תמי / פרוסטפלאוור

"ואז קלטתי השתקפות של עצמי במראת האמבטיה. הכותונת הקטנה כיסתה רק את המפשעה שלי והראתה הרבה יותר מדי מהירכיים, ו... הרמתי את הידיים ושילבתי אותן על החזה. הגוף שלי היה רחוק מלהיות יבש והבד הלבן והדק ספג לחות עד שנהיה שקוף כמעט. ראו לי את השדיים. הסתובבתי ללכת ולשים עלי משהו, אבל הוא עצר אותי. "מה לא בסדר עם הכיור?" הוא שאל."


24/12/2004 11:46:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

M/F cons

זרקתי את התיק על השולחן אוכל ורצתי במסדרון לחדר שלי, צועקת שלום לאמא בדרך. טרקתי את הדלת מאחורי והתחלתי להתפשט, חושבת מה ללבוש לקניון.

עמדתי לפגוש את טוני וסוזן בקניון ווסטסייד לפגוש בנים. בראד מקנזי ואיאן טורפ היו אמורים להגיע לשם אחר הצהריים, ואני רציתי להרשים את איאן.

העפתי את הבגדים על הרצפה ופתחתי את הארון, מנסה לחשוב מה התדמית הנכונה לקניון. רציתי שאיאן יזמין אותי לצאת בשישי, אז הייתי צריכה להקפיד על הפרטים. רציתי להיראות סקסית בלי להיראות זנותית.


בהיתי בהשתקפות שלי במראה, עומדת זקוף ומבליטה את החזה. פתחתי את הפה והעברתי את הלשון על השפתיים בסקסיות. נכון שהוא היה מת לראות את זה, חשבתי, מחייכת לעצמי.

היה לי מזל, או אולי הייתי יותר בטוחה בעצמי מרוב החברות שלי. אפילו טוני תמיד דאגה מזה שנראה לה שהיא שמנה מדי או משהו, למרות שהיא נראתה לי מושלמת. אף פעם לא הייתי צריכה לעשות דיאטה. אהבתי את הגוף שלי, ואף פעם לא הוספתי במשקל.

החלקתי את הידיים מתחת לשדיים, מרגישה את המוצקות שלהם. ראיתי נשים מבוגרות יותר בחדרי הלבשה, ולהרבה מהן היה חזה נפול. תהיתי אם שלי יראה ככה פעם. כרגע הוא היה הכי מוצק שאפשר. השדיים לא נפלו אפילו טיפטיפה, אפילו אם לא לבשתי חזיה.

פניתי הצידה, עושה שוב פוזות מול המראה. לא רע, חשבתי. השדיים של דבי הרבה יותר גדולים, אבל הם כאילו מגעילים. יש להם את הפטמות השמנות החומות האלה שנראות מעוקמות הצידה ואובאליות, כמו ביצה. הפטמות שלי הן נקודות ורודות קטנות ממש באמצע של כל ציץ.

נגעתי בהן, מחליקה את קצות האצבעות קדימה ואחורה להקשות אותן. זה לקח רק שניה. השדיים שלי, והפטמות במיוחד, מאוד מאוד רגישים. לפעמים זה טוב, נגיד כשמישהו מלטף אותי נעים. לפעמים זה רע, כמו כשאני לובשת משהו דק ואיזה בחור מעיר הערות מעצבנות.

נאנחתי ונתתי לידיים ליפול, סורקת את הארון בתקווה. מה ללבוש, מה ללבוש. הוצאתי שמלת מיני לבנה. היא היתה קצת מתחנחנת, אבל החצאית היתה מספיק קצרה כדי שיסתכלו. הנחתי אותה בצד בתור אפשרות.

הוצאתי את החולצה הירוקה שלי. נראיתי נהדר בירוק כהה. זה הבליט את השיער הסמיך והחום שלי. ניערתי את השיער כששמתי את החולצה על החזה. זה נראה טוב. השיער שלי בצבע חום בהיר, כמעט חום אדמדם. טוני הציעה שאצבע לבלונד כמו שהיא עשתה, אבל אין מצב שאני אהפוך לעוד בלונדינית מחומצנת אחת.

חוץ מזה, השיער שלי היה ארוך, כמו מפל מלא חן ומשיי על הגב שלי. זה יהיה סיפור מהתחת לצבוע אותו ולשמור על השורשים בהירים. בכל אופן, אהבתי איך שאני נראית. ידעתי שגם הבנים אוהבים.

אני זוכרת יום אחד בחודש שעבר כשהלכתי לחצר הקדמית של הבית ספר. היה שם קיר אבן נמוך בצד אחד, ובערך שישה בנים ישבו שם. כולם הסתכלו למעלה כשהתקרבתי ועקבו אחרי בעיניים.

לבשתי חולצה לבנה דקה וחצאית מיקרו-מיני פצפונת. ידעתי מה זה טוב מה קורה מאחורי העיניים של כולם.

ואז כשעברתי אותם, כולם תפסו בחזה שלהם באופן דרמטי והתגלגלו אחורה, נופלים מהקיר. הייתי המומה, ואז ציחקקתי בלי שליטה כשכולם שכבו שם והעמידו פנים שהם מתו. כן, אני מה זה ידעתי מה הבנים חושבים על איך שאני נראית.

לבשתי את החולצה והסתכלתי באפקט שהיא עושה. כן, חשבתי. אני אלבש אותה. הורדתי אותה ופתחתי את מגירת הלבנים שלי. הוצאתי סט תואם של חזיה ורודה בגזרה נמוכה, ותחתוני ביקיני, ואז היססתי. שמתי אותם חזרה והוצאתי סט שחור. התחתונים היו ביקיני חוטים, והרגשתי ממש סקסית כשלבשתי אותם.

נכנסתי לתוך התחתונים, מושכת אותם למעלה כך שיחבקו את הישבנים הרכים שלי. ואז לבשתי את החזיה, מסדרת את השדיים בשני הגביעים עד שהכל היה בסדר.

לבשתי את החולצה, מכפתרת אותה, ואז לקחתי את המכנסיים הלבנים שלי. הם היו פשוטים כאלה, אבל לא ג'ינס או קורדרוי. הם היו מאוד דקים, מה שהתאים, כי היה די חם בחוץ.

מה שהיה טוב בהם, לעומת זאת, היה שכל מי שמסתכל ושם לב טיפטיפה, היה יכול לראות את הצורה הכהה של התחתונים שלי דרכם.

זה ממש הדליק בנים, לפי אחותי סנדרה. זה לא היה זנותי או משהו. אחרי הכל, הם לא באמת ראו משהו. אבל המראה של הצל של הביקיני שלי מתחת לבד ידליק את איאן, לפחות ככה קיוויתי.

חוץ מזה, המכנסיים היו ממש צמודים. הם לא צבטו או מעכו כמו הג'ינסים הצמודים שלי, אבל הם היו כמו עור שני, מה שיראה לאיאן איזה תחת יפה יש לי, וגם ידגיש את המותניים הצרים שלי.

שמתי זוג נעלי טניס ירוקות, ואז לקחתי קצת כסף מהשולחן. לא התכוונתי לקנות הרבה, חוץ ממשהו לשתות ואולי צ'יפס, אבל אהבתי שיש לי מספיק כסף לקנות משהו מיוחד אם פתאום ראיתי אותו כשהסתובבתי בקניון.

הברשתי את השיער החלק שלי לכמה שניות, ואז בדקתי את השעון. היה כבר שלוש וחצי! הייתי חייבת למהר אם רציתי להספיק לקחת את טוני ואז להגיע לקניון לפני שהבנים ילכו משם.

רצתי חזרה במסדרון דרך הסלון, צועקת להתראות לאמא שלי, ואז רצתי החוצה דרך דלת הדירה. הגעתי לחצי המסדרון לפני שהיא פתחה את הדלת וצעקה עלי. שיט!

"מה?" חקרתי בחיפזון.

"תחזרי הביתה לארוחת ערב בשש." היא אמרה.

"אוקיי, אוקיי!"

הלכתי הלוך ושוב לפני המעליות כמה שניות, וכמעט קפצתי כשהדלת של אחת מהן נפתחה. חבטתי על הכפתור של המרתף כמה פעמים כשהדלתות נסגרו. כשנפתחו שוב רצתי החוצה ופתחתי את הדלת לחניה.

קפצתי לתוך הג'יפ שלי והתנעתי אותו במהירות, כמעט מציפה אותו. הסתכלתי מהר מסביב ואז דרכתי על הגז, ככה שהג'יפ זינק במעבר לכיוון הדלתות.

אהבתי את המכונית הזאת. זו היתה מתנה ליום הולדת שש עשרה. היא היתה בצבע אדום דובדבן זוהר, והיו לה מושבי ספורט מרופדים מקדימה, ויכולתי לקחת שישה אנשים מאחורה אם הם ישבו קרוב אחד לשניהיתה לה קשת התהפכות שנראתה סקסית, ואנטנה ארוכה מאחורה בשביל... לא תאמינו, טלפון נייד!

ההורים שלי קנו לי אותו בעצם כדי לחסוך בכל המסרים שהיו צריכים לרשום בשבילי כשלא הייתי בבית, אבל הייתי אסירת תודה בכל אופן. האוטו הזה היה ממש סמל סטטוס בבית ספר.

הדלקתי את המערכת כשעברתי ברחוב ג'רארד, ואז פניתי לקלנסי. למעשה, הייתי מופתעת שטוני עוד לא התקשרה אלי. הייתי באיחור של עשר דקות והיא לא היתה ממש סבלנית.

הנה היא היתה, מלפנים, עומדת בכניסה לדרך הגישה שלהם. הצמיגים קצת חרקו כשעצרתי לידה. היא רצה לצד השני ונכנסה פנימה, ונסענו.

"איפה היית תמי? שיט. אנחנו הולכות לאחר."

"אולי לא. בכל אופן, לא יכולתי להחליט מה ללבוש."

"גם אני לא."

"זה נראה טוב."

"חושבת?"

היא לבשה חצאית מיני מג'ינס וחולצה לבנה. החולצה הדגישה את הציצים הגדולים שלה.

"הלוואי שהיית מרכיבה את הגג, תמי. השיער שלי הולך לעזאזל." היא התלוננה.

"אל תדאגי, החימצון לא יעוף לך." חייכתי.

"אוה, הא, הא, הא."

השיער של טוני היה רק עד הכתפיים. היית חושבת שיהיה יותר קל לטפל בו מבשלי, אבל לא, היא עשתה מסביבו רעש כל הזמן. היא לא היתה צריכה. כשהזכירו אותה, כל מה שהבנים דיברו עליו היה החזה שלה. לטוני היו ציצים באמת גדולים. ראיתי אותם פעם במקלחת בבית ספר, והם נראו אפילו יותר גדולים בעירום.

הם היו כמעט גדולים כמו של דבי, אבל נראו הרבה יותר טוב. לא הבנתי איך היא עומדת ישר עם כל המשקל הזה.

"חושבת שבריאן יהיה שם?" היא שאלה.

"אני מקווה."

"את תמיד יכולה ללכת עם קן."

"תעשי לי טובה!" צעקתי.

"מה רע בו?"

"את יודעת מה רע בו. זו לא היתה את שהתלוננה שהוא פשוט ניסה לתלוש לך את הציצים כשיצאת איתו בחודש שעבר?"

"נו, את לא חייבת ללכת איתו למקומות. פשוט תפגשי אותו בבית ספר, ותסעו ישר למסעדה, ואז תגידי לו שאת צריכה לחזור הביתה מוקדם."

