כך נולדת זונה / נורם דה פלום

"כןןןןן, אוה כןןן." היא לחשה, משפשפת את הזין העומד שלי דרך המכנסיים. "תזיין אותי שוב. תזיין אותי שוב ארוך וחזק. תעשה ממני שרמוטה שלך." היא באמת נראתה כמו אחת עם פיצול אישיות, האמא ההגונה מתחלפת בזונה מופקרת ברגע שמישהו משחק בכוס היותר מדי רגיש שלה. מוציא את האצבעות הרטובות והדביקות שלי ממנה, נעמדתי וכופפתי אותה על קצה השולחן. מצמיד אותה לשולחן עם יד שמאל על העורף פישקתי לה את הרגליים בכף הרגל שלי ואז דחפתי לה שוב אצבעות."


14/11/2004 15:56:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

M/F ?cons

בוטה

כן, אני מודה, ניצלתי אותה, אבל גם היא קיבלה מה שרצתה. ראיתי אותה ואת שני הילדים שלה כמה פעמים כשהלכתי מהמשרד לחנות הקטנה בפינה. רק לראות אותה בדרך כלל העמיד לי חזק. היא היתה התמצית המזוקקת של אשה יפה, בשלה, עם גוף שעשוי לזיונים, שדיים שעוצבו כדי לינוק מהם ופה שנועד להיות רק בית חם לזיקפות.

הסתכלתי איך היא לא מצליחה לשכנע את בעל החנות לרשום לה, מבזבזת את השמונים-ותשעה סנט האחרונים שלה על חבילה קטנה של קרקרים שהילדים יתחלקו בה. הטלתי את הכסף בשביל הדיאט ד"ר פפר על הדלפק ויצאתי אחריה מחוץ לחנות.

"היי-" החלטתי לא לשחק משחקים (חוץ מלשחק בה כמובן). "-אני רואה שאת צריכה כסף." הוצאתי שטר פריך, נקי, של מאה דולר מהכיס.

"אתה מתכוון לתת לי את זה?" היא שאלה, כמעט מזילה ריר שראתה את הכסף.

"לא בדיוק-" עניתי, מרחיק ממנה את השטר. "-תלוי כמה את באמת רוצה אותו." היא לא העמידה פנים שהיא לא מבינה מה אני רוצה תמורת הכסף. היא היססה רק לרגע, הסתכלה למטה על שני הילדים הרעבים שלה, בלעה בכוח וענתה.

"הדירה שלי-" הודיעה לי במבוכה, כמשלימה עם גורלה, "-מאחורי הפינה." החזרתי את הכסף לכיס, חיבקתי את האשה הצעירה והלכתי איתה לכיוון השיכון, שלא נראה מתוחזק טוב במיוחד.

"את ילדה מאוד סקסית." אמרתי לה כשהלכנו. "רציתי לעשות את זה מהפעם הראשונה שראיתי אותך."

"תודה, אני חושבת." ענתה חרישית. כשעלינו לדירה שלה בקומה השניה במדרגות הרעועות, שהיו צמודות לבניין מבחוץ, חפנתי את השד המוצק והחם שלה. ראיתי שהיא לא אוהבת את זה אבל צריכה את הכסף יותר מדי מכדי להסתכן ולהפסיק אותי.

"אתם תשחקו פה-" היא הנחתה את הבן הצעיר והבת אחרי שנכנסנו לדירה. "-ואנחנו ניכנס לחדר השינה לכמה זמן."

"לא." התעקשתי. "אני רוצה שתתפשטי כאן."

"לא." השיבה נחרצות, מביטה בשני הילדים מתחילים לשחק בצעצועים בפינה. "אני אעשה מה שתרצה בחדר השינה." היא הפצירה. הוצאתי שטר אחד של מאה דולר, ומחזיק אותו מול הפרצוף שלה הוצאתי עוד אחד מהכיס והוספתי לראשון.

"לא." היא חזרה, נשמעת הרבה פחות בטוחה בעצמה. עמדתי שם, נהנה מהרגע, שנינו ידענו שזה יגמר בזה שהיא תעשה בדיוק מה שאני אגיד לה, אפילו עם הילדים בחדר. ואז הוצאתי שטר שלישי של מאה דולר מהכיס לצרף לשניים הראשונים. ראיתי שהנחישות שלה מתחילה להתפורר

"אני רואה שאת לא רצינית-" אמרתי בטון מאוכזב והתחלתי להחזיר את הכסף לכיס, "כנראה את לא ממש רוצה להאכיל אותם."

