סמי / סנדיה

"כשדיברתי הרגשתי את היד של מייק על הירך. הוא אמר שהוא מאוד מרוצה מהביצועים של סם בחברה, והוא מקווה שלשנינו יהיה נוח שהוא ישאר לעבוד בה. הודיתי לו וחייכתי, אפילו שהיה לי מאוד לא נוח עם היד שלו על הירך החשופה שלי ככה."

30/06/2005 00:25:00
התרגומים בבלוג מכילים תיאורים אירוטיים מפורשים, גסויות וקטעים בוטים העלולים לפגוע ברגשות קוראים מסויימים. אלה מכם הממשיכים לקרוא מצהירים בעשותם כן שמלאו להם 18, ושחוקי המדינה בה הם נמצאים מתירים להם קריאת סיפורים גסים במיוחד. תהנו!

נואשתן כבר מנובלות מנדטוריות בלתי נגמרות? הרי, איפוא, סיפור קצר וקליל, אם כי שרמוטי ביותר. יכול להיות שיהיה עוד אחד כזה במהלך סופ"ש, ואולי לא. השכן ממול, שעדיין מיתרגם, יעשה את מעשיו המגונים בשכנה שלו ממול בשבוע הבא


M+/F cons?

בעלי ואני שמחנו והתרגשנו כשהוא קיבל לבסוף את המשרה בבית השקעות גדול בוול סטריט. עבדנו בשביל זה שנים, והכסף היה ממש טוב. זו היתה הקלה ברוכה לשנינו כי שנות הלימודים שלו היו כאלה קשות. ביום הולדתו העשרים ושישה החלטנו לעשות משהו מיוחד, והזמנו חדר במלון נחמד מאוד, ושולחן באחת מהמסעדות הטובות ביותר בניו יורק. כדי להתכונן, בחרתי תלבושת מאוד חשופה בחנות מתמחה. זו היתה חצאית מיני אדומה וקצרה מאוד, עם שסעים משני הצדדים, וחצי-חולצה לבנה, שאת רובה השארתי לא מכופתרת, עם חזית תחרה שחורה מתחת.

לקחתי מונית למגדל המשרדים ונהניתי מהמבטים של עמיתיו לעבודה כשהלכתי אל שולחנו. מנסה להיות הכי סקסית שאפשר, גחנתי מעבר לשולחן הכתיבה לנשק אותו. רציתי שכל הגברים שהיו שם יקנאו. בעלי נראה מופתע לראות אותי אבל התאושש במהירות כשהזכרתי לו את התוכניות שלנו. הוא אמר שהוא צריך להכנס לרגע לבוס שלו, אבל מייד אחר כך נצא.

יצא שהבוס של סם הוא גבר גדול ויפה בשם מייק. סם אמר לי שמייק היה סוחר באגרות חוב שאומרים שעשה הון בשנות השמונים. אמרו גם שיש לו אי פרטי בקאריביים, וגם מטוס סילון משלו.

"מייק רוצה לקחת אותנו לשתות כוסית, מותק," הוא אמר. "זו תהיה הזדמנות בשבילך להפגש עם השותפים."

דאגתי בקשר להזמנה שלנו במסעדה, אבל ניכר היה שחשוב לסם שאשתף פעולה, אז הסכמתי. מייק לא העמיד פנים שאינו סוקר אותי מכף רגל ועד ראש כשסם הכיר בינינו. הוא היה מאוד מלא חיים, נראה טוב, אבל ללא ספק מישהו שרגיל לקבל מה שהוא רוצה.

היינו שמונה כשהגענו לבסוף לבאר. זה היה מקום שמנגנים בו בלוז, והיתה להקה על הבמה הקטנה מלפנים. ישבנו בתא מאחור, ונאלצנו להצטופף כדי להדחק פנימה. מייק ישב לידי, ושותף אחר (גבר צעיר בהרבה) ישב בצד השני שלי. יצא שבעלי ישב בצד השני ליד פרנק, עוד שותף. שניהם הביאו לנו את המשקאות. בהתחלה הזמנתי שירלי טמפל, אבל מייק התעקש שאקח משהו חזק יותר.