"תעשי את זה את."

היא נענעה בראשה. "לא אחרי החודש שעבר." עיקמה את האף.

"אז אל תגידי לי לצאת איתו."

"הוא לא ינסה לזיין אותך בין השדיים כמו אותי."

"איך את יודעת."

"הציצים שלך לא מספיק גדולים."

"ועוד איך שכן. לא לכל אחת יש עצומים כמו שלך, את יודעת."

"אני יודעת את זה תמי. זה רק שבנים רואים את הציצים שלי ומשתגעים לגמרי. הם רוצים לשחק איתם כל הלילה המזויין."

הנהנתי, חושבת שוב על הדייט האחרון שלי. הייתי בדרייב אין עם טומי הארפר. נתתי לו לפתוח לי את הכפתורים של החולצה עד המותניים, ואז לשחרר את החזיה. בהתחלה מתתי מפחד שמישהו יסתכל לתוך האוטו ויראה אותי עם הציצים תלויים בחוץ, אבל טומי שם את הפה שלו על השדיים, ישר על הפטמות, ומצץ קודם אחת, ואז את השניה.

ההרגשה של הלשון והשפתיים שלו מסביב הפטמות חירמנה אותי יותר משהייתי חרמנית אי פעם עם מישהו. ברור, בנים אחרים חירמנו אותי קודם, אבל הם היו מסורבלים יחסית, סוחטים את הציצים המסכנים שלי בכל הכוח.

טומי עבד עליהם בעדינות, מלטף אותם באצבעות, ומלקק ומוצץ אותם עד שהתקשו ורעדו. גם הכוס שלי בער, ואפילו לא העמדתי פנים שאני מנסה להפסיק אותו כשהכניס לי יד לתוך הג'ינס, לתוך התחתונים, וחפן את הכוס החשוף שלי.

זאת היתה הפעם הראשונה שנתתי למישהו לגעת בכוס שלי בתוך התחתונים. זה הרגיש כמו הלם חשמלי. זה היה מדהים כמה שונה זה הרגיש כשאצבעות של מישהו אחר נוגעות לי בכוס. כמעט גמרתי ממש שם ביד שלו.

הוא גלגל לי את המכנסיים על הירכיים כשהוא ממשיך למצוץ לי את הציצים. היד שלו מעכה בעדינות את הגבעה הקטנה והפרוותית שלי. מצאתי את עצמי מאבדת שליטה, נאנחת, פולטת מילים קטנות וטיפשיות, גונחת בכל פעם שהשיניים שלו לעסו בעדינות את הפטמות הזקופות שלי.
ואז האצבעות המגששות שלו מצאו את הדגדגן שלי. החתיכת בשר הסופר-רגישה הזאת שרק האצבעות שלי נגעו בה קודם. הדם שלי זרם יותר ויותר מהר כשהוא צבט וליטף אותו, ואז הגוף שלי פשוט התפוצץ.

הראש שלי נדפק שוב ושוב במושב של האוטו. תפסתי את גם את הראש שלו, מושכת אותו חזק לתוך החזה שלי, וגם את היד שלו, דוחפת אותו לתוך המפשעה. הכוס שלי התכווץ והזדעזע, וכל הגוף שלי היטלטל בהתקף אורגזמי.

זו לא היתה האורגזמה הראשונה שלי, אבל כן הראשונה עם בן. כמעט איבדתי שליטה לגמרי לכמה זמן. כשבסוף התאוששתי, טומי הוריד לי את המכנסיים, ובדיוק העביר לי את התחתונים על הקרסוליים. דחפתי אותו ממני, ולבשתי אותם שוב.

התווכחנו. נראה שהוא חשב שהיתה לו זכות לזיין אותי כי גמרתי. הרגשתי אשמה בגלל שלא נתתי לו לדפוק אותי, אבל שיט, הייתי בתולה, ולא רציתי שהפעם הראשונה שלי תהיה במכונית מחורבנת.

חוץ מזה, לא היו לו אמצעי מניעה ואני לא לקחתי שום דבר. בסוף עשיתי לו ביד, כמו שכבר עשיתי כמה פעמים לבנים. זה מדהים כמה קשה, וכמה רך, הזין שלהם יכול להיות באותו הזמן.

החלקתי את האצבעות למעלה ולמטה, עושה לו ביד, מלטפת את הצד התחתון ואת החלק העליון שנראה כמו קסדה, במקום הכי רגיש. ואז, כי הרגשתי אשמה, החלטתי לנסות למצוץ לו.

אף פעם לא מצצתי למישהו קודם, למרות שסנדרה וטוני כבר מצצו, וסיפרו לי על זה. ידעתי שהמון בנות עשו את זה. בלי אזהרה זזתי אחורה, ואז התכופפתי קדימה עם הפנים על הזין שלו.

לקחתי נשימה עמוקה, ואז פתחתי את הפה. הראש של הזין הרגיש אפילו רך יותר בין השפתיים שלי משהרגיש בידיים שלי. בלעתי את הראש, ואז לחצתי את השפתיים מסביבו. מצצתי את הלחיים פנימה, ופיתלתי את הלשון סביב סביב לראש כשטומי גנח בעונג

ואז החלקתי את השפתיים מאוד לאט למטה, מניחה לסנטימטר אחרי סנטימטר של הזין שלו להכנס לי לפה. הטעם היה מוזר, כאילו מלוח ומיוזע. זה לא היה הטעם הכי מדהים בעולם, אבל זה לא היה נורא. החלקתי את השפתיים למטה עד שהראש של הזין נלחץ לצד האחורי של הפה שלי, ואז עליתי חזרה.

מצצתי את הלחיים פנימה, והחלקתי את השפתיים למעלה ולמטה, מעלה ומורידה את הראש, מניחה לשפתיים שלי לעשות את הכלי שלו. החלקתי את השפתיים כל הדרך למעלה, מעל לראש העגול ואז נתתי לו לצאת, ככה שהראש של הזין נלחץ לשפתיים הסגורות שלי.

ואז פתחתי את הפה ובלעתי אותו, הזין מחליק בקלילות דרך השפתיים שלו ולתוך הפה שוב. הוא עשה הכל חוץ מלצרוח, והשפיך שלו נורה מהקצה של הזין שלו ולתוך הפה שלי.

מצאתי את עצמי פתאום עם פה מלא נוזל, ואוטומטית בלעתי.

נאנחתי ופניתי למגרש החניה של הקניון. זה היה בסדר, אפילו מרגש. עוד כמה פגישות כאלה ובטח הייתי נכנעת ומזדיינת איתו. אבל היה לו דייט בפעם הבאה עם דבי, והיא עשתה כל מה שהוא רצה, ואז עשתה עוד קצת. איזו שרמוטה!

בכל אופן, הלכתי למרפאה לקבל גלולות. החלטתי להפטר מהבתולים שלי ורציתי שזה יהיה עם הבחור הנכון, מישהו כמו איאן.

חניתי והוצאתי את הטלפון, נועלת אותו בתא הקטן מתחת למושב האחורי. ואז אני וטוני נכנסנו לקניון.

היו שם המונים, ומה שיותר חשוב, היו שם המון בנים. טוני נדנדה לי והראתה לי בראש את הבחור הבלונדי הגדול הזה שנשען על המעקה. המכנסיים שלו היו צמודים להדהים, והטוסיק שלו עורר יראת כבוד.

היא ציחקקה, ועברנו אותו, והוא הסתובב והסתכל עלינו מלמעלה למטה פעם אחת, ואז שוב. חייכתי, אבל המשכתי ללכת. זה היה איאן שרציתי עכשיו.

פגשנו את סוזן ושוטטנו במעברים, מסתכלות על הבנים, ונותנות להם להסתכל עלינו. כמה בנים חמודים שרקו לנו כשעברנו ליד בורגר קינג, וסוזן וטוני הסתובבו וליקקו את השפתיים אליהם.

"הנה הוא!" אמרה טוני, מצביעה קדימה.

איאן עמד עם מייק וג'ואי ליד החנות תקליטים. הלכנו אליהם. איאן הסתכל לצד השני עד שהיינו כמה מטרים מהם. ואז הוא הסתובב והעיניים שלו דילגו על סוזן וטוני ועצרו עלי.

עבר בי רטט מבפנים. איאן נראה ממש טוב. הוא היה קווטרבק בקבוצת הפוטבול, מה שאמר שהוא היה חזק ובנוי טוב, בלי להיות ענקי כמו רוב שאר השחקנים. היו לו גם פנים ממש חמודות, עם שיער חום קצר.

כולם אמרו היי, ודיברנו על מר פרדריקס, המורה למתימטיקה, ואז על הקליפים האחרונים בMTV. אחרי שעבר בדיוק הזמן הנכון, אמרתי שאני הולכת לשתות משהו ונכנסתי לבד למסעדה. זה היה הצ'אנס של איאן לפנות אלי, אם הוא רצה.

קניתי את המשקה, שעמד על הדלפק כשהבחור הביא לי עודף, כשראיתי את איאן נכנס מזווית העין. הייתי זהירה שלא ישים לב שראיתי אותו, ובטח לא שיחשוב שקיוויתי שיבוא. לקחתי את השתיה שלי, ואז, ממש בזמן הנכון, הסתובבתי והתחלתי ללכת.

כמובן שנתקלתי בו מייד. לא שפכתי שום דבר כמובן כי תכננתי את זה. אבל השדיים הרכים שלי ספגו את ההתנגשות בין החזה שלי ושלו, וגרמו לפנים שלו להאדים באופן נראה לעין.

"אני מצטערת!" התנצלתי.

"לא, לא. זו אשמתי." הוא אמר.

"גם אתה קונה שתיה?"

"כן, כן."

כמובן שנשארתי כשהוא הזמין.

"אוה, דרך אגב... את הולכת למסיבה בבית ספר ביום שישי?" הוא שאל.

"אני אולי אבוא עם טוני. אף אחד עוד לא הזמין אותי."

"רוצה ללכת איתי?"

הוא פלט את זה כל כך מהר שכמעט לא שמעתי את זה, אפילו שהקשבתי לזה.

"כן, אוקיי." אמרתי, בלי לעשות עניין.

"אוה... אוקיי... אני אנהג, בסדר?"

"בטח."

אתה לא יודע איזה מזל יש לך, חשבתי. חזרנו לשאר, איפה שטוני הביטה בי בשאלה וחייכתי אליה. היא חייכה בחזרה.

כבר חשבתי איפה אנחנו יכולים לעשות את זה. חבל שההורים שלי לא שיתפו פעולה ותכננו לצאת באותו ערב. אבל תמיד היה איזה חוף נחמד ומבודד או אולי שדה, משהו רומנטי כזה.

"למה לא באוטו שלו?" שאלה טוני בדרך הביתה.

"זה יותר מדי מגעיל. הכל זיעה ואיכסה." התלוננתי.

"אני עשיתי את זה באוטו בפעם הראשונה."

"היית בת שלוש עשרה. לא ידעת מהחיים שלך."

"גם בפעם האחרונה עשיתי את זה באוטו!" היא אמרה, זועפת.

"ותראי לאן הגעת; קיבלת בין הציצים."

"ואת חושבת שאיאן יתנהג יותר יפה כי הוא נמצא בחוף או משהו כזה? תהיי רצינית."

בכמה ימים הבאים בחרתי שלושה מקומות שאנחנו יכולים לעשות את זה בהם, הסתפרתי, וקראתי את המדריך סקס של אמא שלי; זה שבתחתית המגירה השלישית מתחת לסוודרים הישנים. ובחרתי מה ללבוש.

