יום נישואים / נורם דה פלום


"אני זוכרת שבסוף הוציאו לי את המחסום מהפה. לא היה לי זמן לחכך את לסתי הכואבת, כי מייד נכנס לי זין לפה. עכשיו, מציצה זה משהו שאני טובה בו, ואפילו שלא היה לי שווי משקל עם הידיים עדיין אזוקות, ידעתי שאני יכולה לתת להם את המציצה של החיים שלהם. נראה שהם לא מעוניינים שימצצו להם, כולם רצו לזין לי את הפה, שזה משהו שונה לגמרי."


17/01/2007 08:37:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

אה, חתלתולותי, שוב אני מוצא עצמי מזניח אתכן, שלא בצדק, בתוקף נסיבות החיים והמציאות - המשמחות למדי בפני עצמן, ובכל זאת. לאחר שעיינתי שוב בחלקו השלישי של קימברלי, החלטתי לתרגם במקומו סיפור קצר, ובעל תוכן דומה, של נורם דה פלום המהולל - מחברן, בין היתר, של "כך נולדת זונה" ו"שרלוט" - ובאופן כללי, אחד מגדולי הכותבים של סיפורי-שרמוטות על הפלנטה הקטנה, המסתחררת הזו - שכרגע אני מביט בה (או ליתר דיוק, בשכבת עננים לבנה כחלב המכסה אותה) מגובה שלושים ומשהו אלף רגל - עשרת אלפים קילומטר מאחורי, וחמשת אלפים נוכח פני - מערבה, מערבה!

ואתן, חתלתולות יפות ומעוטות לבוש, אנא, בטובכן, היו עמי שוב - בפעמים הקודמות פעלתן נפלאות - שלבו נא אצבע רטובה באצבע רטובה, הדקו ירכיים חלקות ורכות, חייכו חיוך נשי קסום והתפללנה לטוב - יום שישי הקרוב, אחת עשרה בלילה, שעון ישראל.

M+F/F bd cons

אני זוכרת שעמדתי מול המראה, פונה לכאן ולשם. חייכתי לעצמי, יודעת שאני נראית ממש כמו שמארק אוהב שאני איראה כשאנחנו יוצאים לרקוד. זה היה יום הנישואין שלנו, ותמיד יצאנו לרקוד ביום הנישואין שלנו. שעתיים של ריקוד עם מארק היו כמו שעתיים של משחק מקדים. תמיד סיימתי את הערב כל כך לוהטת שהיינו צריכים "לשחרר לחץ" בחיפזון, במושב האחורי של המכונית או בכל מקום אחר שמצאנו, לפני שחזרנו הביתה.

בפעם האחרונה שיצאנו לרקוד הייתי כזאת חרמנית כשחזרנו. אלוהים, הייתי חרמנית. הייתי רטובה, פתוחה ומוכנה. הקוראות ממין נקבה יכולות לדעת על מה אני מדברת. את תדעי אם פעם היית כל כך חמה ומוכנה שלא היה אכפת לך שהחולצה במאה דולר נקרעת לסחבות על קיר לבנים מטונף שמצמידים אותך אליו. כל כך חרמנית שלא אכפת לך אם כל מי שעובר במגרש חניה יכול לראות אותך מזדיינת, במגרעת הקטנה בקיר לשם דחף אותך הגבר שלך.

המגרעת היתה בדיוק עמוקה מספיק להסתיר את הזיון שלנו מהעוברים ושבים על המדרכה. מייד כשהצמיד אותי לקיר הלבנים הרמתי רגליים וחיבקתי אותו סביב מותניו כשהוא מחזיק אותי בתחת ומכניס לי את התחת הקשה שלו.

התחלתי לגמור מייד כשראש הזין שלו נגע בשפתי הכוס הנפוחות והרגישות שלי. אני לא חושבת שהפסקתי לגמור, עד מתישהו למחרת אחרי הצהריים.

הסתכלתי בפטמות שלי מזדקפות ובטבעת שסביבן מתקמטת במראה כשנזכרתי בזיון המטורף ההוא במגרש החניה של המועדון. לבשתי חולצה דקה ושקופה עם חזיית "מראה טבעי" שקופה מתחת. היה אפשר לראות רק רמז לפטמות הכהות שלי דרך שני הבדים. החצאית היתה בדיוק ארוכה מספיק כדי שלא תיחשב מעשה מגונה בפומבי, ותחתוני הכותנה הלבנים שלי נספגו נוזלים רק מהמחשבה על האפשרויות שהלילה נשא בחובו.

