מוכנה לטסט מאת פטאל (כותבת מקור)

"כשהוא חלק ורטוב לגמרי אני מכניסה לאט, אך בפעם אחת, את כל הזין שלו לפה שלי. הוא מתקשה ומתנפח בשניה אחת. אני יונקת את כולו, מפעילה מעט לחץ על החלק האחורי של הגרון שלי שבו נמצא הקצה של הזין שלו. הגרון שלי מתרחב."


15/11/2005 23:23:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

והנה, כ12 שנים לאחר מעשה, עלתה ובאה הכותבת המקסימה ושאלה - ״למה הסיפור אינו בבלוג החדש?!״.... והיא, כמובן, צודקת. הנה.

כתום עתרת הפטפוטים, קוראות יקרות (וקוראים), עולה ובאה עוד כותבת אורחת, ובסלה נושאת עמה ניחוח ריפוד מכונית ומוטות הילוכים. אירוטיות, המכוניות. גם אם מתעלמים (ולמה להתעלם) מן העובדה המרנינה שבשנות החמישים חלק עצום מנערות אמריקה איבדו את בתוליהן במושבים אחוריים, מסורת הנמשכת פה ושם עד היום, ואפילו בארצנו הקטנטונת, ופרט למרכבתה של מאדאם בובארי שדהרה ברחובות רואן בשעתה, היא ומאהבה בחיק הרכב, צועקים לרכב "סע" בפעמים בהן ההין לעצור, הרי שדוסטוייבסקי מספר (נדמה לי שזה הואאני זוכר את הקטע היטב, אבל לא מצליח למקם אותו בשום ספר. עזרה תתקבל בברכה) על עלמה שמישהו קסם לה בנשף, ואז חבר אליה לנסיעה בכרכרה מוגפת וילונות אל ביתה, רק היא והוא, והיא, שהיתה בטוחה בתמימותה הבתולית שלמחרת תבוא "ההצעה" הניחה לו לעשות בו כרצונה, וכלשון בעל הדבר, המספר זאת לחברו:

 "רבות, רבות הרשתה בחושך..."

במקרה שלפנינו, פרט לשאר ההבדלים המהותיים, איני סבור שהעלמה ציפתה להצעת נישואין דוקא. גם היא הרשתה רבות, ובניגוד למה שיכלו לעשות גיבורותיו של דוסטוייבסקי אף יזמה את כל האירוע, מופקרת פעוטה שכמותהאך על הסיפור הזה, שנקרא ככתיבה יומנית אותנטית ביד רועדת, נחה עדיין אותה רוח נסערת נושנה וחוטאת, נערה צעירה, גבר מבוגר, חבר של אבא... לא גס מדי אמנם, אבל מעט מחוספס בקצוות. כמו שוקולד 70% שמצפה מרציפן מתוק.


כשהייתי בת 17 למדתי כמו רוב בנות ישראל נהיגה, רק שהמורה שלי היה חבר של אבא... גבר סמכותי, מבוגר אמנם, אבל מושך ומסוקס. הוא לבש בדרך כלל ג'ינס בהיר וחולצה לבנה שהבליטה לו את קיבורת הזרוע ושרירי החזה שלו היו בנויים היטב... אותו יום ירדתי מהבית לשיעור אחרי שינה לא מתוכננת עם שיער קצת פרוע, נופל על צידי החזה שלי, וגם אני, במכנס ג'ינס קצרצר על הרגליים  הרכות והמעט שמנמנות שלי, יחפה (אני נוהגת יחפה). בלי חזיה השדיים שלי נראים אפילו יותר יפים מאשר עם. יש לי שדיים די גדולים, עגולים ולבנבנים עם פטמות ורדרדות. העור שלי צח ולבן כאילו לא ראה שמש ישראלית מימיו, צבע כזה שהולם את הגנים הרוסיים שלי, למרות היותי דור שלישי בארץ. בכלל, כולי די לבנה, והגברים שאיתי תמיד מתרגשים לגעת בעור שלי בתואנה שהוא העור הכי חלק ונעים שנגעו בו מימיהם. אם נחזור לאותו יום, כל העור הנפלא הזה שלי היה ארוז בלבוש מינימלי, מעט שקוף וקצת צמוד- מספיק כדי להבחין בפרטי השדיים שלי. המכנס היה אפילו קצת צמוד מדי, מה שאפשר לגבר מנוסה להבחין בחריץ בין הרגליים שלי כשהוא נלחץ בחוזקה על בד הג'ינס הקשיח שלגופי.