"בבקשה-" אמרה בקול שכמעט לא ניתן היה לשמוע עם דמעות שמילאו את עיניה וזלגו במורד לחייה. "-אני אעשה כל מה שתרצה."

"שלוש מאות דולר-" הצגתי את הדרישות שלי כשהנחתי את הכסף על השולחן הפינתי והתיישבתי בכורסה המרופטת. "-עבור שלוש שעות מהזמן שלך, שבהן את תעשי כל מה שאגיד לך." לראות את האשה הזאת עומדת כנועה מולי, מצייתת לכל דרישה שלי כשדמעות של בושה והשפלה זורמות לה על הלחיים האדומות ממבוכה הדליק אותי כמו ששום דבר לא הדליק אותי בחיים. הזין שלי הרגיש כמו מוט טיטניום שתיכף פורץ מהמכנסיים. "אני מבטיח לך רק-" המשכתי, "-שלא אפצע אותך." היא הנהנה בהסכמה, לא מזיזה את העיניים מהרצפה לפניה.

"עכשיו-" אמרתי, נשען לאחור, נותן לה לראות את הבליטה הגדולה במכנסיים שלי, "-תתפשטי לאט לאט, תני לי לראות את הגוף החטוב והסקסי שלך." הפנים שלה תפסו גוון בוהק אפילו עוד יותר של אדום, עם דמעות ענקיות מתגלגלות לה מהעיניים, הנערה הציצה בשני הילדים ואז הרימה לאט מאוד את החולצה מעל לראש, חושפת להנאתי את הבטן השטוחה והחלקה שלה. מניחה לחולצה ליפול על הרצפה מאחוריה, היא פיתלה יד לאחור ושיחררה את החזיה, שנפלה על הזרועות שלה, חושפת זוג שדיים אפילו יותר מדהימים משדמיינתי, ועליהם זוג פטמות חומות וגדולות שעמדו בדום מתוח, למרות ההשפלה שהרגישה ואולי בגללה. הפטמות היו מוקפות בטבעות בקוטר צנצנת ריבה, מכווצות מרוב התרגשות. הזין שלי קפץ באופן נראה לעין כשבהיתי בשדיים שלה, מלקק את השפתיים בציפיה לשים את הפה על הפטמות.

כשהיא דחפה את השורטס במורד הרגליים החטובות גיליתי, לשמחתי, שהיא לא לובשת תחתונים. כשיצאה מהמכנסיים הסתכלתי בהערצה על השיער הסמיך, בריא, לא מעוצב ומאוד נשי של הכוס שלה. המבוכה שגרמו לה מבטי התשוקה הגלויה שנעצתי בה כשעמדה ערומה באמצע החדר העמידה בצל את ההשפלה שהרגישה כשנאלצה להתפשט ליד הילדים.

"את יכולה להתחיל-" הוריתי לה והגבהתי את האגן, מבליט את  הזין הכואב מרוב זיקפה שלי, "בזה שתמצצי לי." האם הצעירה והעירומה כרעה בין הברכיים שלי ואחרי שהעבירה את היד למעלה ולמטה על הזין הנפוח דרך המכנסיים, פתחה את החגורה שלי והורידה את הרוכסן. הרמתי את התחת מהכורסה והיא משכה את המכנסיים למטה על הרגליים שלי ואז שיחררה אותם וזרקה הצידה. למרות שני הילדים בחדר, האשה הסקסית הזאת עירסלה את הביצים שלי ביד אחת כשבשניה היא אוננה למעלה ולמטה בזין החרמן והקשה שלי. הסתכלתי על שני הילדים משחקים שני מטר מאיתנו כשאמא שלהם מורידה את הראש ומוצצת את הזין שלי בין השפתיים המשורבבות שלה לתוך הפה החם.