כן, זה מה שאמרתי, תחתוני הכותנה הלבנים שלי. הייתי הולכת בלי (בדרך כלל אני עושה את זה), אבל מארק אהב שאני לובשת אותם. מתישהו במהלך הערב הוא יבקש ממני להוריד ולתת לו אותם. זה תמיד ריגש את שנינו לראות אותו מרחרח אותם ובודק את הרטיבות כשאנחנו יושבים ליד שולחן, ויש אנשים סביבנו.

החלטתי שהכל מושלם, ויצאתי מהחדר. לא רציתי שמארק יחכה לי (וכמו השרמוטה הקטנה והחרמנית שאני, רציתי שנתחיל כבר את הערב, שהזיון יגיע מהר). מארק, דוחף לפניו את הכסא הארגונומי ההיי טקי שלו, פגש אותי בתחתית המדרגות.

"שבי." פקד, בלי לחכות שאשאל מה הוא עושה עם הכסא. ישבתי. הוא משך את ידי לאחור והרגשתי בפלדה הקרה של האזיקים כששמעתי את הצליל הרם שהשמיעו כשנסגרו על פרקי ידי. לא שזו הפעם הראשונה שקושרים אותי, אבל לא ציפיתי לזה הערב. כשפתחתי את פי לשאול מה התוכניות שלו, מארק הכניס לתוכו מחסום. הסתכלתי בו מרים לי את הרגליים מעל למשענות של הכסא וקושר אותן למקומן, מותיר אותי פתוחה וחשופה. כיסוי עיניים היה אחרון האביזרים החדשים שקיבלתי. שמתי לב שהוא שחור, הוא יתאים לחצאית השחורה שלי. מארק דחף את הכסא, איתי קשורה בתוכו, דרך הבית, והשאיר אותי במה שחשבתי שהוא הסלון, להיענות לצלצול פעמון הדלת.

שמעתי כמה קולות גבריים מלווים את מארק חזרה לחדר. התחלתי לחוש מפוחדת מעט, בפעם הראשונה. מפוחדת וחרמנית. נכונה לי אכזבה. נראה שהגברים התעלמו ממני, יכולתי לשמוע כסאות מוזזים, ואז צליל קלפים נטרפים. הייתי קשורה לכסא עם הכוס המכוסה כותנה שלי (אני בטוחה שהם יכלו לראות את שיער הערווה שלי דרכו) פתוח מולם - והם הלכו לשחק פוקר.

[כאן אולי המקום לציין שהאמריקאים לוקחים את משחקי הפוקר - ואת רוב פעילויותיהם האחרות, ניתן להוסיף - ברצינות יתירה. יש לזה חוקים וכללים, בעל הבית מכין חבילות קלפים וז'יטונים - והמנהג נפוץ דיו עד שסיפורי פורנו לא מעטים עוסקים בחבורת פוקר, ואשה תמימה פחות או יותר הנקלעת למחיצתה]

"חמישה קלפים בחלוקה, נסיך לוקח. היד הראשונה על החולצה." שמעתי את מארק מכריז. הקשבתי להימורים שהוכרזו ולז'יטונים המושלכים על השולחן, ולבקשותיהם לקלפים חדשים. לבסוף שמעתי את הקריאה המנצחת, "תראו אותם ותבכו", בקול שלא זיהיתי. עלי להודות שקפצתי כשחשתי בחולצה שלי נפתחת. אחרי שמשך את חולצתי מאחורי משענת הכסא, מותיר אותה תלויה על ידי האזוקות, הגבר עיסה את שדי דרך החזיה.

אני, וגם הוא, חשנו בפטמות המתקשות בכפות ידיו החמות. ידיו עזבו את השדיים ואחזו בתקיפות בירכי. הוא החליק את אצבעותיו בפנים ירכי, אז, וכשהגיע לכוס שלי בתחתונים דיבר לראשונה.