אחרי שחלף בערך שליש מן השיעור, עצרנו את הרכב כדי לדבר על מעגלי תנועה. לא יודעת אם שמת לב, מוט של רכב עם הילוכים במצב ניוטראל רועד. ממש רועד, שלא לדבר על צורתו שבאופן אסוציאטיבי נראתה תמיד כמו איבר גדול וארוך, עם עטרה מוגזמת בגודלה. חוקי מעגלי תנועה, אני לא יודעת עד היום כי מאותו רגע ואילך כל מה שעשיתי באותו השיעור היה לבהות מוקסמת במוט הרועד הזה ולדמיין מה היה קורה אם היה נכנס אליי ברגע רטוב מאוד של אקסטאזה.

גם המורה שלי הבחין. אני יודעת כי שם, כשעצרנו, לאחר מספר דקות של הסברים סתומים מבחינתי אני... שמתי לב לבליטה שתופחת לו שם בין הרגליים שלו. המבט שלי היה מעורפל כבר מזמן, אבל כשהוא בהה לי בשדיים, התקרב אליהם וחפן אחד מהם בעדינות, מסתכל לי בתוך העיניים לבדוק אם אני מסכימה, המבט שלי היה כבר אבוד. אני בת 17! זה חבר של אבא! אני בתולה! (כן, הייתי עוד בתולה) אני נורא רוצה, כל הגוף שלי בוער! אני פוחדת.. אבל המוט הזה... מוט ההילוכים הזה שרועד לו שם בינינו גירה אותי כל כך! הרגשתי את הנרתיק שלי מתחיל לפעום, מתכווץ ורוטט, ממש מבקש להתמלא בדרכו הפיזית. לא הצלחתי לעמוד בזה, נכנעתי לפיתוי ושלחתי יד רועדת מניחה אותה על האיבר התפוח, העומד לקרוע את הג'ינס של המורה שלי.

מכאן, כבר הכל היה מהיר מאוד, גם עכשיו כשאני נזכרת בזה הלב שלי מאיץ והראש מסוחרר. זה כבר לא בשליטתי, אני לא יכולה לעצור. הוא תופס שד אחד שלי ומושך אותי בעזרתו אליו. זה כואב ואני פולטת זעקה קטנה. המבט שלו התחלף ממבט שואל להסכמה למבט של חיה רעבה. הצמיד את החזה שלי אליו, גורם לגוף שלי להסתובב כי הרגליים שלי עדיין היו במושב הנהג שלידו. האגן שלי, בכל ההתכופפות הזו, חיכך, בהתחלה במקרה, את מוט ההילוכים שרטט לו שם בינינו. זה היה מטריף, התנודות הקצובות והמעגליות של המוט חבטו קלות בג'ינס שלי, שחבט קשות בדגדגן הכלוא שלי, גורם לי להרטיב עוד ועוד את המכנס שלי תוך כדי שהמורה שלי מלקק ונושך קלות את כל הצוואר שלי. אני ממלמלת. אני ילדה צעירה ומעולם עוד לא הרגשתי ריגוש חזק כל כך, גירוי כולל כל כך בכל הגוף שלי. צמרמורות עוברות בכולי, מתחילות מהדגדגן שלי, דרך הבטן והשדיים עד לצוואר המלוקק והנשוך שלי וחזרה עד לכוס שלי. הדם שלי רץ בעורקים כאילו מישהו שם נמלט על נפשו בתוך גופי. הלב פועם חזק, ממש הולך להתפוצץ. אני חייבת להוריד איכשהו את המכנס הזה!