כשהיא הכניסה אותו לפה המתח המיני שבלהכריח אותה לעשות את זה לפני הילדים, וההתרגשות שבלראות אותה מתפשטת וחושפת את הגוף הכי מושלם וחושני שראיתי אי פעם, יחד עם הלהט הרטוב של הפה שלה, גרמו לי לגמור באנקה רמה, יורה את ה"תמצית הגברית" שלי על הלשון שלה. למרבה העונג היא בלעה כל טיפת שפיך ואז החזיקה בעדינות את הזין בפה כשעיסתה ביציבות את הביצים שלי והחזירה אותי לזקפה מלאה בזמן שיא. נראה שמהרגע שנכנעה לצורך לעשות מה שהיא חייבת, היא התחילה להכנס לקטע הקינקי. האורגזמה שלי גרמה לאנחה שמשכה את תשומת הלב של שני הילדים שהסתכלו בסקרנות גלויה איך אמא שלהם מטפסת על הכורסה, כורעת עם הרגליים על המסעדים, מושיטה יד בין הרגליים לתפוס את הזין העומד מחדש שלי ולהנחות אותו לתוך הכוס הרטוב והמצפה שלה. אף פעם לא ציפיתי שלאמא לשניים יהיה כוס צר כמו שלה. היא בטוח עשתה את תרגילי השרירים הטבעתיים שלה, כי לא רק שהיה היתה צרה באופן שלא יאמן, היא גם ידעה לעשות מסג' לזין שלי בשרירי הכוס בדרכים שאף פעם לא נתקלתי בהן.

כשהיא הורידה את עצמה על המוט המחכה שלי, היא התכופפה קדימה ושהיא מהדקת את השפתיים שלה לשלי, דחפה את הלשון כמעט לעומק שהזין שלי נכנס בכוס הרטוב להדהים שלה. כשהלשונות שלנו רקדו בפה שלי היא רכבה למעלה ולמטה על המקל הקשה שלי, מהדקת ומשחררת את השרירים בכוס להגביר את התענוג. קלטתי שברגע שהילדה הזאת נדלקת היא הופכת לשדונית חרמנית שמוכנה לעשות כל דבר, בכל מקום ועם כל אחד. שני הילדים שלה הפילו את הצעצועים ובאו לעמוד בצידי הכורסה להסתכל באמא שלהם.

"מה את עושה?" שאל הילד, היותר גדול מבין השניים. האשה הפסיקה להתנשק איתי והסתכלה בבן שלה.

"אני מזדיינת איתו-" היא ענתה, כל הסימנים להשפלה ובושה נעלמים בריגוש המיני המהמם, "-ואז הוא יתן לי קצת כסף לקנות לכם אוכל." הילד הקטן הנהן בראשו באישור ואז שוב הלך לשחק בצעצועים. הילדה הקטנה קצת יותר נשארה ליד הכורסה, ועם המרפקים נסמכים על המשענת ממש ליד כף הרגל של אמה, הסנטר בידיים הקטנות שלה, והיא מרותקת לכוס של אמא שלה עולה ויורד על הזין העומד שלי.

"אוה אלוהים, כן תזיין לי את הכוס מניאק." צעקה האמא של הצופה הקטנה, זורקת את הראש ומעיפה את השיער השחור שלה קדימה ואחורה כשהכוס הגומר שלה תופס לי את הזין כמו יד קטנה ורטובה וחמה. הבת שלה הסתכלה בהבעה מודאגת איך אמא תוקעת את עצמה בטירוף על הזין שלי וצועקת עלי לזיין אותה יותר חזק.

"אני בסדר מותק-" אמא שלה אמרה בסוף כשהאורגזמה התחילה סוף סוף להירגע, "-אני רק גמרתי. זה כיף, באמת." הבטיחה לבתה. ואז נשענה קדימה על החזה שלי כשהיא ממשיכה לרכב למעלה ולמטה על הזין בקצב פחות פראי של "אחרי גמירה."

"לא אכפת לי להזדיין איתך כדי להשיג כסף להאכיל את הילדים שלי." היא אמרה ברכות באוזן שלי כשהיא ממשיכה לדפוק את עצמה על הזין שלי בקצב יציב. "אני רק מקווה שלא יהיה לי מזה עוד אחד בסוף." מתעלם מההערה ומושיט יד בין הרגליים הפתוחות רחב העברתי אצבעות על השפתיים הרטובות והמתוחות של הכוס שלה כשהן מחליקות למעלה ולמטה על הזין שלי.