החלטתי ללבוש שמלת ג'ינס קצרה. היא היתה רפויה מספיק כדי שיוכל להכניס לי יד מתחת לחצאית בקלות, והיה לה רוכסן עד למטה מלפנים שאיפשר לי להוריד אותה וללבוש אותה שוב בשניה.

היה כבר יום חמישי בערב. סגרתי את הדלת ונעלתי אותה.

בזמן הזה מחר בערב, חשבתי. הגוף שלי רעד בתגובה. התפשטתי לישון. תמיד ישנתי ערומה, ולא יכולתי להתאפק ולא לפתוח את הארון ולהסתכל על עצמי שוב. תהיתי אם אני איראה שונה מחר בערב. החלקתי את הידיים בליטוף על העור הרך שלי. הערתי את הפטמות לחיים, והחלקתי את היד בין הרגליים ומעכתי את הגבעה.

ידעתי שאני בחיים לא אשן אם לא אאונן. המיטה שלי היתה קרובה מאוד לארון. ישבתי על הקצה, מפשקת רגליים ומעלה את כפות הרגליים על הקצה ליד המותניים. המפשעה שלי היתה פתוחה וראו אותה בראי כשהחלקתי את האצבעות למעלה ולמטה על קו המתאר הכהה של החריץ הקטן שלי.

ליטפתי את השדיים בידיים, מועכת אותם שוב ושוב, במיוחד את הפטמות. פתחתי את הרגליים עוד יותר, ושמתי את כף היד על הכוס, סוחטת אותו. זה לא הרגיש אפילו קרוב למה שהרגשתי כשטום עשה את זה בשבוע שעבר, אבל זה היה די נעים.

הכנסתי אצבע בין השפתיים של הכוס. הן היו כל כך הדוקות וחזקות שבקושי הצלחתי להכניס אותה. סובבתי אותה, מנסה לשחרר את הכניסה לכוס. תהיתי איך איאן יוכל להכניס את הזין שלו לתוכי מחר אם השפתיים של הכוס שלי כאלה.

גיששתי עד שמצאתי את הדגדגן הקטן שלי, ואז צבטתי בקלילות, והתחלתי ללטף אותו באצבעות. החלק התחתון של הגוף התחיל לזמזם ולהלום בלהט כשהכוס שלי ניצת. דחפתי אצבע בין השפתיים של הכוס, מרגישה את הרטיבות שם עכשיו כשחיככתי את האגודל על הדגדגן.

יכולתי לראות למטה בין הגבעות של הציצים שלי, כמו דרך עמק בהרים, איך האצבעות שלי רוקדות בין הרגליים. יכולתי גם לראות את הפטמות הקטנות והקשות והמחודדות שלי על כל שד, עומדות גאות על גבעת הבשר התפוחה.

פינטזתי על איאן מזיין אותי, דימיתי אותו עם זין גדול וקשה דופק בין הרגליים שלי כשאני צועקת מרוב אושר. האצבעות שלי חפרו לתוך הכוס, נדחפות לתוכי עד הקרום. עשיתי תנועות זיון בגוף שלי, למעלה ולמטה, מקפיצה אותו על המזרון כשהלהט המיני שלי התגבר.

הנשימה שלי היתה עכשיו מקוטעת ומתנשפת כשהחום זרם למעלה דרך הבטן לחזה, ואז התלקח בשדיים הפועמים שלי. הפטמות היו כל כך קשות שיכולתי להרגיש אותן חופרות לי בכפות הידיים כמו חצץ, או מחקים של עפרונות, כשליטפתי אותם. שמתי את שתי הידיים על השדיים, מפשקת את האצבעות כמה רחב שאפשר כדי לעטוף לגמרי את הציצים המתקשים שלי. ואז מעכתי. לא הייתי עדינה, או רכה, או מלטפת. סחטתי כמה חזק שאפשר, מועכת את הבשר של הציצים שלי, לוחצת ומכאיבה, סוחטת.

זה היה כמו לסחוט שקיות חמות של מים. הציצים נסחטו לי בין האצבעות כשהחום נפלט מהפטמות שלי. התנשפתי בכאב ותענוג כשהאצבעות שלי הקיפו את הציצים וסובבו אותם הצידה.
השמיכה היתה כזאת מצמר גס, מהסוג שסורט ומגרה את העור. שכבתי על הסדין, אבל עכשיו משכתי אותו מתחתי וזרקתי אותו על הרצפה, ואז התהפכתי על הבטן על השמיכה המחוספסת.

תפסתי בצד הרחוק של המיטה ומשכתי, גוררת את עצמי לאורך המיטה. נשענתי עם כל המשקל על הציצים הנפוחים שלי, משפשפת אותם על המשטח המחוספס כשגררתי את עצמי.

הציצים שלי תססו והתכווצו בחום וכאב רותחים ומעלים דמעות. הפטמות שלי נשרטו כמו בנייר זכוכית. כשהתיישבתי, הבטן והציצים שלי היו אדומים זוהרים. ואז שיפשפתי את הכוס בשמיכה, מרגישה את החיספוס שלה מקרב את הסערה של האורגזמה.

הורדתי את התחת מהמיטה, פותחת רגליים עוד יותר כשהן תומכות בחלק גופי התחתון והידיים עוברות במעגלים מסביב לכוס. החלק העליון של הגוף נתמך בראש ובכתפיים כשגחנתי לפנים. נתתי לתחת ליפול שוב על המיטה ומשכתי את הרגליים למעלה ואחורה.

הרמתי את רגל שמאל למעלה על החזה, והשתמשתי בידיים כדי למשוך אותה אחורה עוד יותר, עד שכף הרגל שלי היתה ממש מאחורי הראש. זה היה קל. היה יותר קשה להרים את הרגל השניה, ולשים את כף הרגל השניה מאחורי הראש. הצלחתי בכל זאת, ככה שהסתכלתי בין הרגליים בבור הפתוח של הכוס שלי.

הציצים שלי היו מעוכים בין הרגליים לצלעות כשבהיתי במקור של האש שבערה לי בגוף, קרוב מאוד לפנים שלי. שמתי את הידיים על הישבנים וליטפתי אותם למעלה ולמטה על העור הרך, ואז מיסגרתי באצבעות את החריץ של הכוס ובהיתי בו בראי.

המראה גרם לי כמעט להזיל ריר. איך הבנים בבית ספר היו מתים לראות את זה, חשבתי. העברתי את האצבעות על הדגדגן שוב, משפשפת במרץ כשליטפתי את החריץ. יכולתי להרגיש בשיא מתקרב. ההרגשה המינית פיעפעה בגוף שלי מכף רגל ועד ראש.

ואז העיניים שלי חגגו על החור של התחת, קורץ חצי פתוח ממש מתחת לחריץ. החלקתי את האגודל על הפתח, ואז שוב. זה גרם לעונג מוזר, שהתווסף לתחושות שעפו קדימה ואחורה בתוכי.

דחפתי את האצבע בפתח הקטן, ואז יותר חזק. הסתכלתי, מרותקת כשהאצבע החליקה לתוך החור הקטן והעגול. יכולתי להרגיש את החור של התחת שלי לופת את הזרת כשהיא נכנסה לתוכי. הוא גם התנגד וגם מצץ פנימה את הפולשת הקטנה כשדחפתי אותה עמוק יותר, אחרי הפרק הראשון, אחרי השני, עד הקצה.

בלעתי כמה פעמים, נלחמת בגמירה שריחפה ממש מעלי. סובבתי את האצבע קדימה ואחורה בתחת, מרגישה את הפנים הרך והחם שלי. הגמירה היתה מגדל גבוה שהקיף אותי. היא היתה כמו סערה, כמו הוריקן שנשב סביבי, ואני בעין הסערה

התפתלתי קדימה ואחורה, האצבעות עובדות במהירות, הרגליים מועכות ונלחצות לי לחזה, והעיניים חוגגות על ההשתקפות הזנותית שלי במראת הארון.

ואז הקיר המסתחרר התמוטט, נופל עלי, מועך אותי מכל הצדדים. הגוף הסופר-לוהט שלי התפוצץ בלהבה מעוורת של אנרגיה ששלחה רעידות וגלים פועמים, מתעוותים של גמירת זיון, מתנחשלים דרך הגוף שלי.

עדיין היה לי קשה לישון אחר כך. הייתי צריכה לגעת בעצמי ולגמור עוד פעמיים לפני שנרדמתי סוף סוף.

*****

בבוקר הבא הכוס שלי התחיל לפעום כמעט ברגע שהתעוררתי. זה היה כמו בוקר חג המולד, רק יותר. הגוף והמוח שלי היו מלאים גם בדאגה וגם בציפיה כשהמשכתי לחשוב איך זה יהיה עם איאן.

הייתי כל כך מרוגשת שברחתי הביתה בהפסקת צהריים, מחליטה לדלג על אחר הצהריים בבית ספר כדי להתכונן לכבוד איאן. ההורים שלי שניהם לא יהיו עד חמש לפחות. אמא שלי עבדה פעם ביומיים בחברת נדל"ן, ולא תחזור לפני חמש וחצי.

עשיתי אמבטיה ארוכה ונחמדה, חולמת מה יקרה עם איאן, ומלטפת ברכות את השדיים שלי, כשהפריעו לי בגסות לפנטז. מישהו דפק בדלת. התעלמתי מזה אבל זה חזר כמה פעמים. לך מפה, חשבתי ברוגז. איש מכירות מטומטם.

ואז כמה שניות אחר כך היתה דפיקה על הדלת של חדר האמבטיה! התנשמתי, מכסה את החזה העירום בידיים כשהסתכלתי בדלת. הייתי מוטרפת, חושבת שאמא או אבא שלי חזרו מוקדם.

"הלו." אמר קול. זה היה קול של גבר! קול שלא הכרתי!

"הלו, אני מקונוול." הקול אמר.

שיט! חשבתי. קונוול היתה חברת הניהול שהבניין היה בבעלותה.

"מה העניין?" שאלתי, בקול רועד.

"אוממ... אני צריך לסדר את הכיור באמבטיה." הוא אמר.

הלב שלי שקע. הכיור המזויין היה שבור כבר שבוע והוא היה חייב לבוא דוקא עכשיו?!

"אני יכול לבוא שוב מחר אחרי הצהריים." הוא אמר דרך הדלת.

ומה הוא יספר לאמא שלי? שיט! איזה זין!

"לא! רק שניה!" צעקתי. קפצתי על הרגליים, מיים זורמים ברעש מגופי העירום. לקחתי מגבת והתנגבתי בפראות, ואז הושטתי יד לחלוק שלי... שלא לקחתי איתי לאמבטיה כי הייתי לבד בבית.
לבשתי את הכותונת לילה/טישרט שלי.

"אני יכול לבוא שוב, מיס." הוא אמר שוב.

"לא... זה..." פתחתי את הדלת לרווחה וקפאתי המומה.

הגבר הזה היה ענק!

"זה... זה בסדר." פלטתי. הוא בטח היה מטר תשעים וחמש או משהו, והיו לו כתפיים ענקיות ורחבות.

הפה שלו התעקם בחיוך כשהוא הסתכל עלי. "את בטוחה?"

הנהנתי בקדחתנות, פוסעת קדימה וכמעט נתקלת בו, ואז הולכת שוב אחורה במקום זה, לתת לו להכנס לאמבטיה.
הוא היה בטח בן עשרים וחמש, או שלושים. היה לו שיער חום סמיך ומתולתל, ופנים שהזכירו לי את מל גיבסון.