כאן כבר שכחתי שאני ילדה טובה, שאני קטנה, ומה בכלל אני עושה והוצאתי את כל האישה שבי. חזקה, תקיפה, מאוד מאוד מגורה, רוצה לגמור,רוצה לגמור עכשיו. לצרוח את כל הסערה הזאת שמתחוללת עכשיו בגוף שלי. ניתקתי את עצמי בחדות ממנו. עכשיו אני בשליטה. התיישבתי לשניה (איך היו לי תעצומות הנפש להתנתק מהרטט המטריף הזה, אני לא מבינה) משכתי אותו בחולצתו והוריתי לו באצבע תקיפה להתיישב במושב האחורי. הורדתי לו את החולצה במשיכה אחת. הוא הבין מיד והוריד גם את מכנסיו. הוריתי לו לא להתערב בתנועת אצבע. עכשיו זו ההצגה שלי. הוא יכול מצדי לגעת בעצמו, הוא לא יוכל שלא כשהוא יראה את המחזה שהוא עומד לראות. אבל באקט שלי הוא לא יתערב. זה אני והמוט עכשיו ואם אזדקק למגע שלו, אני כבר אדאג לקחת אותו ממנו בעצמי.

רועדת כולי מפחד והתרגשות ומזיעה ממה שעבר עליי ומה שעוד יעבור חזרתי לתנוחת המוצא. עמדתי הפעם, מניחה רגל אחת על מושב הנהג ורגל שניה על המושב שלידו, יוצרת גישה נוחה לכוס לפגוש את המוט המשגע הזה שעדיין רוטט לו שם, בנאמנות כזו. התכופפתי לאט לאט, עדיין בג'ינס שלי שהפך כהה מכל הרטיבות שספג, מרגישה שוב את התחושה המשלהבת של המוט הרוטט חובט בג'ינס שלי, בתפר של הג'ינס שלי שבדיוק באמצע הכוס שלי, מסדר חבטות קטנות וקצובות על הדגדגן שלי. אני מתחילה להתנשף. יורדת חזק יותר להיצמד אל המוט ועולה חזרה. זה כואב לי, התפר פוצע לי את הכוס כשאני ככה יורדת חזק אל המוטהג'ינס חייב כבר לרדת. אני פותחת את הרוכסן, לא רוצה עדיין להתנתק מפיסת האלוהים הקטנה (גדולה) שגיליתי לי פה, אבל אני חייבת להתנתק כדי להתפשט. אני עולה מהר למעלה. רעד קטן עובר לי בכל הגוף כשאני מתנתקת מהתענוג לשניה שנדמתה לי ארוכה מאוד. מעיפה מבט בגבר העירום שיושב מולי במושב האחורי, רגליו פתוחות מעט, הוא מחזיק את המוט הפרטי שלו ביד ובוהה בי במבט מחורמן ומופתע, לא מבין מאיפה יצאה האישה שהוא זוכה לראות פה לפניו...

חזרתי למוט שלי. הורדתי את המכנס והתחתונים שלי הספוגים נוזלים. אני רוכנת שוב לתנוחה שלי. ההרגשה הפעם שונה. אני מצמידה ישירות את הדגדגן שלי אל המוט. הוא מרגיש עכשיו חזק יותר, ישיר יותר על הדגדגן. אני מתחילה להתפתל, מתנשמת בנשימות קצובות. יורדת עוד ועוד קרוב יותר אל המוט שחובט בי. אני שוכחת לגמרי איפה אני, אני מתחילה להתכופף חזק יותר, רק להצמיד את הטירוף הזה שרועד פה אליי, עוד עוד עוד! הגבר מולי מתחיל להתנשף. הוא מושיט יד לגעת בי, מנסה להגיע אל הבטן שלי שרועדת מולו רעידות קטנות, מלווה את כל הגוף שלי שמתפתל שם עם המוט. אני שולחת יד מהירה ומעיפה את היד שלו אחורה. זו ההצגה שלי. אני חייבת את המוט הזה בתוכי. הוא גדול וזה מפחיד אותי. הוא קשה ורועד. אבל הוא עושה לי כל כך טוב, כל הגוף שלי מתפתל ברצון לקבל אותו אליי פנימה. הנרתיק שלי מתכווץ בפעימות עדינות משווע כבר למגע הזה של משהו קשה שימלא אותו. אני חייבת אותו בפנים ולא משנה כמה זה יהיה כואב! 