השותפים היו מאוד ידידותיים. מייק והאיש השני, ג'וניור, נשענו מאוד קרוב כדי לדבר איתי ונראו מאוד מתעניינים במה שהיה לי להגיד. ג'וניור היה הרבה יותר צעיר, בערך בגילי, וגם הוא נראה טוב. ניסיתי לעשות רושם טוב על שניהם, כי שניהם היו שותפים בחברה שהבעל שלי עבד בה.

הגברים שתו מאוד מהר ועודדו אותי לעשות כמוהם. נראה שברגע שסם גומר להגיש סיבוב אחד של משקאות, הם שולחים אותו להביא עוד אחד.

מייק אמר לי שיש לסם מזל גדול שיש לו אשה יפהפיה כמוני, ושאל אם אני מתלבשת ככה כל הזמן. אמרתי להם שרק בהזדמנויות מיוחדות. כשהם שאלו אותי מה היתה ההזדמנות המיוחדת, סיפרתי להם על התוכניות שלנו לעשות ילד, ושקיווינו להתחיל הלילה.

אחרי זה השיחה הפכה להיות יותר מינית. הם שאלו אותי שאלות על הנסיון המיני שלי, על היחסים שלי עם סם, ואם אני נהנית מהמבטים שאני מקבלת מגברים כשאני לבושה ככה. מצאתי את עצמי מדברת איתם מאוד בפתיחות. סיפרתי להם על הפעם הראשונה שלי (שהיתה עם סם), על הגבר הנוסף שהייתי איתו (אפילו סם לא ידע על זה!), והודיתי שאני אוהבת את האופן שבו הבגדים גרמו לי להרגיש כשגברים הסתכלו עלי. אפילו אמרתי להם שאף פעם לא היה לי גבר בפה, למרות שאני לפעמים נותנת לסם לרדת לי ואיך שהוא מאוד רוצה שגם אני אעשה לו את זה. מייק אמר לי שטיפשי מצידי לא להפתח לסקס אוראלי. הוא אמר שאם אני אנסה את זה זה עשוי למצוא חן בעיני יותר משאני חושבת. הבטחתי לו לחשוב על מה שאמר.

כשדיברתי הרגשתי את היד של מייק על הירך. הוא אמר שהוא מאוד מרוצה מהביצועים של סם בחברה, והוא מקווה שלשנינו יהיה נוח שהוא ישאר לעבוד בה. הודיתי לו וחייכתי, אפילו שהיה לי מאוד לא נוח עם היד שלו על הירך החשופה שלי ככה.

הוא חייך אלי חזרה וחשתי באצבעותיו מתחילות לעקוב אחרי מתאר הצד הפנימי של הירך. זה היה מאוד אירוטי, אבל גם מורט עצבים. הצצתי שוב בבעלי, אבל הוא לא פגש את המבט שלי. "אנחנו חושבים שסם אולי יהיה זכאי לקבל בונוס בסוף השנה, ג'ני," הוא אמר. הנהנתי, מתביישת בעצמי שאני מניחה לבוס של בעלי לגעת בי ככה. הוא המשיך לדבר איתי על הסיכויים של סם, אבל המגעים שלו מתחת לשולחן נהיו יותר ויותר ישירים. רציתי לקום ולזוז משם, אבל משום מה לא עשיתי את זה. אמרתי לעצמי שלא שווה לעשות סצינה בגלל זה.

ואז הרגשתי באצבעות שלו נוגעות בי דרך התחתונים. התחלתי לקום, אבל הוא הניח יד על כתפי ועצר בעדי. "תירגעי, ג'ני," הוא אמר, "את לא פוגעת באף אחד. פשוט תירגעי ותהני מזה." באמת נרגעתי קצת. האצבעות שלו התחילו ללטף אותי שם בעדינות. "את אשה יפהפיה, ג'ני," הוא אמר, "את באמת צריכה להשתחרר קצת. בעלך יאהב את זה. אני בטוח שהוא אפילו לא מבין איזה מזל יש לו שאשה יפהפיה כמוך ישנה במיטה שלו כל לילה."