"אני שונא להפריע לאמבטיה של גברת." הוא גיחך.

"אוה, זה... זה בסדר." פלטתי, כמעט שוכחת שאני בעצם ערומה פה. ואז קלטתי השתקפות של עצמי במראת האמבטיה. הכותונת הקטנה כיסתה רק את המפשעה שלי והראתה הרבה יותר מדי מהירכיים, ו...

הרמתי את הידיים ושילבתי אותן על החזה. הגוף שלי היה רחוק מלהיות יבש והבד הלבן והדק ספג לחות עד שנהיה שקוף כמעט. ראו לי את השדיים.

הסתובבתי ללכת ולשים עלי משהו, אבל הוא עצר אותי. "מה לא בסדר עם הכיור?" הוא שאל.

הסתובבתי חזרה, נבוכה, אבל לא מסוגלת להיות גסה כלפיו ולרוץ החוצה כשהוא בדיוק שאל שאלה.

"אוממ... זה... זה ה... הלחץ," גימגמתי. "הוא ממשיך לעלות ולרדת."

"בטח מאוד לא נוח לעשות מקלחת." הוא צחק.

שאפתי אוויר. "לא... לא, זה לא משפיע על המקלחת, רק על הכיור."

הוא הנהן במהורהר. "אוה, אוקיי." הוא אמר.

הסתובבתי ללכת, אבל אז הוא קרא לי שוב.

"אכפת לך להחזיק את זה בשבילי?"

שיט.

הוא הושיט לי את הפנס הארוך והכבד הזה לפני שהספקתי להתנגד, ואז פתח את דלתות הארון מתחת לכיור וירד על הברכיים וחצי זחל פנימה. ואז התהפך על הגב כשהחזרתי את הפנס וכיוונתי אותו למטה לתוך הארון.

לא יכולתי להזיז את העיניים מהבליטה המכובדת במפשעה שלו. ניסיתי, אבל הן המשיכו לתעות לשם.

ואז פתאום הבנתי שמהתנוחה שלו הוא יכול להסתכל מתחת לכותונת הקטנה שלי ולראות את הכוס החשוף. ניסיתי לזוז הצידה, אבל לא יכולתי להשאיר את הפנס מכוון למקום הנכון. בסוף התפשרתי על לכרוע.

הוא לא יכול לראות לי את הכוס עכשיו, אבל הייתי אפילו יותר קרובה לרוכסן הנפוח שלו. הגוף שלי התלהט יותר ויותר מהר, ולא הבנתי למה. הוא היה ממש סקסי והכל אבל הוא היה הרבה יותר מדי מבוגר, וחוץ מזה, אני עמדתי לעשות את זה בפעם הראשונה הלילה עם איאן, הבחור שבאמת מצא חן בעיני.

אבל הידיים שלי הזיעו על הפנס, והרגליים שלי הזיעו כשהחזקתי אותן חזק ביחד, והשדיים שלי תפחו. הפטמות שלי עשו חורים בבד הדק, כאילו הוא לא היה יכול לראות אותן ממילא דרך הכותונת השקופה. שילבתי את היד הפנויה שוב על החזה.

"אוקיי," הוא אמר. הוא התחיל להתפתל החוצה והייתי צריכה לקום. ידעתי שהוא יראה לי את הכוס אם הוא יסתכל אבל לא יכולתי לעשות שום דבר בקשר לזה.

אבל הוא התעלם ממני, מה שגם גרם לי להרגיש הקלה וגם איכזב אותי. הוא פירק את הידיות מהברז והתעסק עם משהו, ואז פנה אלי.

אלוהים, הוא נראה כל כך טוב!

"אכפת לך להחזיק את זה?" הוא נתן לי את הברז הימני עם איזה מין חלק בולט ממנו.

"מ...מה?" גמגמתי.

"פשוט תשימי את האצבע פה." הוא ביקש.

הייתי חייבת להשתמש ביד שמאל לעשות את זה כי הוא היה בצד שמאל שלי ולא יכולתי להגיע לזה ביד ימין. הושטתי את היד ושמתי אותה על מוט המתכת הקטן, קולטת באיחור שהשדיים שלי שוב חשופים, ומניחה את הפנס שהחזקתי ביד ימין כדי לשלב אותה, באופן הכי בלתי מורגש שאפשר, על החזה.

אבל הייתי צריכה להשען קדימה, הירכיים על קצה השיש, וזה אמר שהכותונת תעלה למעלה...

המוח שלי הסתחרר, טס בין אזהרות ופחדים ומבוכה עד לריגוש, תשוקה וחרמנות. הגוף שלי רעד כשהרגשתי את המבט שלו עובר עלי, ופתאום קלטתי, בודאות גמורה שלא הבנתי ממה היא נובעת, שהוא באמת הסתכל עלי, הסתכל עלי כל הזמן, מלמטה על הכוס המוצג בעירום שלי, ומלמעלה על השדיים הכמעט חשופים שלי.

לא יכולתי להסתכל עליו. העור שלי האדים. בקושי הצלחתי לא לרוץ משם. בהיתי באצבע שלי מחזיקה את מוט המתכת הקטן.

ואז התנשפתי בהלם כשהרגשתי את היד שלו נוגעת בתחתית הישבן השמאלי שלי. הכותונת עלתה מעל לתחת והיד שלו ליטפה מאוד בעדינות את העור שנחשף. היד שלי רעדה כשהמשכתי להחזיק את מוט המתכת הקטן. עדיין לא הסתכלתי עליו.

היד שלו נעה ביותר בטחון, מחליקה על הטוסיק שלי, מלטפת אותי כשהחליקה למעלה ולמטה ואז לוחצת מאוד בקלילות. ואז הרגשתי את האצבעות שלו נכנסות לי בין הישבנים, מחליקות לי על התחת ואז למטה על ה...

הזדקפתי בפתאומיות, מסתובבת במהירות לפנות, אליו, נסוגה אל קיר חדר האמבטיה כשהעיניים המורחבות שלי ננעצו בפניו. הוא לא חייך יותר. הוא הסתכל עלי למטה במבט שקט, שליו, רגוע.

הוא זז קדימה, ואני נסוגתי אחורה עד שפגעתי בקיר. השפתיים שלי נפתחו למחות, אבל שום דבר לא יצא מהן.

ואז הוא היה צמוד אלי. הידיים שלו הקיפו אותי, מחליקות על הגב שלי, מושכות אותי אליו. הראש שלו הורכן, והשפתיים שלי התכסו בשלו.

רעדתי מרוב פחד וריגוש, לא יודעת מה לעשות, איך להגיב. הייתי מסוחררת, מבולבלת. הלשון שלו נורתה לתוך הפה שלי והידיים שלו החליקו על הגב למטה, שוב לטוסיק. הוא חפן את התחת ביד ענקית, מחוספסת וקשה מעבודה, מצמיד אותי אליו.

היד השניה היתה בינינו, נלחצת אל השדיים שלי, מועכת את הגוף הבוער שלי. גנחתי בקול רם, בחוסר ישע. המגע של הידיים שלו על הגוף שלי גירה אותי יותר משגירה אותי משהו שהרגשתי אי פעם, הרבה יותר ממה שהרגשתי עם טומי.

הידיים שלו תפסו את הלמטה של הכותונת. תוך שניה, אולי שתיים, הייתי ערומה, רועדת צמודה לקיר, מסתכלת בו בפחד.

ניסיתי להסתיר את עצמי בידיים אבל הוא תפס אותן, מחזיק לי את פרקי הידיים, ואז ביחד באותה יד, מרים אותם מעל לראש שלי כשהיד השניה החליקה סביבי, מרימה את החזה למעלה.

הפה שלו ירד לשדיים שלי. היד זזה למטה וחפנה לי שוב את התחת. המוח שלי הסתחרר בטירוף כשהתשוקה הצטברה לי למטה. הוא תפס את הפטמה הימנית בשפתיים ומצץ בפראות, גורם לי להתנשף בעונג המום.

"לא..." ייבבתי. לא, אני לא אמורה... זה לא אמור להיות... ככה.

הוא דחף אותי שוב אל השיש, פותח לי את הרגליים, מרים אותי על המשטח. המוח שלי נקרע בין התרגשות פועמת, פחד מטורף, ומבוכה איומה

הידיים שלו עברו למכנסיים שלו והם נפלו. הוא לא לבש שום דבר מתחת והאבר הזקוף שלו קפץ לחופשי, מצביע ישר על הכוס שלי כשהוא נעמד בין הרגליים שלי. בהיתי בזה. לא יכולתי לעצור בעצמי. הזין שלו היה כל כך הרבה יותר גדול מאלה שראיתי עד אז. הוא היה בצבע אדום עמום וזועף, מכוסה בורידים וחריצים.

הידיים שלו החליקו למותניים שלי, מושכות אותי למטה עד שהתחת שלי היה בקצה של השיש.
עצמתי עיניים, ואז הרגשתי את הזין שלו נלחץ לי לחריץ. יכולתי להרגיש את הלחות בתוכי נוזלת החוצה כשהוא לחץ, אבל הייתי בטוחה שהוא בחיים לא יצליח להכניס לתוכי את הזין הענק הזה. הלחץ על הפתח של הכוס שלי התגבר.

הרגשתי את שפתי הכוס נפתחות, נדחפות החוצה כשהראש הקשה של הזין שלו נכנס לתוכי. גנחתי שוב, הפעם מכאב, כשהזין שלו נדחף לתוכי, נכנס מעבר לשפתיים וננעץ לי לתוך הגוף.

הרגשתי איך השפתיים מתהדקות כשהראש של הזין עבר אותן והמוט הדק קצת יותר החזיק אותן פתוחות. ואז הוא נכנס בי. הגוף שלי נדחף אחורה כשהזין שלו נתקע בי, דוחף עוד איזה חמישה סנטימטר פנימה.

הוא יצא ממני, הידיים שלו על הירכיים שלי, מחזיקות אותי במקום, ואז נתקע בי שוב, דוחף את הזין לתוכי עד שנגח בקרום הבתולים שלי.

"איזה יופי..." הוא לחש.

הוא יצא החוצה, ואז הטיח את הגוף שלו קדימה. הראש של הזין התנגש בקרום בכוח ברוטאלי וקרע אותו לגמרי.

צרחתי, לפחות אני חושבת שצרחתי. הראש שלי היה מבולבל לגמרי. הגוף שלי התפתל ורעד והטט כשהוא דחף את הזין הגדול שלו עמוק יותר ויותר לתוכי. בהיתי למטה לאורך הגוף שלי, העיניים יוצאות מהמקום כשקלטתי את המוט העבה והקשה שלו כאילו צומח לי מהחריץ.

ואז הוא הטיח את עצמו קדימה שוב. הכאב זרם דרכי כשהסתכלתי בזין שלו נכנס עוד יותר בחור שלי. התחת שלי נתקע שוב ושוב בקצה החד של השיש, אבל הכאב הזה היה כלום יחסית לכוס שלי שכרגע נפתח.

שוב הוא הלם קדימה, נועץ את הזין שלו עמוק יותר לתוכי כשהתייפחתי בחולשה והתנשמתי.

"רק עוד קצת." הוא לחש.

הוא יצא החוצה. יכולתי להרגיש את הזין הקשה, המחוספס שלו מחליק החוצה מהחור המתוח שלי.

ואז הוא הלם שוב קדימה, דוחף את הזין שלו עמוק עד העצם, כאילו ננעץ לי ממש בלב כשהוא משפד אותי. האגן שלו התחכך לי בישבן ובירכיים כשהוא קבר את כל הכלי שלו בכוס המתייסר, המתעוות שלי.