אני פותחת את הרגליים יותר ונצמדת אל המוט. הוא נמצא בפתח הכוס שלי. הוא גדול. זה מפחיד אותי. הפחד מרגש אותי אפילו יותר, שולח לי זרמים בכל הגוף. אני נצמדת עוד, לחץ גדול. אני מרגישה את הכוס שלי נמתח עוד ועוד. כבר לא מעניין אותי שיכאב, שיחתוך אותי לשניים, העיקר שיכנס אלי. לחץ חזק, חזק, חזק, אהההההההההההה  המוט נכנס אליי משחרר ממני צרחה חדה. כואב לי. כואב לי כל כך! אההההההה האיש מולי משפשף את הזין שלו חזק ומהר עכשיו, הוא גונח חזק, המבט שלו נדהם. הנקבה מולו משפדת את עצמה על המוט הענק הזה וצורחת. אני רואה אותו רק מדי פעם. רוב הזמן המבט שלי מעורפל, סחרחורת השתלטה עליי, אני בטירוף עכשיו עולה ויורדת על המוט הזה. עוד לא התרגלתי לגודל הזה שמפלח אותי מבפנים, הכוס לי משחרר נוזל, שזולג לי על הירכיים הרכות שלי ואני צורחת. יורדת ועולה וצורחת כמו שלא צרחתי בחיי. הצרחות מתחלפות בצעקות קצובות, האיש שמולי נושם וגונח איתי, הידיים שלו עולות ויורדות על הזין שלו, הוא גומר בשחרור זרע שמשפריץ רחוק, עלי. אני גומרת ברעידות מטורפות שיורדות מהבטן שלי, תוקפות אותי בעוויתות. כל הגוף שלי נלחץ על המוט המזוין (...) הזה, פעימות חזקות, לא מפסיקות שניות ארוכות, משאירות אותי חסרת שליטה, משופדת. אני נרגעת. משחררת אנחה. 

אני עדיין משופדת. עכשיו הוא שולח יד אל הירך שלי, ירך רכה של אישה, שזולג עליה מיץ של אישה. הוא מעביר יד על הנוזל שעל הירך שלי, יד עדינה, מעביר בי צמרמורת נעימה. אני מתמכרת למגע שלו, מגע אנושי, אחרי הפלסטיק הקשה שפילח אותי ככה. אני מקפלת את הרגליים, כך שהברכיים שלי עכשיו נחות כל אחת על מושב אחר. המוט עדיין בתוכי, עולה גבוה יותר. בתנוחה החדשה רק הקצה שלו עדיין בתוכי. המורה שלי מלטף לי את כל הגוף שעדיין רגיש מהאורגזמה שעברה עליו. אני מתמלאת בליטות בליטות של עור סומר למגעו. אני רוכנת עוד קדימה, חלק הגוף העליון שלי מתקרב אליו והוא מלטף לי את הצוואר והשדיים תוך כדי נשיקה רכה ואיטית של אחרי סערה גדולה. אני מנשקת את הצוואר שלו, ממטירה עליו נשיקות קטנות ויבשות על החזה והצוואר שגורמות לו להצטמרר. הוא מתחיל להתרגש שוב, מעביר ידיים גבריות וגדולות על הבטן שלי, על הגב, על העורף. תופס לי את העורף חזק ומצמיד אותי אליו, מעמיק את הנשיקה. אני מתחילה להתרגש שוב. זה ריגוש אחר, יותר רך, יותר נעים. אני מתחילה, בלי משים, להזיז שוב את האגן שלי מעלה ומטה על המקל שעדיין בתוכי, רוכנת למטה יותר, מנשקת לו את הבטן, מגיעה אל הזין שלו, שכבר כמעט עומד שוב. אני מלקקת לאט את ראש הזין, מעבירה ליקוקים ארוכים לכל אורכו, ממלאה אותו ברוק שלי. כשהוא חלק ורטוב לגמרי אני מכניסה לאט, אך בפעם אחת, את כל הזין שלו לפה שלי. הוא מתקשה ומתנפח בשניה אחתאני יונקת את כולו, מפעילה מעט לחץ על החלק האחורי של הגרון שלי שבו נמצא הקצה של הזין שלו. הגרון שלי מתרחב. הגבר שלי מתחיל להיאנח, פולט שאגת אריה קטנה ותופס לי את הראש משני הצדדים, משפר אחיזה. הוא מוריד ומעלה לי את הראש על הזין שלו. אני מרגישה חסרת אונים. הוא משתמש לי בפה, מזיין לי את הפה ואני מתמכרת לתחושת אבדן השליטה. אפילו מתחילה להנות ממגע הזין שלו בקצה הגרון שלי. הנאה מפוקפקת, מעורבת בכאב, באי נוחות, הנאה של אישה חלשה וחסרת שליטה. זה מרטיב אותי שוב. אני מרוגשת שוב, והפעם בדיוק מהסיבה ההפוכה. עכשיו אני חסרת שליטה לחלוטין. אני שבירה, אני חדירה וגבר גדול ושרירי עושה בי כרצונו. הידיים הגדולות שלו בינתיים עוברות מתחת לגוף הרכון שלי, מלטפות לי את הבטן ויורדות ללטף לי את הדגדגן. כאן אני כבר נשברת. מצמידה את עצמי ליד שלו, מתמתחת, מתפתלת, האנחות שלי מתגברות. אני רוצה אותו, את הזין שלו בתוכי.