פונה לג'וניור, הוא שאל, "איזה תחתונים אתה חושב שהיא לובשת?"

ג'וניור חייך אלי. "אני בטוח שזה משהו סקסי," הוא אמר. הרגשתי באצבעות שלו נוגעות לי בברך. הגברים המשיכו לדבר על התחתונים שלי, ולא יכולתי שלא להגיב למה שהם עושים לי. זה ששני גברים מלטפים אותי היה אירוטי בצורה מדהימה, למרות שהייתי נבוכה ומושפלת מזה שנתתי להם לגעת בי ככה. הצצתי שוב לכיוון בעלי, אבל הוא עדיין לא שם לב. הם תמרנו את הרגליים שלי אפילו עוד יותר רחוק אחת מהשניה. לא ניסיתי לעצור בעדם. היד של מייק מצאה את הדגדגן שלי והוא ליטף אותי שם בעדינות מתחת לשולחן. "אני חושב שהוא מקבלת את העצה שלי," הוא אמר. קלטתי פתאום שאני מזיזה את האגן על היד שלו ועצרתי בעצמי. כל הגברים שישבו לידינו הסתכלו בי. חיפשתי את סם, אבל הוא קם והלך לאיזה מקום.

מייק גחן קרוב אלי. "את אשה קטנה ושובבה, נכון ג'ני," הוא אמר. "אני יכול להרגיש איך הכוס שלך מטפטף דרך התחתונים." (זו היתה האמת!) "את אוהבת שמלטפים לך את הכוס כשהבעל מסתכל, נכון?" חשתי בראשי מהנהן לפני שיכולתי לעצור בעצמי, וחיפשתי את בעלי שוב בעיני. "בבקשה תפסיקו לעשות לי את זה," לחשתי. מייק צחק שוב ונהיה אפילו עוד יותר חצוף. הרגשתי איך הוא מזיז לי את התחתונים הצידה ואז את האצבעות שלו על הכוס העירום והרטוב שלי. רציתי לצרוח, אבל זה היה כל כך נעים שלא יכולתי לעצור אותו. פתחתי את הירכיים אפילו עוד יותר רחב בשבילו. ג'וניור המשיך ללטף לי את הירך בזמן שצפה בנו כמרותק. "זהו, ג'ני," אמר מייק, "אנחנו יודעים שאת אוהבת את זה. עכשיו זוזי עוד קצת קדימה, כדי שאני אוכל להכניס לך אצבעות." עשיתי מה שהוא אמר, למרות שידעתי מה יבוא אחרי זה. הוא חדר לתוכי. הפעם לא יכולתי יותר. עשיתי רעש קטן. כשהסתכלתי למעלה, סם הביט ישר אלי.

"הכל בסדר, מותק?" הוא שאל.

"אוה, כן, סמי," שמעתי את עצמי אומרת. ואז נעצרתי. מייק הכניס את האצבע עמוק יותר לתוכי, כף היד מתחככת בדגדגן. לא יכולתי לענות. לא יכולתי לענות לו.

מייק ענה בשבילי. "זה בסדר, סם," הוא אמר, "העניינים בשליטה. למה שלא תלך ותביא לנו עוד משקאות?" הוא הכניס לי עוד אצבע.

בעלי הנהן, לא נראה בטוח ביותר. חייכתי חלושות לפני שהלך.

כשבעלי היה מעבר לפינה, מייק שם לי יד על העורף ונישק אותי בפה בכוח. פתחתי את הפה בשבילו וגנחתי סביב הלשון שלו כשרעדתי על האצבעות שלו. הוא צבט אותי שם. כשהוא שיחרר אותי, נפלתי חזרה על הכסא, עיניים עצומות, ורוצה נואשות שהוא יגרום לי לגמור. הזזתי את האגן על היד שלו באופן די גלוי עכשיו, יודעת שגברים אחרים יכולים לראות אותי.

