רשימות מן המרתף - הסבר





אוסף תרגומים פורנוגרפיים המבוסס על בלוג ישן בישראבלוג ז״ל, שצבר בשתי גרסאותיו כמאה אלף קוראות ייחודיות - וכן קוראים רבים ממין זכר, מי סופר.

כדי לקרוא גללו למטה (טלפון) או בחרו מהרשימה בצד (מחשב). כל 80 הסיפורים בדויים מן הלב ואין בינם ובין המציאות קשר. המרתף אינו מכיל סרטים, תמונות או פרסומות.

בגרסה ארכיונית זו האתר חסום לתגובות. הקוראות מוזמנות לכתוב מייל, אם אוכל אשיב.



לכל סיפור מצורף תאריך הפרסום המקורי וכן מבוא קצר והתגובות המקוריות מישראבלוג, שלעיתים מעניינות יותר מהטקסט עצמו. רובם תרגומים מסיפורי פורנו באנגלית שהתפרסמו בשעתו בקבוצת הדיון alt.sex.stories, משם נלקחו גם הסיווגים שיסייעו לכן לבחור סיפור לטעמכן - כאן תוכלו למצוא קישור להורדת אוסף עצום למדי של סיפורים באנגלית ממנו מבחרו התרגומים. וכמובן, לא למותר לציין שכמה וכמה מהסיפורים תורגמו בידי מתרגמות אורחות או נכתבו בידי כותבות אורחות. שוב תודה.

מפתח הסיווגים (תוויות):
M זה גבר וF זה אשה. cons זה סקס מרצון, nc לא מרצון. nc? כמו cons? איכשהו באמצע. bd זה קשירה ושליטה. humil מסמן השפלה. inc הוא גילוי עריות (אין הרבה סיפורים כאלה). mc מציין היפנוזה וכדומה. סחיטה היא blackmail. סקס עם חיות מסומן כbeast (גם כאלה אין הרבה, השבח לאל). voy הוא מציצנות - וזהו.

An Argument

I've oft been told by learned friars
That wishing and the crime are one
And heaven punishes desires
As much as if the deed were done

If wishing damns us, you and I
Are damned to all our heart's content
Come, then, at least we may enjoy
Some pleasure for our punishment


Thomas Moore