"אלוהים היא רטובה." אמר לגברים האחרים. הרגשתי איך אני מסמיקה. 'כולם יודעים עכשיו,'-חשבתי-'איזו זונה אני.'

"מספיק לעכשיו." שמעתי את מארק מכריז. הידיים נשארו בין הרגליים שלי עוד שלוש או ארבע שניות, ובצביטת פרידה בדגדגן דרך הבד, הן נעלמו. נותרתי מתנשפת וחשופה בכסא כשהגברים שיחקו עוד יד אחת. "היד הזאת על החצאית." הכריז מארק.

שוב הקשבתי לערבוב, החלוקה, ההימורים ולבסוף למנצח הנוסף. חשתי במשיכה בחצאית. תהיתי איך הם הולכים להוריד לי את החצאית עם הרגליים קשורות עד שחשתי במשיכה שכמעט הרימה אותי מהכסא ושמעתי את החצאית נקרעת מלפנים. למרות הצער שבאובדן חצאית מאוד יקרה שקניתי במיוחד לערב הזה, הצליל שלה נקרעת שלח רעד מרטט בכל גופי. הרטט התרכז בכוס, ואני בטוחה שכולם יכלו לראות אותי מטפטפת על תחתוני הכותנה הלבנים שלי. פאק, יכולתי להריח את הכוס שלי, ואני בטוחה שכל שאר הנוכחים בחדר יכלו גם הם.

חשתי בגבר כורע מולי, הוא העביר את ידיו מעלה מטה בפנים ירכי, שולח רעידות במעלה ומורד גבי. ואז אצבעותיו החליקו לתוך התחתונים, בסוף אחת התנועות, וקצה אצבעו המורה נעה על שפתי הכוס הנפוחות שלי. אני בטוחה שכולם בחדר שמעו אותי גונחת, למרות מחסום הפה שלי.

הוא הוציא את היד משם, הופך את אנחת העונג שלי ליבבה של תסכול נזקק. שמעתי את מארק מכריז שהיד הבאה תהיה על החזיה שלי. פטמותי התקשו אפילו יותר בציפיה.

כשהקשבתי לקלפים נטרפים ומחולקים, ואז להימורים המוכרזים, הבנתי שסובבתי את האגן בתנועות זיון עדינות, מנסה לחכך את עצמי בתחתוני הרטובים. בטח עשיתי הצגה לא רעה לשחקני הפוקר.

המנצח הוכרז וציפיתי בשדיים מובלטים למי שיבוא ויוריד לי את החזיה. היא נרכסה מלפנים, וחשתי במישהו מתעסק עם הסוגר. החזיה נמשכה מאחורי ונתלתה, יחד עם החולצה, על ידי הכפותות. ידיים חמות נגעו בשני שדי וידעתי מייד שאלה ידיים של אשה. הן סובבו וצבטו לי בפטמות במומחיות שלא יכולה להיות לשום גבר.

חשתי בנשימתה החמה לשבריר שניה לפני שפיה החם נסגר על פטמתי השמאלית, מוצצת אותה עד שהזדקפה כמעט עד כאב. ידה השניה המשיכה לסובב ולצבוט את הפטמה הימנית. למרות שמעולם לא הזדיינתי עם אשה אחרת לפני כן, חשבתי על זה לעיתים קרובות. היא העבירה את פיה לפטמה הימנית והחליקה את ידה למטה על הבטן ולתוך התחתונים מלמעלה. קפצתי כולי כשצבטה לי בעדינות בדגדגן. היא העבירה את האצבע מעלה מטה בין שפתי הכוס ואז במהירות על הדגדגן הנפוח.

היא התרחקה במהירות ממש כמו האחרים, מותירה אותי רועדת, חשופה למבטי היתר. התשוקה שרתחה בי קשה לתיאור. רציתי שיזיינו אותי - לא, הייתי צריכה שיזיינו אותי, חזק. הרגשתי שאשתגע אם לא יכניסו לי זין. המשכתי לעשות תנועות זיון באגן, מנסה להתחכך במשהו. בקושי שמתי לב לכך שהמשחק ממשיך.