"אמא שלך תיכף תגמור שוב." הזהרתי את הילדה הקטנה שהסתכלה בנו כשהבנתי מהאנחות המתגברות בהתמדה שהיא בונה לה עוד אורגזמה. העברתי את הידיים מסביב לרגליים שלה ואז, פותח לה את הלחיים של התחת, הכנסתי קצה של אצבע לחור ההדוק שלה. האורגזמה עברה להילוך גבוה מלווה בעוד סיבוב של צעקות לדפוק חזק יותר יחד עם העוויתות הכי מדהימות של השרירי כוס שלה על הזין.

"את באמת פריקית קטנה של זיונים, נכון?" שאלתי אחרי שהאורגזמה השניה עברה לה והיא שוב נחה מול החזה שלי ושמרה אותי קשה בתנועות קטנות וחדות של האגן, מתאמנת בכיווצים קצובים של השרירי כוס המאוד מוכשרים שלה.

"כן-" היא ענתה, מסמיקה להפתעתי ומחביאה את הפנים בצואר שלי. "כשאני נדלקת אני מאבדת שליטה." מחבק לה את המותניים נשענתי קדימה כשהיא הרימה את הרגליים מהמשענות וחיבקה אותי בהן. יושב על קצה הכסא התכופפתי ומצצתי את הפטמות, מזיז את הגוף שלה למעלה ולמטה על הזין ודופק אותה יותר ויותר מהר, עמוק ויותר עמוק, עד ששנינו שאגנו באופן לא הרמוני והצפתי את הכוס המתעוות שלה בשפיך. המשכתי לחבק אותה כשנרגענו והזין המתרכך החליק החוצה מהכוס הצר שלה בסוף.

"הנה-" אמרתי לה, מושיט שטר אחד של מאה מהשולחן. "-עד שאתאושש לכי תקני קצת אוכל לילדים שלך." היא חייכה, אמרה תודה ואז נישקה אותי בחיבה אמיתית לפני שמשכה עליה במהירות את השורטס והחולצה. כשהיתה לבושה יצאה מהדירה והשאירה אותי עם הילדים.

לא, לא זיינתי או התעללתי בילדים שלה כשהיא לא היתה. לבשתי את המכנסיים ואחרי שהבטחתי לילדים שאמא תחזור עוד כמה דקות עם אוכל, הסתכלתי בדירה. היא היתה ישנה והרוסה, אבל היא שמרה עליה נקיה. נכנסתי לאמבטיה ואחרי ששחררתי את השלפוחית, בדקתי את ארון התרופות שלה. עובר לחדר שנה מצאתי את הויברטור בשידה שליד המיטה. מתחת לתחתונים הלבנים והצנועים שלה, המקופלים יפה, גיליתי כמה תמונות עירום, כולל אחת של "כוס פתוח". אחרי שהתפעלתי מכמה שהיא יפה וסקסית, תכונות שניכרו יפה בתמונות החובבניות, הכנסתי אותן חזרה מתחת לתחתונים ובדקתי את שאר המגירות. לא מצאתי שום דבר ממש מעניין. כששמעתי אותה במדרגות חזרתי לסלון ופגשתי אותה בדלת.

היא הסמיקה לגמרי כשנכנסה ולא פגשה את המבט שלי בזמן שלקחתי ממנה את הסל של הדברים למטבח. כמה פעמים כשעזרתי לה לעשות סנדוויצ'ים בשבילנו ולילדים היא התחילה לומר משהו ואז היתה נבוכה מדי להמשיך. הנחתי שאחרי שהחרמנות נרגעה, היא שוב הרגישה בושה ומבוכה בגלל מה שעשתה כדי להשיג כסף להאכיל את הילדים. עכשיו כשהיה קצת אוכל בבית תהיתי אם היא תנסה להעיף אותי החוצה במקום לכבד את ההסכם שלנו. שקלתי אם להשתמש בכוח אם היא תעשה את זה. באופן רגיל אונס לא משך אותי, אבל הפעם, איתה, כמעט קיוויתי שהיא תיתן לי תירוץ.

"אני לא מאמינה-" היא אמרה בסוף כשישבנו ליד שולחן המטבח לאכול, כשהילדים אוכלים לפני הטלוויזיה בסלון. "-שעשיתי את הדברים האלה ליד הילדים." הקול שלה היה שקט ודמעות שוב זלגו על לחייה.

