנו, טד ראשון, אני אחריו, ושלושת החברים שלו מזדנבים מאחור.

במגרש חניה התפצלנו לשתי מכוניות. האיש הכבד השני, שלמדתי בינתיים שקוראים לו דייב, התיישב לידי והייתי מעוכה בינו ובין טד. בוב והבחור הרזה נכנסו לאוטו של בוב.

כשעזבנו את מגרש החניה דייב חיבק אותי מסביב הכתפיים, והיד שלו השתלשלה למטה, האצבעות נעות בקלילות על השד השמאלי שלי.

"לא אכפת לך, אה טד?" הוא שאל בנימוס.

טד חייך אליו ואמר, "בכלל לא, בבקשה, תרגיש חופשי." נראה ששניהם חשבו שזה ממש מצחיק.

עכשיו כשהוא קיבל רשות, הידיים של דייב היו עלי בכל מקום. הוא מעך ומשך לי בשדיים כאילו הוא חולב אותי. הוא דחף לי יד בין הרגליים. לא יכולתי לפשק רגליים, היינו מעוכים אחד לשני, אז הוא הרים לי את הרגל מעל שלו ודחף בגסות קודם אצבע אחת לתוכי ואז שתיים.

נאנחתי מכאב, אבל אני חושבת שהוא חשב שזה משהו אחר. "לעזאזל!" הוא אמר לתד. "תקשיב לה גונחת. זאת אחת חמה!" שניהם צחקו שוב.

למזלי, היינו כבר קרובים לשכונה של טד. מצאנו חניה במהירות ושוב משכו אותי החוצה מהמכונית, כשרואים לי הכל, בלי שיהיה אכפת להם מי נמצא בסביבה. כמו קודם, בכל אופן, לא היה אף אחד מספיק קרוב להיות עד להשפלה שלי. אני מתארת לי שזאת שכונה מהסוג שמי שגר בה מעדיף להשאר בבית כשמחשיך.

חיכינו ברחוב לבוב ולסקיני, וכשהם הגיעו נכנסנו פנימה.

פרק רביעי

הדירה של בוב היתה בקומה הראשונה. היא היתה קטנה, והיא היתה מטונפת, אבל לפחות היה לה נוף איום ונורא.

כשנכנסנו פקדו עלי להביא לכולם בירות. כשחזרתי ונתתי להם את המשקאות שלהם קיבלתי בתמורה נגיעות ומעיכות וצביטות מכל אחד בתורו.

טד הורה לי לעמוד על שולחן הקפה הישן באמצע החדר.

טיפסתי עליו בזהירות, קצת לא יציבה על העקבים המחורבנים האלה, ועמדתי שם, מצפה למה שידעתי שיבוא.

"מה דעתכם, חבר'ה?" שאל טד. "מוכנים לקצת בידור?"

לא ציפיתי שמישהו יגיד לא, ולא התאכזבתי.

"תתפשטי, כוס." פקד טד.

התחלתי למשוך את השמלה שלי למטה, אבל טד עצר אותי. "לא ככה! תכניסי לזה קצת נשמה. קצת קצב. תרקדי בשבילנו!"

הוא פנה לחברים שלו ואמר, "שיט! הייתי צריך לתת לכלבה ללבוש יותר בגדים. לא אכפת לכם שההופעה לא תיקח הרבה זמן, נכון?" כולם צחקו מזה.

התחלתי להתנועע לצלילי שיר דמיוני, ולרקוד מסביב במעגל קטן. החצאית שלי היתה כזאת קצרה שאני חושבת שהם יכלו לראות לי את התחת מהזווית הזאת בלי שאזוז, והשדיים שלי היו יותר חשופים ממכוסים. אבל אני מתארת לי שמה שחשוב זה הכוונה, וזה לא כאילו שהיתה לי ברירה.