הוא החזיק אותו בתוכי בלי לזוז, ויכולתי להרגיש אותו בבטן, רוטט ופועם כשהאגן שלו התחכך לי בעור. הידיים שלו החליקו על הבטן ועל החזה שלי, מקיפות וסוחטות לי את השדיים.

"זה לא היה כזה נורא, נכון בייבי?" הוא התנשף. "אלוהים את כזאת צרה!"

הוא ליטף לי את החזה, עושה עיגולים מסביב ובין השדיים, מחליק למטה על הבטן ואז שוב על הירכיים. הוא הרים ופישק לי את הרגליים, דוחף אותן אחורה עד שהברכיים כמעט נגעו במשטח בשני צידי הגוף שלי.

הוא יצא קצת, וגנחתי בתגובה, ואז זז שוב קדימה. מאוד לאט, הוא התחיל לחזור על זה, מחליק את הזין שלו פנימה והחוצה מהכוס שלי בתנועות מאוד איטיות וקצרות.

אחרי כמה דקות הכאב התחיל להתפוגג. הכוס שלי השתחרר מספיק בשביל שיוכל להאיץ ולהאריך את התנועות. הוא החליק פנימה והחוצה מהכוס שלי די בקלות עכשיו, והתחלתי להרגיש את התחושות שבאות מהדגדגן כשהזין שלו התחכך בו.

הסתכלתי לו בעיניים בפעם הראשונה, מבינה שאני לא יודעת שום דבר בכלל על הגבר ששכב איתי... לא, שזיין אותי. זה מה שקורה, חשבתי. מזיינים אותי, טוחנים אותי, תוקעים אותי.

הזין שלו נכנס ויצא ממני כמו בוכנה.

הסתכלתי במוט הארוך והמעוגל, הכלי השמן שנכנס ויצא לי מהגוף. זה לא יאמן שהכלי הארוך, העבה הזה נכנס לתוכי, אבל הוא נכנס. הוא היה תקוע בתוכי, במקום הסודי שתמיד ידעתי שיש לי בבטן, אבל שאף פעם לא נגעו בו או הסתכלו בו או הרגישו אותו.

הזין שלו נכנס פנימה, סנטימטר ועוד סנטימטר נכנסים לחריץ הזה בין הרגליים שלי. הסתכלתי בשפתיים המתוחות של הכוס שלי תופסות את הכלי כשהוא נכנס לתוכי, ונלחצות לתוך הכוס כשהכלי האינסופי שלו נע קדימה.

ואז המפשעה שלו נגעה בשלי. השיער שלו התערבב עם שלי, העור שלו מתחכך בשלי, הביצים שלו נוגעות לי בטוסיק.

הוא גחן קדימה, הראש יורד למטה, הפנים נעות במהירות לפגוש את שלי, מסתירות את כל השאר עד שנגעו, והשפתיים שלו נגעו בשלי. שלא במודע, פתחתי את הפה והלשון שלו נכנסה פנימה.

הוא זיין אותי לאט, הידיים שלו על הראש שלי, מסתבכות בשיער החום הסמיך שלי כשהרים לי את הראש לפגוש את שלו. יכולתי להרגיש כל סנטימטר של הזין שלו שזז בתוכי. הוא זימזם על הדגדגן שלי כמעט כל הזמן, קודם הולך לפה, ואז לשם.

הגוף שלי פעם מרוב ריגוש, גם תשוקה וגם אנדרנלין התנגשו בי כשהוא המשיך לעבוד עם הכלי הגדול שלו בתוכי. הוא הוציא את הראש עוד יותר, מרים לי את הכתפיים מהשיש כשהלשון שלו נדחפה לי בפה. היא ליטפה ושייפה את שלי, שהגיבה באיחור רב.

ואז הוא שיחרר את הראש שלי. הידיים שלו ירדו לאגן שלי, ואז הקיפו לי את המותניים. האצבעות התהדקו חזק כשהוא נעמד זקוף. הוא גיחך למטה אלי.

"מוכנה?" הוא שאל, ברכות.

ואז האגן שלו נדחף קדימה, תוקע את הזין עמוק בבטן שלי. הירכיים שלו הלמו לי בטוסיק, זורקות אותי אחורה. צעקתי מההלם הפתאומי ומהחדירה החייתית.

הוא הוציא את הזין ואז שוב הלם לתוכי. הראש שלי נדפק בקיר מאחורי השיש כשנזרקתי אחורה מהכוח של המכה הפראית. הוא משך בכוח את הגוף שלי אליו ושוב נתקע קדימה, מוציא ממני עוד יללת מחאה.

אבל במקום להרגע, הוא הלם בזין שלו לתוכי עוד יותר בכוח, ועוד יותר מהר. כל מה שיכולתי לעשות היה לנסות לשמור על עצמי שלא אזרק מסביב כמו בובת סמרטוטים כשהוא תקע אותי ודפק את האבר הארוך והשמן שלו לתוכי בהשתוללות איומה.

המוח שלי נדפק לגמרי מהאכזריות של ההתקפה שלו עלי, ועדיין כל מה שיכולתי לחשוב עליו זה שסוף סוף מזיינים אותי באמת! העיניים שלי המשיכו לבהות מרותקות בזין שלו נתקע לתוך מה שהיה עד עכשיו חריץ פצפון, סגור, בין הרגליים שלי, ונעלם לתוך הגומחות הנסתרות שבגוף שלי.

הייתי המומה מהכוח והאלימות של זה, הזיון הראשון שלי. הראש שלי עף לצדדים מהדפיקות האדירות שלו, והיה לי קשה לראות הכל בבירור. אבל יכולתי להרגיש.

יכולתי להרגיש את האגן הקשה שלו הולם בחלציים שלי בטלטול חזק, הולם. יכולתי להרגיש את הידיים שלו, האצבעות שלו, מועכות לי את העור העדין והרך במותניים, מלטפות ומעסות ולשות את הבשר הרך, הנפוח של השדיים המקפצים ומיטלטלים שלי, או סוחטות ומפליקות בלחיים העגולות של התחת.

יכולתי להרגיש את הלשון שלו בפה שלי, השפתיים שלו נמעכות על שלי, הידיים שלו מסתבכות לי בשערות כשמשך שוב ושוב את הראש שלי למעלה לפגוש את שלו. יכולתי להרגיש את השיער המקורזל מסביב לזין הדופק שלו כשהצמיד את חלציו לרגע למפשעה שלי.

אבל יותר מכל דבר אחר, יכולתי להרגיש את האבר שלו, הדבר שלו, הזין שלו! יכולתי להרגיש אותו זז בתוך הגוף שלי. כל סנטימטר, כל אינץ' שלו הותיר בי רושם חושני כשהוא נכנס ויצא מהמנהרה הצרה, הסודית שבתוכי.

יכולתי להרגיש את הראש דמוי הקסדה לוחץ ומועך שוב ושוב את הקצה של המנהרה, עמוק בתוכי. יכולתי להרגיש אותו זז על הקירות הקטיפתיים והחלקים של הכוס שלי.

הזין הדופק, ההולם, הנתקע הזה הפעיל והדליק משהו בתוכי שאף פעם לא הרגשתי קודם. זה לא היה רק התנועה שלו על הדגדגן. אלה היו התחושות המתערבלות, הקורעות מבפנים של הכלי החם והקשה שלו נכנס ויוצא לי מהבטן.

זה היפנט אותי. זה השתלט עלי. אפילו כשהריגוש והלהט המיני של הגוף שלי הצטברו. התחלתי להתרכז בעצמי לגמרי, להתרכז בבטן שלי, שם למטה איפה שהמוט הקשה הזה נכנס ויצא. הכוס שלי, המפשעה שלי, המרכז הרטוב והחם הזה עמוק בבור שבבטן שלי, התחיל להתעוות ולדגדג.

זה היה כמו משהו שמגרד, אבל יותר חזק, יותר מטורף ותובעני ממשהו שאי פעם הרגשתי קודם. זה היה כמו צורך פורט ולוהט, עמוק בקרביים שלי. זה התגבר והתגבר כשהזין שלו המשיך לזיין לי את הגוף, כשהמשכתי לעוף לצדדים מהדחיפות שלו, כשהגוף שלי המשיך לזוז ולהטלטל קדימה ואחורה על השיש הקר.

מצאתי את עצמי מתפתלת מדי פעם, הגוף שלי רועד בלי שליטה והריכוז שלי נשבר ומתרסק שוב ושוב. העיניים שלי מצמצו ואז התהפכו אחורה כשהראייה שלי כבתה והגוף התחיל להתרכז רק בתחושות.

באיזה מקום ברקע היתה הפליאה על מה שאני עושה. אבל המחשבות שלי התחלפו והתגלגלו בים מבעבע של תחושות והרגשות שהעיבו על כל השיקולים האחרים.

כפות הרגליים שלי היו על הכתפיים שלו, כפי ששמתי לב, בלי שממש הבנתי או שהיה אכפת לי. העיניים שלי נפקחו רק לעיתים, בלי שום סיבה מיוחדת, בלי שום שליטה אמיתית. הגוף שלי נכנע לתענוג, לתענוג המהמם.

התענוג הזה היה שטפון מתמשך ששטף את הגוף שלי מלמעלה עד למטה. מדי פעם, כשהוא עשה משהו כמו למעוך לי את השדיים או לדחוף חזק לתוכי בפראות מיוחדת, גוש שמן ופתאומי של תענוג עז יותר, לוהט יותר היה עובר בי כמו נחשול, מעביר בי צמרמורות בכל הגוף.

גמרתי. לא הבנתי את זה באותו הזמן, המוח שלי כל כך עכור ומבולבל. אבל היה זינוק בוער בעוצמת התענוג, מביא אותו למעלה לתוך ארץ האקסטזה המעוורת שגרמה לי להתפתל ולהתעוות על השיש.

הזין הנתקע וההולם שלו המשיך לזיין את החור הבתול לשעבר שלי. לא היתה לי שום תפיסה של זמן. צפתי בתענוג מטורף על זרם מתנחשל של אושר.

גמרתי שוב, ואז שוב. הגוף שלי נצרב ונכווה בתחושות וההרגשות הפראיות שמחקו את המציאות ודחפו אותי מעבר לגבול השפיות. צרחתי, ייללתי, אפילו שלא יכולתי לזכור אחר כך מה אמרתי.

גמרתי שוב, עם הזין הדופק שלו עדיין קורע פנימה והחוצה את הכוס החם, ההדוק והקטן שלי. ואז הכל פשוט נמחק. נפלתי לתוך חור שחור והפסקתי לגמרי לחשוב.

כשהתעוררתי הייתי עדיין שוכבת על השיש. הסתכלתי למעלה, רואה את התקרה גבוה מעלי, ותוהה בהתחלה איפה אני. הזזתי את הרגליים, ואז הבנתי איפה אני, ושהן תלויות מעבר לקצה של השיש.

מיצמצתי כמה פעמים ושפשפתי את העיניים. הסתכלתי למטה על הגוף העירום שלי, וגנחתי בשקט. העברתי באיטיות את הידיים על העור החם, המיוזע שלי.

חפנתי את הכוס, שהיה כואב והרגיש עדין ושרוט. הצלחתי לשבת, אמנם לא בלי יבבות וכאב. הזזתי את השיער המיוזע, המלא קשרים שלי מהפנים, והסתכלתי בחדר הריק.