"היו לך כמה אורגזמות די רועשות עם הילדים מסתכלים." הזכרתי לה, ונראה שזה גרם לעוד מבוכה ודמעות.

"יש לך-" המשכתי. היא כמעט, אבל לא ממש, זזה ממני כשהושטתי יד ונגעתי בשיערה, "את הכוס הכי מדהים שזיינתי אי פעם." לא נראה שמה שאמרתי הועיל לרגשות האשם שלה.

"אני לא יכולה לעשות את זה שוב." היא אמרה, נעמדת. "אני רוצה שתלך, אני אתן לך את העודף מהמאה דולר." תפסתי את פרק היד שלה כשהיא ניסתה להוציא את הכסף מהכיס.

"יש לנו-" אמרתי בלחישה מאיימת, "הסכם." משכתי אותה על הברכיים שלי ומתעלם מהתחינות המילוליות שלה והנסיונות להשתחרר, דחפתי לה יד בין הרגליים וליטפתי את הכוס דרך הבד בזמן שנשכתי את הפטמות דרך החולצה.

"לא-" היא התחננה בשקט, לא רוצה למשוך את תשומת הלב של הילדים. "-אני לא יכולה שוב." מתעלם מבקשותיה חיבקתי אותה סביב המותניים, הרמתי אותה והורדתי את השורטס מהרגליים הבועטות שלה. כשהיא היתה חשופה דחפתי שוב יד בין הרגליים והשחלתי את האצבעות לכוס העדיין רטוב שלה. זה שהיא בעטה במחאה רק גרם למכנסיים ליפול מהר יותר למטה עד שהם ירדו ממנה ועפו לצד השני של החדר.

"לא, בבקשה, לא..." המשיכה להתחנן, נחושה פחות, כשהפטמות גדלו והכוס אמר שלום יפה לאצבעות שלי. "לא-" חזרה, לפני שנרגעה פתאום ביבבה רמה ופתחה רגליים, מכסה לי את הצואר בגשם של נשיקות וליקוקים נרגשים כשהיא מושכת בחולצה, מנסה להסיר את מה שמפריד בין הפטמות הרגישות שלה לפה היונק שלי. הרמתי את השפתיים מהחזה למספיק זמן כדי להניח לה לפשוט בפראות את החולצה מעל לראש, משאירה את עצמה שוב עירומה כדי שאשתמש בה.

היא גנחה ברכות כשסיחררתי את האגודל על הדגדגן עם האצבעות עדיין קבורות בכוס החם שלה

"כןןןןן, אוה כןןן." היא לחשה, משפשפת את הזין העומד שלי דרך המכנסיים. "תזיין אותי שוב. תזיין אותי שוב ארוך וחזק. תעשה ממני שרמוטה שלך." היא באמת נראתה כמו אחת עם פיצול אישיות, האמא ההגונה מתחלפת בזונה מופקרת ברגע שמישהו משחק בכוס היותר מדי רגיש שלה. מוציא את האצבעות הרטובות והדביקות שלי ממנה, נעמדתי וכופפתי אותה על קצה השולחן. מצמיד אותה לשולחן עם יד שמאל על העורף פישקתי לה את הרגליים בכף הרגל שלי ואז דחפתי לה שוב אצבעות.

"דפקו אותך פעם בתחת?" שאלתי כשאני מכניס אצבע שלישית לכוס המכניס אורחים שלה.

"לא." גנחה, מגיבה לאצבעות שלי בכוס שלה והאגודל מחכך את הדגדגן. "בבקשה אל." היא ביקשה, מתנשפת בהתרגשות. "אני לא רוצה שיכאב." סיימה בזמן שהרגשתי את הכוס שלה לופת לי את האצבעות במיני-אורגזמה

"תושיטי יד-" הדרכתי את הזונה הצעירה שלי, "ותחזיקי בקצה של השולחן." היא עשתה כמו שאמרתי כשהוצאתי את האצבעות מהכוס שלה ודחפתי אצבע מאוד רטובה לתחת הצר והבתול שלה.