הוא כאילו קורא את מחשבותי. מושך אותי באחת. זה כואב כי המוט שעדיין היה בתוכי נשלף באגרסיביות, גורם לי לשחרר צעקה שנחנקת על ידי הנשיקה של הגבר שמשך אותי. אני נצמדת אליו, אל הגוף החם שלו. שנינו רטובים מזיעה, מה שגורם לכל ליטוף שלו עליי להרגיש פתאום כבד, וחזק, ומאוד מאוד מגרה. אני מזיזה את האגן קרוב יותר אליו, אני יושבת עליו. הפנים שלי מולו, אני מרגישה את קצה הזין שלו נלחץ אליי. אני מנסה להכניס אותו אליי כך, אבל לגבר שלי יש תוכניות אחרות. הוא הופך אותי בפתאומיות על הבטן. התחת שלי מולו, עולה ויורד יחד עם כל הגוף המתנשף והמופתע שלי. הוא מכוון את הזין שלו לפתח הכוס שלי מאחור וחודר אליי בתנועה אחת חזקה. אני צורחת. הגוף שלי מצטמרר שוב. הזין שלו קשה, אך כל כך יותר נעים וחם ופועם מהמוט הגדול ששיפדתי את עצמי עליו קודם. הוא גוהר עליי, מחדיר לאט וחזק שוב ושוב את הזין לתוכי ואת ידו השניה מעביר מתחת לגופי, משחק עם הדגדגן שלי במעגלים. אנחנו נושמים יחד, כל חדירה שלו מעבירה רטט נעים בכל הגוף שלי. אני לא אעמוד בזה עוד הרבה זמן. הוא מתחיל לרעוד. מפסיק כדי לא לגמור. מעביר ידיים מלטפות על כל הגוף שלי. אני מנסה להיצמד אליו שוב, הוא יצא ממני בפתאומיות שניה לפני שגמרתי, אני רוצה עוד. הוא מרחיק את הגוף שלו.