האמבטיה היתה עדיין מלאה מים. הכותונת שלי היתה זרוקה בשלולית על הרצפה. האיש... לא ידעתי אפילו מי הוא היה... איך קראו לו. בכל מקרה הוא כבר הלך. החלקתי מהשיש, כמעט נופלת על הרצפה כי הרגליים שלי הרגישו מגומי.

נענעתי בראש, תשושה למרות ה... הנמנום שלי. תהיתי כמה זמן הייתי חסרת הכרה. הדלת היתה פתוחה. מה היה קורה אם ההורים שלי היו נכנסים ומוצאים אותי ככה? לבשתי את הכותונת, עדיין לחה, והלכתי החוצה למסדרון.

לא היה שום סימן למאהב הפתאומי שלי כשהלכתי בדירה לדלת הקדמית ונעלתי אותה. ישו, חשבתי. עכשיו באמת עשית את זה, נכון שרמוטה קטנה?

חפנתי שוב את הכוס, עוברת במהירות בראש על הזיון הפראי, האלים, והמענג בלי ספק. וואו, חשבתי. חכו עד שטוני תשמע על זה.

הלכתי למקרר ומילאתי את הבטן חלב ישר מהמיכל. הרגשתי מורעבת. הלכתי חזרה לחדר האמבטיה לסיים את האמבטיה שלי. הייתי צריכה לפתוח את המים החמים קודם.

השעה היתה רק שתים וחצי, אז הוא לא הלך לפני הרבה זמן. עדיין היה לי הרבה זמן להתכונן לדייט עם איאן. זה כבר לא נראה לי חשוב כל כך. הנה אני מתכננת את המקום המושלם, הרומנטי לאבד את הבתולים ואז הולכת ומאבדת אותם על השיש של הכיור באמבטיה עם הראש נדפק בקיר.

כבר לא הייתי בטוחה אפילו שאני הולכת להזדיין עם איאן. ברור שסקס זה דבר טוב, מצויין, פנטסטי מזויין. אבל לא הייתי צריכה ילדים לא מנוסים מהתיכון כדי לקבל אותו.

הבחור הזה היה גבר, לא ילד. הרגשתי כאילו מוחמאת שיכולתי לגרום לאנשים לאבד שליטה בעצמם ככה. אני מתכוונת, ברור שאם הייתי מספרת למישהו, ברור שלפחות היו מפטרים אותו, ומי יודע מה עוד.

למה אני צריכה להתפשר על ילדי בית ספר חובבנים כשיכולתי להזדיין עם בחור גדול, חזק, ומנוסה כזה? בסיפורים ששמעתי מחברות שלי לא היה שום דבר שדומה לעונג שהאירועים הפראיים של אחר הצהריים גרמו לי.

אולי ילדים בגיל הזה פשוט לא היו טובים בזיונים. אולי הכי טוב שיקחו אותך גברים כמו.. איך שלא קראו לו, בחורים בשנות העשרים והשלושים, אולי אפילו יותר מבוגרים.

ועדיין, זה היה יכול להיות יותר טוב, חשבתי, לגלות את זה ממקור ראשון.

החלטתי שבכל זאת אני אזדיין עם איאן הלילה. הכוס שלי עדיין זמזם בעקבות הזיון הראשון שלי והיה מוכן בבירור לעוד אחד. אני אנסה את איאן ואראה מה הוא שווה.

לקח לי המון זמן לעבור על הבגדים, מנסה למצוא מה ללבוש הערב. אתם מבינים, יש כמה שיקולים בקשר למה שמישהי צריכה ללבוש לדייט. השיקול הראשון הוא כמובן המראה. רציתי להיראות סקסית! זה לא אומר שרציתי להיראות כמו זונה, כמובן. גם היה חשוב לקחת בחשבון לאן אתם הולכים. אנחנו הלכנו למסיבה, מה שאמר שיהיו הרבה אנשים אחרים שיראו אותי.

בגלל שכבר החלטתי לתת לאיאן לזיין אותי, לא הייתי צריכה לדאוג יותר מדי בקשר לשאר השיקולים. למשל, אם הייתי הולכת לאיזה מקום, שהיינו בו לבד, ולא הייתי רוצה להזדיין איתו, לא הייתי לובשת חצאית, זה יותר מדי קל לפתוח לי את הרגליים ואז, וואם באם, תודה וסאלאם.

מה שבחרתי היה בגד שאני יכולה להכנס לתוכו ולצאת ממנו בקלות. זו היתה השמלת ג'ינס הקצרה שלי. היה לזה רוכסן מלמעלה עד למטה. זיפ אחד ארוך והיא היתה פתוחה וזרוקה על הרצפה. לבשתי את החזיה הירוקה המקושקשת שלי, כי היא נסגרה מלפנים, מה שיקל עליו להוריד אותה ממני. לבשתי גם תחתוני ביקיני תואמים.

הייתם יכולים לשאול אותי למה לא פשוט הלכתי בלי תחתונים לחסוך זמן. העניין הוא, בנים רוצים להוריד לך את התחתונים. הם אוהבים את זה. זה מחמם 'תם. חוץ מזה, כמו שאמרתי, לא רציתי להיראות שרמוטה.

איאן אסף אותי בשברולט העתיקה של אבא שלו. היא לא היתה חמודה כמו הג'יפ שלי, אבל יכולת להזדיין בה הרבה יותר בקלות, וזה בטח מה שהיה לו בראש. אני לא התכוונתי לעשות את זה שם כמובן, אבל לא יכולתי להגיד לו את זה.

היה כיף במסיבה. זה היה די לא רשמי כזה, וכמה מהבנים הביאו אלכוהול ובירות, והצליחו להחביא את זה מהמשגיחים. בערך באמצע, אני ואיאן, וטוני, והדייט שלה, בריאן, התחמקנו והסתובבנו במסדרונות, מחפשים מקום להתחרמן ולהתמזמז.

בסוף יצא שרק חשבתי שאנחנו מחפשים. התברר שבריאן ואיאן כבר הכינו מקום מראש. הלכנו דרך המסדרון הראשי למשרד, ולהפתעתי, בריאן פתח את הדלת.

"איך זה שלא נעול?" שאלה טוני.

"דאגנו לזה קודם." גיחך בריאן.

הוא הוביל אותנו לתוך החדר האפל שבו המזכירות החזיקו את השולחנות כתיבה שלהן וכאלה. בפעם הראשונה, הלכתי מסביב לדלפק הארוך שהפריד בין המבוגרים, המנהל והפקידות והמזכירות, לבינינו, הילדים העלובים.

בריאן הוביל את טוני למשרד של סגן המנהל, ואיאן, מחזיק לי ביד, הוביל אותי למשרד של המנהל מריווט'ר.

היה פנס רחוב ממש מחוץ לחלון, אז החדר היה ממש מואר בלי שנצטרך להדליק אור. איאן משך אותי לספה, ומייד חיבק אותי ולחץ את השפתיים לשלי.

זה לא המקום שהייתי בוחרת בו לזיון הרומנטי הראשון כמובן, אבל בתור חימום זה לא היה רע בכלל. החלטתי לתת לו לגעת איפה שהוא רוצה, אבל הוא לא יזיין אותי עד שנהיה בחוף, עם הגלים הנשברים ברקע.

השפתיים של איאן החליקו ברכות על שלי. הוא לא ניסה להכניס לי לשון בהתחלה. הוא רק לחץ את השפתיים לשלי ונישק אותי שוב ושוב. הנשיקות נהיו חזקות יותר ויותר, ויכולתי להרגיש בלשון שלו מחליקה על השפתיים הסגורות שלי.

פתחתי אותן והוצאתי לשון לפגוש את שלו. היד של איאן, לא זאת שמסביב לכתף שלי, השניה, ליטפה למעלה ולמטה על הרגל שלי, מהברך ועד לחצאית המיני שלי.

הוא ליטף את העור ברכות, עולה טיפטיפונת למעלה בכל שניה שעברה.

לפני שעבר הרבה זמן, היד שלו היתה למעלה על הירך שלי, מחליקה מהצד הפנימי של הרגל לצד החיצוני ושוב פנימה. הלשון שלו היתה עמוק בפה שלי, מתפתלת סביב שלי, כמו שני צלופחים חרמנים במערה.

ואז היד שלו נגעה בקצה של התחתונים שלי. הוא הזיז אותה טיפה אחורה, כאילו הוא פוחד להבהיל אותי. כשלא הראיתי שום סימנים שאני הולכת לצרוח או משהו, הוא הזיז את היד במהירות לשם שוב, מחליק אותה ישר על הכוס שלי.

הרגליים שלי היו קצת פתוחות, ולא היתה לו שום בעיה להחזיק טוב את הכוס ביד שלו. הוא מעך שוב ושוב, כנראה לא יודע מה לעזאזל עוד לעשות. היד שלי החליקה על הרגל שלו וסחטה את הזין הנפוח שלו דרך המכנסיים.

איאן החליק את היד גבוה יותר, ואז נכנס לתוך הקדימה של התחתונים, לחפון את הכוס העירום שלי. התחושות שלחו צמרמורות בכולי. זה הרגיש נהדר, יד של בן על הכוס שלי. הוא מעך אותו שוב, האצבעות שלו מחליקות מסביב, כאילו מחפשות את החריץ.

היד השניה שלו הלכה מסביב לגב שלי וחפנה את השד השמאלי שלי חזק. הוא מעך אותו שוב ושוב, מתענג על הבעלות הלא מעורערת שלו עליו. הפה שלו ירד לגרון שלי ונשך אותי, מקפיץ אותי קצת. ואז הוא התחיל למצוץ לי את הצואר, וידעתי שיהיה לי היקי ממש לוהט בבוקר.

רק אז קלטתי שהתחתונים שלי יורדים על הירכיים שלי, ומשכתי אותם חזרה למעלה. כמו שאמרתי, לא רציתי להזדיין איתו שם במשרד, אפילו אם זה הרבה יותר טוב מהמושב האחורי במכונית.

הוא הוציא את היד ותפס ברוכסן שהחזיק לי את השמלה. הוא הוריד אותו למטה, ככה שהציצים שלי, ארוזים בחזיה הקטנה והירוקה שלהם, נראו בקלות באור של הפנס רחוב. ואז הוא שיחרר את הקליפס של החזיה ככה שהם היו עירומים מול העיניים שלו.

הוא גנח בשקט, נושם בפרצים קצרים וצורמים.

שתי הידיים שלו עלו ותפסו את הציצים העירומים, הנפוחים שלי, ומעכו אותם משהו איום ונורא. הייתי חייבת להפליק לו עוד ועוד בידיים עד שהוא שיחרר קצת.

ואז הוא שם את הפה שלו על הציץ שלי ומצץ אותו, וזה שוב היה משהו אחר לגמרי. אורות בהירים ונוצצים התפוצצו לי בראש כשהוא התחיל לעבוד בפה על הפטמות. הן היו כבר קודם קשות כמו אבן, והלשון והשפתיים שלו שלחו הבזקים של אש אורגזמית עמוק בחזה שלי.

עכשיו אני כבר גנחתי, כשהציצים הלחים מרוק שלי הבהיקו באור שבא מהרחוב, והפה שלו זז מאחד לשני. היד שלו הורידה את הרוכסן עד למטה לפני שבכלל שמתי לב מה קורה, והשמלה נפתחה באמצע.

היד שלו צללה לתוך התחתונים שלי שוב, והתחילה לעסות לי את הכוס. האצבע שלו מצאה את החריץ ונלחצה אליו חזק כשהיד זזה למעלה ולמטה. לא יכולתי שלא לחכך בה את האגן כשהאש המינית השתלטה לי על הגוף.