אחרי איזה שני סיבובים על השולחן הפצפון החלקתי את החלק העליון של השמלה מעל הכתפיים שלי ונתתי לה להתלות מהמותניים. כל הגברים שרקו והריעו כמו שבטח הם עושים בהופעת חשפנות אמיתית. רקדתי עוד קצת ואז הכנסתי את האגודלים למותניים של השמלה שלי והחלקתי אותה מהירכיים, במורד הרגליים, עד הרצפה. בעטתי אותה מהדרך והמשכתי עם הריקוד הקטן שלי, מסתובבת ומתפתלת בעדינות, עד שדייב פנה לטד ואמר, "אני חייב לטעום את הכוס היפה הזה. זה בסדר, טד?"

"רק שניה חברים," השיב טד. הוא עזב את החדר וחזר עם מצלמה. התחלתי להכנס שוב לפניקה, ואז הבנתי, זה לא משנה. היו לו כבר את כל העדויות שהוא רצה כדי להרוס לי את החיים לנצח.

"אוקיי חבר'ה," אמר טד. "היא שלכם. קחו את הזמן ותהנו, יש לנו את כל הלילה."

גנחתי בפחד כשטד קם ובא לאיפה שעמדתי על השולחן קפה הקטן. שמעתי את המצלמה מתחילה לעשות קליקים כשדייב גחן קדימה ותקע את הלשון בתוכי. עצמתי עיניים ועמדתי שם כשהוא ליקק לי את הכוס. שמעתי את האחרים מתקרבים והרגשתי ידיים על כולי. אצבעות מחצו את השדיים הכבר כואבים שלי, מושכות, מועכות. ואז עוד הלם קטן כשאצבע ניסתה לפרוץ לתוך החור תחת שלי.

אחרי כמה נסיונות לא מוצלחים להכניס לי מאחור הרגשתי שהאצבע נסוגה. אבל היא חזרה במהירות, הפעם רטובה, והרגשתי אותה נדחפת לי בגסות לתחת. זה נראה כאילו בכל פעם אני מרגישה שאני לא יכולה להיות יותר מושפלת מזה, הם מראים לי שאני טועה.

התחלתי להרגיש את ההשפעות של מנת היתר הענקית של הגירויים. הם היו אולי לא רצויים ומסורבלים אבל התחיל להיות להם אפקט של ממש. הרגשתי שהנשימה שלי מתחילה להיות מאומצת כשכל הגברים האלה עלי ומסביבי.

פתאום הם הפסיקו; כאילו היה סימן. נשארתי עומדת על השולחן כשהם זזו אחורה והתחילו להתפשט במהירות. פקחתי עיניים לראות שטד מנצל את ההזדמנות להחליף סרט במצלמה.

פתאום החדר היה מלא גברים ערומים. הם דחפו אותי על הברכיים על השולחן ודייב בא מאחורי ודחף בגסות את הזין לכוס שלי. אני רטובה לגמרי, וזה דבר טוב, כי אני המומה מכמה שהזין שלו גדול. והוא מתקיף אותי כאילו הוא רוצה להכאיב לי!

מישהו תפס לי בשערות והרים לי את הראש למעלה. מצאתי את עצמי מסתכלת בזין גדול אחר. זה של הבחור שקראתי לו סקיני, אני עדיין לא יודעת איך קוראים לו. גם הזין שלו רזה, אבל ישו, הוא ארוך! נשבעת שהוא צריך להיות לפחות עשרים וחמישה סנטימטר. הוא משפשף אותו על כל הפרצוף שלי, אבל בעיקר על העיניים והשפתיים, ואז הוא פוקד עלי ללקק אותו.

אני מוציאה לשון ומתחילה ללקק כשהוא מכוון את הראש שלי בסיור מודרך במפשעה. אני מלקקת כל מקום שמגיע לי מול הפה. הזין שלו, הביצים שלו, זה כבר לא משנה לי יותר. טד צודק. אני סתם כוס. בסוף הוא מניח את הקצה של הזין שלו על השפתיים שלי ומתחיל לדחוף לי אותו לתוך הפה. זה לא נורא בהתחלה. הזין שלו לא כזה גדול בקוטר ואני מסתדרת איתו בלי הרבה קשיים. אבל אני מתחילה לפחד כשהוא דוחף כל הדרך לצד האחורי של הגרון שלי. הוא מחזיק אותי שם כשאני נשנקת ונחנקת ונאבקת לנשום. פתאום הוא סוטר לי והעיניים שלי מביטות למעלה אליו.