אני עדיין על ארבע, שם במכונית, ברחוב צדדי, בערב. עומדת על ארבע ומחכה. מחכה שהגבר שמעלי יחדור אליי שוב. הוא מתחיל ללטף לי את התחת. אני מקשתת את הגב למגע ידו. אני מתחילה לגרגר. (כל הסיטואציה הזאת שאני עומדת על ארבע ומעבירים לי ידיים על כל הגוף מוציאה ממני גרגורים של חתולה באופן טבעי...) הוא מלטף עוד את התחת שלי, מלקק אצבע אחת שלו ומשחק איתה מסביב לחור של התחת שלי. אני מקשתת את הגב עוד, עוזרת לו להיכנס. האצבע חודרת אליי. התחושה מוזרה, קצת זרה. הרגשה חדשה מפעפעת לי בכל הגוף, אני מרטיבה עוד במטחים קטנים שאני מרגישה מהנרתיק שלי. הוא מרגיש אותי מתחילה לרעוד ומכניס עוד אצבע, להרגיש את רעידותי. בינתיים, הוא מתחיל לזיין אותי בתחת עם האצבע שלו. אני מניעה את האגן לפי התנועות שלו, עוזרת לו להעמיק את החדירה. אני רוצה הכל בפנים. הוא מרגיש אותי משתוקקת. הוא לוקח את שתי הידיים, מפשק את שני פלחי התחת שלי חזק. אני מרגישה אוויר קריר זורם לי על התחת וזה מחשמל אותי באקסטזה חדשה. אני מתנשמת. הוא מכוון את הזין שלו אל חור התחת שלי. הוא מצמיד אותו לחור. אני מרגישה לחץ. תחושה לא מוכרת. הקצה של הזין חודר. הוא נכנס לתוכי לאט לאט, אך חזק, אני מרגישה אותו, סנטימטר אחר סנטימטר, חודר אליי יותר ויותר. גררר. פעפוע חדש עולה בי. הזוית לא מוכרת, מלאות שונה, יש לי זין בחור של התחת. הוא כולו בתוכי, עוצר רגע, נותן לי להתרגל לתחושות החדשות בתחת שלי, ובידו השניה משחק בחור השני, המוכר שלי. 

אני מתחילה להתרגש, אני מתחילה לזוז בעצמי, מסוקרנת להרגיש איך תזוזה חזקה מרגישה בחור הזה, הוא מתאים את עצמו לתנועות שלי, חודר מהר יותר ויותר, מתנגש בישבן שלי ברעש בסוף כל חדירה חזקה. אנחנו נושמים ונאנחים, הרגשה של איבוד חושים, החדירה הופכת מהירה יותר, קשה יותר, היד השניה שלו בכוס שלי משגעת אותי. זה עולה בי, אני מרגישה את האורגזמה שלי נבנית, אני נאנקת חזק יותר, הוא חודר חזק יותר, אני מרגישה את ראש הזין שלו מתנפח, אני מרגישה את הנרתיק שלי מתכווץ שוב ושוב, זה קורה, הוא מתפרק, הוא שואג, אני צורחת, אנחנו זזים יחד, הידיים שלו ממלאות לי את הכוס, מרגישות את הרעידות הפנימיות שלי, הזין שלו מתפרץ, הוא נשבר בתוכי, נאנק, משחרר מטחים מטחים של זרע סמיך וחם לתוכי. רועד. אני רועדת. אנחנו מתמוטטים יחד.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות
מישראבלוג:

werewolf  , 00:32 16/11/2005:

נכון, זה באמת יותר מוצלח מהסיפור הקודם. בכל זאת, אם לא אכפת לךהייתי מעוניין לקבל את האימייל של שרה.
  
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:44 16/11/2005:
אמ, אתה יודע, אנשים טובים לקחו אותה לטיפול, התנהגו אליה יפה, ועכשיו היא גרה בעיירה אחרת, במקום שלא מכירים אותה בו, ויש לה בעל ושני ילדים.

והסיפור הזה יותר מוצלח, גם אני חושב (-: 

Lady J lady_j@walla.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=32057) , 09:22 16/11/2005:

את הקודם לא ראיתי, אבל זה....זה גררררררררר 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:45 16/11/2005:
נכון? גם אני חושב. 

גורע  , 12:14 16/11/2005:

יופי 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:45 16/11/2005:

אבי chompy9@walla.co.il , 12:41 16/11/2005:

סוף סוף סיפור מיינסטרים נחמד. טוב שהורדת את הסיפור הקודם. 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:46 16/11/2005:
גם אני חושב. 

הנץ ronny40s@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=24640) , 23:24 16/11/2005:
סיפור מדליק, כתוב יפה וקרוב לליביכפי שכתבו מעליי, יש הרבה ריגוש גם במיין סטרים.
  