היד שלו שוב העבירה את הפס האלסטי הדקיק של התחתונים שלי למטה על הירכיים, הפעם מביאה אותם לברכיים לפני שאפילו שמתי לב לזה. ניסיתי לתפוס אותם, הידיים שלי רועדות, והגוף רוטט מרוב צורך, אבל הפעם הוא לא וויתר ומשך אותם בכוח מהרגליים שלי וזרק אותם לפינה של החדר.

"ח... ח... חכה, אי..איאן." התנשמתי. "תפסיק! אני.. אני..." הוא כיסה לי את הפה בשלו, מחניק את המחאות שלי, כשהידיים שלו דהרו על הגוף העירום כמעט שלי. הרגליים שלי היו פתוחות רחב, והיד שלו ממש עבדה לי במפשעה. הוא מצא לי את החריץ ודחף אצבע נוקשה לתוכו, מצליח להגיע בזווית הנכונה הפעם.

ימיימתי בעונג כשהאצבע שלו נדחפה לי לחור, והחליקה פנימה והחוצה. הפה שלו חזר לציצים שלי והתחיל לינוק ברעבתנות מהפטמות. ההחלטה הנוקשה שלי לחכות עד החוף התחילה להתפוגג.

הוא דחף אותי אחורה על הספה ככה ששכבתי עליה לגמרי במקום לשבת, והוא התגלגל מעלי. הגוף שלו לחץ את שלי חזק לתוך הריפוד, ואני התנשפתי מהמשקל שעלי. הוא פתח לי את הרגליים, והאגן והחלציים הקשים שלו היו עכשיו ביניהן, שומרות אותן פתוחות. ניסיתי עוד מחאה חסרת סיכוי, אבל שוב התעלמו ממני. איאן היה עכשיו חרמן מכדי להפסיק, ולא משנה למה. אפילו אם המנהל היה נכנס עכשיו, אני לא חושבת שהוא היה מפסיק.

גנחתי בהשלמה כשהרגשתי את הראש הנפוח של הזין שלו נדחף בין השפתיים התחתונות שלי. הוא הנחה אותו לתוכי ואז פשוט דחף למטה, דוחף לפחות חצי הזין לתוכי במכה ראשונה.

נרתעתי מהחדירה הפתאומית ואז גנחתי מרוב תענוג כששאר הכלי שלו התפתל לי לתוך הגוף. הוא הניע את הירכיים קדימה, דוחף לי את כל הזין, ואז השאיר אותו שם, פועם בתוכי.

השפתיים שלו רדפו שוב אחרי שלי, והידיים שלו עטפו את הציצים שלי ומעכו אותם חזק. כמה שניות אחר כך, הוא התחיל להכנס בי, הזין שלו יוצא ונכנס בחור. לא כמו בפעם הקודמת, כשהייתי עם הגבר, לא היתה בעיה מיוחדת לכוס שלי לקבל את הזין.

כבר לא הייתי בתולה, כמובן, וחוץ מזה הזין שלו היה יותר קטן. הוא זז מעלה מטה בחור הדפיקות הקטן שלי בקלילות חלקה, הכלי הארוך, משייף לי את הדגדגן המגורה, עם התוצאות הצפויות.

גנחתי ונאנחתי מרוב תענוג כשהוא חרש בתוכי. הידיים שלו שוטטו לי על הגוף, מחליקות למעלה על הציצים, למטה בצדדים, מתחתי למעוך לי את התחת.

גל רועם של אנרגיה עבר בי וקפאתי בלי לזוז. ואז הגב שלי התקמר בעונג כזה עצום שזה ממש הרים אותו למעלה באוויר כשהזין שלו נעוץ עמוק בתוכי ונמעך ונסחט בכוס מתכווץ ומכה גלים.

הוא השמיע גניחה נמוכה והרגשתי את הבולבול שלו זז בחור הרבה יותר רפוי ורטוב. לא הרגשתי את השפיך שלו ממלא אותי, אבל פתאום הייתי מלאה בזרע הלבן שלו, וזה ריגש אותי אפילו עוד יותר. חיבקתי אותו חזק אלי, הידיים שלי הולכות מסביב ותופסות לו בתחת ומושכות למטה חזק.

השפיך שלו זרם לכוס שלי, הזין שלו כמו צינור, ממלא לי את המיכל. ואז הוא הפסיק ושכב עלי בשקט, מתנשם בכבדות. גנחתי בבאסה, מצטערת שזה נגמר, ומתאבלת על הפגישה הרומנטית האבודה בחוף.

איאן התגלגל ממני ושכב לידי על הספה הצרה לרגע, הידים שלו מלטפות לי את הגוף.

"תמצצי לי תמי." הוא לחש.

זה הפתיע אותי. אני מתכוונת, הוא כבר דפק אותי. עכשיו הוא רוצה שאני גם אמצוץ לו? אין לו גבולות, למניאק. אבל אז חשבתי עליו מעמיד את הזין שוב, ואולי מזיין אותי איתו עוד פעם.

אז החלקתי למטה, מביאה את הפה שלי למגע עם הזין הרטוב, הרך שלו. הוא היה מכוסה בתערובת מיצים של בן, ושל בת. בהתחלה לא רציתי לגעת בו, אבל אז תחושה של השתרמטות חרמנית השתלטה עלי.

רציתי להתנהג כמו ילדה זנותית, כמו אחת שכבר עברו עליה הרבה, לעיתים קרובות, ושנהנתה מזה. רציתי להתנהג כמו פרחה. הורדתי את הפה בנחישות למטה על הזין שלו ולקחתי את כולו בפה בבת אחת, מכרסמת ויונקת אותו בעדינות.

נתתי לו לצאת מהשפתיים שלי כמו ספגטי רך, ואז מצצתי אותו שוב פנימה, מנקה את כל המיצים והשפיך, ובולעת את זה. לא לקח לו הרבה זמן להתחיל לעמוד שוב.

אחרי כמה רגעים, הוא היה גדול מדי להכניס את כולו לפה.

הוצאתי אותו, מסתכלת למעלה לאורך הגוף שלו בפנים.

"תזיין אותי שוב." לחשתי.

"אין מצב שלא." הוא התנשם.

הוא ירד מהספה, תופס אותי בזרוע ליד הכתף ומושך אותי על הרגליים. הוא הצמיד אותי אליו ככה שהגוף שלי היה לחוץ לגמרי לשלו, הבשר החם שלי מעוך לו על החולצה, והזין המתקשה שלו נדחף לי בין הרגליים.

הידיים שלו חפנו לי את התחת, מוערות ומלטפות את הבשר החם כשהתנשקנו נשיקה עמוקה, הלשונות שלנו מתפתלות ביחד בפה שלי ושלו. בעצמי שמתי את הידיים על התחת שלו, האצבעות חופרות תלמים עמוקים בבשר שלו כשהצמדתי אותו אלי.

הידיים שלו החליקו על הגב שלי, מתחת לשמלה לכתפיים, ואז הוא הוריד לי את השמלה יחד עם החזיה ככה שעמדתי מולו לגמרי ערומה.

זה היה מחרמן בטירוף לעמוד שם ככה ערומה במשרד של המנהל. התרחקתי ממנו ועשיתי כזה ריקוד מענטז, מתפתל ואיטי כזה על השטיח בשבילו. הוא הלכת אחרי, העיניים שלו שורפות לי חורים בגוף. הוא תפס אותי מסביב המותניים, ומשך אותי לשולחן של מריווט'ר.

"תסתובבי ותתכופפי על השולחן." הוא לחש.

לא ידעתי מה הוא רוצה, אבל זה נשמע לי בסדר. נצמדתי לשולחן ברגליים, ואז התכופפתי עמוק קדימה, עד שהחזה שלי היה על ערימת ניירות.

הוא פישק לי את הרגליים, חשבתי בהתחלה, כדי לראות את התחת שלי ממש טוב. זה היה בסדר. הייתי גאה בתחת שלי, והרמתי אותו למעלה, ופתחתי את הרגליים עוד יותר כדי שזה יראה אפילו יותר מדהים בשבילו.

ואז להפתעתי, הרגשתי את הזין שלו שוב בחריץ שלי.

לפני שאפילו הבנתי מה קורה, הוא היה קבור לי בכוס. וזה פתאום קלטתי. הבנות דיברו על 'לקבל מאחורה' לפעמים. בטח לזה הן התכוונו.

האגן שלו נתקע לי בישבנים כשהזין שלו נכנס עמוק לתוך הבטן שלי. הידיים שלו עלו למעלה על הגב לכתפיים, דוחפות אותי למטה, והוא השתמש באחיזה שלו שם כמו במנוף כדי לתקוע לי.

ואז הדלת של המשרד נפתחה. בקושי קלטתי את זה, לפני ששמעתי מה שזיהיתי כקול של בריאן. פתאום הבנתי שהוא יכול לראות את הזין של איאן תקוע לי בכוס, וניסיתי להתפתל ולהשתחרר מאיאן כדי להתכסות.

אבל הייתי לחוצה חזק לשולחן בידיים החזקות של איאן.

הירכיים שלו היו לחוצות חזק לטוסיק שלי, מחזיקות אותי בתנוחה על הצד של השולחן. "אוקיי." שמעתי. ואז הזין של איאן יצא ממני והוא זז הצידה.

התחלתי להתרומם, אבל בריאן החליף אותו במהירות, דוחף אותי למטה על השולחן.

"בריאן!" התנשפתי. "עוף ממני!"

"תני לבריאן להנות." צחק איאן.

"כן, תפסיקי להתפתל, תני קודם להכניס לך." התלונן בריאן.

זזתי לכל הצדדים, נועצת מבטים זועמים באיאן, שחזר לספה שעליה חצי ישבה, חצי שכבה, טוני הערומה. היא היתה ממש שיכורה ונראתה כמו אחת שבקושי יודעת מה קורה כשאיאן התחיל למצוץ לה את הציצים.

איאן דחף אותה למטה על הגב, פותח לה את הרגליים ונכנס לכרוע ביניהן, ואז מוריד את עצמו עליה ודוחף בחור שלה את הזיקפה שלו. ואז הקצה של הזין של בריאן מצא את החור שלי.

עדיין נאבקתי להשתחרר ממנו כשהידיים שלו דוחפות אותי קדימה. ואז הוא דחף בירכים והזין שלו נתקע בי.

הזין שלו נדחף לתוך הכוס שלי מאחורה כשאני עומדת חצי זקופה, שעונה על השולחן. הוא כמעט הרים אותי מהרגליים כשהוא דחף למעלה וקדימה, תוקע אותו עמוק בבטן שלי. אחת מהידיים שלו עברה מסביב לרגל הימנית שלי, מקיפה לי את הירך, והוא משך למעלה.

הרגל שלי עזבה את הרצפה וחצי נפלתי קדימה על השולחן כשהוא משך לי את הרגל רחוק לצד אחד. האגן שלו דחף את הזין עמוק יותר לתוך הכוס, עד שיכולתי להרגיש את הביצים שלו נלחצות אלי.

"די כבר מותק. את יודעת שאת רוצה את זה!" הוא התנשף.

הוא דפק את האגן שלו קדימה, דוחף את הכלי לתוך החור המעונה שלי בהדיפות זועמות, ככה שבקושי יכולתי לעמוד בלי ליפול, ובטח לא להתנגד.

הראש שלי פנה ימינה ויכולתי לראות את איאן ממש תוקע את טוני בכוס. טוני גנחה ונאנחה כשהגוף שלה הגיב לזיון הנוקשה שקיבלה ממנו. העיניים שלה היו עצומות, ובחושך בקושי יכולתי לראות אם היא בכלל ערה.