אחרי שהעברתי כמה רטיבות שיכולתי מהאצבעות לתחת הורדתי את המכנסיים ויוצא מתוכם, כיוונתי את הזין לכוס החם והרטוב שלה. נכנס לתוכה בקלות, דפקתי פנימה והחוצה כמה פעמים בזרימה חלקה. נכנעת לבלתי נמנע, החזיקה האם הצעירה בקצה השולחן בפרקי אצבעות לבנים כשחיכתה שאפתח לה את התחת הבתול. היא ייבבה ככה שאפשר היה לשמוע כשהוצאתי את הזין מהכוס וכיוונתי אותו לכניסה האחורית שלה. נשען קדימה שמתי לה ידיים על הכתפיים ודחפתי את הראש של הזין בפי הטבעת המהודק שלה. היא סגרה עיניים בכוח ודמעות התגלגלו מתחת לעפעפיים העצומים, יללה גבוהה נמלטה מהפה הפתוח שלה כשהזין מתח לה את החור, פותח אותו בפעם הראשונה ומחליק מעבר לשריר הטבעתי. מחזיק אותה למטה צמודה לשולחן דחפתי את הזין הקשה עמוק ועמוק יותר בתחת הסרבני כשאני מקשיב לילדים שלה צוחקים מסרט מצוייר בחדר השני.

"הנה," אמרתי כשהזין שלי נכנס עד הסוף בתחת המתוח שלה, "בפנים." מפנה את ראשה היא פקחה עיניים וחייכה בחולשה כשהוצאתי את הזין כמה סנטימטרים ממנה, ודחפתי אותו שוב פנימה.

"רק תשכבי ותירגעי." אמרתי לה כששחררתי את הכתפיים ואז מחליק יד בין הרגליים כדי לשחק לה בכוס ובדגדגן.

"זה-" אמרה בחיוך מהוסס, "קל לך להגיד." צוחק בשקט מהבדיחה שלה החזקתי את עצמי בתוכה ולא התחלתי לדפוק עד שראיתי סימנים שהיא מתחילה להגיב למשחקים בערווה. כשהגיבה התחלתי להזיז את האגן, מניע את הזין בתנועות ארוכות יותר ויותר כשזיינתי את התחת הבתול שלה בפעם הראשונה. כשדפקתי אותה חזק יותר הרגליים של השולחן התחילו לזוז שני סנטימטר או משהו כזה עם כל תנועה ועשו רעשים קטנים וחורקניים. שיחקתי לה בדגדגן מהר יותר ויותר כך שהקצב יתאים לזיון והיא התקדמה לקראת עוד אורגזמה.

"אלוהים-" היא התחילה עם הצרחות האורגזמיות שלה, "-תזיין אותי חזק. תזיין את התחת של הכלבה שלך. תעשה לי לגמור." מחזיקה בקצה השולחן בשתי ידיים היא דחפה את עצמה אחורה על הזין בכל דחיפה שלי, שותלת עליו את התחת בכוח. "תזיין את הזונה הקטנה שלך אבא'לה." ייבבה כשהיא דופקת את עצמה על הזין. "אוה תזיין אותי חזק, תזיין לי את התחת חזק, תעשה לי לגמור אבא'לה." היא אמרה שוב.

"אבא'לה הולך לעשות לך לגמור." אמרתי לה תופס אותה בשתי הכתפיים שוב ודופק אותה בתחת בכל הכוח שלי. "אבא'לה הולך לעשות לזונה שרמוטה הקטנה שלו לגמור."

"אוה אלוהים, תעשה לי לגמור אבא'לה, תעשה לשרמוטה הקטנה שלך לגמור חזק."

"תגמרי בשביל אבא, שרמוטה. תגמרי בשביל אבא'לה." היא הרימה את הראש מהשולחן ונבחה שטויות כשהחזקתי אותה משופדת על הזין ורוקנתי את השפיך החם בקרביים שלה. נפלתי קדימה ושכבתי עליה על השולחן. התנשפנו במאמץ, מנסים להחזיר לעצמנו את הנשימה. כשהזין המתרכך החליק החוצה מהתחת הכבר לא בתול שלה התרוממתי וישבתי באחד הכסאות. משכתי אותה לשבת לי על הברכיים כשהיא קמה.