פורטובלו portobelo7@hotmail.com , 16:35 17/11/2005:

עכשיו אני מבין למה אנשים מעדיפים גיר ידני...גררררר 

פטאל (כותבת הסיפור)  , 21:48 17/11/2005:

תודה רבה, קוראים נדיבים שכמוכם על המחמאות שחילקתם לסיפורי :) אכן מחמאותיכם מחממות את הלב, וכמו שאומר איש יקר שאני מכירה "ולא את הלב בלבד" ;)

מה שכן, נכון שהורגלתם בטוב ואם אין אונס של אב את ביתו הקטינה+ כלב תועה, אינכם מחשיבים את הסיפור כאקסטרים אבל... כמה פעמים שמעתם על בתולה שפילחה עצמה על מוט ענק וקשיח שכזה? (נכון, יתרונות הגיר האוטומטי :) זה מיינסטרים זה??

נ.ב- תודה לך, בעל בלוג נדיב, על הזכות לכתוב סיפור בבלוג האיכותי והמדהים שלך :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 16:42 18/11/2005:
המ, כן, אני חושב שבסביבה הנלוזה שהבלוג הזה יצר, והיות והסיפור הקודם עסק בכמה אחים שתוקעים את אחותם, והקודם בפאראמדיק שאונס את נוסעת האמבולנס, הסיפור הזה נחשב מיינסטרים - באמת בושה וחרפה, אני לא אומר, אבל ככה זה (ולא אמרנו כלום על מאמא במבי, או מיס פיגי חלילה :-).

גם אני אוהב את הסיפור, ואף ציינתי בפני עצמי שהתגובות החיוביות - הפעם - היו גבריות ברובן, מה שמעניין בתכלית. לעונג היה לי לפרסם את הטקסט המצויין הזה בבלוגי הצנוע, ואשמח (בצותא חדא עם הקוראים, אין לי ספק) לפרסם עוד מפרי עטך. 

לי פורטיס  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=114931) , 02:58 19/11/2005:
מחרמן נורא. 
פטאל (כותבת הסיפור)  , 11:38 19/11/2005:

תודה על הפירגון יקירה :)

נכנסתי לבלוג שלך היום לראשונה כי המליצו לי עליך בחום. גם מציירת כך וגם כותבת כך. את טובה :) הציור שלך בתחילת הבלוג שלך סקסי מאוד, וגם בכתיבה ("את", כך קוראים לו?) אפשר להבחין במקצב סקסי כזה, פועם, מרטט.

אני ממשיכה לקרוא אותך, אין ספק :)
לי פורטיס  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=114931) , 13:47 19/11/2005:
מצטערת לאכזב, זה ממש לא ציור שלי. הוא פשוט הולם את אוירת הבלוג, בעיני. אשמח אם תמשיכי לבקר בכל זאת...

הסיפור שלך היה משהו יוצא דופן... רטט בחלצי 

פטאל  , 13:59 19/11/2005:
גם בחלציי הוא רטט, הסיפור, שכן הוא נכתב במקרה, ללא כוונה תחילה לכתוב את הפנטזיה הותיקה שלי כסיפור בכלל ומכיוון שהוא כל כך בער בי, תוך כדי כתיבה, נסחפתי.

את הציור הנחתי שציירת כי אני יודעת שעיצבת את הכפתור של הבלוג הזה, ובכל מקרה, אם הנחתי שציירת גם את ההוא זו מחמאה בפני עצמה, שכן, אם לא הייתי חושבת שאת מוכשרת כל כך לא הייתי מניחה בכזו טבעיות שציירת גם את ההוא :)

אני בהחלט אמשיך, אך לא לבקר, אלא לחלוק מחמאות. הסגנון של מוצא חן בעיניי, יש בו הרבה אומץ ופתיחות וזה קונה אותי תמיד. כשאתפנה מקריאת החומר הלימודי שאני נאלצת לקרוא ואקרא עוד אותך, אגיב. מבטיחה :) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 14:25 19/11/2005:
ובכן
, כמי שחיבתו לבלוג של העלמה פורטיס ידועה ומפורסמת, וכמוה גם חיבתו לכתיבתה של מדמואזל פטאל - אין למתרגם אלא להשען לאחור, להביט בחילופי התגובות, ולחייך כחתול שבע על מדף האח, בדצמבר אירופאי. 