"תירגעי כלבה." הוא אומר. "אנ'לא הולך להרוג אותך. אנ'רק הולך לזיין לך קצת את הפרצוף. עכשיו תבלעי אותו." הפסקתי להאבק כשהוא סטר לי. עכשיו אני עושה מה שהוא אמר ובולעת. הוא פוקד עלי להמשיך לבלוע. אחרי כמה דקות אני מגלה שאני כבר לא צריכה להשתנק, ואני מקבלת הלם כשאני מרגישה את הזין שלו נכנס לי לגרון! דייב עדיין מזיין לי את הכוס בקשיחות, אבל בוב מתכופף למעוך לי בציצים ולבהות איך אני בולעת את כל העשרים וחמישה סנטימטר זין עד הסוף בגרון.

"ישו המשיח!" הוא צועק. "אנ'לא ראיתי דבר כזה בכל החיים המזויינים שלי!"

מזווית העין אני רואה את טד, עדיין עובד קשה עם המצלמה, עכשיו מתקרב לכמה קלוזאפים.

פתאום המוח שלי כאילו מתפצח. כבר לא מכריחים אותי. עכשיו אני רוצה את זה. צריכה את זה. אני רוצה זין ושפיך בתוכי ושפיך עלי. אני רוצה הכל, בכל מקום. אני מתחילה למצוץ את הזין של סקיני במרץ, בדיוק כמו הכוס שנהייתה ממני. באותו זמן אני מתחילה לכווץ את הכוס על הזין של דייב, ומקבלת גניחת תענוג בתמורה.

אני מתחילה לנענע את התחת, אני מושיטה יד בין הרגליים שלי ומדגדגת לו את הביצים כשהוא אונס אותי פנימה והחוצה בזין שלו. זה כל מה שצריך. הוא נתקע בתוכי עוד פעם אחת ומחזיק אותי צמודה אליו כשהוא גונח בקול ומתפוצץ בתוכי. אני מרגישה את הזין שלו קופץ בפנים כשהוא מרוקן את הזרע בכוס שלי.

כשאני מרגישה את הזין שלו מתפוצץ לי בכוס אני משתגעת, גונחת על הזין שבפה שלי וגומרת וגומרת וגומרת. כשאני יכולה סוף סוף לפקוח את העיניים שוב אני רואה את טד עם המצלמה שלו בתוך הפרצוף שלי. לא ניסיתי אפילו להסתיר ממנו את האורגזמה. לא הייתי יכולה גם אם הייתי רוצה. כולם צחקו כשהמשכתי לכרוע ביניהם, שבורה לגמרי עכשיו. אני בטח כוס כמו שהם אומרים אם אני יכולה לגמור כשאונסים אותי ככה.

לפני שדייב גומר ומוכן לצאת מתוכי, סקיני מתקשה ותופס לי בראש אפילו יותר חזק. הוא דוחף למטה לתוך הגרון עוד כמה פעמים, ואז מחזיק את הזין עם הקצה ממש בתוך השפתיים שלי. הוא תופס את הזין ומזיז עליו את היד למעלה ולמטה בעדינות, יורה את המטען הגדול והחם שלו בפה שלי, כך שאוכל לטעום את כולו.

כשהוא גומר הוא יוצא וגורם לי להסתכל עליו. הוא פוקד עלי לבלוע, ואני משחקת בשפיך שלו בפה עם הלשון. אז אני בולעת לאט, מסתכלת לו בעיניים. ברגע שאני גומרת לבלוע הוא מציע לי את הזין לנקות. אני מלקקת את טיפות השפיך האחרונות שנשארו ובולעת אותן.

ברגע שהוא משחרר אותי דייב נכנס לפני ואני צריכה לנקות גם אותו. אני לא יכולה להאמין שאין לי בחילה מזה שאני לוקחת את הזין הרך שלו בפה וטועמת את השפיך והמיצים שלי מעורבבים עליו. אבל אני לא מקבלת בחילה. למעשה, אני מתה על זה! אני מנסה לא לתת להם לראות את זה. אבל אני יודעת מה אני מרגישה. אני מרגישה את הריגוש שקיבלתי רק מנות קטנות ממנו כששקעתי בפנטזיות שלי ואוננתי בכל הערבים הארוכים והבודדים האלה.