"השרמוטה הקטנה של אבא'לה אוהבת שמכריחים אותה, אה?" שאלתי כשאני מלטף בעדינות את השדיים המוצקים והצעירים שלה. יכולתי להרגיש שהיא מהנהנת מול הכתף שלי ובקושי שמעתי אותה לוחשת "כן". "אני חושב-" אמרתי, מביט בשעון, "שיש לנו זמן להפסקה קצרה לפני שאזיין עוד פעם את הכוס החם הזה שיש לך לפני שהזמן שלי נגמר." היא החביאה את הראש בכתף שלי ויכולתי להרגיש איך היא מסמיקה. ישבנו עוד כמה דקות, נחים, אני מלטף את גופה ברכות.

"יש לי הצעה בשבילך." אמרתי, ממשיך ללטף את הגוף המוצק והצעיר. "אני אשלם לך את השכר דירה, ואתן לך מאה דולר לשבוע להוצאות אם תהיי זמינה בשבילי." היא הקשיבה בלי לענות. "חוץ מזה אני אשלם לך חמישים דולר כל פעם שאזיין אותך." היא עדיין החביאה את הפנים בצואר שלי בלי לענות, אבל כשדחפתי את היד בין הרגליים שלה היא פתחה אותן לסדר לי גישה לכוס.

"את תתני לי מפתח לדלת-" המשכתי, דוחף לה שתי אצבעות, "-ואני יכול להופיע בכל שעה ביום ובלילה-" האצבעות שלי החליקו לתוך הכוס הצר והרגשתי אותה לופתת אותן בשרירים המדהימים שלה, "-כשאני נכנס בדלת את תהיי מוכנה לעזוב כל מה שאת עושה ולהזדיין בכל דרך שארצה." הזזתי את האגודל במעגלים קטנים מסביב לדגדגן והקשבתי לאנחות הרכות שלה בצואר שלי. "לפעמים אני אולי אצלצל לך ואגיד לך לבוא למשרד שלי." דחפתי אצבע שלישית לתוכה כשאני ממשיך לחכך לה את הדגדגן באגודל. "הפה, תחת, כוס, שדיים, וכל הגוף שלך יהיו זמינים בשבילי כל פעם שארצה לזיין." היא התחילה להניע את האגן בעדינות, דופקת את עצמה על האצבעות שלי.

"אוקיי." היא דיברה כל כך בשקט עד שבהתחלה לא הייתי בטוח ששמעתי.

"איך קוראים לך?" שאלתי כשהיא ממשיכה לזיין את עצמה על האצבעות שלי, יותר ויותר בכוח.

"דונה." לחשה לי באוזן והוסיפה ליקוק.

"את יכולה לקרוא לי אבא'לה אם את רוצה."

"אוה אלוהים כן-" היא ענתה, מביאה את הפה שלה אל שלי, "-אבא'לה יכול לזיין את הזונה הקטנה שלו מתי שבא לו." השפתיים שלנו נפגשו והזין שלי התחיל לעמוד שוב.


***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 16:06 14/11/2004:
אגדה! זו פשוט מלאכת מצווה מה שאתה עושה..

שרון  , 03:21 15/11/2004:
לא יודעת למה, אבל זה מגרה מאוד.
חן חן 

siete  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=10235) , 13:15 15/11/2004:

כשאת אומרת לא למה את מתכוונת?
למה את מתכוונת כשאת אומרת לא

Noki noki124@yahoo.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=83646) , 23:02 3/5/2005:
מדהים.
פעם אחר פעם
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 23:25 3/5/2005:

תודה. אולי בקרוב יתורגם עוד איזה נורם דה פלום אחד

רחם פרגיה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=124024) , 17:33 24/5/2005:

מגרה ברמות מטורפות..

עכשיו ההתלבטות שלי היא, האם לפרוש לשירותים ברבע שעה האחרונה שנותרה לי במשרד או לחכות עד שאגיע הביתה...
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:07 25/5/2005:

אה, רק עכשיו ראיתי את התגובה - תודה רבה, ואני מקווה שאכן פרשת לשירותים (סתם, הרעיון מוצא חן בעיני, תיודעת). 
רחם פרגיה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=124024) , 21:08 25/5/2005:
פרשתי גם פרשתי, אבל.. ללא הצלחה יתרה. כתבתי על זה פוסט.. :) 

סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:20 25/5/2005:

אה, עכשיו ראיתי