michal  , 14:22 21/11/2005:
חירמנת אותי קשות... 
פטאל  , 20:04 22/11/2005:

תודה אהובתי, אבל את יודעת, חשבתי על זה,

יש כאלו שחוטאים בפינטוז מזדמן ועתיר הורמונים גועשים, ויש כאלו... יש כאלו שפשוט עושים ;) 

שירן מן הגבעות  , 17:26 21/11/2005:
מרטיב בהחלט...
אבל, רוזאלי, מה עם המשך עלילות הרוזן?!
אני פשוט חייבת... 
פטאל  , 20:09 22/11/2005:

תודה רבה :)

אבל למען השם, מי זו רוזאלי? 

רוזאלי  , 18:16 24/11/2005:
האמיני יום יבוא :) 

*ארז zzm@walla.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=9973) , 01:30 25/11/2005:
אחחח נהנתי.
מחכה לעוד סיפורים שלך, להתענג 
פטאל  , 12:36 25/11/2005:

תודה רבה :)

אני מייד מתחילה להזות פנטזיה פרוורטית חדשה ;) 
פטאל  , 00:33 8/1/2006:
נכון שהבטחתי סיפור חדש?

אז יש :)

רואה מה בקשה קטנה יכולה לעשות? 
פטאל  , 00:36 8/1/2006:
נכון שהבטחתי סיפור חדש?

אז יש :)

רואה מה בקשה קטנה יכולה לעשות? 

אמילי מונסטון nokita_23@hotmail.com (http://103076) , 19:14 25/11/2005:
אני קוראת חדשה כאן ורציתי להגיד שבלוג כזה זה בדיוק מה שהיה חסר לי בחיים. נראה לי שיהיה מאד כיף, אני עוצרת בעדי מלקרא הכל במכה...

אגב, אני בעצמי מתחילה לכתוב סיפורים בסגנון, יעניין אותך לקרא? 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:57 25/11/2005:
רב תודות, יקירתי (-: תהני, ואל תקראי את הכל (800 עמודים!) במכה.

בודאי שיעניין אותי לקרוא, ואולי אף להעלותם לכאן אם תרצי. 
אמילי מונסטון nokita_23@hotmail.com (http://103076) , 22:16 25/11/2005:
עוד אין לי חומר כתוב ארוך וראוי ממש, הכל עדיין מחכה בראש, אבל זה יבוא בקרוב. אבל הנה דוגמה קטנה, נסיון ראשון עם תרצה, משהו שפרסמתי בבלוג שלי.
http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=103076&blogcode=2885960
Target=_BLANK class=msg>http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=103076&blogcode=2885960</a>

אבל אם יהיה לי משהו ראוי ברמתו, בטח, אני אשמח. 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 22:55 25/11/2005:
קראתי - בהחלט ראוי, יקירה. אחד כזה, רק יותר ארוך ומעט יותר מורכב, בהחלט יהיה לי לעונג להעלות לכאן (-: 

vivniv  , 11:17 6/12/2005:
היי אחות קראתי, בבית לבד ו... וואוו 

פטאל  , 11:15 9/12/2005:

אין שמחה ממני לשמוע, מחמיאה עלומה ;)

בתור מישהי שמכירה את חולשותי מהעבר למורי נהיגה מסוקסים, בהחלט ראוי לו, מה שעשיתי לו שם, לא? 
ק"ב  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=21920) , 16:06 28/5/2007:

שמעי,

אני חוזר לכאן הרבה - הסיפור הזה הוא החביב עלי ביותר. קודוס, ותודה. 
פטאל  , 16:54 28/5/2007:


מה
אני אגיד לך, הוא הראשון שלי, ובתור שכזה הוא החביב עליי ביותר גם. אל תגלה לאף אחד.

;)
תודה! 

Fred aviv_boro@hotmail.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=210029) , 09:41 25/4/2006:
אחד
הטובים שקראתי במשך המון זמן כבר, כאן אסיים את תגובתי על תקן "כל המוסיף- גורע". 
פטאל  , 15:37 25/6/2006:

איזה כיף, תודה!

מצטערת על התגובה המאוחרת, רק עכשיו ראיתי שיש תגובה חדשה

שוב, תודה :)