איאן סחט את השדיים הענקיים והשמנים שלה מאוד חזק, מועך ולש את הבשר השמן לכל הצדדים, עושה בו צורות משונות ומפותלות, האצבעות שלו חופרות תלמים עמוקים בכדורים שלה, מושכות וצובטות בפטמות העבות והחומות.

ויתרתי על המאבק באותו רגע. מה יצא מזה? בריאן כבר זיין אותי אחרי הכל. שכבתי שם על השולחן, נותנת לו לתקוע את הכלי הארוך שלו לתוכי, נאנחת באכזבה איזה שמוק יצא איאן בסוף, אבל בכל זאת מתחילה ממש להתחרמן מהזיון של בריאן.

בריאן זיין אחרת מאיאן. זה היה מוזר להרגיש אותו מזיין אותי כשהסתכלתי על איאן מזיין את החברה הכי טובה שלי. איאן זיין פנימה והחוצה בתנועות אחידות, אבל בריאן תקע את הזין שלו לתוכי הכי מהר שאפשר, ואז יצא הרבה יותר לאט.

הכוח של המהלומות שלו כל הזמן הפיל אותי מהרגליים וגרם לירכיים שלי להשתפשף בצד של השולחן עד שנהיו עלי סימנים. הבטן שלו עשתה קולות של פליקים כשהיא נתקעה בישבנים המוצקים שלי בכל חדירה. זה היה כזה רועש, שפחדתי שמישהו עלול לשמוע את זה ולהכנס ולמצוא אותי ככה.

ובכל זאת, הכוס שלי התחיל להתחמם מה זה נורא.

אולי זה היה המראה של טוני נדפקת חצי מטר ממני, של הרגליים שלה גבוה באוויר על הכתפיים של איאן, ואז הקרסוליים שלה נדחפים ממש אחורה לצדדים של הראש שלה, חושפות לחדירות של איאן את כל הכוס שלה.

לפני שעבר הרבה זמן, כבר ממש רציתי את הדחיפות של בריאן, ואז היציאה האיטית והיציבה של הזין כשהוא מחליק לי בכוס עד הסוף, והציפיה הלהוטה שלי.

הרמתי את עצמי מהשולחן, נשענת על שתי הידיים, אחת על ערימת ניירות, השניה חצי במאפרה וחצי במגש של המכתבים. גנחתי כשדחפתי את התחת אחורה לפגוש את החדירות שלו, גורמת לזין שלו לקרוע לי את הכוס אפילו יותר חזק ומהר.

"וואו, מותק!" הוא צעק.

הוא התחיל לזיין אותי יותר מהר, שולף אותו בפראות, ואז תוקע בי אותו שוב. זיינתי בחזרה, הפה שלי פתוח ומזיל רוק, הגב מקומר לאחור.

זרקתי את הראש אחורה, ממש אחורה, ככה שהייתי פחות או יותר על הכתף שלו כשהוא טחן לי את הכוס. ואז גמרתי, הפה שלי מוציא קולות יבבה חייתייים כאלה, כשמיצים פרצו מהכוס הכבר נוטף שלי.

יכולתי לשמוע את טוני מצייצת בחוסר ישע לימיני. זו היתה היבבה שהיא עשתה כשהיא היתה גומרת. ידעתי את זה מהפעם שבה עשינו ביד ביחד לפני שנים. ההתנשמויות המיוסרות והנשימה הקטועה שלה הרימו אותי גבוה עוד יותר כשהגוף שלי המשיך לפרכס ולרעוד.

איאן תקע לי עמוק והחזיק את זה שם, מתיז זרמים וטיפות של שפיך. הגוף שלי ינק את זה בלהיטות, מוצץ את החומר הדביק במעלה הכוס הרעבתני שלי בדרך לרחם, ומכניס אותו פנימה.

נו, זה די ברור, הייתי עצבנית עליהם בטירוף אחרי שחזרתי לעצמי. לא שהם שמו זין, כמובן. שניהם זיינו שתי בנות אותו ערב, ולא היה אכפת להם משום דבר אחר. אמרתי לאיאן שהוא יכול ללכת להזדיין מעכשיו, והלכתי הביתה עם טוני.

גם טוני היתה עצבנית, למרות שלא כמוני. היא היתה הרבה יותר מודאגת בגללי, עדיין חושבת שזה הזיון הראשון שלי. הרגעתי אותה כשהלכנו ברחובות החשוכים לבית שלי. היא היתה המומה, ואז די קינאה בהרפתקה שלי, דורשת תיאורים מפורטים של כל חלק מהגוף שלו.

"אבל למה נתת לו?" תבעה לדעת. "חשבתי שהכל היה מתוכנן אצלך."

"כן, נכון, אבל זה לא יצא כמו שחשבתי שזה יצא בכל מקרה."

"זה בטח. הבני זונות האלה."

"בנים הם חארות."

"כן. אבל 'ני אוהבת להזדיין איתם." היא גיחכה.

"כן." הסכמתי בתוגה.

"אבל איך זה יוצא שבסוף תמיד הם אלה שקובעים בקטע הזה."

"לא יודעת, אולי כי הם יותר חזקים מאיתנו."

"הזין הזה איאן קרע לי את התחתונים." התלוננתי.

"הוא בן זונה."

"הוא ניסה לזיין לך את השדיים?"

"לא. אבל בריאן עשה את זה, למרות שהוא לפחות גמר לי בכוס."

מכונית נסעה ברחוב, והאטה ממש לידנו. שתינו הסתובבנו לראות שהיא מלאה בנים, כולם בוהים בנו. הסתובבנו חזרה, מתעלמות מהם.

"היי בנות. רוצות טרמפ?" אחד מהם צעק.

"לא תודה." עניתי.

"בואו כבר, יש מלא מקום."

"אנחנו מעדיפות ללכת." אמרה טוני.

"את יכולה לשבת לי על הברכיים." אחד מהם צעק.

"כן, יש לו משהו קשה שתשבי עליו." הוסיף קול אחר, וכמה מהם צחקו בהערכה.

"לכו תזדיינו אפסים." צעקתי.

"היי, מה אכפת לך מותק. נעשה מסיבה קטנה נחמדה."

"כן, תראי לנו את הכוס!"

"שהבלונדית תראה ת'שדיים!"

"היי, בלונדה, איך קו'רים לך?"

"יש לך ציצים ענקיים בלונדה!"

"לכו תמותו!" צעקה טוני.

"יש לי משהו בשבילך לאכול!"

"מתערבים ששתיהם לסביות?"

"אתם אוהבות ללקק 'חת לשניה בכוסים?"

ניסינו להתעלם כשהם נסעו לידנו צועקים גסויות במשך כמה דקות. גיליתי שלקלל בחזרה רק מעודד בנים מטומטמים כאלה.

"הייי את! את עם המיני הכחול! יש לי בשבילך רבע מטר בשר בשביל הכוס שלך!"

"בואי נראה ת'ציצים בלונדה!"

"זה לא ציצים, זה אבטיחים!"

"לא, זה טורפדות!"

"'סתכלו בתחת שלה! מתערבים שהיא אוהבת לקבל שם זין?"

"את עם הכחול! זין בתחת את רוצה?"

הם המשיכו והמשיכו עד שבסוף הגענו לחצר של הפינסטרים, ואני וטוני רצנו מהמדרכה לכיוון הדלת שלהם. בסוף הם הסתלקו, צופרים וצועקים עוד הערות מטונפות.

גם אני וגם טוני כעסנו בטירוף. הפנים שלה בערו באדום, והיא כמעט בכתה.

"מזדיינים מסריחים!" אמרתי בזעף.

"אני שונאת אותם! הלוואי שיעשו תאונת דרכים ויישרפו!" היא לחשה כמו נחש.

"זיהית מישהו מהם?"

היא נענעה בראש
.
חיכינו רגע ואז המשכנו ללכת הביתה. זה לא היה ערב כזה נהדר לשתינו. אפילו שגמרתי כמה פעמים יפות, עדיין לא קיבלתי את הזיון הרומנטי, הלעשות אהבה, שרציתי.

ניסיתי לתכנן, כשנסעתי במעלית לדירה, איך בדיוק אשתלט על העניינים למספיק זמן כדי לארגן דבר כזה.

מה שבאמת רציתי, היה התעלסות רומנטית עם מישהו חמוד.

קצת נישוקים וחיבוקים לפני אח בוערת ומפצפצת, ואז איחוד מיני יפהפה, אוהב. איך אני אמורה להגיע למשהו כזה, לא היה לי מושג.

ביום שני בבוקר כל הבית ספר ידע מה אני וטוני עשינו עם איאן ובריאן. פשוט הכחשנו הכל כמובן, אז זו היתה המילה שלהם מול שלנו. רוב האנשים האמינו לנו, כי לבריאן היה שם של שקרן מזויין בכל מקרה, ואיאן תמיד הגזים.

אכלתי צהריים בקפיטריה כשסוזן, הבלונדינית המחומצנת הקטנה והעקומה, באה אלי.

"זה נכון שאת וטוני ואיאן ובריאן הזדיינתם במשרד של המנהל?" היא שאלה, חסרת נשימה.

"לא ממש." עניתי בטון קר. ואז הסתכלתי מסביב, כאילו לבדוק שאף אחד לא שומע. כשוידאתי את זה סימנתי לה להתקרב.

"האמת היא שהתחרמנו קצת, את יודעת..." היא הנהנה בלהיטות. "בכל אופן, איאן ובריאן הלכו להשיג כמה בירות, ואני וטוני ישבנו שם סתם, כששמענו את הקולות המוזרים האלה."

"כן, נו?!"

"הלכנו לדלת, והצצנו קצת, ואת יודעת מה ראינו?"

היא נענעה בראש.

"את בריאן ואיאן מתנשקים!"

"לא?!"

הנהנתי ועשיתי פרצוף.

"זה היה מה זה מגעיל. הם דפקו צרפתיות עם הלשון, והיד של בריאן היתה בתוך המכנסיים של איאן."

"אלוהים!"

"אז ברור שאני וטוני עפנו משם."

"ברור."

"אל תספרי, אבל."

"אני מבטיחה."

איזה שקר. היא היתה הרכלנית הכי גדולה בבית ספר. תוך שעה כולם ידברו על זה. נשענתי בכיסא וחייכתי לעצמי. זה ילמד את שני הבני זונות האלה. רוב האנשים לא יאמינו בזה, כמובן. אבל בטוח שיציקו להם בעניין הזה.

(הסיפור המקורי ארוך בהרבה, לינק למטה. קטע נוסף אולי יתורגם בהמשך)



***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

נחמה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=79473) , 12:41 24/12/2004:
בוא אלי סווידריגאילוב, תעשה לי טוב

fire_magick aqvarel@walla.co.il (http://fire_magick) , 19:18 30/12/2004:
טורפ’ ? השחיין?...:)

חחחחחחח...הייתי עושה אותו 

מור  , 20:01 31/5/2007:
זה סיפור מושלם 


טיטי ון-שילון natasha_w@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=81950) , 06:35 31/12/2004:
סחטיין על הפרוייקט!
נראה רציני ביותר, מושקע ואיכותי.
למה דווקא סוידריגאיילוב? ולמה דווקא ספרות פורנוגרפית

טיטי ון-שילון natasha_w@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=81950) , 06:37 31/12/2004:
עכשיו קראתי שיר של תומאס מור וזה קצת ענה על השאלה.
אבל בכל זאת - למה דווקא בחירות כאלו