ג'וניור פתח לי את הכפתורים של החולצה. הוא פתח אותה לגמרי. הוא שיחרר לי את החזיה והזיז אותי ככה שהצליח להוריד את הכתפיות. לא התנגדתי לכלום מכל זה. כשפקחתי עיניים ראיתי את הגברים האחרים מסתכלים בלהיטות בחזה החשוף שלי. הוא חפן ומעך לי את השדיים, ואני נתתי לו לעשות את זה, חושבת רק על העונג שלי. הוא התכופף קדימה ומצץ שד אחד לתוך הפה. כל מה שיכולתי לעשות זה לגנוח. כשהפסיק רציתי שימשיך, אבל מייק אמר לי לכפתר את החולצה. "בעלך חוזר," הוא אמר.

עדיין כיפתרתי כשסם בא מעבר לפינה עם המשקאות. הודיתי לו בעצבנות כשהגיש לי את שלי וניסיתי לשלוט בנשימתי. תהיתי אם הוא יכול לראות שאני עדיין בלי חזיה.

סם שאל אם אני מוכנה כבר ללכת תיכף. התחלתי לגמגם משהו, חושבת על החזיה שאינננה והאצבעות של מייק שקבורות לי בכוס, כשמייק התערב. "היא כמעט מוכנה, סם," הוא אמר. "אני צריך שתביא לי את תיק המכירות מהשולחן שלי. אני בטוח שהיא תהיה מוכנה כשתחזור." למרות ששנאתי את הטון של מייק, אני חייבת להודות שהוקל לי כשראיתי אותו הולך. כבר לא רציתי להפסיק את מה שמייק עושה לי.

כשסם עבר את הפינה, מייק סובב אותי בכסא והוריד לי את התחתונים. ואז, דוחף אותי למטה בתא, עלה עלי. לא הייתי מוכנה למה שקרה אחר כך. לא ציפיתי לזה. הרגשתי אותו שם, ואז הוא היה בתוכי כמעט לפני שידעתי את זה, הייתי כל כך רטובה ומוכנה בשבילו. כשהרגשתי אותו בפנים, ויתרתי על ההתנגדות; נכנעתי לו לגמרי. הרגשתי אותו עושה אותי שוב ושוב. הדחיפות שלו היו ארוכות ומלאות עוצמה ואני התנשפתי וגנחתי כשהגברים האחרים מסתכלים. הוא פתח לי את החולצה ומעך לי את השדיים. הוא שם לי אצבעות בפה. אני גנחתי בקול והתנשפתי, והתחננתי שיעשה אותי חזק יותר. כשהרגשתי אותו פועם בתוכי התעטפתי כולי סביבו, נדחפת אליו, להכניס אותו הכי עמוק שאפשר לתוכי. אפילו לא חשבתי שזה היה אמור להיות בעצם סם.

כשהוא גמר איתי, הוא פקד על פרנק לשמור מבעלי. ואז כל אחד משאר השותפים עשה את התור שלו איתי בתא. גמרתי בשבילם, חזק ובקול רם. כולם גמרו לי בכוס. נתתי לאחד לגמור לי בפה. אני חייבת להודות שנהניתי מזה.

הזדיינתי עם בעלי במלון אותו לילה, למרות שלמרבה המזל לא נכנסתי להריון. השארתי את האורות כבויים כדי שלא יראה את הסימנים האדומים על השדיים שלי, ואמרתי לו שאני רטובה מלחשוב עליו.

האמת היא שבקושי יכולתי להרגיש אותו אחרי שזיינו אותי ככה.

***

עוד 80 סיפורים
כתבי לסווידריגאילוב

תגובות מישראבלוג:

ללא שם  , 00:42 30/6/2005:
קצר

מידי 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:02 30/6/2005:
אמ, כן, אני מבין. אבל יש עוד ארבעים ומשהו סיפורים להשלים את המלאכה, את/ה יודע/ת. (-: 

נסיך האופל  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=105083) , 00:55 30/6/2005:
קצר מדי
אבל מעולה כרגיל...
אממ.... תעלו את התדירות של הסיפורים פה
:)
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 01:03 30/6/2005:
אם נעלה אותה יותר מדי, יגמר לנו alt.sex.stories, ואז מה נעשה
נסיך האופל  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=105083) , 15:01 30/6/2005:
תחפשו אתר אחר...
אני בטוח שיש המון
אני בעצמי ראיתי כמה :)