רציתי לנוח עכשיו. מאוחר, ועברתי הרבה, אבל אני רואה את בוב מתקרב אלי, ויודעת שגם טד ירצה ממני משהו.

דייב וסקיני (עדיין לא שמעתי מישהו קורא לו בשם) התיישבו קרוב על הספה ואני רואה אותם מעסים את הבולבולים שלהם בעדינות כשהם מסתכלים בבוב בא ודוחף לי בפה. אני קצת פוחדת מבוב. טד הוא די מרושע, אבל לבוב היה כל הערב ניצוץ בעיניים שעשה אותי עצבנית. יש לי רושם שהוא באמת יהנה להכאיב לי.

לא לוקח הרבה זמן לפחדים שלי לקבל אישור. כשאני מוצצת את הזין הרטוב של בוב, שלא מריח מי יודע מה נקי, פתאום מקפיץ אותי כאב חד בחזה.

בוב מושיט יד מתחתי, צובט לי בציצי בכל הכוח! ניסיתי לצרוח ולהתרחק. אבל הוא מחזיק אותי צמודה לבטן שלו עם הזין עמוק בגרון. אני מסתכלת על הקהל, מקווה שמישהו יעצור אותו. אבל ההפך הוא הנכון, הם מעודדים אותו להמשיך! צועקים עליו להראות לי מה זה!

הוא עוזב לי את החזה ומוציא את הזין מהפה שלי. הוא פוקד עלי ללקק לו את הביצים, ואני עושה את זה, נאבקת ברפלקסים שלי שוב כשהריח החמוץ עוטף לי את החושים. לפני שעובר הרבה זמן אני מנקה אותו מספיק בלשון כדי לנשום שוב. אבל בדיוק כשזה נהיה נסבל, הוא מסתובב ומתכופף ואומר לי ללקק לו את התחת!

הבחור הזה באמת צריך שיעורים בהיגיינה אישית. אני מוציאה לשון ולוקחת נשימה עמוקה ושוב מלקקת בחריץ של התחת שלו. האחרים נקרעים מצחוק, הם חושבים שזה הכי מצחיק בעולם. וכמובן, מזווית העין, עוד קלוזאפים! הוא שם לב שאני מתחילה להתרגל, אז הוא פוקד עלי לתקוע לו את הלשון בתחת. אני מצליחה להתרחק מספיק זמן כדי לקחת עוד נשימה עמוקה.

לפני שהוא יכול להגיב, אני חוזרת במהירות ומכינה את הלשון. אני פותחת לו את הלחיים של התחת ומביאה את השפתיים לחור של התחת שלו. אני דוחפת את הלשון כמה עמוק שאני יכולה פנימה. ואז אני מתחילה להניע אותה פנימה והחוצה כמו זין קטן. הגניחות שלו אומרות שהוא נהנה מזה לגמרי, אבל אני מתחילה להיות מסוחררת מלעצור את הנשימה כל כך הרבה זמן.

בסוף הוא בא מאחורי ומעביר את הזין בחריץ של התחת שלי. בהתחלה אני מפחדת שהוא יזיין אותי שם, אבל בסוף הוא מוריד אותו למטה ומניע אותו על הכוס הרטוב והנוטף שלי.

הוא משפשף אותו שם כמה פעמים, ואז מכוון את הזין ודוחף אותו פנימה בגסות, כל הזין בדחיפה מרושעת אחת. מתחיל לכאוב לי, אז אפילו שאני די מגורה, אני ממש שמחה שהוא לא מחזיק מעמד הרבה זמן. אחרי כמה דקות קצרות הוא מתקשה כולו ויורה את השפיך בתוכי. ואז, כמו האחרים, הוא בא לצד השני שאנקה אותו.

כשבוב גומר איתי וזז ממני אני שמה לב שטד עכשיו ערום. הזין הגדול והעבה שלו עומד זקוף ומכוסה בנוזלים.

הוא נותן את המצלמה לבוב ואומר לו לצלם כמה תמונות טובות של מה שקורה. ואז הוא בא מאחורי ומתחיל לשפשף את הזין השמן שלו על השפתיים הנוטפות של הכוס שלי. אפילו שכבר די כואב לי, אני עדיין די מחורמנת, ואני חייבת להודות שהייתי סקרנית איך הזין העבה שלו ירגיש בתוכי מהפעם הראשונה שראיתי אותו אתמול בערב. (אלוהים! זה היה רק אתמול בערב?!)

שלא כמו האחרים, הוא די עדין כשהוא מכניס לי אותו פנימה לאט. אני מנסה לעצור בעצמי, אבל מוצאת את עצמי גונחת בעונג כשהוא מניע את הזין העבה, עבה שלו בתוכי. אני מרגישה את האצבע שלו זזה מחוץ לחור, ואז הוא מכניס אותה בעדינות לתוך התחת שלי כשהוא ממשיך לזיין אותי. הוא איטי ועדין ולמרות שאני לא אוהבת דברים בתחת שלי, אני חייבת להודות שזה גורם לי להרגיש ממש טוב.

לפתע, בכל אופן, הוא מפסיק. הוא יוצא באיטיות משני החורים. ואז אני מרגישה אותו מפשק לי את הלחיים של התחת ומביא את הזין שלו לחור הקטן שלי. בפעם הראשונה אני מתחננת שיפסיק. אני מבטיחה לו כל דבר. אני מתחננת שיעזוב לי את התחת במנוחה.

אבל הוא מתעלם ממני. הוא מתחיל ללחוץ בעדינות על החור תחת שלי בזין שלו. אני כמעט בפאניקה. זה הרבה יותר מדי גדול, אני יודעת שזה יכאב לי. הוא עוצר לרגע. בקול עדין הוא אומר לי להפסיק להתנגד. אם אני אדחף, כמו שאני הולכת לשירותים, הוא מבטיח שזה לא יהיה נורא.

אני מתנשפת כאילו רצתי בתחרות, אני על סף פאניקה. אבל אני חייבת לנסות, חייבת לעשות משהו, אני יודעת שהוא הולך לעשות את זה, ככה או אחרת. אז אני עושה מה שהוא אומר. אני משתלטת על הנשימה שלי ועושה מה שהוא אומר. פתאום אני מרגישה אותו מחליק לי לתוך התחת. הוא מכניס את הראש של הזין הגדול שלו לתוכי ואז עוצר. נותן לי להתרגל. כשאני נרגעת קצת הוא מתחיל להכניס אותו בעדינות. בכל דחיפה של הזין הענק שלו הוא נכנס לתוכי קצת עמוק יותר. עד שאני מרגישה את הבטן שלו מפליקה בלחיים של התחת. כשהוא בפנים עד הסוף, הוא עוצר שוב. נותן לי זמן להתרגל. ואז הזיון מתחיל.

אבל הוא לא יכול להחזיק מעמד הרבה זמן, גיריתי אותו כל הערב, מצייתת לכל פקודה מטונפת שהוא נתן לי, והחור הבתול שלי כל כך צר שהוא גומר מאוד מהר. באופן שנהיה כבר שגרתי, הוא עובר לצד השני ומכריח אותי לקחת את הזין הרירי והמטונף שלו בפה. זה יותר גרוע הפעם, כי אני יודעת איפה הזין שלו היה, אבל כבר אין בי שום רוח קרב. אני מנקה בצייתנות את הזין בפה. מה, לא יכול להיות לי טעם יותר גרוע בפה בין כה וכה!

הם מכריחים אותי לקום ולהביא להם עוד בירה. אני מתה לשתות משהו. כל דבר שישטוף את הטעם של השפיך והחרא מהפה שלי. אבל אני לא מסוגלת לבקש, ואף אחד לא מציע. אז אני יושבת על השולחן בין כל הגברים המבוגרים והערומים האלה ומסתכלת בהם שותים בירה.

מאוד מאוחר, ואני מתפללת שהחלק הבידורי של הערב מאחורינו. כואב לי בכל מקום. שפיך מטפטף לי מהכוס, ומהתחת. יש לי טעם של זין מלוכלך בפה. בטוח שהם לא רוצים ממני כלום יותר הערב!