גופי רעד בעוצמה, כמעט הופך את הכסא כשחשתי ביד אוחזת בגומי של התחתונים שלי. שבויה בתשוקתי, הפסקתי לעקוב אחרי מה שקורה בחדר. קלטתי שגנחתי בקול רם כשהם שיחקו פוקר. הגבר קרע את התחתונים מהצד. כשעשה זאת הוא משך את המפשעה חזק כנגד שפתי הכוס שלי, מחכך אותה בגסות בדגדגן. זה כאב, אבל אפילו הכאב הוסיף לתשוקתי. ידיו ליטפו את שדי, ואז - אחרי שנותרו לרגע על הבטן - נעו אל ירכי הרועדות.

"אוה אלוהים, תזיין אותי בבקשה!" צעקתי כמה שיכולתי עם המחסום בפה. שמעתי צחוק בחדר, אני מתארת לי שהצעקה שלי היתה ברורה מספיק כדי שיבינו אותה. כשהרגשתי את קצה אצבעו בפתח של הכוס נעתי קדימה כמה חזק שיכולתי במצבי, והצלחתי להכניס בערך סנטימטר מהאצבע לתוכי. הוא הכניס והוציא את האצבע כמה פעמים כשמצץ כל אחת מהפטמות שלי. למרות הקצב האיטי והמתגרה של האצבע שלו, הייתי על סף גמירה כשפיו וידיו נעלמו, מותירות אותי שוב לזיין את האוויר הריק לשעשועם. הייתי משוגעת מתשוקה והמשכתי לעשות את זה, אני חושבת שהייתי מזדיינת עם פיל מזויין אם הם היו מכניסים אחד לחדר.

"היד האחרונה-" שמעתי את מארק מכריז, "תהיה של שבעה קלפים. המנצח יזיין אותה ראשון." שמעתי את הקלפים נטרפים זמן רב שנדמה כנצח. 'אלוהים', חשבתי כל הזמן, 'תמהרו לעזאזל."

היד בודאי נגמרה, יכולתי לשמוע אותם מתאספים סביב הכסא לראות איך המנצח מזיין אותי. יכולתי להרגיש מישהו תופס במשענת, ואז ידיים שאוחזות בירכי ומושכות אותי לפנים, חזק. ייבבתי מכאב כשנעתי לפנים, ירכי הקשורות נפתחות עוד יותר. הרגשתי שאני הולכת להקרע לשניים.

ואז הזין נתקע חזק בכוס הרטוב, הפתוח, החם שלי, מפשק את השפתיים ונכנס לתוכי עד הסוף בתנועה אחת. כשעצם האגן בתחתית הזין שלו נחבטה בדגדגן הנפוח והרגיש שלי צרחתי מבעד למחסום הפה. הרגשתי כאילו הדגדגן שלי מתפוצץ. צרחתי, והתחלתי לגמור. זה הרגיש כאילו המוח שלי נמס, נמצץ דרך הגוף שלי עד שלא היה ביקום שום דבר חוץ מהכוס שלי שמזיינים אותו והדגדגן שנחבט חזק בכל תנועה.

מי שלא יהיה שהחזיק את הכסא התחיל לדחוף אותי קדימה לפגוש את הדחיפות החזקות שלו. הרגשתי כאילו הראש שלי מתפוצץ. אין לי זיכרון ברור של הערב אחרי זה. אני יודעת שזיינו אותי קשורה לכסא המון זמן. אני זוכרת שבהפסקות בין הזרגים שדופקים אותי הרגשתי לשון נשית מלקקת ומנקה לי את הכוס בעדינות.

מתישהו במהלך הלילה שחררו אותי מהכסא, וכשידי עדיין באזיקים דחפו אותי למטה על הברכיים כשהשדיים והפרצוף מעוכים לשטיח. האשה ליקקה והכניסה לי לשון בתחת, מכינה אותו לגברים. הגבר הראשון כרע מאחורי, ומחזיק אותי בידי הכפותות הכניס לי זין בתחת. פי היה עדיין חסום, ופני לחוצות לשטיח, כך שאף אחד לא שמע אותי 'מייללת כמו חזירונת' כשקיבלתי בתחת בפעם הראשונה בחיים.

הפטמות שלי התחילו לכאוב די מהר, משתפשפות ככה בשטיח בכל תנועה. אבל למרות הכאב של הזיון הראשון שלי בתחת והפטמות, עדיין גמרתי. הכוס שלי נזל על הירכיים ונספג בשטיח. הולך להיות בחדר ריח של בית זונות זול לפני שזה ייגמר.