מרג’  , 11:47 30/6/2005:
גם נהניתי
וגם סיפרתי לחברות 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:21 1/7/2005:

תודה רבה לך בדיעבד ותודה לחברותייך מראש

איקסdaniel9@nana.co.il (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=106751) , 11:32 1/7/2005:
למרות קוצר הסיפור, נהנתי מאד.
מצויין סווידרי. : ) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 13:21 1/7/2005:
תודה רבה (-: 

Noki noki124@yahoo.com (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=83646) , 15:34 2/7/2005:
כמה פולני מצידי להיות לחוצה, "מה זה, בפאב! כולם מסתכלים! הוא תכף חוזר", במקום להינות ;-) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 15:47 2/7/2005:

דומני שהסיפור מתרכז (עד כמה שאיכותו הספרותית מגעת, כמובן) ממש בנקודה בה ילדה טובה ופולניה (במובן האנגלוסקסי של המילה, כמובן) מאבדת את עכבותיה (ואנשי העסקים המקיפים אותה מנצלים זאת, כמובן). 
Noki noki124@yahoo.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=83646) , 16:28 4/7/2005:
:-)
אז אולי צפוי לי משהו טוב מהסוג הזה.....;) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:42 4/7/2005:

הכל יכול להיות, את יודעת

נוקו  , 23:14 2/7/2005:

גדול. פשוט גדול. במיוחד התיאור בתא. בכלל אוהב שכתוב מהזווית שלהן, במיוחד כשמשתרללות.
loved it 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 17:43 4/7/2005:
גם אני אוהב את הזווית (-: ותודה

רחם פרגיה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=124024) , 17:05 5/7/2005:
אוחח.... שכחתי כבר כמה טוב לקרוא כאן..
ושכחתי כמה אסור לי לקרוא את זה בעבודה (כשיש לי עוד שעה כאן).
ושכחתי כמה היה יכול להיות לי הרבה הרבה יותר נעים בסופ"ש (והיה רק די נעים).

נתינתך הנאמנה
:) 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 18:27 5/7/2005:
אה, פרגיה יקרה, אין לך מושג עד כמה נעים לקרוא תגובה שכזו בסתם יום שלישי - וכמה נחמדה (שלא לומר מספקת) המחשבה על עלמות רכות המנעימות את שעתן האחרונה במשרד בקריאה נלוזה שכזו. לגבי סוף השבוע - גם לשבוע הזה יש סוף! ובו תוכלי (אם רק אספיק לתרגמו) לקרוא את "השכן ממול", וזאת במקרה שליבך יעמוד במעמסה, שכן מדובר במשהו, איך לומר, גס מאוד מאוד ובוטה במיוחד, שהיה גורם לבייבי במבי עצמה להסמיק
רחם פרגיה  (http://www.israblog.co.il/blogread.asp?blog=124024) , 20:25 5/7/2005:
אל תדאג לי יקירי...
אשמח לקרוא משהו בוטה, די לי מרגש (יש לי יותר מדי ממנו לאחרונה).

אגב, סווידרי יקירי, סתם מתוך הסקרנות, בן כמה אתה
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 21:30 5/7/2005:
אה, אבל כשאני כבר אומר בוטה, אז זה מאוד בוטה, יקירתי, ואפילו מאוד מאוד.

ולגבי הגיל, האנונימיות מה יהא עליה? גדול, בכל אופן. לא פרגיתי ביותר משום בחינה

פטאל  , 12:44 13/1/2006:
יוווווווווו שרמוטה!!!!!!!!!

מצוין... 
סווידריגאילוב arkady.svidrigailov@gmail.com (http://israblog.nana.co.il/blogread.asp?blog=69947) , 22:25 20/1/2006:
מגה-שרמוטה, למעשה. שרמוטוטה, אולי



ללא שם  , 09:40 22/4/2007:
שכחתי כמה נפלא הסיפור הזה. פשוט וינטאג’.

תודה ושוב אלינו במהירת