אני שומרת על העיניים מוסבות הצידה כשאני יושבת לפניהם. אני מנסה לא לשמוע את הדברים שהם אומרים עלי. על כמה שאני מוצצת טוב, כמה צר וחם ורטוב הכוס שלי, כמה חמודים הציצים הקטנים שלי.

בסוף טד שואל אם מישהו מהם רוצה משהו, נהיה מאוחר והוא עומד לקחת אותי הביתה אם לאף אחד אין רעיון טוב יותר.

אני ישר מתרגשת. לפחות הערב עומד להסתיים. אבל כמובן שהאשמאים הזקנים האלה לא יוותרו עלי ככה. הם מדברים לרגע ומחליטים שכולם יכולים להנות ממציצה אחרונה.

הפה שלי כבר עייף וכואב, אבל אני יודעת שאני לא אקבל מהם שום סימפטיה. אז כשפוקדים עלי לכרוע בין הרגליים של דייב ולחזור לעבוד, אני נאנחת אנחה עמוקה ומחליקה משולחן הקפה וכורעת לרגליו.

דייב תופס אותי מהשערות ומושך לי את הפנים למעלה ככה שאני חייבת להסתכל עליו. הוא דוחף לי אצבע בפה ואומר לי שהוא כבר מזויין לגמרי. אבל אם אני אעבוד ממש טוב אולי הוא יגמור לפני הזריחה. כולם צוחקים, אבל זה בדיוק הדבר שפחדתי ממנו. אני יכולה להיות שם כל הלילה בנסיון לגרום לשלושת הזקנים האלה לגמור שוב.

דייב דוחף לי את האצבע לתוך הפה כמו זין קטן. "הפעם," הוא אומר, "את הולכת לעשות אותי בגרון כמו שלארי לימד אותך."

בהתחלה אני לא מבינה על מה הוא מדבר. ואז אני קולטת. לסקיני קוראים לארי. ועכשיו דייב רוצה להכניס לי את הזין לגרון כמו לארי.

לא חשבתי שאני יכולה לעמוד בזה. הזכרתי לעצמי שוב ושוב שאני רק צריכה לגמור עם זה ואני יכולה ללכת הביתה.

גחנתי קדימה ולקחתי את הזין של דייב בפה. התחלתי לעלות ולרדת בעדינות מכניסה את זה עמוק יותר בפה בכל פעם. התחלתי להשתנק וכמעט נכנסתי לפאניקה. אין מצב בעולם שיכולתי לקחת את הזין של הגבר הזה בגרון. הוא היה הרבה יותר עבה משל לארי.

שמעתי צליל מאחורי והרגשתי כאב איום בתחת. ניסיתי להתיישר ולראות מה קרה אבל דייב החזיק לי את הראש ככה שלא יכולתי לזוז. הצלחתי לסובב את הראש מספיק לראות את לארי עומד מאחורי עם חגורה.

"כלבה מטומטמת!" הוא אמר. "מה לימדתי אותך? תבלעי! לא למדת שום דבר?"

נזכרתי שהוא גרם לי לבלוע את הזין שלו, לא רק דחף לי אותו בגרון. עדיין לא חשבתי שזה יעבוד עם הזין של דייב, אבל הייתי חייבת לנסות.

הבאתי את הזין לגרון והתחלתי לבלוע. לפני שיכולתי להתחיל לזוז קדימה, דייב משך לי את הראש למטה על הזין בברוטאליות. בהתחלה לא חשבתי שזה יכנס. זה הגיע לאיזו נקודה בהתחלת הגרון ונראה שהוא נתקע שם, אבל אז פתאום מצאתי את עצמי עם כל הזין בתוכי והשפתיים שלי נוגעות לו בבטן.

הייתי המומה! הגברים התחילו לעודד אותי כאילו הייתי ספורטאית שהרגע ניצחה. החלק המצחיק הוא, שהרגשתי קצת גאה!

הוא שחרר לי את הראש כדי שאוכל לעלות ולחטוף נשימה מהירה, ואז ירדתי שוב על הזין, אבל הפעם הצלחתי לקחת את כולו בגרון בלי עזרה. זה לא לקח כל הלילה, ובסוף הצלחתי לגרום לו לגמור, אבל זה לקח הרבה זמן והיו לי דמעות של כאב כשהוא סוף סוף השפיך כמות קטנה בפה.

בוב היה הבא בתור, וגם הוא רצה את חווית הגרון העמוק. זה כאב כל כך, הייתי מוכנה לעשות כל דבר אחר, אבל נכנסתי בין הברכיים שלו ולקחתי אותו בגרון. אני מתארת לי שנהייתי חסרת תחושה אחרי כמה זמן. אני חושבת שהמוח שלי כאילו נכבה. הצלחתי לגרום לו לגמור, וגם ללארי, למרות שאני בקושי זוכרת את זה.

תודה לאל שטד היה תשוש לגמרי. ברגע שלארי גמר לי בגרון ויצא החוצה, טד זרק לי את השמלה ואמר לי ללבוש אותה.

היא היתה מטונפת, מכוסה שפיך, אבל רציתי רק להגיע הביתה. אפילו לא שאלתי אם אני יכולה להתנקות קודם. לבשתי את השמלה מעל לראש וכפתרתי את שלושת הכפתורים שהיה מותר לי לכפתר. נעלתי את הנעליים שלי וחיכיתי כששלושת החברים של טד התלבשו והתכוננו ללכת.

אני בקושי זוכרת את הנסיעה הביתה. אני זוכרת שנכנסתי לאמבטיה הכי חמה שיכולתי לסבול, והשריתי את עצמי בתוכה עד שהמים התקררו. ואז אני זוכרת שבכיתי שעות כשניסיתי למחוק את הזכרונות של אותו ערב.

כשיצאתי מהאוטו, טד אמר לי להרגע לכמה ימים. העברתי את שני הימים הבאים מבולבלת לגמרי. פשוט לא יכולתי לחשוב. כשניסיתי, זה נגמר בזה שחשבתי על המצב שלי וכמה שהוא חסר תקווה. יותר טוב לא לחשוב בכלל.

(הטקסט המקורי ארוך בהרבה, לינק למטה)

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

m-smile  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=57936) , 15:54 22/1/2005:

זה היה סיפור מגעיל פשוט.... 

חרמנית אששgil_hanin@walla.co.il , 13:02 23/1/2005:
הכל אמיתי!? 

חרמנית אשש!  , 13:02 23/1/2005:
בחודש הקודם זה היה מחרמן מוותת

Jane Do galgoolmail@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=67409) , 20:07 3/2/2005:
"
הטקסט המקורי ארוך בהרבה"
אבל זה הסוף


סווידריגאילוב  (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 20:29 3/2/2005:
זה ממש לא הסוף - עוברים עליה לפחות עוד שלושה או ארבעה פרקים, כמדומני, ואולי אף יותר, ואותו וולגוס כתב (או כתבה) גם סיפורים לא מעטים נוספים בסגנון דומה


Jane Do galgoolmail@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=67409) , 20:55 3/2/2005:
האמת שזה לא מיי כאפ אוף טי, אבל (בעצם בגלל זה) אני רוצה לראות איך הסיפור נגמר

EX  , 20:25 5/10/2006:
פעם ראשונה שאני מגיבה.
בחרתי בך כדי לחדש את הוייברטור שקניתי (פעם ראשונה) ונכנסתי עם הלפטופ למיטה.
עכשיו אני אחרי מקלחת ושתי אורגזמות- שוב, בפעם הראשונה שאני גומרת לבד (אני כבר בת 30...)
המאורע כולל 2 ’פעם ראשונהוהישג לא מבוטל ולכן בחרתי לשתף אותך.
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 20:50 5/10/2006:
"
פעם ראשונה", בעיני, הינו ללא ספק אחד מצירופי המילים הסקסיים והמסעירים ביותר שקיימים. לא היית יכולה להחמיא לי יותר - אני שמח מאוד, יקירתי, ומקווה שהטקסטים המגונים כאן (ואין ספק שבחרת באחד מהמגונים ביותר :) יוסיפו להסב לך אורגזמות נסערות, קצרות נשימה ורועשות-מעט, גם בעתיד