אני זוכרת שבסוף הוציאו לי את המחסום מהפה. לא היה לי זמן לחכך את לסתי הכואבת, כי מייד נכנס לי זין לפה. עכשיו, מציצה זה משהו שאני טובה בו, ואפילו שלא היה לי שווי משקל עם הידיים עדיין אזוקות, ידעתי שאני יכולה לתת להם את המציצה של החיים שלהם. נראה שהם לא מעוניינים שימצצו להם, כולם רצו לזין לי את הפה, שזה משהו שונה לגמרי.

אחד אחרי השני הם דחפו לי את הזין בפה ובגרון, חזק כמו שעשו אותי בכוס ובתחת. שפתי כאבו והתנפחו כשזין אחרי זין דפק לי את הפה. חשתי הקלה כשהרגשתי בשפתיה ולשונה של האשה מנקות אותי מהשפיך, ובנשיקותיה על שפתי הדואבות.

אני בקושי זוכרת ששמעתי את מארק נפרד משחקני הפוקר. עיני עדיין היו קשורות, הייתי כפותה, ולא היה לי מושג מה השעה. מארק הרים אותי בעדינות מהרצפה ולקח אותי לחדר השינה. הוא שם אותי על המיטה ולהפתעתי פישק את רגלי והתחיל לזיין את גופי העייף בעדינות. למעשה נרדמתי בזמן שזיין אותי והתעוררתי רק כתום זמן מה. היתה כוס מים על השידה שליד המיטה, ורק כשראיתי אותה הבנתי כמה צמאה היתי. שתיתי הכל בלי לנשום. 'זה כזה מתאים למארק', חשבתי כששתיתי את המים הקרים, 'לדאוג שיהיו לי מים כשאתעורר'. כשהנחתי את הכוס שוב על השידה שמתי לב לשלטרחוק. פתקה היתה דבוקה אליו, מנחה אותי לצפות בקלטת שבוידאו.

הדלקתי את הטלוויזיה הגדולה שלנו, ואז לחצתי "פליי". המסך התמלא מייד בתמונתי, קשורה לכסא ועדיין לבושה. ישבתי מהופנטת, מביטה בעצמי מופשטת ואז מזויינת שוב ושוב על ידי קבוצת גברים שלא הכרתי איש מהם. כשהסתכלתי, ידי גלשו לאיטן לשדיים ולכוס.

כשמארק התעורר לבסוף טיפסתי עליו והתיישבתי לו על הזין. גוחנת אליו אמרתי, "תודה על אתמול בלילה," לחצתי את הזין שלו בשרירי הכוס. "ותודה גם על הוידאו."

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

הנביא oracleind@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=219199) , 17:08 17/1/2007:
איל שראיתי בכותרת שדה פלום הוא הכותב ידעתי שיהיה סיפור מעולה.

חן חן גם על התרגום המשובח
הנביא oracleind@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=219199) , 17:08 17/1/2007:
*
איך 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 18:54 21/1/2007:
תודה רבה (: 

Svety SvetyBrener@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=6558) , 04:15 20/1/2007:
איזה סיפור משובח.
ממש ללקק את האצבעות ;] 
הנביא  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=219199) , 18:05 21/1/2007:

או ללקק משו אחר
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 18:54 21/1/2007:
כדברי הנביא, או האצבעות או משהו אחר (מילמל המתרגם טראנס-אטלנטית

מתחדשת  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=275770) , 22:08 20/1/2007:
לא חלילה שלא נהנתי.
אבל מנורם דה פלום ציפיתי לקצת יותר.

וכמובן, אצבעותי משולבות בשבילך תמיד
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 18:58 21/1/2007:
אני מסכים לגמרי - זה סיפור מצויין וכו’, אבל זה לא דה פלום במיטבו - עם כל המיומנות והשטף חסרה כאן, לא נעים לומר, האכזריות שניכרת בכל מילה של "כך נולדת זונה," למשל.

ובאשר לאצבעות, תודה רבה (: 

Lady J lady_j@walla.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=32057) , 17:28 21/1/2007:

מצויין 

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 19:00 21/1/2007:
תודה רבה (: